Версия за печат

00265-2014-0095

BG-Раднево: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Мини Марица-изток" ЕАД, ул."Георги Димитров" № 13, За: Даниел Демирев - експерт търговия, Р България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3073/, E-mail: ddemireff@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел "Търговски"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

"Мини Марица-изток" ЕАД, ул."Георги Димитров" №13, За: Нина Михайлова - завеждащ регистратура на отдел "Търговски", Р България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3323/, E-mail: nina.mihajlova@marica-iztok.com

Място/места за контакт: стая 609, етаж 6, регистратура на отдел "Търговски"

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"Мини Марица-изток" ЕАД, ул."Георги Димитров" №13, За: Нина Михайлова - завеждащ регистратура на отдел "Търговски", Р България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3323/, E-mail: nina.mihajlova@marica-iztok.com

Място/места за контакт: стая 609, етаж 6, регистратура на отдел "Търговски"

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Проучване и добив на въглища или други твърди горива

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Задължителни периодични медицински прегледи на персонала на „Мини Марица Изток” ЕАД, съгласно изискванията на Наредба № 3/28.02.1987 г. за задължителни предварителни и периодични медицински прегледи на работниците” - реф. № 020/2014 г. – ЗОП

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 25
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: територията на Възложителя
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмета на процедура включва следните дейности: Задължителен периодичен медицински преглед, съгласно изискванията на Наредба № 3/ 28.02.1987 г., включващ следните специалисти: интернист, невролог, оториноларинголог, офталмолог и АГ- специалист (за жените); Клинико – инструментални изследвания: ЕКГ, ФИД (за работещите при наличие на наднормен прах) и R-графия на бял дроб по показания, аудиометрия (за работещите при наднормен шум) и вегетологични проби (за работещите при наднормени вибрации); Лабораторни изследвания: Изследване на кръв – еритроцити, хемоглобин, хематокрит, тромбоцити, левкоцити, ДКК, СУЕ, кръвна захар, биохимия – СГОТ, СГПТ, ГГТП, специфични биомаркери за работещите изложени на въздействието на хим. фактор и цитонамазка (за жените). Подробни технически изисквания и условия са посочени в Документацията за участие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

85100000

Описание:

Услуги на здравеопазването

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Приблизителен персонал на Възложителя - общо: 6987 човека от тях в рудник „Трояново – 1“, с. Трояново - 2135 човека; в рудник „Трояново – север“, с. Ковачево - 2585 човека; в рудник „Трояново – 3“, с. Медникарово и Управление - 2267 човека.

Прогнозна стойност без ДДС
350000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е както следва: за обособена позиция № 1 – 1 000 лв. или равностойността в евро; за обособена позиция № 2 – 1 300 лв. или равностойността в евро; за обособена позиция № 3 – 1 000 лв. или равностойността в евро. Гаранцията за изпълнение на договорите е в размер на 3 % от стойността им. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева: "Първа Инвестиционна Банка"АД - клон гр. Раднево, IBAN: BG10 FINV 9150 10BG N05J 05; SWIFT BIC: FINVBGSF, или банкова сметка в евро: „Корпоративна търговска банка” АД – клон гр. Раднево, IBAN: BG63 KORP 9220 1400 1649 01; SWIFT BIC: KORPBGSF. Условията по гаранциите са съгласно документацията за участие.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Възложителят заплаща за извършени дейности по предмета на съответния договор в срок до 30 (тридесет) календарни дни след представяне от Изпълнителя на: Приемо-предавателен протокол за извършените по видове прегледи и дейности, придружен със списък издаден от всеки специалист и по видове изследвания съдържащ: - имена и подпис на лицата преминали прегледи и/или изследвания; - дата на извършване на прегледа/изследването. - Фактура-оригинал.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всеки кандидат представя в заявлението си за участие: - Списък на документите, съдържащи се в заявлението, подписан от кандидата; - Единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато кандидатът е юридическо лице или едноличен търговец; - Копие от документ за самоличност, когато кандидатът е физическо лице; - Документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът да бъде в официален превод (за юридическо лице, което не е регистрирано в България); - Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1, по чл. 47, ал.2, т.2 и по чл. 47, ал.5 ЗОП – представя се декларация по приложен в документацията за участие образец; - Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.2 и т.3 и по чл. 47, ал.2, т.1 и т.3 от ЗОП – представя се декларация по приложен към документацията за участие образец; Кандидат, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1, 2 и 3 се отстранява от участие; - При кандидати-обединения – документ, подписан от лицата в обединението в който задължително се посочва представляващият и разпределението на дейностите, на всеки от участниците в него; - Декларация за подизпълнителите, които ще участват в изпълнението на поръчката, вида на работата която ще извършват и дела на тяхното участие; - Декларация за приемане на условията в проекта на договора; - Документите по чл.87, ал.1 от ЗОП и описани в обявлението и документацията.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

не се изискват

ІІІ.2.3) Технически възможности

Кандидатите следва да бъдат регистрирани съгласно чл.8, ал.1, т.2в или т.2г от Закона за лечебните заведения - обстоятелството се доказва с заверено копие на Удостоверение за регистрация на лечебно заведение издадено от съответната РЗИ; Кандидатите да представят Списък на лекарите-специалисти, които ще извършват прегледите, придружен със заверни копия от дипломите за призната медицинска специалност за всяко едно от посочените в списъка лица; Кандидатите да представят Декларация (свободен текст) удостоверяваща, че съответното лечебно заведение разполага с необходимата апаратура за осъществяване на прегледите и изследванията;

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Наредба № 3/28.02.1987 г. на МЗ, за задължителни предварителни и периодични медицински прегледи на работниците и др. приложими нормативни актове.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

реф. № 020/2014 г. - ЗОП.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.07.2014 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
6 BGN
Условия и начин на плащане

В брой в касата на Дружеството, всеки работен ден от 08,00 до 11,50 и от 13,00 до 15,00 часа или внесени в "Първа инвестиционна банка"АД; IBAN: BG10 FINV 9150 10BG N05J 05. Сметка в евро- IBAN: BG63 KORP 9220 1400 1649 01. Цената на документацията е 6 лева с ДДС за български данъчно задължени лица, и 5 лева или 2,50 евро за всички останали. По желание на кандидат, изразено в писмена форма, документацията за участие и фактурата за закупена документация може да бъде изпратена чрез куриер. За целта е необходимо в писмото да се посочи: точен адрес за кореспонденция, за фактурата - наименование и адрес на получателя, материално отговорно лица, ДДС № и банкови сметки. Всички разходи по получаване на документите са за сметка на кандидата.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.08.2014 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 05.08.2014 г.  Час: 10:30
Място

Управлението на дружеството, етаж 1, заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно документацията за участие и Закона за обществените поръчки.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 и следващи от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Задължителни периодични медицински прегледи на персонала на „Мини Марица Изток” ЕАД – работещ в рудник „Трояново – 1“, с. Трояново
1) Кратко описание

Задължителни периодични медицински прегледи на персонала на „Мини Марица Изток” ЕАД – работещ в рудник „Трояново – 1“, с. Трояново, съгласно изискванията на Наредба № 3/28.02.1987 г. за задължителни предварителни и периодични медицински прегледи на работниците

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

85100000

Описание:

Услуги на здравеопазването

3) Количество или обем

2135 човека

Прогнозна стойност, без ДДС
105000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

Задължителен периодичен медицински преглед, съгласно изискванията на Наредба № 3/ 28.02.1987 г., включващ следните специалисти: - интернист, невролог, оториноларинголог, офталмолог и АГ- специалист (за жените); Клинико – инструментални изследвания: - ЕКГ, ФИД (за работещите при наличие на наднормен прах) и R-графия на бял дроб по показания, аудиометрия (за работещите при наднормен шум) и вегетологични проби (за работещите при наднормени вибрации); Лабораторни изследвания: - Изследване на кръв – еритроцити, хемоглобин, хематокрит, тромбоцити, левкоцити, ДКК, СУЕ, кръвна захар, биохимия – СГОТ, СГПТ, ГГТП, специфични биомаркери за работещите изложени на въздействието на хим. фактор и цитонамазка (за жените).


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Задължителни периодични медицински прегледи на персонала на „Мини Марица Изток” ЕАД – работещ в рудник „Трояново – север“, с. Ковачево
1) Кратко описание

Задължителни периодични медицински прегледи на персонала на „Мини Марица Изток” ЕАД – работещ в рудник „Трояново – север“, с. Ковачево, съгласно изискванията на Наредба № 3/28.02.1987 г. за задължителни предварителни и периодични медицински прегледи на работниците

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

85100000

Описание:

Услуги на здравеопазването

3) Количество или обем

2585 човека

Прогнозна стойност, без ДДС
137000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

Задължителен периодичен медицински преглед, съгласно изискванията на Наредба № 3/ 28.02.1987 г., включващ следните специалисти: - интернист, невролог, оториноларинголог, офталмолог и АГ- специалист (за жените); Клинико – инструментални изследвания: - ЕКГ, ФИД (за работещите при наличие на наднормен прах) и R-графия на бял дроб по показания, аудиометрия (за работещите при наднормен шум) и вегетологични проби (за работещите при наднормени вибрации); Лабораторни изследвания: - Изследване на кръв – еритроцити, хемоглобин, хематокрит, тромбоцити, левкоцити, ДКК, СУЕ, кръвна захар, биохимия – СГОТ, СГПТ, ГГТП, специфични биомаркери за работещите изложени на въздействието на хим. фактор и цитонамазка (за жените).


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Задължителни периодични медицински прегледи на персонала на „Мини Марица Изток” ЕАД – работещи в рудник „Трояново – 3“, с. Медникарово и Управление
1) Кратко описание

Задължителни периодични медицински прегледи на персонала на „Мини Марица Изток” ЕАД – работещи в рудник „Трояново – 3“, с. Медникарово и Управление, съгласно изискванията на Наредба № 3/28.02.1987 г. за задължителни предварителни и периодични медицински прегледи на работниците

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

85100000

Описание:

Услуги на здравеопазването

3) Количество или обем

2267 човека

Прогнозна стойност, без ДДС
108000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

Задължителен периодичен медицински преглед, съгласно изискванията на Наредба № 3/ 28.02.1987 г., включващ следните специалисти: - интернист, невролог, оториноларинголог, офталмолог и АГ- специалист (за жените); Клинико – инструментални изследвания: - ЕКГ, ФИД (за работещите при наличие на наднормен прах) и R-графия на бял дроб по показания, аудиометрия (за работещите при наднормен шум) и вегетологични проби (за работещите при наднормени вибрации); Лабораторни изследвания: - Изследване на кръв – еритроцити, хемоглобин, хематокрит, тромбоцити, левкоцити, ДКК, СУЕ, кръвна захар, биохимия – СГОТ, СГПТ, ГГТП, специфични биомаркери за работещите изложени на въздействието на хим. фактор и цитонамазка (за жените)