Версия за печат

00353-2014-0169

BG-Козлодуй: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 131087680

"АЕЦ Козлодуй" ЕАД, гр.Козлодуй, обл. Враца, За: Надя Тодорова, Република България 3321, Козлодуй, Тел.: 0973 72873, E-mail: ntcenova@npp.bg, Факс: 0973 72441

Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки", Управление "Търговско"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: www.kznpp.org.

Адрес на профила на купувача: http://www.kznpp.org/index.php?lang=bg&p=actuality&p1=communally_orders.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност

Електрическа енергия

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

Доставка на разединители 220 кV

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
"АЕЦ Козлодуй" ЕАД
Код NUTS: BG313
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

"Доставка на разединители 220 кV" Настоящата обществена поръчка включва доставка на високоволтови вертикални разединители за напрежение 220kV (245kV) с едно подвижно рамо окомплектовани с един, два или без земни ножови разединителя в зависимост от местоположението, резервни части на база спецификата на износващите се части на оборудването и възникнали дефекти при експлоатацията му от други възложители. Доставката трябва да е придружена от 2 /два/ комплекта специализирани инструменти и аксесоари, които са необходими за последваща нормална поддръжка на оборудването.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

31600000

Описание:

Електрическо оборудване

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно приложено ТЗ № ОРУ.ТЗ.004/2013 Обем на доставката: -трифазни разединители с един земен нож - 16 бр. -трифазни разединители с два земни ножа - 34 бр. + 1 бр. резерв -еднофазни разединители с два земни ножа - 4 бр. -еднофазни разединители без земни ножове - 3 бр. -резервни части - ЗИП за периода на гаранцията -два комплекта специализирани инструменти и аксесоари, които са необходими за последваща нормална поддръжка на оборудването

Стойност, без да се включва ДДС
2700000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

28

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: 10 000 лв. Гаранция за изпълнение на договора - в размер до 3 % от стойността му.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят заплаща цената на договора чрез банков превод в срок до 30 календарни дни, както следва: -за цената на доставките, след приемане на доставките, срещу представени оригинална фактура, приемно-предавателен протокол и протокол за извършен входящ контрол без забележки; -за цената на шеф-монтажа по време на пуск за първите две единици , след пуск на първите две единици, срещу представени оригинална фактура и пуско-наладъчни протоколи; -за цената за обучение на минимум 5 специалиста от страна на Възложителя и от страна на фирмата-изпълнител на монтажа, след обучение на персонала, срещу представени оригинална фактура и сертификати на обучения персонал.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Кандидатите следва да извършат оглед на обекта ОРУ в "АЕЦ Козлодуй" ЕАД до крайния срок за подаване на заявлението. Лице за контакти: Аспарух Първанов - Ръководител сектор "Р", ОРУ, тел. 0973 73786 или Цветослав Христов - Ръководител сектор "Е", ОРУ, тел. 0973 72704. Доставката трябва да се осъществи на четири части по 25% от обема през 7 месеца, като първата да стане след седем месеца, считано от датата на уведомяване на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за утвърждаване на Протокол за проверка на документите от Дирекция “Б и К” на “АЕЦ Козлодуй” ЕАД

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Документи за подбор 1.1. Списък на документите, съдържащи се в заявлението 1.2. Документ за регистрация на участника или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър 1.3. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 и ал.5, т.1 от ЗОП 1.4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.2, т.3 и ал.5, т.2 от ЗОП 1.5. Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл.50 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка. 1.6. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл.51 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка 1.7. Декларация за използване или неизползване на подизпълнители при изпълнението на поръчката 1.8. Декларация от подизпълнителя за съгласие да участва като такъв при изпълнението на обществената поръчка 1.9. Декларация за страна на произход и производител на стоката 1.10. Надлежно оформен от производителя документ, даващ разрешение за продажба /дистрибуция/ на стоките 1.11. Документи доказващи опита на производителя в производството на разединители в последните 10 години и документи доказващи експлоатационния опит от други Възложители. 1.12.Декларация за приемане на условията на проекта на договор по чл.77, ал.3, т.9 от ЗОП 1.13. Декларация за подаване на оферта 1.14. Декларация за направен оглед на обекта 1.15. Документ за гаранция за участие 1.16. Информационен лист Възложителят отстранява от участие кандидати, за които са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1 и 5 от ЗОП.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

-Кандидатът трябва да е реализирал оборот от продажбата на подобни стоки Изискуеми документи: -Информация за оборота на стоките, които са подобни на предмета на поръчката, за последните три години, в зависимост от датата, на която кандидатът е учреден или е започнал дейността си

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Минимални изисквания: -Кандидатът трябва да има изпълнени договори /поне един/ с подобен предмет (високоволтово оборудване 110 kV за централи и подстанции) през последните три години; -Производителят трябва да има сертифицирана система за управление на качеството съгласно изискванията на ISO 9001:2008 -Кандидатът трябва да има сертифицирана система за управление на качеството съгласно изискванията на ISO 9001:2008 Изискуеми документи: -Списък на договори /поне един/, по които са доставяни подобни стоки (високоволтово оборудване 110 kV за централи и подстанции), изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение -Сертификат за сертифицирана система за управление на качеството от фирмата производител на оборудването, съгласно изискванията на ISO 9001:2008, издаден от акредитирани институции или агенции за управление на качеството -Сертификат за сертифицирана система за управление на качеството от кандидата, съгласно ISO 9001:2008, издаден от акредитирани институции или агенции за управление на качеството

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Характеристики на предлаганите разединители, съгласно изискванията на Техническото задание; тежест: 40
Показател: Гаранционен срок и гаранционно обслужване; тежест: 10
Показател: Предлагана цена; тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

БД АЕЦ Търговия №26263

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
18.07.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
28.07.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 30.07.2014 г.  Час: 10:00
Място

Управление "Търговско"

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Лица с представителни функции, съгласно регистрацията на кандидата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел имат право да присъстват при отваряне на заявленията.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

"АЕЦ Козлодуй" ЕАД, Управление "Търговско", отдел "Обществени поръчки", гр.Козлодуй 3321, Република България 3321, Козлодуй, Тел.: 0973 73230, E-mail: SBreshkova@npp.bg, Факс: 0973 76007

Интернет адрес/и:

URL: www.kznpp.org.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ