00098-2014-0011
Технически редакции | ||
![]() |
||
26.06.2014 10:12 ч. : | 26/06/2014 09:50 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
26.06.2014 10:12 ч. : | 26/06/2014 09:50 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Гоце Делчев: Изграждане
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Гоце Делчев, ул. "Царица Йоанна" № 2, За: Марина Дилиянова Вълчева - гл.експерт "Обществени поръчки и проекти", България 2900, Гоце Делчев, Тел.: 0888 006080, E-mail: oba@gocenet.net, Факс: 0889 848685
Място/места за контакт: Община Гоце Делчев, гр. Гоце ДелчевИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gocedelchev.bg.
Адрес на профила на купувача: www.gocedelchev.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„РЕКОНСТРУКЦИЯ НА УЛИЧНА ВОДОПРОВОДНА МРЕЖА И ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА УЛИЧНА НАСТИЛКА В С. БОРОВО, С. КОРНИЦА, С. ЛЪЖНИЦА, С. БУКОВО И С. БАНИЧАН”
Възлагане на обществена поръчка
Предмет на настоящата обществена поръчка е изпълнение на строителни, монтажни и ремонтни работи за Реконструкция на улична водопроводна мрежа и възстановяване на улична настилка в с.Борово, с.Корница, с.Лъжница, с.Буково и с.Баничан, община Гоце Делчев. Изпълнението на поръчката ще бъде поетапно както следва: -І етап – Реконструкция на улична водопроводна мрежа в с.Борово, с.Корница, с.Лъжница и с.Буково. -ІІ етап – Възстановяване на уличната настилка в с.Борово, с.Корница, с.Лъжница и с.Буково. -ІІІ етап – Реконструкция на водопроводната мрежа и възстановяване на уличната настилка в с.Баничан. Обектите са строеж ІІІ (трета) категория.
45000000, 45332200, 45233252
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Ще бъде извършена частична реконструкция на водопроводната мрежа в селата Баничан, Борово, Буково, Корница и Лъжница. Ще бъдат подменени тръбните системи и част от съоръженията, действащи към момента. Общата дължина на мрежата, която ще бъде подменена е 10098м. Новата мрежа се предвижда да бъде изградена от полиетиленови тръби. Строителните и монтажните работи обхващат: - Земни и укрепителни работи: рязане и разкъртване на съществуваща настилка, направа на изкопи, укрепване на изкопи, подготовка на изкопи за полагане на тръби, извозване на строителни отпадъци и земни маси. - Строителни работи: изготвяне на кофражи, армиране, бетониране, декофриране, зидарии. - Монтажни работи: доставка и монтаж на тръби с подходящ диаметър. - Други: изграждане на шахти, изграждане на СВО, монтаж на пожарни хидранти. - Предвидени са водопроводни сградни отклонения до границите на всеки частен имот, както и спирателни кранове на всички отклонения от главните клонове. - Ще бъде направено хидравлично изпитване и дезинфекция на водопровода. - Възстановяване на уличната настилка в засегнатите участъци. След подмяната на водопровода, в отделни участъци от изброените населени места, е предвидено и възстановяване на уличната настилка. Под тръбите е предвидена пясъчна подложка с дебелина около 10 см. Над темето на тръбата с дебелина около 30 см ще се направи засипка от пясък. Останалият изкоп до кота пътно легло ще се засипе с несортирани необработени минерални материали (нестандартна баластра) на пластове с дебелина около 20 см, след което следва уплътняване до 95% от експлоатационната плътност. Следват засипка с трошен камък, битумизирана баластра и плътен асфалтобетон. При изкопите за водопровода се предвижда плътно укрепване.
НЕ
15.05.2015 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1.Гаранцията за участие или за изпълнение се представя в една от следните форми по избор на участника: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) неотменима и безусловна банкова гаранция в полза на Възложителя. 2. Гаранцията за участие е сума в размер на 40 000 четиридесет хиляди) лева. Когато гаранцията за участие или изпълнение е парична сума, същата се внася по следната набирателната сметка на община Гоце Делчев: IBAN: BG94STSA93003319609901; BIC:STSABGSF Банкова гаранция – изготвя се също в посочения срок, т.е. до изтичане срока за подаване на оферти, като следва да бъде със срок на валидност, не по-кратък от срока на валидност на офертите, определен от възложителя в обявлението за обществена поръчка и в настоящата документация. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на „парична сума”, платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако Участникът представя Банкова гаранция, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде със срок, не по-кратък от срока на валидност на офертите, определен от възложителя, т.е. не по-кратък от 180 календарни дни, считано от крайния срок за получаване на оферти. Банковата гаранция се изготвя по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на възложителя. Гаранцията за изпълнение на договора за обществената поръчка е в размер на 3 (три) % от общата стойността на обектите по договор без ДДС и без стойността на непредвидените разходи. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на поръчката, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя. Банковата гаранция за изпълнение на договора е със срок на валидност не по-рано от 6 (шест) месеца след изтичане на срока за изпълнение на обектите по договор. Банковата гаранция се изготвя по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на възложителя. При представяне на гаранцията за изпълнение в съответния документ се посочва предмета на договора, за който се представя гаранцията. Обезпечаване на авансовото плащане по договора за възлагане изпълнението на обществената поръчка ще става чрез подписване на Запис на заповед от Изпълнителя. Записа на заповед трябва да бъде без протест и разноски, и представлява своего рода безусловна и неотменяема гаранция в полза на възложителя, с възможност сумата по записа на заповед да се усвои изцяло или на части Сумата по Записа на заповед за авансово плащане е в размер на 20% (двадесет на сто) от стойността на обектите по договор с ДДС без стойността на непредвидените разходи.
Авансово плащане в размер на 20% от стойността на обектите по договор (без стойността на непредвидените разходи в срок до 10 (десет) дни след издаване на Протокола/ите за откриване на строителна площадка и за определяне на строителна линия и ниво на обектите от І етап на изпълнение на поръчката и представяне на следните документи: - запис на заповед за авансово плащане (в оригинал, по образец на Възложителя); - фактура за стойността на аванса; - копие на протокол/и за откриване на строителна площадка и за определяне на строителна линия и ниво. Две междинни плащания - в размер до 100% от стойността на строителството от първи и втори етап на изпълнение на поръчката по договор и окончателно плащане - в размер, разликата след приспадане на авансовото и междинните плащания плюс стойността на непредвидени разходи, ако има направени такива. - Първо междинно плащане ще бъде след изпълнение на І етап от поръчката, а именно: Реконструкция на улична водопроводна мрежа в с.Борово, с.Корница, с.Лъжница и с.Буково. - Второто междинно плащане ще бъде след изпълнение на ІІ етап от поръчката, а именно: Възстановяване на уличната настилка в с.Борово, с.Корница, с.Лъжница и с.Буково. Всяко междинно плащане се извършва в срок до 30 (тридесет) дни след представяне на необходимите документи. Окончателно плащане: Стойността на окончателното плащане се получава след като от стойността на действително извършените видове и количества СМР по всички обекти се приспаднат авансовото и междинните плащания плюс стойността на непредвидените разходи, ако има направени такива. Окончателното плащане се извършва само след одобрение на разходите от Управляващия орган – ДФ „Земеделие” (разходите за окончателно плащане по проекта и до размера на одобрените от ДФЗ разходи). Комплектът от документи, придружаващ заявката за окончателно плащане по проекта, се подготвя съгласно Наредба № 25 и съдържа всички документи за това, описани в Наредбата, като например: цялата налична към момента на искането документация за съответните дейности, свързани с направените разходи по изпълнение предмета на договора; приемо-предавателни протоколи за приемане на действително извършената работа (акт, обр.19) на обектите, подписани от оторизирани представители на Възложителя и Изпълнителя, включително и от строителния надзор на обектите и всички други актове и образци по ЗУТ, свързани с изпълненото строителство. проформа-фактура/и за стойността на действително извършените СМР на обекта от ІІІ етап и за стойността на непредвидените разходи, ако има направени такива, издадена от Изпълнителя, в която е приспадната останалата част от дадения аванс; Разрешения за ползване на обектите; други документи съгласно Наредба 25. Окончателното плащане се извършва в срок до 30 (тридесет) дни след издаване на фактура за окончателно плащане. Окончателното плащане се извършва на база издадена фактура за стойността на направените и одобрени от ДФ „Земеделие” разходи.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът в процедурата определен за изпълнител, е неперсонифицирано обединение от физически и/или юридически лица. В този случай договорът за обществена поръчка се сключва, след като Изпълнителят представи пред Възложителя заверени копия от удостоверения за регистрация по БУЛСТАТ и за данъчна регистрация, вкл. и регистрация по ЗДДС. В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава всички участници в обединението (или консорциума) подписват документ – споразумение, договор или друг подходящ документ, в който е посочен представляващия и на основание чл.56, ал.1, т.2 от ЗОП Възложителят изисква да бъде представен този документ в оригинал или нотариално заверено копие. Документът за създаване на обединение трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението/консорциума ще са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на договора; че всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след отваряне на подадената оферта.
Ще бъде отстранен от участие участник, за който са налице следните обстоятелства по чл. 47, ал.2 от ЗОП: 1. е в производство по ликвидация или в подобна процедура, съгласно нац. закони и подзаконови актове. 2. е в открито производство по несъстоятелност, или да не е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуж. лице – да не се намира в подобна процедура съгласно нац. закони и подзаконови актове, вкл. неговата дейност да не е под разпореждане на съда, или участникът да не е преустановил дейността си. 3. е лишен от правото да упражнява опр. професия (строител) или дейност (Строителство), съгласно зак. на държавата, в която е извършено нарушение, ако има такова. 4. е виновен за неизпълнение на задължения по договор за общ. поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 5. има парични задължения към държавата и към община по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или да няма задължения за данъци или вноски за соц. осигуряване съгласно закон. на държавата, в която участникът е установен.6. има наложено адм. наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 г. 7. е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на общ. поръчки или за подобно престъпление съгласно законод. на държавата, в която лицето е установено.Админ. изисквания съгласно Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС. Участници, се предлагат за отстраняване в процедурата в случай, че: - Са обявени в несъстоятелност или са обект на открито произ. по несъстоятелност, ликвидация, тяхната дейност е поставена под съдебен надзор, са сключили споразумение с кредитори, са преустановили стопанска дейност, са обект на произ., свързано с такива въпроси, или се намират в подобна процедура съгласно нац. законови и подзаконови актове; - Са осъдени за престъпление по служба с влязла в сила присъда; - Са признати за виновни за тежки правонарушения при упражняване на проф. дейност, доказани с всякакви средства, които възложителят (договарящия орган) може да обоснове; - Не са изпълнили задължения, свързани с плащане на вноски за соц. осигуряване или плащане на данъци в съответствие с правните разпоредби на държавата, в която е седалището им, или с тези на държавата на възложителя, или още – с тези на държавата, в която трябва да се изпълни поръчката; - Не са изпълнили задължения, свързани с плащане на вноски за соц. осигуряване или плащане на данъци в съответствие с правните разпоредби на държавата, в която е седалището им, или с тези на държавата на възложителя, или още – с тези на държавата, в която трябва да се изпълни поръчката; - Са осъдени с влязла в сила присъда за измама, корупция, участие в престъпна организация или всякаква друга незаконна дейност, накърняваща финансовите интереси на Общностите. - Вследствие на друга процедура за възлагане на общ. поръчка или отпускане на безвъзмездни средства, финансирани от бюджета на Общностите, са били обявени в тежко нарушение поради неизпълнение на своите договорни задължения. Поръчката не може да се възлага на участници в процедурата, които по време на възлагането й: - Са обект на конфликт на интереси; - Са представили умишлено документи с невярно съдържание при осигуряване на информацията, поискана от възложителя като условие за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка и са виновни за това или не предоставят тази информация. Техническа оферта, за която не е изпълнено минималното ниво на качество, определено от Възложителя, не се оценява, а се отстранява от участие. Участник, предложил обща цена за изпълнение на поръчката надвишаваща прогнозната стойност на поръчката ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
гр. Гоце Делчев, Община Гоце Делчев, ул. “Царица Йоанна” № 2
Право да присъстват при първоначално отваряне на офертите, както и при отваряне на ценовите оферти (Плик № 3) имат представители на участниците (законни или с пълномощно), на средствата за масово осведомяване, както и представители на юридически лица с нестопанска цел. Представител на участник се допуска след представяне на документ за самоличност и съответно изрично пълномощно (извън случаите на законно представителство по силата на документите за регистрация).
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
За финансиране на тази обществена поръчка Община Гоце Делчев ще използва безвъзмездната финансова помощ по „Програма за развитие на селските райони 2007-2013 г.”, мярка 321. Изпълнението на поръчката ще бъде в рамките на определения за това финансов ресурс на община Гоце Делчев по Договор за финансиране № 01/321/01428 от 12.12.2013 г., сключен с Държавен фонд „Земеделие”.
На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, от датата на публикуването на Обявлението за обществената поръчка в Регистъра за обществени поръчки на Агенция по обществени поръчки, Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, за която има открита преписка на официалната страница на Община Гоце Делчев, раздел – Обществени поръчки на следния интернет адрес на Община Гоце Делчев: http://www.gotsedelchev.bg. Съгласно чл.64, ал.3 от ЗОП и е съкратил нормативно установения минимален срок за получаване на оферти, посочен в чл.64, ал.1 от ЗОП и съответно срокът за получаване на документацията за участие.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
Жалба може да се подава пред КЗК в 10-дневен срок от: 1. изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП- срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; Срокът за обжалване по т. 1 започва да тече от получаване на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1. Жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; документацията не е публикувана едновременно с обявлението; документацията е получена след срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП; На обжалване подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на възложителя по издаване на решенията, които подлежат на обжалване.Жалбата се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
26.06.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ