Версия за печат

00258-2014-0036

BG-София: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000697371

Министерство на околната среда и водите, бул. "Княгиня Мария Луиза" № 22, За: Теменужка Гаджанова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9406146, E-mail: tgadzhanova@moew.government.bg, Факс: 02 9807041

Място/места за контакт: МОСВ, гр.София, бул. „Княгиня Мария Луиза“ № 22

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.moew.government.bg..

Адрес на профила на купувача: http://www.moew.government.bg/?show=88..

Електронен достъп до информация: http://www.moew.government.bg/?show=88..

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Околна среда

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Разработване на указания за прилагане на законодателството, свързано с управлението на строителните отпадъци и рециклираните продукти от строителни отпадъци в Република България, от всички заинтересовани страни: участници в строително-инвестиционния процес; общини; РИОСВ; лица, извършващи дейности със строителни отпадъци и лица, пускащи на пазара продукти от рециклирани строителни отпадъци“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12 (12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Цялата документация по изпълнение на договора следва да бъде представяна в Министерство на околната среда и водите на адрес: гр.София, 1000, бул.”Княгиня Мария Луиза” 22.
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на настоящата поръчка е разработване на указания за прилагане на законодателството, свързано с управлението на строителните отпадъци и рециклираните продукти от строителни отпадъци в Република България, от всички заинтересовани страни: участници в строително-инвестиционния процес; общини; РИОСВ; лица, извършващи дейности със строителни отпадъци и лица, пускащи на пазара продукти от рециклирани строителни отпадъци. Предметът на настоящата поръчка включва, следните етапи: Етап І: Разработване на указания за прилагане на законодателството, свързано с управлението на строителните отпадъци и строителните продукти в Република България. Етап ІІ Идентифициране на пропуски/противоречия и др.п. в нормативната уредба и подготовка на текстове за преодоляването на тези несъответствия.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90700000, 90713000

Описание:

Услуги, свързани с околната среда
Консултантски услуги по проблемите на околната среда

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Поръчката ще се изпълнява на етапи както следва: Етап І Разработване на указания за прилагане на законодателството, свързано с управлението на строителните отпадъци и строителните продукти в Република България. Срок за реализация: до 6 месеца за предстяване на първия вариант, от датата на сключване на договора за възлагане на изпълнението на задачата и представяне на окончателния вариант до 2 месеца след получаване на забележките/препоръките/коментарите от страна на МОСВ. Етап ІІ Идентифициране на пропуски/противоречия и др.п. в нормативната уредба и подготовка на текстове за преодоляването на тези несъответствия. Срок за реализация: до 2 месеца за първия вариант и до 5 месеца за окончателния вариант, от датата на сключване на договора за възлагане на изпълнението на задачата. Крайният срок за завършване на разработката е до 8 /осем/ месеца от датата на сключване на договор за изпълнение.

Стойност, без да се включва ДДС
75000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

8

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата в размер на 700,00 лв. (седемстотин лева), представляващи до 1 % от прогнозната стойност без ДДС. 2. Гаранцията за участие се представя под формата на банкова гаранция – в оригинал или парична сума (платежно нареждане в оригинал), преведена по банковата сметка на Министерство на околната среда и водите в БНБ ЦУ, IBAN: BG70BNBG 966 133 001 38 701, BIC код на БНБ ЦУ – BNBGBGSF.3. В случай, че се представя гаранция за участие под формата на банкова гаранция, тя следва да покрива срока на валидност на офертата на участника от 90 /деветдесет/ дни след датата, определена като краен срок за приемане на офертите за участие. В случай, че гаранцията за участие е под формата на банкова гаранция, същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя със срок на валидност до изтичане на срока на валидност на офертата на участника при наличие условията на чл. 61 от ЗОП. Банковите гаранции, издадени от чуждестранни банки следва да са авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението, в превод на български език. 4. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.5. Участник, който не е приложил към оферта си гаранция за участие, се отстранява, съгласно чл. 69, ал. 1, т. 1 от ЗОП. 6. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие по реда на чл.61 от ЗОП и я освобождава по реда на чл.62 от ЗОП.7. Възложителят освобождава гаранциите за участие, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 8. При представяне на гаранциите с платежно нареждане или банкова гаранция, изрично се посочва предмета или номера на поръчката, за която се представя гаранцията. 9. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора без ДДС. 10. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от участника, определен за изпълнител на поръчката при подписване на договора. Условието на т. 4 се прилага съответно и за представяне на гаранция за изпълнение на договора.11. Условията за освобождаване и задържане на гаранцията за изпълнение са определени в проекта на договор.12. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. 13. Гаранцията за изпълнение се представя под формата на банкова гаранция – в оригинал или парична сума (платежно нареждане в оригинал). Ако гаранцията за изпълнение на договора се представя под формата на парична сума, тя се превежда по сметката на Министерство на околната среда и водите в БНБ ЦУ, IBAN: BG70BNBG 966 133 001 38 701, BIC код на БНБ ЦУ – BNBGBGSF, като банковите такси по превода са за сметка на наредителя. В случай, че гаранцията за изпълнение на договора е под формата на банкова гаранция, същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя съдържащо изявление за договорно основание за усвояване на гаранцията за изпълнение. Банковите гаранции, издадени от чуждестранни банки следва да са авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението, в превод на български език. 14. В случай че гаранцията за изпълнение се представи като банкова гаранция, то срокът на действието й следва да надвишава с 30 (тридесет) дни срока за изпълнение на договора.15. Разходите по откриването и поддържането на гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение са за сметка на участника, респ. изпълнителя. Изпълнителят следва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят ще заплати цената за изпълнение на поръчката както следва: Плащанията ще се извършват под формата на авансово, междинно и окончателно плащане. 1. Авансовото плащане е в размер на 30 % (тридесет процента) от стойността на договора. След подписването на договора и след представяне на фактура от изпълнителя Авансовото плащане е платимо до 10 (десет) дни от датата на получаване на фактурата от възложителя. 2. Междинното плащане в размер на 40 % (четиридесет процента) от стойността на договора, след приемане на изпълнението на Етап I от Техническото задание, удостоверено с протокол съгласно чл. 6, ал. 4 от договора и след представяне на фактура от Изпълнителя. Междинното плащане е платимо до 10 (десет) дни от датата на получаване на фактурата от възложителя. 3. Окончателното плащане е в размер на 30 % (тридесет процента) от стойността на договора. След окончателното приемане на резултатите от обществената поръчка, включително докладите по отделните етапи, от комисия, назначена със Заповед на Министъра на околната среда и водите и след представяне на фактура от изпълнителя, окончателно плащане е платимо до 30 (тридесет) дни от датата на получаване на фактурата от възложителя. Всяко едно от плащанията се извършва след надлежното му приемане по реда на проект-договора към настоящата документация.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в него сключват споразумение по между си, което се прилага към офертата в оригинал, или нотариално заверено копие, което споразумение следва да съдържа минимум клаузи, които гарантират, че: - че всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора. - да посочат упълномощено лице, което ще представлява участника при изпълнението на договора и което лице е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; - не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата, както и споразумението следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Към офертата си участниците прилагат и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, в случай, че то е не посочено в споразумението. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

При изготвяне на офертата всички документи от всеки един от отделните пликове от офертата се сканират последователно в общ файл в PDF формат (поотделно за всеки един плик) и се представят и на електронен носител, който се поставя в съответния плик.Офертата съдържа:1.Плик № 1 „Документи за подбор”, в който се поставят документите,изисквани от възложителя по чл.56, ал.1, т.1-6, т.8 и т.11-14 от ЗОП,отнасящи се до критериите за подбор на участниците,а именно:1.1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.1.2.Оферта, изготвена по образец; 1.3.Административни сведения, изготвени по образец;1.4. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юрид. лице или едноличен търговец, или копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице.Когато участникът е чуждестранно юрид. лице,прилага еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен.В случай,че участникът е обединение,което не е регистрирано като самостоятелно юрид.лице,участниците в него сключват споразумение по между си,което се прилага към офертата в оригинал, или нотариално заверено копие.Към офертата си участниците прилагат и документ,подписан от лицата в обединението,в който задължително се посочва представляващият,в случай, че то е не посочено в споразумението.Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата.Ако участникът е обединение,което не е юрид. лице,документите по чл.56,ал.1, т.1 и т.6 се представят от всяко физическо или юрид. лице, включено в обединението.1.5.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47,ал.1, т.1,ал.2,т.5 и ал.5,т.1 от ЗОП по образец;1.6.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.2 и т.3, ал.2,т.1,т.3 и т.4 и ал.5, т.2 от ЗОП по образец;В случай че участникът е обединение,което не е юрид.лице,декларациите се попълват от всяко физическо или юрид. лице, включено в обединението при условията на чл.47,ал.4 от ЗОП.1.7.Декларация по чл.56,ал.1,т.8 от ЗОП по образец за подизпълнителите, ако участникът предвижда такива,както и вида на работите,които ще извършват, и дела на тяхното участие. Всеки от подизпълнителите трябва писмено да декларира своето съгласие за участие в изпълнението на поръчката и да отговаря изсикванията на възложителя, съобразно вида и дела на неговото участие. За целта подизпълнителите попълват декларация,която участникът представя в офертата си.1.8. Доказателства за икономическото и финансово състояние и за техническите възможности и/или квалификация на участника съгл. раздел ІІІ.2.2. и раздел ІІІ.2.3. от обявлението (съотв. Раздел VI от документацията);1.9.Документ за внесена гаранция за участие – гаранцията за участие се представя чрез прилагане към офертата на оригинал на вносната бележка (платежно нареждане) или неотменима и безусловна банкова гаранция в оригинал в полза на МОСВ, покриваща срока на валидност на офертата, в съответствие с изисквания на раздел V от настоящата документация.Участникът избира сам формата на гаранцията за участие.Когато участникът е обединение,което не е юрид. лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата.1.10. Пълномощно (оригинал или нотариално заверено копие) – представя се, когато офертата или някой документ от нея не е подписан от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител.1.11.Декларация за разположение на експерт по образец; 1.12. Декларация по чл.56,ал.1, т.12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договора по образец.2. Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”, поставя се техническото предложение на участника.3. Плик № 3 „Предлагана цена”, съдържа ценовото предложение на участника. То следва да бъде изготвено съгласно приложения образец и поставено в отделен запечатан и непрозрачен плик.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Справка-декларация по образец за общия оборот за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (Приложение № 9); 2. Заверени копия от баланса и отчета за приходите и разходите/отчета за доходите за предходните 2011 г., 2012 г. и 2013 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Участниците могат да посочат ЕИК и да не представят изискваните по т. 2 документи, в случай че са заявили и представили за обявяване годишния финансов отчет за съответните години в Търговския регистър, съгласно чл. 40 от Закона за счетоводството и същите са публично достъпни. Участниците – чуждестранни лица, представят заверени копия от отчета за приходите и разходите, като съставна част от годишния финансов отчет, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която са установени. * При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато участника в процедурата предвижда участието на подизпълнители, изискванията по настоящия раздел се прилагат по отношение на тях, съобразно вида и дела на тяхното участие.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът следва да отговаря на следното изискване за икономическо и финансово състояние: 1. Участникът следва да докаже реализиран общ оборот от услуги, за последните 3 (три) години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си в размер не по-малък от 180 000 лв. (сто и осемдесет хиляди лева) без включен ДДС.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Декларация, съдържаща списък на експертите, които участникът ще осигури за изпълнение предмета на възлаганата обществена поръчка, придружена от автобиография на съответния експерт, придружена от копия на документи, удостоверяващи образование, специалност, професионална квалификация, професионален опит и разположение на специалиста за периода на изпълнение на поръчката. Приложими документи са дипломи за завършено образование, сертификати, удостоверения и/или свидетелства за правоспособност, издадени от съответните учебни заведения или от лицензирани юридически лица за професионално обучение или за професионална квалификация, трудови книжки, служебни книжки, референции, препоръки и декларации за разположение и/или др. еквивалентни документи, удостоверяващи посочените обстоятелства. Сертификати, удостоверения и/или свидетелствата за придобита правоспособност и/или други еквивалентни документи трябва да са издадени от съответните учебни заведения или от лицензирани юридически лица за професионално обучение или за професионална квалификация. Препоръките/референциите трябва да са издадени от получателя на услугата и да съдържат информация за периода на изпълнение, описание на изпълнените дейности, заемана позиция и контакти за връзка с възложителя/получателя на услугата. 2. Декларация за разположение на експерт по образец Приложение № 11 за всеки един от експертите. Забележка: Участник в поръчката може да използва ресурсите на други физически и/или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че представи документи, доказващи, че има на свое разположение тези ресурси. 3. Списък на основните договори, изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата, сходни с предмета на поръчката. Списъкът следва да включва договорите, чието изпълнение е приключило в заложения период, с посочени предмет (обект), стойност, дата и получател (възложител) за всеки договор. Списъкът се попълва съгласно приложения образец – Приложение № 10; 4. Заверени копия от референции/препоръки за добро изпълнение за включените в списъка по т.3. договори, от които са видни възложителя, предмета на съответния договор, стойност, обхвата на извършената работа, място на услугата и срок на изпълнение, както и дали договорът е изпълнен качествено. Препоръките да съдържат данни за издателя, подпис и печат. В случаите, когато договорът не е бил изпълнен самостоятелно от участника, в препоръката се посочва и процентът, изпълнен от него. Договори в процес на изпълнение няма да бъдат разглеждани. * При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато участника в процедурата предвижда участието на подизпълнители, изискванията по настоящия раздел се прилагат по отношение на тях, съобразно вида и дела на тяхното участие.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът трябва да предложи екип от експерти за изпълнението на описаните в Техническите спецификации задачи и задължително да посочи минимум следните ключови експерти, които отговарят на следните изисквания за професионална квалификация, умения и опит: Ключов експерт 1: Ръководител на екипа: • да има завършено висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър”, професионална квалификация за една от следните специалности – икономист или строителен инженер или архитект или инженер по екология и опазване на околната среда или еквивалент; • минимум 7 години общ професионален опит по специалността; • да е участвал в минимум 2 договора/проекта като ръководител или като част от екип, изпълнявал договор/проект в областта на строително-инвестиционния процес и/или управлението на строителни отпадъци и/или изготвяне на работен/технически проект за отпадъци; Ключов експерт 2: Експерт по управление на отпадъци: • да има завършено висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър”, специалност – инженер-химик или строителен инженер или инженер по екология и опазване на околната среда, или еквивалент; • минимум 5 години общ професионален опит по специалността; • да има участие в най-малко 1 успешно изпълнен договор/проект в областта на строително-инвестиционния процес и/или управлението на строителни отпадъци и/или изготвяне на работен/технически проект за отпадъци; • да има опит с общинска или държавна администрация. Ключов експерт 3: Експерт по управление на строително-инвестиционни проекти: • да има завършено висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър”, специалност – архитект или инженер или строителен инженер или еквивалент; • минимум 5 години общ професионален опит по специалността; • да има опит в управление и/или контрол на изпълнението на строежи и/или в управлението на проекти в строителството и/или всеки друг договор, при който в предмета му е било включено наблюдение и/или контрол на изпълнението на проекти в строителството; Ключов експерт 4: Експерт нормативна уредба : • да има завършено висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър”, професионална квалификация „юрист“; • минимум 5 години общ професионален опит по специалността; • да има опит в общинска или държавна администрация и/или консултантска дейност, свързана с управление на проекти. Не е възможно едно и също лице да заема едновременно две експертни позиции. 2. `Участникът трябва да е изпълнил успешно не по-малко от 1 (един) договор за услуги, в рамките на последните 3 години (считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите) с предмет сходен на предмета на поръчката; * Като договор със сходен предмет на поръчката Възложителят приема договор, в който е извършвано услуги управление и отчитане на проекти, и/или за разработване на регионални/общински/национални системи за управление на отпадъци. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническото предложение, съдържащ следните два подпоказателя: Подпоказател А. Цели, подходи и методология за реализиране на поставените задачи по отделните етапи на проекта, осигуряващи очакваните резултати - Максимален брой точки 70; Подпоказател Б: Управление на риска - Максимален брой точки 30; Максимален брой точки по показателя „Техническото предложение“ е 100 точки.; тежест: 70
Показател: Предложена цена ; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 044 - 073531 от 04.03.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
11.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния Интернет адрес: www.moew.government.bg в раздел "профил на купувача". Всички разяснения по документация ще бъдат публикувани на същият интернет адрес. Изтеглянето на документацията от посочения интернет адрес е безплатно. Ако участниците желаят да получат отпечатан екземпляр на документацията за участие, същата е платима в горепосоченият размер, като място за получаване на документация е бул. Мария Луиза №22. Срок за закупуване на документация е до 10 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите.Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Участниците могат сами да изберат реда за заплащане на екземпляр на документацията за участие, на каса при възложителя или с платежно нареждане по сметка. Сметката на възложителя за заплащане на документацията за участие е: IBAN BG35 BNBG 9661 3000 1387 01 BIC BNBGBGSF, БНБ – ЦУ.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
21.07.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 23.07.2014 г.  Час: 14:00
Място

Министерство на околната среда и водите на адрес: гр. София, бул. „Княгиня Мария Луиза“ № 22.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Действията на Комисията на заседанието по отварянето на офертите са публични и по време на заседанията могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени с пълномощно с нотариална заверка на подписа представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Лицата с представителни функции следва да се легитимират с документ за самоличност, а присъстващите пълномощници следва да представят освен документ за самоличност и изрично пълномощно за целта.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва: 1. Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите: - Информационен телефон на НАП - 0700 18 700; - интернет адрес: http://www.nap.bg/ 2. Относно задълженията, опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите: - Информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.; - София 1000, ул. "У. Гладстон" № 67, Телефон: 02/ 940 6331; - Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/ 3. Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика: - Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg - София 1051, ул. Триадица №2, Телефон: 8119 443 Цялата документация за участие в процедурата е публикувана на официалния интернет сайт на Възложителя http://www.moew.government.bg от датата на публикуване на решението и обявлението за обществената поръчка.Датата, часа и мястото за отваряне и повестяване на ценовите предложения се обявява чрез изрично съобщение на официалната интернет страница на възложителя - http://www.moew.government.bg

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно сроковете посочени в чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ