Версия за печат

00110-2014-0022

BG-Тервел: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Тервел, ул."Св.Св.Кирил и Методий" 8, За: Дияна Илиева, България 9450, Тервел, Тел.: 05751 2070, E-mail: tervel2000@yahoo.com, Факс: 05751 2391

Място/места за контакт: ул."Св.Св.Кирил и Методий" 8

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tervel.bg.

Адрес на профила на купувача: www.tervel.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"ДОСТАВКА НА КУХНЕНСКО ОБЗАВЕЖДАНЕ И ОБОРУДВАНЕ ЗА ЦЕНТЪР ЗА СОЦИАЛНИ УСЛУГИ В С.КОЛАРЦИ"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: С.Коларци
Код NUTS: BG332
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обектът на настоящата обществена поръчка предвижда доставяне до център за социални услуги в с.Коларци, монтаж и осигуряване на гаранционно обслужване на следните видове: Кухненско обзавеждане: Работни маси - 14 бр.,работни плотове-6 бр., мивки - 5 бр.,шкафове - 2 бр.,стелажи - 4 бр., аспирационни чадъри - 3 бр., конвектомат - 1 бр. Срокът за гаранционно обслужване започва да тече от датата на монтажа на кухненското обзавеждане, която възложителят и доставчикът удостоверяват с двустранен протокол.Размерите на обзавеждането съответстват на разполагаемостта със свободно пространство в помещенията и предписнията на технологичния проект за устройване на кухнята - майка. Оборудване и обзавеждане за дневен център: Компютърни бюра - 3 бр., работни столове - 3 бр., работни маси - 6 бр., посетителски столове - 24 бр., компютри - 3 бр., монитори - 3 бр. Срокът за гаранционно обслужване започва да тече от датата на монтажа на оборудването/обзавеждането, която възложителят и доставчикът удостоверяват с двустранен протокол.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

42900000, 30230000, 30232000

Описание:

Различни видове машини с общо и специално предназначение
Компютърно оборудване
Периферни устройства

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Кухненско обзавеждане: Работни маси - 14 бр.,работни плотове-6 бр., мивки - 5 бр.,шкафове - 2 бр.,стелажи - 4 бр., аспирационни чадъри - 3 бр., конвектомат - 1 бр. Оборудване и обзавеждане за дневен център: Компютърни бюра - 3 бр., работни столове - 3 бр., работни маси - 6 бр., посетителски столове - 24 бр., компютри - 3 бр., монитори - 3 бр.

Прогнозна стойност без ДДС
30402 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

3


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие се представя / внася в избрана от кандидата форма. В случай на банкова гаранция, тя трябва да е валидна за срока на валидност на офертата - 90 дни. В случай на депозит или вноска в брой -Банковата сметка за превеждане на гаранцията за участие е следната:BG44UNCR96603327005216 в УникредитБулбанк АД клон Добрич - BIC: UNCRBGSF. Размeрът на гаранцията за участие е 300 лв. 2.Гаранция за изпълнение - определя се като 3 % от стойността на договора за изпълнение.Срокът на валидност на гаранцията за изпълнение / в случай на банкова гаранция/ трябва да продължава 30 (тридесет) дни след определената крайна дата за приключване изпълнението на доставката ( в зависимост от оферирания от избрания изпълнител срок). В случай на форма на гаранцията за изпълнение вноска или депозит, същите се осигуряват по банкова сметка на община Тервел .G44UNCR96603327005216 в УникредитБулбанк АД клон Добрич, BIC: UNCRBGSF. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ задържа гаранцията за изпълнение на договора, ако в процеса на неговото изпълнение възникне спор между страните, който е внесен за решаване от компетентен съд, до решаването на спора, както и когато в условията на упражняване на контрол Управляващия орган се установят нередности по изпълнението на доставката до тяхното отстраняване. Всяка форма на неизпълнение на договорно задължение от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, служи за задържане автоматично на предвидените в договора неустойки. В случай на отказ за изплащане на финансвовата помощ от УО на ПРСР поради неизпълнение на задължения на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по настоящия договор гаранцията се задържа напълно, като ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ си запазва правото да търси нанесените вреди от изпълнителя до пълния размер на отказаното плащане по общия ред.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Дейностите по обществената поръчка се финансират по договор за безвъзмездна помощ по Мярка 4.1 на Програма за развитие на селските райони 2007-2013. Изпълнителят ще получи:В едноседмичен срок след доставка и монтаж на единиците оборудване и след представяне на фактура за изпълнените и приети доставки, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща цялата стойност на доставката.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не се изисква създаване на юридическо лице.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. Оферираният от участниците гаранционен срок за доставеното оборудване не може да е по-малък от 12 месеца 2. Оферираният от участниците гаранционен срок за доставеното оборудване не може да е по-дълъг от 60 месеца.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Уч-к в проц-та може да бъде всяко бълг. или чужд. Ф или ЮЛ, както и техни обед-я.С-но чл. 47, ал. 1 от ЗОП, възлож-ят ще отстрани от уч-е в проц-та уч-к, който е:1. осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за:а) престъпление против финанс., данъчната или осигурит. система, вкл. изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от НК;б) подкуп по чл. 301 - 307 от НК;в) участие в организ. престъпна група по чл. 321 и 321а от НК;г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК;д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК;2. обявен в несъстоятелност;3. в произв-о по ликвид-я или се намира в подобна проц-ра съгл. нац. закони и подзак. актове.С-о чл. 47, ал. 2 от ЗОП, възлож-ят ще отстрани от участие в проц-та уча-к, к:1. е в открито произв-во по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е ЧЛ - се намира в подобна проц-ра съгласно нац. закони и подзак. актове, вкл. к. неговата дей-ст е под разпореждане на съда, или участ-т е преустановил дейността си;2.който е виновен за неизпълнение на задължения по дог-р за ОП, доказано от Въз-я с влязло в сила съдебно решение;3. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задъл-та, или има задълж-я за данъци или вноски за СО съгласно законодат-то на държавата, в която участникът е установен;К. е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на ОП;при които лицата, управляващи и представляващи участника, са свързани лица с възлож-я или със служители на ръководна длъжност в неговата организ-я; които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от ЗПУКИ.8. Всяка оферта трябва да съдържа:8.1. копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участн. е ЮЛ или ЕТ; Документът за регистрация не се изисква, ако участникът е регистриран или пререгистриран след 01.01.2008 г. по реда на ЗТР. В този случай е достатъчно да се представи Декл-я за извършена регистрация по ЗТР (свободен текст).Чуждестранните ЮЛ или обединения на чуждестранни ЮЛ представят документа и в официален превод на български език. К.участникът е обединение, документът се представя от всеки член на обединението.8.2. при участник обединение, което не е ЮЛ - Договор за създаване на обединението, в който е предвидено разпределението на участието на членовете на обединението по изпълнение на дейностите по поръчката ;8.3. документ за гаранция за участие;8.4. списък на документите, съдържащи се в офертата 8.5. доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП, 8.6. декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП;8.7. техническо предложение за изпълнение на ОП;8.8. подизпълнителите, ако участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие;8.9. срок за изпълнение на ОП;8.10. предлагана цена;8.11. ценова таблица;8.12. декл-я за приемане на условията в проекта на договор;8.13. друга информация :8.13.1. Администр. сведения ;8.13.2. Декл-я от подизпълнител, че е съгласен да участва в проц-та като такъв;8.13.3. Нотариално заверено пълном. на лицето, упълномощено да представлява уч-ка в ОП .8.14. списък на документите, съдържащи се в оф-та, подписан от уч-а.9. При участник обединение, което не е юридическо лице 9.1. документите по т. 8.1 и 8.6 се представят за всяко ФЛ или ЮЛ в обединението;9.2. документите по т. 8.5 се представят само за участн., чрез к. обедин. доказва съответствие с кр.за подбор.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се изискват такива документи
Минимални изисквания: Не се поставят такива изисквания
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на основните договори за доставки сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, включително стойностите, датите и получателите, придружен с препоръки за добро изпълнение Забележка: Под доставка сходна с предмета на поръчката се разбира доставка на всякакъв вид професионално кухненско оборудване.
Минимални изисквания: През последните три години, считано до датата на подаване на офертата, участникът да е извършил поне една доставка , сходна с предмета на обществената поръчка. Забележка: Под доставка сходна с предмета на поръчката се разбира доставка на всякакъв вид професионално кухненско оборудване. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него. Възложителят отстранява участника, ако предложените от него подизпълнители не отговарят на критериите за подбор – съобразно дела и вида на тяхното участие.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: 1. Цена за изпълнение ( Ц ) ; тежест: 60
Показател: 2. Гаранционен срок за изпълнените доставки ( Г ) ; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.07.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 29.07.2014 г.  Час: 16:00
Място

Община Тервел, зала 209

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата, техни упълномощени представители,както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Програма за развитие на селските райони 2007-2013.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120,ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Тервел - Дирекция"АПООП", ул."Св.Св.Кирил и Методий" 8, България 9450, Тервел, Тел.: 05751 2070, E-mail: tervel2000@yahoo.com, Факс: 05751 2391

Интернет адрес/и:

URL: www.tervel.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ