Версия за печат

01464-2014-0002

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000776025

РЕГИОНАЛНА ИНСПЕКЦИЯ ПО ОКОЛНА СРЕДА И ВОДИТЕ - СОФИЯ, бул."Цар Борис ІІІ" № 136, За: Румяна Маринова, България 1618, София, Тел.: 02 9406498, E-mail: riosv@riew-sofia.org, Факс: 02 9559362

Място/места за контакт: гр. София, бул."Цар Борис ІІІ" № 136

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.riew-sofia.org/.

Адрес на профила на купувача: http://www.riew-sofia.org/index.php/2014-02-03-21-19-49.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

“Избор на изпълнител за осъществяване на услуга, по две обособени позиции: Обособена позиция №1:„Избор на изпълнител на интерпретация и образователни програми” и Обособена позиция №2:“ Избор на изпълнител за разработване на планове за управление на защитените територии: Резерват “Торфено бранище”, Резерват “Бистришко бранище”, Поддържан резерват “Училищна гора”, Поддържан резерват “Богдан”“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Територията на Столична община, Община Ботевград, Община Копривщица, Община Долна Баня.
Код NUTS: BG411, BG41
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

“Избор на изпълнител за осъществяване на услуга, по две обособени позиции: Обособена позиция №1:„Избор на изпълнител на интерпретация и образователни програми” и Обособена позиция №2:“ Избор на изпълнител за разработване на планове за управление на защитените територии: Резерват “Торфено бранище”, Резерват “Бистришко бранище”, Поддържан резерват “Училищна гора”, Поддържан резерват “Богдан”“ Предметът на тази процедура включва следните дейности: По обособена позиция 1: Основна комуникационна цел: Да се комуникират и популяризират сред широката общественост и тесните целеви аудитории дейностите по устройство и управление на защитените територии в териториалния обхват на РИОСВ Под-дейност 1: Осигуряване на медийна подкрепа - Партньорство с две национални телевизии; Производство и излъчване на телевизионни филми (7-10 мин); Под-дейност 2: Осъществяване на медийно партньорство с радиостанция с национален ефир Под-дейност 3. Осъществяване на медийно партньорство с ежедневни и ежеседмични национални печатни медии Под-дейност 4: Работа с ученици. Информационни активности в училищата: А: Час по „Природа” в училищата; В рамките на проекта да бъде организиран образователен тур от общо 100 бр. учебни часа в училищата в София и София област. Дейност 5: Производство на печатни информационни материали: Изработването на печатни информационни и образователни материали за цялата кампания, които да послужат при лекциите в училищата, посещенията в резерватите, събитията в градовете, пътуващата изложба и други формати в рамките на проекта. Дейност 6: Фотоизложба: В рамките на проекта да се подготви изложба от снимките и рисунките на децата от 3ти до 5 клас. Да се обмисли възможността за подвижна изложба, която да бъде представена в София, Копривщица и Ботевград. По обособена позиция №2:“ Избор на изпълнител за разработване на планове за управление на защитените територии: Резерват “Торфено бранище”, Резерват “Бистришко бранище”, Поддържан резерват “Училищна гора”, Поддържан резерват “Богдан”: Включва дейностите по изработването на всеки план на защитени територии Резерват “Торфено бранище”, Резерват “Бистришко бранище”, Поддържан резерват “Училищна гора”, Поддържан резерват “Богдан”.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

80540000, 79341100, 22462000, 92111260, 90712400

Описание:

Услуги по обучение в областта на околната среда
Услуги по планиране, създаване и разполагане на рекламата
Рекламни печатни материали
Услуги, свързани с производство на информационни видеофилми и филми на цифров диск (DVD)
Услуги по стратегическо планиране за управление или опазване на природните ресурси

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

По обособена позиция 1:„Избор на изпълнител на интерпретация и образователни програми”: Под-дейност 1: Осигуряване на медийна подкрепа:Производство и излъчване на телевизионни филми (7-10 мин): Да се изработят 4 броя информационно-обучителни филма, които да представят особеностите и богатството на всеки един от четирите резервата на територията на РИОСВ-София; Да се осигури закупуване на програмно време и излъчване на четирите филма в поне една ефирна национална телевизия; Впоследствие филмите да бъдат използвани при работата с деца по училищата, и да бъдат предоставени като образователни материали на Информационните центрове, функциониращи в рамките на защитените територии; Като част от образователните дейности, отделно от филмите и интерютата с експерти, в ефира избрана национална телевизия, могат да бъдат излъчени 4 предавания, открити студия; Под-дейност 2: Осъществяване на медийно партньорство с радиостанция с национален ефир: Излъчени тематични предавания или дискусии, чийто формат максимално позволява да се отговори на нуждите от информираност и образователни инициативи в рамките на проекта; Под-дейност 3. Осъществяване на медийно партньорство с ежедневни и ежеседмични национални печатни медии: Публикувани журналистически материали, които представят всеки един от резерватите; Организирани конкурси сред читателите, изпращане на любителски снимки, публикуване на читателски материали, въпроси и отговори и т.н; Под-дейност 4: Работа с ученици. Информационни активности в училищата: А: Час по „Природа” в училищата: В рамките на проекта да бъде организиран образователен тур от общо 100 бр. учебни часа в училищата в София и София област. Примерен брой училища - 14 бр. в София – град и 10 бр. в градове в София област. Лекциите да обхващат учениците от 3 до 7 клас и да представляват срещи-разговори по екологична тема, които запознават децата с особеностите на резерватите в близост до техните райони на живеене. Първоначални параметри на лекциите в училищата:Брой срещи – 100 бр - 70 в София - град, 30 в София- област;Във всяко училище се правят по 5 срещи – с ученици от 3 тите, 4тите, 5тите, 6тите и 7мите класове;Продължителност – 1 учебен час;Провеждане на срещите - в часа по „Човек и природа” или в часа на класния ръководител;Участници – минимум 5 класа във всяко училище/ по един от 3 ти до 7 ми клас/, общо 100 класа. Възможно е да се формират и сборни групи във всяко училище; Да се вземе под внимание широката възрастовата група е широка и различните интереси на децата от 3 до 7 клас. Да се предложат различни теми и формати на лекциите, различни лектори, като при по-малките ученици това могат да бъдат и студенти от ЛТУ, а при по-големите /5-7 клас/ експерти; С цел осигуряване на продължителност и устойчивост на проекта във времето, да се организират конкурси сред децата от различните възрасти; Да се предвидят и индивидуални награди за силните участници от всички училища. Наградите да бъдат тематични – раници, бинокли, компаси, а по-малките награди ще са шапки и тениски; Дейност 5: Производство на печатни информационни материали: В рамките на кампанията да се предвиди изработването на печатни информационни и образователни материали за цялата кампания, които да послужат при лекциите в училищата, посещенията в резерватите, събитията в градовете, пътуващата изложба и други формати в рамките на проекта; Дейност 6: Фотоизложба: Провеждане на 3 фотоизложби. По обособена позиция №2:“ Избор на изпълнител за разработване на планове за управление на защитените територии: Резерват “Торфено бранище”, Резерват “Бистришко бранище”, Поддържан резерват “Училищна гора”, Поддържан резерват “Богдан” Разработване на 4 бр. планове за управление на защитените територии на Резерват “Торфено бранище”, на Резерват “Бистришко бранище”, на Поддържан резерват “Училищна гора”, на Поддържан резерват “Богдан”

Стойност, без да се включва ДДС
1612000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

31.12.2014 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора, както следва: Гаранцията за участие в процедурата се определя в размер на 8 000.00 лева (осем хиляди лева) за всяка от обособените позиции. Гаранция за участие се превежда от участника по следната банкова сметка на РИОСВ-гр. София: IBAN BG 77 SOMB 9130 31 37 0265 01; BIC SOMBBGSF; Общинска банка АД – ЦУ или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малък от срокът на валидност на офертата (180 календарни дни) и условия, които да предвиждат изрично възможността за задържането и по реда на чл.61 от ЗОП. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, е част от офертата за участие в настоящата процедура (чл.56,ал.1, т.3 от ЗОП). При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася, респективно съответната обособена позиция. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 1 % /един процент/ от стойността на договора без ДДС, за всяка от обособените позиции. Гаранция за изпълнение на договора се превежда от участника по следната банкова сметка на на РИОСВ-гр. София: IBAN BG 77 SOMB 9130 31 37 0265 01; BIC SOMBBGSF; Общинска банка АД – ЦУ или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност – до 30 календарни дни след изтичане срока на договора /след изчерпване предмета на поръчката за обособената позиция, за която е сключен договора и подписване на съответните приемателни протоколи/. Банковата гаранция или съответният платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка за всяка от обособените позиции. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва договорът, за която се внася, респективно съответната обособена позиция. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка за съответната обособена позиция, а именно: Възложителят има право да усвои изцяло или част от Гаранцията за изпълнение на договора при доказано неточно изпълнение на задължения по Договора от страна на Изпълнителя, Възложителят има право да усвои такава част от гаранцията, която покрива отговорността на Изпълнителя за неизпълнението, включително размера на начислените неустойки, ако Изпълнителя е надвишил срока за изпълнение; При едностранно прекратяване на Договора от Възложителя поради доказано виновно неизпълнение на задължения на Изпълнителя по Договора, сумата от Гаранцията за изпълнение на договора се усвоява изцяло като обезщетение за прекратяване на Договора. Възстановяването на гаранцията за добро изпълнение или неинкасираната част от нея се извършва от Възложителя в срок до 30 календарни дни след изтичане срока на договора /след изчерпване предмета на поръчката и подписване на съответните приемателни протоколи/ за всяка от обособените позиции. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията по договорите за обособена позиция 1 и за обособена позиция 2, се извършва в български лева, както следва: А). Авансовото плащане е в размер на 20 % (двадесет процента) от цената на договора за съответната обособена позиция и се осъществява в срок до 30 (тридесет) календарни дни от подписването на договорa и представяне на запис на заповед на стойност равна на стойността на авансовото плащане, но не по-рано от получаване на авансово плащане от ОП „Околна среда 2007-2013” за проект „Опазване и възстановяване на биологичното разнообразие, осъществяване на ремонтни дейности и оборудване в резерватите и обектите, стопанисвани от РИОСВ – София, в т.ч.: Резерват “Торфено бранище”, Резерват “Бистришко бранище”, Поддържан резерват “Училищна гора”, Поддържан резерват “Богдан”, Природозащитен Информационен Център “Витоша”. - Изпълнителят представя на възложителят записът на заповед, в срок до 15 (петнадесет) календарни дни от влизане в сила на договора за обществена поръчка. - След изплащането на аванса изпълнителят в тридневен срок представя на възложителя фактура за извършеното плащане. - Авансът се приспада пропорционално от всяко междинно и окончателното плащане. - Ако договорът бъде прекратен преди окончателното му изпълнение, неприспаднатият аванс се връща на възложителя или се прихваща със стойността на извършени до момента на прекратяването, но незаплатени дейности. Възложителят се задължава да върне оригинала на записа на заповед, обезпечаващ предоставения аванс в 30 – дневен срок след прекратяването на договора. Б). Междинните плащания са в общ размер до 60 % (шестдесет процента) от цената на договора, до достигане на 80 % (осемдесет процента) от общата стойност на договора, и са дължими на вноски, платими в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на одобряване на представените от изпълнителя оригинални фактури и приемо-предавателен/и протокол/и, като одобряването става при условията и реда, разписан в договора за съответната обособена позиция. В). Окончателно плащане е в размер, равен на разликата между цената на договора и извършените авансово и междинни плащания. Окончателното плащане е дължимо след приемането на окончателния доклад за извършената работа по договора за съответната обособена позиция в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на одобряването на представената от изпълнителя фактура - оригинал за окончателно плащане и приемо-предавателен протокол за окончателно приемане на работата на изпълнителя.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. В случай, че участникът участва като Обединение или консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в обединението/консорциума следва да са сключили споразумение (или еквивалентен документ). Споразумението, респективно – съответния документ за създаване на обединението/консорциума за участие в настоящата процедура, следва да бъде с нотариална заверка на подписите и бъде представено в оригинал или нотариално заверено копие. Споразумението (съответният документ за създаване на обединението/консорциума) трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: представляващия обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; членовете на обединението/консорциума са солидарно отговорни за изпълнението на договора, включително по отношение на плащанията; всички членове са длъжни да останат в него за целия период на изпълнение на договора, както и споразумението следва да съдържа клаузи, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от съдружниците ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка, за съответната обособена позиция. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на процедурата. Представляващият следва да е посочен в документ, подписан от всички лица в обединението.Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта за изпълнение на поръчката. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на условията, посочени в Закона за обществените поръчки (ЗОП) и настоящата документация. По отношение на участник трябва да не е налице някое от условията на чл.47 ал.1,т.1, б. "а"- "д", т.2 и т.3, ал.2 т.1, т.2а (предл.първо), т.3, т.4 и т.5 и ал.5 т.1 и т.2 от ЗОП, като констатирането наличието на което и да е от тях ще доведе до отстраняване на участника. Участниците представят: I. Плик № 1 "Документи за подбор": 1) Подробен списък, изброяващ документите, поставени в офертата, подписан от участника; 2) Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е юр. лице или ЕТ, съответно копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице (при участник, чуждестранно лице, съответният документ се представя в офиц. превод); 3) Доказателства за изпълнение на икономическите и финансовите изисквания към участника съгласно раздел ІIІ.2.2. Минимални изисквания за икономическото и финансово състояние на участниците; 4) Доказателства за изпълнение на изисквания към участника техническите възможности и/или квалификация съгласно раздел IІІ.2.3) Минимални изисквания за технически възможности и квалификация; 5) Декларация за обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3; ал. 2, т. 1, т.2а (предл. първо), т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП ; 6) 6) Декларация за обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а” – „д”; ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП; 7) Декларация за участие на подизпълнител/и съобразно вида на работите, които подизпълнителят/ите ще извършва/т и дела на неговото/тяхното участие по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП ; 8) Декларация – съгласие за участие на подизпълнител (когато е приложимо);9) Документ за гаранция за участие в процедурата в оригинал; 10) Документ, удостоверяващ регистрация на участника по ЗДДС /при налична такава/ или еквивалентен. При обединение - копие от документа се представя /при наличие/ от всеки член на обединението поотделно; 11) Начален документ на оферта за изпълнение на предмета на обществената поръчка по образец към документацията за участие; 12) Споразумение/документ за създаване на обединение за участие в обществената поръчка с нотариална заверка на подписите - съгласно изискванията на (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице); 13) Декларация за приемане на условията в проекта на договор 14) Декларация за приемане на условията в проекта на договор; 14) Декларация за запознаване с условията на откритата процедура; II. Плик № 2 - "Предложение за изпълнение на поръчката", в който се съдържа техническо предложение и срок за изпълнението й - по образец; III. Плик № 3 - "Предлагана цена", в който се съдържа ценово предложение - по образец.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Представя се Декларация по чл.50, ал.1, т.3 от ЗОП, изготвена по образец, за общия оборот за съответната обособена позиция, за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; и се удостоверява със: - заверени от участника копия на следните съставни части на годишните финансови отчети за последните 3 (три) приключили финансови години /2011,2012 и 2013/, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, оформени съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове, а именно: а/. заверено копие на счетоводен баланс за последните 3 (три) приключили финансови години /2011 г.,2012 г. и 2013 г./; б/. заверено копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) приключили финансови години /2011 г.,2012г. и 2013г./ - или с представяне на ЕИК (в случаите, когато същите са надлежно публикувани в Търговския регистър към Агенция по вписванията). В случай, че участникът е чуждестранно лице, то представя отчети за приходите и разходите и справка за общия оборот, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която е установен, а когато не е регламентирано съставянето на такива, тогава същият представя еквивалентен документ, съставен съобразно законодателството на страната, в която е установен. При липса на предвидена правна регламентация и несъставяне на еквивалент, възложителят приема съгласно чл.50, ал.2 от ЗОП участникът да представи информация за общия си оборот и декларация за верността на посочените от него обстоятелства. В случай, че към момента на подаване на офертата участникът няма изготвени горецитираните съставни части на годишните финансови отчети за 2013 г., то същият представя справка за приходите, подписана от участника/или представляващия го/ и главния счетоводител. Когато участника в процедурата предвижда участието на подизпълнители, изискванията по настоящия раздел се прилагат по отношение на тях, съобразно вида и дела на тяхното участие.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участниците в процедурата следва да са реализирали общо за последните три финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, както следва: 1. За обособена позиция № 1 - общ оборот в размер на 300 000 лв. (триста хиляди лева без ДДС). 2. За обособена позиция № 2 - общ оборот в размер на 300 000 лв. (триста хиляди лева без ДДС). В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Представят се: 1. Списък на предложения екип от специалисти/ключови експерти, които ще бъдат ангажирани с изпълнението на поръчката – по образец, за съответната обособена позиция, с точно посочване на позицията в екипа, за която се предлага всяко лице; образователната степен, професионална квалификация и опит на всяко от тях. 2. Автобиография, във формат по образец, попълнена и подписана от съответния експерт; 3. Документи, удостоверяващи за всяко от лицата от екипа (прилагат се заверени копия): • образованието и квалификацията (за всяко от лицата се прилагат копия от дипломи за завършено образование, сертификати за допълнителна квалификация и др.); • професионалния опит (за всяко от лицата се прилагат заверени копия на документи, удостоверяващи декларираните обстоятелства (напр. копия от трудови книжки, служебни книжки, копия от трудови и граждански договори, препоръки и т.н.); Прилагат се заверени копия официални документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и стажа на лицата, отговарящи за изпълнението на поръчката, с приложени заверени копия на дипломи за завършено образование, удостоверения за вписване в професионалните регистри, сертификати, трудови или осигурителни книжки, референции. 4. Декларация за разположение на екперт, за всяко от лицата от екипа, изготвени по образец и подписани от съответния експерт.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът трябва да докаже, че разполага с необходимите специалисти за предоставяне на услугите, нужни за качественото изпълнение на дейностите по проекта, предмет на настоящата поръчка. Екипът следва да включва минимум следните специалисти/ключови експерти: По обособена позиция № 1: 1. Ключов експерт 1 – Ръководител екип: Образование – магистърска степен в областта на опазване на околната среда, лесовъдство, ландшафт, география, биология, горско стопанство, или еквивалентна; Минимум 5 (пет) години професионален опит в областта опазване на биологичното разнообразие и/или ландшафта или еквивалентен; 2. Ключов експерт 2 – Оператор: Образование – висше образование в областта на операторско майсторство или еквивалентна; Минимум 5 години професионален опит в областта на операторското майсторство или еквивалентен; специфичен/ професионален опит в заснемането на документални и/или научно-популярни филми и/или рекламни спотове – минимум 5 филма/рекламни спота. 3. Ключов експерт 3: Образование - висше образование със специалност: филология, педагогика, философия или еквивалентна; да има специфичен/професионален опит: работа с деца при организиране на събития сред деца - най-малко 2 г.; 4. Ключов експерт 4: Образование - да притежава образователна степен - магистър, със специалност: Информационни системи и технологии; Софтуерно инженерство; Уеб дизайн или еквивалентна; да има специфичен/професионален опит: да притежава опит при изработването на визии за печатни и рекламни материали, да е участвал в поне 2 (два) договора/проекти, за който е реализирал цялостна визия на информационни и рекламни материали; общ професионален опит - най-малко 5 г. По обособена позиция № 2: 1. Ключов експерт 1: Ръководител на екипа - Висше образование по горско стопанство или екология /естествени науки, химия или еквивалентна; Общ професионален опит: Най-малко 5-годишен професионален опит в сферата на опазване на биоразнообразието и устойчивото развитие; Специфичен Професионален опит: Опит в управлението/прилагането на проекти за опазване на околната среда и биоразнообразието и/или в изготвяне на планове за управление на защитени територии (Участие в изготвянето/прилагането/управлението на поне един проект и/или план); 2. Ключов експерт 2: Експерт флора - Висше образование в сферата на горско стопанство/биология или еквивалентна; Общ професионален опит: Най-малко 5-годишен професионален опит в сферата на опазването на биоразнообразието; Специфичен Професионален опит: Опит в проекти, касаещи оценка на флористичното разнообразие в защитени територии/зони; 3. Ключов експерт 3: Експерт фауна - Висше образование в сферата на екология/биология или еквивалентна; Общ професионален опит: Най-малко 5-годишен професионален опит в сферата на опазването на биоразнообразието; Специфичен професионален опит: Опит в проекти, касаещи оценка на фаунистичното разнообразие в защитени територии/зони; 4. Ключов експерт 4: Експерт природни местообитания/ гори - Висше образование в сферата на горското стопанство или еквивалентна; Общ професионален опит: Минимум 5-години професионален опит в сферата на управление/опазване на природни местообитания/гори, включително устройство, инвентаризация и опазване здравословното състояние на горите; Специфичен професионален опит: Опит в изпълнението на минимум един проект, свързан с устройство на гори и горски територии. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: (Тп) Техническо предложение за изпълнение на поръчката в съответствие с изискванията на Възложителя, заложени в Техническата спецификация – експертна оценка. Оценката на техническото предложение се извършва по точковата система на оценяване по скала и се изчислява по формула (Тп) = СПодр. + ОСтр., където (СПодр.) е Анализ на основните цели и очакваните резултати от изпълнението на договора, а (ОСтр.) е Описание на стратегията на участника. Максимален брой точки е 70.; тежест: 70
Показател: (Фп) Предложена от участника цена в лева без ДДС.Най–ниското ценово предложение получава максимален брой от 30 точки. Оценката на ценовото предложение на останалите участници се извършва по формулата: Фп = (Смин* 30) / С, където Фп е точковата оценка на финансовото предложение, Смин е стойност на най–ниското ценово предложение без ДДС, • С е стойност на оценяваното ценово предложение без ДДС.; тежест: 30
Показател: Общата оценка (ОЦп) на офертата на кандидата се изчислява по формулата: (ОЦп) = (Тп) + (Фп) . ОЦп има максимална стойност 100 точки. Комисията оценява и класира офертите на участниците за всяка от обособените позиции пооделно.Получените оценки се сборуват за всяка оферта поотделно, за съответната обособена позиция и комисията класира офертите, съобразно получената обща оценка, като на първо място се класира офертата на участника, получила най-голям сбор (брой) точки (т.е. най–висока обща оценка). ; тежест: 100
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
25.07.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие в процедурата може да бъде закупена всеки работен ден в рамките на работното време на РИОСВ-гр. София до 16:00 часа в срока посочен в обявлението за обществената поръчка. Цената на настоящата документация е посочена в обявлението, като сумата може да бъде заплатена на касата на РЕГИОНАЛНА ИНСПЕКЦИЯ ПО ОКОЛНА СРЕДА И ВОДИТЕ - СОФИЯ, бул."Цар Борис ІІІ" № 136 или да бъде преведена по банкова сметка на РЕГИОНАЛНА ИНСПЕКЦИЯ ПО ОКОЛНА СРЕДА И ВОДИТЕ - СОФИЯ: РИОСВ-СОФИЯ, IBAN BG 77 SOMB 9130 31 37 0265 01, BIC SOMBBGSF, Общинска банка АД - ЦУ. Документация за участие в процедурата може да бъде намерена и на официалния уеб-сайт на РЕГИОНАЛНА ИНСПЕКЦИЯ ПО ОКОЛНА СРЕДА И ВОДИТЕ - СОФИЯ - http://www.riew-sofia.org/, раздел " Обществени поръчки – Профил на купувача". От датата на изпращане на обявлението се предоставя пълен достъп до настоящата документация, с оглед запознаването на участниците със съдържанието й, на посочения сайт.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
04.08.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 05.08.2014 г.  Час: 10:00
Място

Заседателна зала в административната сграда на РИОСВ- София

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Действията на Комисията по отварянето на офертите са публични и по време на заседанията могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители с пълномощно с нотариална заверка на подписа, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Присъствието на тези лица се допуска след удостоверяване на тяхната самоличност и представяне на съответните пълномощни или други документи удостоверяващи горните качества и законното им право да присъстват.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Финансирането на проект „Опазване и възстановяване на биологичното разнообразие, осъществяване на ремонтни дейности и оборудване на резерватите и обектите, стопанисвани от РИОСВ – София, в т.ч.: Резерват „Торфено бранище“, Резерват „Бистришко бранище“, Поддържан резерват „Училищна гора“, Поддържан резерват „Богдан“, Природозащитен Център „Витоша“” е осигурено по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейски Фонд за Регионално Развитие 2007-2013 г., по приоритетна ос 3 „Опазване и възстановяване на биологичното разнообразие“, референтен № на процедурата BG161PO005/11/3/3.2/05/26, „Изпълнение на дейности за устройство и управление на национални паркове и резервати“

VI.3) Допълнителна информация

1.Документация за участие в процедурата може да бъде намерена на официалната интернет страница на Възложителя - РИОСВ София - http://www.riew-sofia.org/., раздел „Обществени поръчки”. От датата на изпращане на обявението се предоставя пълен достъп до настоящата документация на посочения сайт. 2. Датата, часа и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите предложения се обявява официалната интернет страница на Възложителя - РИОСВ София - http://www.riew-sofia.org/., раздел „Обществени поръчки”.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 ал.5 т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Избор на изпълнител на интерпретация и образователни програми”
1) Кратко описание

По обособена позиция 1: Основна комуникационна цел: Да се комуникират и популяризират сред широката общественост и тесните целеви аудитории дейностите по устройство и управление на защитените територии в териториалния обхват на РИОСВ Под-дейност 1: Осигуряване на медийна подкрепа - Партньорство с две национални телевизии; Производство и излъчване на телевизионни филми (7-10 мин); Под-дейност 2: Осъществяване на медийно партньорство с радиостанция с национален ефир Под-дейност 3. Осъществяване на медийно партньорство с ежедневни и ежеседмични национални печатни медии Под-дейност 4: Работа с ученици. Информационни активности в училищата: А: Час по „Природа” в училищата; В рамките на проекта да бъде организиран образователен тур от общо 100 бр. учебни часа в училищата в София и София област. Дейност 5: Производство на печатни информационни материали: Изработването на печатни информационни и образователни материали за цялата кампания, които да послужат при лекциите в училищата, посещенията в резерватите, събитията в градовете, пътуващата изложба и други формати в рамките на проекта. Дейност 6: Фотоизложба: В рамките на проекта да се подготви изложба от снимките и рисунките на децата от 3ти до 5 клас. Да се обмисли възможността за подвижна изложба, която да бъде представена в София, Копривщица и Ботевград.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

80540000, 79341100, 22462000, 92111260

Описание:

Услуги по обучение в областта на околната среда
Услуги по планиране, създаване и разполагане на рекламата
Рекламни печатни материали
Услуги, свързани с производство на информационни видеофилми и филми на цифров диск (DVD)

3) Количество или обем

По обособена позиция 1::„Избор на изпълнител на интерпретация и образователни програми”: Под-дейност 1: Осигуряване на медийна подкрепа:Производство и излъчване на телевизионни филми (7-10 мин): Да се изработят 4 броя информационно-обучителни филма, които да представят особеностите и богатството на всеки един от четирите резервата на територията на РИОСВ-София; Да се осигури закупуване на програмно време и излъчване на четирите филма в поне една ефирна национална телевизия; Впоследствие филмите да бъдат използвани при работата с деца по училищата, и да бъдат предоставени като образователни материали на Информационните центрове, функциониращи в рамките на защитените територии; Като част от образователните дейности, отделно от филмите и интерютата с експерти, в ефира избрана национална телевизия, могат да бъдат излъчени 4 предавания, открити студия; Под-дейност 2: Осъществяване на медийно партньорство с радиостанция с национален ефир: Излъчени тематични предавания или дискусии, чийто формат максимално позволява да се отговори на нуждите от информираност и образователни инициативи в рамките на проекта; Под-дейност 3. Осъществяване на медийно партньорство с ежедневни и ежеседмични национални печатни медии: Публикувани журналистически материали, които представят всеки един от резерватите; Организирани конкурси сред читателите, изпращане на любителски снимки, публикуване на читателски материали, въпроси и отговори и т.н; Под-дейност 4: Работа с ученици. Информационни активности в училищата: А: Час по „Природа” в училищата: В рамките на проекта да бъде организиран образователен тур от общо 100 бр. учебни часа в училищата в София и София област. Примерен брой училища - 14 бр. в София – град и 10 бр. в градове в София област. Лекциите да обхващат учениците от 3 до 7 клас и да представляват срещи-разговори по екологична тема, които запознават децата с особеностите на резерватите в близост до техните райони на живеене. Първоначални параметри на лекциите в училищата:Брой срещи – 100 бр - 70 в София - град, 30 в София- област;Във всяко училище се правят по 5 срещи – с ученици от 3 тите, 4тите, 5тите, 6тите и 7мите класове;Продължителност – 1 учебен час;Провеждане на срещите - в часа по „Човек и природа” или в часа на класния ръководител;Участници – минимум 5 класа във всяко училище/ по един от 3 ти до 7 ми клас/, общо 100 класа. Възможно е да се формират и сборни групи във всяко училище; Да се вземе под внимание широката възрастовата група е широка и различните интереси на децата от 3 до 7 клас. Да се предложат различни теми и формати на лекциите, различни лектори, като при по-малките ученици това могат да бъдат и студенти от ЛТУ, а при по-големите /5-7 клас/ експерти; С цел осигуряване на продължителност и устойчивост на проекта във времето, да се организират конкурси сред децата от различните възрасти; Да се предвидят и индивидуални награди за силните участници от всички училища. Наградите да бъдат тематични – раници, бинокли, компаси, а по-малките награди ще са шапки и тениски; Дейност 5: Производство на печатни информационни материали: В рамките на кампанията да се предвиди изработването на печатни информационни и образователни материали за цялата кампания, които да послужат при лекциите в училищата, посещенията в резерватите, събитията в градовете, пътуващата изложба и други формати в рамките на проекта; Дейност 6: Фотоизложба: Провеждане на 3 фотоизложби.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
812000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2014 г. 



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция “ Избор на изпълнител за разработване на планове за управление на защитените територии: Резерват “Торфено бранище”, Резерват “Бистришко бранище”, Поддържан резерват “Училищна гора”, Поддържан резерват “Богдан”
1) Кратко описание

Включва дейностите по изработването на всеки план на защитени територии Резерват “Торфено бранище”, Резерват “Бистришко бранище”, Поддържан резерват “Училищна гора”, Поддържан резерват “Богдан”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

90712400

Описание:

Услуги по стратегическо планиране за управление или опазване на природните ресурси

3) Количество или обем

Разработване на 4 бр. планове за управление на защитените територии на Резерват “Торфено бранище”, на Резерват “Бистришко бранище”, на Поддържан резерват “Училищна гора”, на Поддържан резерват “Богдан”

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
800000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2014 г.