Версия за печат

01412-2014-0002

BG-СОФИЯ: 15 - Полиграфически услуги и услуги по възпроизвеждане на записани носители срещу възнаграждение или по договор

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

УНИВЕРСИТЕТ ПО БИБЛИОТЕКОЗНАНИЕ И ИНФОРМАЦИОННИ ТЕХНОЛОГИИ, БУЛ. "ЦАРИГРАДСКО ШОСЕ" № 119, За: АННА РУПЕНОВА, БЪЛГАРИЯ 1784, СОФИЯ, Тел.: 0878 970311, E-mail: annarupen@gmail.com

Място/места за контакт: АННА РУПЕНОВА

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.unibit.bg/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

УНИВЕРСИТЕТ ПО БИБЛИОТЕКОЗНАНИЕ И НФОРМАЦИОННИ ТЕХНОЛОГИИ, БУЛ. "ЦАРИГРАДСКО ШОСЕ" № 119, За: АННА РУПЕНОВА, БЪЛГАРИЯ 1784, СОФИЯ, Тел.: 0878 970311, E-mail: annarupen@gmail.com

Място/места за контакт: АННА РУПЕНОВА

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.unibit.bg/.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

УНИВЕРСИТЕТ ПО БИБЛИОТЕКОЗНАНИЕ И НФОРМАЦИОННИ ТЕХНОЛОГИИ, БУЛ. "ЦАРИГРАДСКО ШОСЕ" №119, За: АННА РУПЕНОВА, БЪЛГАРИЯ 1784, СОФИЯ, Тел.: 0878 970311, E-mail: annarupen@gmail.com

Място/места за контакт: АННА РУПЕНОВА

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.unibit.bg/.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изработване и печат на сборници и CD на доклади, извършване на превод на същите”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 15
Място на изпълнение: България
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на поръчката се състои в„Изработване и печат на сборници и CD на доклади, извършване на превод на същите”. Изработване и печат на двуезични сборници и CD с докладите на участниците в Международната научна конференция, Международните пътуващи семинари, участието на представители от целевата група в международни конференции и симпозиуми на които са изнасяли доклади, проведената изследователска дейност и емпирични изследвания, както и да извърши писмен превод на докладите от български на английски език и обратно(при необходимост), страниране, корекция и предпечатна дейност и довършителни дейности на същите.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

84 350.00 лв. (осемдесет и четири хиляди и триста и петдесет) лева.

Прогнозна стойност без ДДС
84350 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

30


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 % (два процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. В документа следва да се отбележи предметът на поръчката. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Университет по библиотекознание и информационни технологии, и че е със срок на валидност 90 (деветдесет) календарни дни след изтичане на на срока за изпълнение на договора. Гаранцията се освобождва до 90 (деветдесет) календарни дни след окончателното приключване на изпълнението на договора. В случай на представяне на банкова гаранция, да се ползват образците, включени в документацията за участие или текста на представената банкова гаранция да съдържа условията описани в образеца. При представяне на гаранция, в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи документ за гаранция за изпълнение, съгласно обявените изисквания. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането на цената, ще бъде извършвано от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по банков път, по посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ банкова сметка, както следва: - Авансово плащане: Авансовото плащане е в размер на 50% от стойността на договора, платимо в срок от 10 (десет) календарни дни от датата на подписване на договора, след предоставяне на фактура оригинал; Окончателно плащане: Окончателно ще бъде това плащанe, което ще се извърши за хронологически последната извършена дейност по настоящата поръчка, съгласно хода на изпълнението на проекта и изискванията на Възложителя. Същото се извършва в срок от 10 (десет) календарни дни след предоставяне на фактура оригинал, придружена с опис, с единични цени, количества и стойност, приемо-предавателен протокол за изпълнението, представен на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът е обединение (консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в обединението следва да сключат договор/споразумение помежду си. Договорът/споразумението се представя в оригинал или нотариално заверено копие. Необходимо е да се представи споразумение за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица. Новосъздаденото юридическо лице ще бъде обвързано от офертата, подадена от обединението.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Списък на документите, съдържащи се в офертата, съгласно изготвената документация за участие в процедурата - по образец (Образец № 2); Заверено копие на документ за самоличност на участника, ако е физическо лице, респ. заверено копие на документ за регистрация или единен идентификационен код /ЕИК/ за участник- юридическо лице или едноличен търговец. Документ за предоставена гаранция за участие в процедурата;Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП, подписани саморъчно от лицето, което следва да подаде съответната декларация - по образец.Когато участникът е ЮЛ, изискванията по чл.47, ал.1, т.1 и ал.2, т.2 от ЗОП се отнасят за лицата по чл.47, ал.4 от ЗОП.);Декларация за запознаване и спазване на условията на поръчката - по образец ;Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника (съгласно чл.50 от ЗОП):- Информация за оборота от аналогични поръчки, съответстващи на предмета на обществената поръчка, за последните три години (2011 г., 2012г. и 2013 г.) - попълва се справка по образец; Доказателства за техническите възможности и квалификацията на участника (съгласно чл.51 от ЗОП); Кратка анотация /представяне/ на дейността на участника в областта на услугите - предмет на поръчката;Заверено копие на сертификат, издаден от акредитирана сертифицираща организация, с който се удостоверява наличието на внедрена от участника система за управление на качесвото,Декларация със списък на експертите, ангажирани с осъществяването на услугата, придружени с изготвени по образец автобиографии, както и доказателства, които удостоверявят професионалната квалификация и опит на посочените в списъка лица (дипломи за завършена степен на образование, сертификати, и др.); Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката; Декларация за участие или неучастие на подизпълнител - по образец; Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - по образец. Документите, посочени в чл.56, ал.1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП за всеки отделен подизпълнител, като изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие (ако участникът предвижда подизпълнител/-и/);Документ за регистрация по ЗДДС (при наличие на такава);Декларация за приемане на условията на проекта на договор - по образец; Нотариално заверено пълномощно (ако участникът се представлява от пълномощник);Съгласно чл.56, ал.З от ЗОП в случаите, когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите, посочени в чл.56, ал.1, т.1, 3, 4 и 5 от ЗОП, се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; При участие на подизпълнители или когато участникът в процедурата е обединение, документите за всеки подизпълнител/ участник в бединението се описват в отделен списък.В случаите, когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, се спазват изискванията на чл. 56, ал. 4 от ЗОП и указанията на възложителя в тази насока.Документ за внесена гаранция за участие в процедурата; Предложение за изпълнение на поръчката по образец - поставя се в плик №2; Предлагана цена по образец - поставя се в плик №3.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на специфичния оборот, участникът следва да представи информация за оборота от изпълнените поръчки с предмет, аналогичен на предмета на обществената поръчка за последните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.)- попълва се справка образец
Минимални изисквания: Общо за последните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) участникът следва да има оборот от дейност, сходна с предмета на поръчката, възлизащ на не по-малко от тройният размер на максималната прогнозна стойност на поръчката. Когато участникът е обединение на физически и/ли юридически лица, изискването за минималния реализиран оборот от услуги, аналогични на предмета на поръчката, се прилага за обединението като цяло.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на договори. За доказване на изискванията участникът следва да представи: - копия от договори (граждански или трудови) с експерти, притежаващи опит в извършване на подобни на предмета на поръчката услуги, придружен с изготвени по образец автобиографии, копия на техните дипломи и други документи, доказващи професионален опит; - доказателства за опита на експертите – препоръки, протоколи за приемане на работата, договори и др.; -документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата или участника и/или на ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършването на услугата.Копия на документи и сертификати по преценка на кандидата.
Минимални изисквания: В процедурата могат да участват лица, които за последните три години, считано до срока за подаване на оферти в настоящата процедура, имат опит в изпълнението на минимум два договора за услуги с предмет, сходен с предмета на поръчката. Под договори „сходни” с предмета на поръчката следва да се разбират договори за проектиране, дизайн, предпечат, печат и изработка на печатни и/или информационни и/или рекламни и/или сборници с превод включен в тях. За доказване изпълнението на посоченото изискване участникът представя Списък-декларация на основните договори за услуги с предмет сходен с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 /три/ години, включително стойностите, датите и получателите. Участникът следва да представи препоръки за добро изпълнение към всеки посочен в списъка договор, посочени от участника. Препоръките трябва да са надлежно оформени и да съдържат информация за предмета на договора и срока на неговото изпълнение. В случай, че участникът участва като обединение, то на горното изискване следва да отговаря обединението като цяло. В случай, че е предвидено участие на подизпълнители, всеки един от тях трябва да съответсва на изискването съобразно вида и дела на участието си. Всеки участник трябва да разполага с екип от експерти, които да притежават необходимото образование и опит за изпълнение на всички дейности, включени в обхвата на обществената поръчка. В екипа на участника трябва да има най-малко следните експерти: Експерт № 1 -ръководител екип: Ръководител на екипа, който да осъществява цялостното ръководство и отчетността при изпълнението на обществената поръчка, както и комуникацията с Възложителя. Изисквания за образование, квалификация и опит: -висше образование, образователно-квалификационна степен „бакалавър” или еквивалентна; -най-малко 3 години опит в областта на дизайна и предпечатната подготовка на рекламни и информационни материали. Експерт № 2 – преводач Изисквания за образование, квалификация и опит: -минимум 5 г. професионален опит в областта на преводаческите услуги по съответния език. -висше филологическо или еквивалентно образование по съответния език или владеене на езика на ниво C – 2 (според Европейската езикова рамка) или други международно или национално признати скали, рамки или стандарти съответстващи на ниво С – 2. Експерт № 3 -дизайн, предпечат: Експерт, който да отговаря за дизайна и предпечатната подготовка на сборниците. Изисквания за образование, квалификация и опит: -висше образование, образователно-квалификационна степен „бакалавър” или еквивалентна образователна степен със специалност: полиграфия, графичен дизайн, приложни изкуства или аналогична; -най-малко 2 години опит в областта на дизайна и предпечатната подготовка на рекламни материали. Експертът - преводач трябва да притежава внедрени системи за управление на качеството съгласно стандартите: ISO 9001:2008 или еквивалентен. Доказва се със: Сертификати за въведена система на управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен, ISO EN15038:2006 (преводачески стандарт) или еквивалентен – представят се заверени от участника копия. За качественото изпълнение на поръчката участниците следва да разполагат/ осигурят: - Софтуерен продукт тип „SDL Trados” или еквивалентен. Участниците декларират наличието на това обстоятелство чрез представяне на декларация (свободен формат на текстово оформяне).
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: КО -Общата оценка на участник; Изчислява по формулата: КО = К +Ц, където: КО-общата оценка; К-техническа оценка-където К =Кn/Kmax ; Ц- -финансова оценка; ; тежест: 100
Показател: К -Организация и методология за изпълнение,функционалност и адекватност на изпълнението, управление на риска. ; тежест: 70
Показател: Ц-Финансова оценка; Определя се по формулата Ц = (Цmin /Ц n) *30; където: Ц min най-ниско финансова предложение от у-к; Цn-финансово предложение на участник.; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05.08.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се закупува от касата на университета стая 110, бул."Цариградско шосе" 119, гр.София.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
15.08.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18.08.2014 г.  Час: 10:00
Място

УниБИТ

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Представители на кандидата или упълномощени чрез нотариално заверено пълномощно лица.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проект BG051PO001-3.3.06-0055 «Създаване на информационна среда за мотивация и стимулиране на младите изследователи в УниБИТ», по сключен договор за безвъзмездна помощ № Д01-98/19.03.2012г. между Университет по библиотекознание и информационни технологии и Министерство на образованието, младежта и науката, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ