01059-2014-0004
Технически редакции | ||
![]() |
||
20.06.2014 11:44 ч. : | 20/06/2014 11:31 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
20.06.2014 11:44 ч. : | 20/06/2014 11:31 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Специализирана болница за активно лечение на деца с онкохематологични заболявания - София ЕООД, ул. Бяло море № 8, За: доц. д-р Добрин Николов Константинов; адв. Анелия Сергиева Стойновска - юрист, България 1527, София, Тел.: 02 9307036; 02 9307034; 0882 460794, E-mail: a.stoynovska@abv.bg, Факс: 02 9307045
Място/места за контакт: София, ул. Бяло море № 8Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.sbaldohz.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.sbaldohz.com.
Електронен достъп до информация: http://www.sbaldohz.com.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Специализирана болница за активно лечение на деца с онкохематологични заболявания - София ЕООД, ул. Бяло море № 8, За: Лили Стателова - главен счетоводител или Мария Илкова - касиер - счетоводител, България 1527, София, Тел.: 02 9307035, Факс: 02 9307045
Място/места за контакт: София, ул. Бяло море № 8Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
Периодични доставки на 62 обособени позиции лекарствени продукти и медицински изделия съгласно Спецификация по заявка на възложителя “СБАЛДОХЗ-СОФИЯ” ЕООД за срок до провеждане и успешно приключване с избран/и изпълнител/и на следващи процедури с идентичен предмет по правилата на Закона за обществени поръчки, но не по-късно от 1 година. Посочените в спецификацията количества са ориентировъчни и не пораждат за Възложителя задължение да ги закупи в пълен обем. Участниците могат да подават предложение както за всички обособени позиции от спецификацията, така и само за отделни обособени позиции.Пояснение относно срока: В случай, че следващи процедури, включващи идентични лекарствени продукти и/или медицински изделия, не приключат с избрани изпълнители на периодични доставки на коя да е от посочените обособени позиции - предмет и на настоящата процедура, срокът на договорите е до 1 година от възлагането им.
Обявлението обхваща обществена поръчка
доставки на лекарства и медицински изделия
33000000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Предметът на поръчката обхваща 62 обособени позиции лекарства с генерично наименование и медицински изделия с наименование, изискуема единица мярка и прогнозни количества.
НЕ
ДА
1
6
12
1) Участникът следва да представи с офертата документ за внесена гаранция за участие в избрана от него форма – парична или банкова. Гаранцията за участие е в размер на 1 % от стойността на поръчката в лева без ДДС. Размерът на гаранцията за всяка обособена позиция от Спецификацията - Приложение № 1, описани в Приложения Б "Информация за обособена позиция" на настоящето обявление, е определен в числово изражение спрямо прогнозните стойности на всяка обособена позиция и посочен в колона 15 на Приложение № 2 от документацията за участие. Когато участникът подава оферта за повече от една обособена позиция, същият представя документ за внесена гаранция за участие на стойност равна на общата стойност на гаранциите за обособените позиции, за които подава оферта. Ако гаранцията е под формата на парична сума, същата е вносима по сметка на възложителя в ТБ Райфайзен Банк България АД, клон ЦУ, IBAN BG 35 RZBB 9155 1060 5369 14, BIC код RZBB BGSF, или на каса на възложителя в отдел "Финансово-счетоводен" по местоседалището му. При избор на банкова гаранция участникът представя неотменяема банкова гаранция в полза на СБАЛДОХЗ-СОФИЯ ЕООД съгласно Образец № 7 към документацията за участие, като задължителни се явяват условията по образеца. За формата на документа важат изискванията на документацията за участие. Разходите по откриването на гаранцията за участие са за сметка на участника, който трябва да предвиди и заплати необходимите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в Приложение № 2. Срокът на валидност на гаранцията за участие е равен на срока на валидност на офертите. Възложителят има право да поиска от участника да удължи срока на валидност на гаранцията в случай, че това е необходимо за успешното приключване на процедурата. Гаранцията за участие в откритата процедура се задържа и освобождава от възложителя по реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП, като при освобождаване Възложителят не дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него; 2) Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя преди подписването на договора гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС в избрана от него законова форма. Относно образеца на банкова гаранция задължителни се явяват условията по Образец № 8 от документацията за участие. Разходите по откриването на гаранцията за изпълнение на договора са за сметка на определения изпълнител, който трябва да предвиди и заплати необходимите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в обявлението и документацията за участие; 3) Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава в съответствие с условията на проекто-договора. При качествено, срочно и точно изпълнение Възложителят се задължава да освободи гаранцията за изпълнение на договора до 30 дни от изтичане срока на договора. Възложителят има право да задържи гаранцията за изпълнение на договора във всеки един от следните случаи: забавено или неточно изпълнение; отказ от изпълнение на една подадена от Купувача заявка; при неизпълнение на кое да е от останалите задължения на Изпълнителя по договора. Купувачът има право да пристъпи към усвояване изцяло или отчасти на суми от гаранцията за изпълнение на договора винаги, когато за него възникне право на неустойка при условията на чл. 20 от договора. Когато гаранцията за изпълнение на договора е банкова, Възложителят предявява искането си за усвояване на суми от гаранцията за изпълнение на договора пред банката – издател, чрез посредничеството на банката, обслужваща Възложителя. Разходите, свързани с предявяване на искане за усвояване на суми от гаранцията за изпълнение на договора са за сметка на Възложителя; 4) Неспазване изискванията на Възложителя относно размера на гаранциите и формата за валидност води до отстраняване на участника след прилагане разпоредбите на чл. 68, ал. 8 и 9 от ЗОП.
1) Заплащането на доставките е отложено, по банков път, в срок не по-малък от 60 (шестдесет) дни включително след изпълнението на съответната периодична доставка на заявеното количество от стоката и след потвърждаване приемането на стоката без възражения от Възложителя, при издадена доставна фактура. Срокът до 60 дни включително от доставката е уговорен в полза на Възложителя, докогато избраният изпълнител няма право да изисква плащане; 2) Срокът за приемане на доставката без възражения от страна на Възложителя е до 30 дни от датата на изпълнение на доставката и е определен при условията на чл. 303а, ал. 4, изречение трето от Търговския закон /съкр. ТЗ/; 3) Срокът за плащане на фактурата е 14-дневен и тече от датата на изтичане на срока за приемане изпълнението на доставката по заявка на възложителя, ако фактурата е представена преди това; 4) Потвърждаване приемането на доставката без възражение от страна на Възложителя се осъществява писмено на посочени от Участника факс или актуална електронна поща; 5) Средствата се осигуряват от приходи на възложителя от осигуряват от приходи от дейности на Възложителя съгласно договори с НЗОК и Министерство на здравеопазването, и приходи от дарения от физически и юридически лица; 6) Заплащането на цените на лекарствата се урежда в съответствие с условията на възложителя в проекта на договор въз основа на писмо с разпоредителен характер на Министъра на здравеопазването № 91-00-20/21.01.2013 г., съдържащо Препоръки за провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки за доставка на лекарства и медицински изделия от лечебните заведения - търговски дружества с държавно участие в капитала.
не се изисква
ДА
1) В процедурата могат да участват български и чуждестр. физически и юрид. лица, както и техни обединения, притежаващи разрешение за тази дейност, издадено от регулаторен орган на съответната държава членка на ЕС, или на друга държава - страна по Споразумението за ЕИО, или на Конфедерация Швейцария: - разрешение за производство – от участник – производител, или еквивалентно на него – за чуждестр. физ. или юрид. лице. Производителите, установени на територията на България могат да извършват търговски сделки с произведените от тях изделия без да притежават разрешение за търговия на едро; - разрешение за търговия на едро или удостоверение за регистрация за търговия на едро с лекарствени продукти и/или медицински изделия съгласно ЗЛПХМ и ЗМИ, или еквивалентно на него за чуждестр. физ. или юрид. лице – за търговците на едро с лекарства и/или медицински изделия; - или разрешение за внос – за Участник, който предлага лекарствени продукти, за които се изисква такова (чл. 196, ал. 2 от ЗЛПХМ); - лицензия, издадена по реда на чл. 32 от (съкр. ЗКНВП) – за Участник, предлагащ лекарствени продукти, съдържащи наркотични вещества от приложение 2 и 3 на Закона за контрол върху наркотичните вещества и прекурсорите, в т.ч. за вписани промени в издадената лицензия; 2)Срок на годност на доставяните продукти - не по-малко от 60 % от остатъчния срок на годност към момента на доставката; 3)Участниците не могат да оферират цени по-високи от цените съгласно колона М на Приложение № 2 на Позитивния лекарствен списък /съкр. ПЛС/, освен в следните случаи, които са изключения от посоченото правило: 3.1. когато за отделна обособена позиция – предмет на поръчката, Участникът оферира лекарствен продукт, който има аналогичен такъв в Приложение № 2 на ПЛС (съществува регистриран в Приложение № 2 на ПЛС лекарствен продукт, съответен на генеричното наименование на обособената позиция), налице е конкуренция между офертите на участниците за тази позиция, в т.ч. и по показателя „единична предложена цена за обособена позиция” (с офертите участниците са предложили лекарствени продукти, някои от които са регистрирани в Приложение № 2 на ПЛС, а други - не), при оценяване ценовите предложения на участниците като меродавна и относима се взема под внимание регистрираната цена в Приложение № 2 на ПЛС, колона М. В този случай ценовите предложения на участниците не могат да надхвърлят тази цена, тъй като подлежат на отстраняване от участие в процедурата; 3.2. когато за отделна обособена позиция – предмет на поръчката, Участникът оферира лекарствен продукт, който не е включен в Приложение № 2 на ПЛС, в ПЛС няма регистриран аналогичен лекарствен продукт, съответен на генеричното наименование на позицията, налице е конкуренция между офертите на участниците за тази позиция (няколко участника са подали оферти за позицията, в т.ч. и ценови предложения, за предлагане на лекарствени продукти, които не са регистрирани по Приложение № 2 на ПЛС), като най-ниска се взема предложената от който и да е участник най-ниска цена след прилагане разпоредбите на чл. 70 от ЗОП. Така предложената цена не може да е по-висока от пределната регистрирана за лекарствения продукт; 4) В случай, че през времето на действието на договорите за доставки на лекарствени продукти стойността по чл. 50 от Наредба за регулиране и регистриране на цените на лекарствените продукти, условията, правилата и критериите за работа на на Комисията по цени и реимбурсиране стане по-ниска от договорената, Възложителят безусловно заплаща лекарствените продукти на по-ниската цена от датата на влизане в сила на конкретното решение на Комисията по цени и реимбурсиране, съответно на Националният съвет по цени и реимбурсиране, който поема нейните функции, считано от 01.04.2013 г. (създаден със ЗИД на ЗЛПХМ, обн. ДВ, бр. 102 от 21.12.2012 г.). В тази връзка приложими към поръчката са Препоръките, съгласно писмо с изх. № 91-00-20 от 21.01.2013 г. на Министъра на здравеопазването – Приложение № 3а от документацията за участие.
1) Участникът в процедурата трябва да отговаря на посочените в раздел III.1.4. по-горе особени условия на ЗЛПХМ,на изискванията на ЗОП и ППЗОП,и на изискванията на Възложителя, посочени в утвърдената документация за участие. Условията за участник - обединение/консорциум са посочени в раздел VI.Допълнителна информация, точка VI.3. Възложителят може да изисква от всеки участник да докаже регистрацията си в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. Участник може да представи удостоверение за регистрация в официален списък на одобрени стопански субекти на държава - членка на ЕС.В този случай важат правилата на чл.53а, ал.2 от ЗОП; 3)Не може да участва в процедурата лице, а Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, за когото са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, б. „а-д”, т.2 и 3,ал. 2, т.1,2а,3, 4 и 5,и ал.5 от ЗОП.Участниците са длъжни да уведомяват възложителя за всички настъпили промени в посочените обстоятелства в 7-дневен срок от настъпването им. Участникът - физическо или юридическо лице, трябва да отговаря на изискванията по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП в държавата, в която е установен. В противен случай, не може да участва в откритата процедура.Изискванията, посочени в тази точка и поле VI.3,се прилагат за всеки член на обединението - Участник в процедурата. Изискванията по тази точка се прилагат и за подизпълнителите, ако Участникът предвижда участието на такива; Чуждестр. физическо или юридическо лице или техни обединения - Участник в процедурата, трябва да отговарят на посочените в тази точка изисквания в държавата, в която е установено, в противен случай не може да участва в откритата процедура; 4)Участникът представя оферта с Плик №1 "Документи за подбор",Плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката" и Плик № 3 "Предлагана цена". Плик № 1 съдържа:4.1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от Участника – Обр. №1; 4.2.Административни сведения за Участника– Обр.№ 2; 4.3. Документ за регистрация на участника или декларация с посочване на ЕИК съгл.чл. 23 от ЗТР, или еквивалентен на него -за чуждестранни физически и юридически лица, или документ за самоличност - за физическо лице; Договор или спораз. за учред. на обединението (ориг. или нотар. завер.копие), когато участникът е обединение/ консорциум, което не е юридическо лице, и БУЛСТАТ ;4.4. Документ за представена гаранция за участие- парична, или банкова - Обр.№7; 4.5.Доказателства за икономическо и финансово състояние;4.6. Доказателства за техн. възможности, в т.ч. за качеството на лекарств. продукти; 4.7. Деклар. по чл.47, ал.1, т.1, б.„а-д”, т.2 и 3, ал.2, т.1,2а,3,4 и 5, и ал. 5 от ЗОП; 4.8.Деклар. по чл.56,ал.1,т.8 от ЗОП и Деклар. по чл.55,ал.5 от ЗОП (когато е приложимо); 4.9. Деклар.за приемане условията на проекта на договор-Обр.9; 4.10. Пълномощно (когато е приложимо). Плик № 2 съдържа "Техн.предложение за изпълнение на поръчката - Обр.с №5а, и Техн. оферта - Обр. № 5б за обос. поз., за която се подава оферта. Когато Уч. представя оферта за повече от 1 обос. поз., той представя един голям плик № 2 с надпис „Предлож. за изпълнение на поръчката",съдържащ толкова пликове №2, колкото са обос. поз., за които подава оферта. "Техническо предложение за изп. на поръчката"- Обр. № 5а се представя само веднъж! Плик №3 съдържа "Предложение за цена за изпълнение на поръчката" - Обр. №6а, и Ценова оферта -Обр.№6б, на участника за цена за обос. позиция. При повече от една обос. позиции Уч. представя един голям плик № 3 с надпис „Предлагана цена“, съдържащ толкова пликове с № 3, колкото са обос. поз.,за които подава оферта. "Предложение за цена за изпълнение на поръчката" - Обр.6б, се представя само веднъж! Неспазване изискванията за съдържание и форма на валидност на документ. в офертата води до отстранявне след прилагане на чл.68,ал.8 и 9 от ЗОП.
1) Информация за общия оборот и оборот на стоките- предмет на поръчката, за последните последните три приключили финансови години (2011, 2012 и 2013) в зависимост от датата, на която е регистриран или е започнал дейността си, в размер на не по-малко от прогнозната стойност в лева без ДДС на обособените позиции, за които подава оферта; 2) Копие на годишни баланси и отчети за приходите и разходите за съответните години. Изискването за представяне на годишни финансови отчети за 2011 г., 2012 г. и 2013 г. не важи за участници, представили ЕИК и за които данните са публикувани в Търговския регистър. В случай, че участникът е чуждестранно лице, същия представя еквивалентен документ на годишния финансов отчет и посочените негови части, съставен съобразно законодателството на страната, в която е установен. При липса на предвидена правна регламентация и несъставяне на еквивалентен документ, участникът представя декларация за верността на посочените от него обстоятелства; 3) Физическото лице – участник, което отговаря на изискванията на Възложителя за изпълнение на поръчката, представя заверено от него копие на годишна данъчна декларация за всяка една от последните 3 години (2011, 2012 и 2013); 4) оригинали на банкови удостоверения или застраховки за професионална отговорност - когато по обективни причини Участникът не може да представи исканите от Възложителя документи. Когато участник в процедурата е обединение/консорциум, което/който не е/са юридическо лице, документите се представят за участника, чрез който обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Когато Участник предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
1) Информация за общия оборот и оборот на стоките, които са предмет на поръчката - следва да касае посочените обороти за последните последните три приключили финансови години (2011, 2012 и 2013) в зависимост от датата, на която е регистриран или е започнал дейността си, в размер на не по-малко от прогнозната стойност в лева без ДДС на обособените позиции, за които подава оферта; 2) Годишни баланси и отчети за приходите и разходите - същите се представят за последните приключили финансови години (2011, 2012 и 2013) в зависимост от датата на която е регистриран участникът или е започнал дейността си. Важно! Изискването за представяне на годишни финансови отчети за посочените години не важи за участници, представили ЕИК и за които данните са публикувани в Търговския регистър. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването по тази точка се отнася за обединението като цяло. В случай, че участникът е чуждестранно лице, същият представя еквивалентен документ на годишния финансов отчет и посочените негови части, съставен съобразно законодателството на страната, в която е установен. При липса на предвидена правна регламентация и несъставяне на еквивалентен документ, участникът представя декларация за верността на посочените от него обстоятелства; 3) Годишна данъчна декларация на Физическото лице – участник, което отговаря на изискванията на Възложителя за изпълнение на поръчката - да касае всяка една от последните 3 години (2011, 2012 и 2013); 4) Оригинали на банкови удостоверения или застраховки за професионална отговорност - представят се само, когато по обективни причини Участникът не може да представи исканите от Възложителя документи. Когато участник в процедурата е обединение/консорциум, което/който не е/са юридическо лице, документите се представят за участника, чрез който обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Когато Участник предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата, ако не отговаря на някое от горните изисквания след прилагане разпоредбите на чл. 68, ал. 8 и 9 от ЗОП.
1) Разрешение за производство, издадено по реда на ЗЛПХМ (в случаите по чл. 196, ал. 1 от ЗЛПХМ – за участник – производител, или еквивалентно на него – за чуждестранно физическо или юридическо лице; разрешение за търговия на едро или удостоверение за регистрация за търговия на едро с лекарствени продукти съгласно ЗЛПХМ – или еквивалентно на него за чуждестранно физическо или юридическо лице – за търговците на едро с лекарства; разрешение за внос по чл. 196, ал. 2 от ЗЛПХМ – за Участник, който предлага лекарствени продукти, за които се изисква такова; лицензия, издадена по реда на чл. 32 от (съкр. ЗКНВП) – за Участник, който предлага да доставя лекарствени продукти, съдържащи наркотични вещества от приложение 2 и 3 на Закона за контрол върху наркотичните вещества и прекурсорите, в т.ч. за вписани промени в издадената лицензия; 2) Разрешение или удостоверение за търговия на едро с медицински изделия, издадено от ИАЛ (в случаите на чл. 77, ал. 1 от ЗМИ) или еквивалентен документ, удостоверяващ правото на Участника да търгува с медицински изделия, издаден от компетентен орган на съответната държава - за търговци на едро с медицински изделия; - Разрешение за производство, издадено в случаите по чл. 77, ал. 2 от ЗМИ (за Участник – производител, установен на територията на Република България); 3) Писмени доказателства или справка – декларация, за наличие на складова база и автопарк; 4) Списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от придружен от препоръки за добро изпълнение, относими към договорите. Участник, който е новорегистриран търговец, или не е упражнявал търговска дейност през последните три години, представя списък на основните договори за доставки, извършени през периода, в който реално е осъществявал такава дейност, включително стойностите, датите и получателите, придружен с препоръки за добро изпълнение; 5)Оторизационно писмо/пълномощно от производител или негов упълномощен представител/ дистрибутор в България, за предлагане на продукти на производителя на българския пазар, с права на валидност включително за целия срок на договора; 6) Декларация за видовото и количествено обезпечаване изпълнението на поръчката за срока на договора за оферираните лекарствени продукти/ медицински изделия на съответния производител, за които е оторизиран/упълномощен да ги предлага в процедурата; 7) Разрешение за употреба на предлаганите лекарства - не се изисква документ, освен за безсрочните разрешения, но се извършва проверка относно това обстоятелство в Регистъра на разрешените за употреба лекарствени продукти в страната на Изпълнителна агенция по лекарствата, в т.ч. в кратка характеристика на продукта; 8) Декларация за съответствие със съществените изисквания, издадена от производителя или негов упълномощен представител или ЕС сертификат за съответствие с Директива 98/79/ЕС, издаден от нотифициран орган по смисъла на ЗМИ. За ин-витро диагностичните медицински продукти да е издаден Сертификат за качество - „СЕ” маркировка. 9) Декларация относно срока на годност на предлаганите лекарствени продукти/медицински изделия.
По 1) и 2) Разрешението за производство на лекарства/медицински изделия, разрешението за търговия на едро или удостоверението за регистрация за търговия на едро с лекарства/медицински изделия, разрешението за внос, лицензията по чл. 32 от ЗКНВП - да са издадени от регулаторен орган на държавата - членка на ЕС, в която е установен участникът; 3) Декларацията за наличие на складова база и автопарк - да е изготвена и подписана от представляващия или упълномощеното за подаване на офертата лице. Писмените доказателства да се представят във фотокопие, заверено с печат на участника; 4) По Списъка по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП - да посочва изпълнени договори за доставки на лекарства през последните три години или за периода, през който реално е упражнявал дейност - за новорегистриран Участник или такъв, който не е упражнявал дейност през посочения период. Списъкът да съдържа не повече от 10 броя договори, съответно 10 броя препоръки, когато с този брой договори и препоръки може да докаже спазването на посоченото минимално изискуемо ниво за стойност на изпълнените договори. Списъкът може да съдържа повече от посочения брой договори и препоръки, когато това е необходимо за доказване спазването на минималното изискуемо ниво за стойност на изпълнените договори; 5) Оторизационното писмо/Пълномощно трябва да предоставя права за предлагане/ дистрибуция на Участника за предлагане на продукти на пазара с права на валидност на пълномощията за целия срок на договора. Оторизацията е обща и не се изисква изричон посочване на продукти, оферирани от участника. Представя се в оригинал или нотариално заверен препис; 6) Декларацията за видово и количествено обезпечаване изпълнението на поръчката за срока на договора - да е изготвена в свободна форма, подписана от представляващ или негов упълномощен представител и подпечатана с печат на участника; 7) Относно декларацията за качество на предлаганите лекарствени продукти - да удостоверява, че са разрешени за употреба в България - Участникът в процедурата не е задължен да представя разрешение за употреба на продукта, за който подава оферта, освен за безсрочните, но комисията извършва проверка в Регистъра на лекарствата при Изпълнителна агенция по лекарствата. Ако установи, че продуктът фигурира в регистъра, или че едногодишният срок от изтичане на разрешението за употреба не е изтекъл, приема че е налице валидно издадено разрешение за употреба. предлагания от него продукт действително е направено; 8) ЕС сертификат за съответствие с Директива 98/79/ЕСи Сертификатът за качество - „СЕ” маркировка съгласно Директива 98/79/ЕС - за ин-витро диагност. медиц. продукти, да са издадени от нотифициран орган по смисъла на ЗМИ. Представя се фотокопие, заверено с печат на Участника; 9) Относно срока на годност на предлаганите лекарствени продукти/медицински изделия - посочва се в декларация, изготвена от Участника в свободна форма. Срокът на годност не може да бъде по-малко от 60 % от остатъчния срок на годност на предлагания продукт. Когато Участник в процедурата е обединение/консорциум, което/който не е/са юридическо лице, документите се представят за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Когато Участник предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата, ако не отговаря на някое от горните изисквания след прилагане разпоредбите на чл. 68, ал. 8 и 9 от ЗОП.
Открита
НЕ
04/2014
НЕ
НЕ
Всеки от официалните езици на ЕС
български
120
местоседалището на възложителя - ул. Бяло море № 8, Административно тяло, втори етаж, занималня
участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомване и на юридически лица с нестопанска цел
НЕ
НЕ
1) Поради недостатъчния обем на обявлението в поле III.2.1. относно описание на изискванията към Участник - обединение/ консорциум, което не е юридическо лице, поместваме изискванията към тях в настоящото поле. Когато участникът е обединение/консорциум, което/който не е юридическо лице, участниците в обединението трябва да сключат договор/споразумение с нотариална заверка на подписите помежду си, в който е определено, кой участник какъв вид дейност ще изпълнява. Договорът/споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: - обединението/консорциумът е създадено/създаден със срок до окончателното изпълнение на обществената поръчка и всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него до окончателното изпълнение на поръчката; - съставът на обединението/консорциума няма да се променя след подаването на офертата; - представляващият обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; - представляващият обединението/консорциума отговаря за изпълнението на обществената поръчка, включително и за предвидените гаранции и плащанията; - е направено разпределение на дейностите на отделните членове на обединението, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за изпълнение на обществената поръчка; - всички членове на обединението/консорциума са отговорни заедно и поотделно за качественото изпълнение на поръчката до края на гаранционния срок (срока на гаранцията за изпълнение на договора) съгласно подписания договор за изпълнение на настоящата обществена поръчка, независимо от срока, за който е създадено обединението. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението при изпълнението на настоящата обществена поръчка. Когато участникът е обединение/консорциум, но не представи договора/споразумението за създаването на обединението/консорциума, или в представения договор/споразумение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на посочените условия, или съставът на обединението/консорциума е променен след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка след прилагане разпоредбите на чл. 68, ал. 8 и 9 от ЗОП. 2) Относно документацията за участие Документацията се предоставя безплатно. Същата се публикува в електронен вид в профила на купувача по смисъла на ЗОП на интернет-адрес: http://www.sbaldohz.com/OP.htm , секция „Обществени поръчки - Профил на купувача”, подсекция Процедури по ЗОП, 2014 - наименование на конкретната процедура, раздел „Документация за участие”. Достъпът до документацията в профила на купувача се осигурява от Възложителя от датата на публикуване на обявлението в електронен вид в Официален вестник на Европейския съюз или от датата на вписване в Регистъра за обществени поръчки за възлагане на обществена поръчка. Документацията за участие е на разположение на участниците в електронен вид в профила на купувача до изтичане на срока за достъп, посочен в обявлението за обществената поръчка. По същия ред ще бъдат публикувани разяснения по документацията за участие, дадени от възложителя по искане на потенциален участник, решения за промяна, съобщения, свързани с процедурата, в т.ч. за отваряне на на ценови оферти.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП. Срокът за обжалване на решението по чл. 120, ал. 5, т. 1 тече от получаването на окументацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1) жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2) документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3) документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3. Жалба може да се подава от всяко заинтересовано лице. В срока по чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна могат да подават и професионални сдружения и организации в съответния бранш за защита на интересите на своите членове. В случаите по чл. 120, ал. 5, т. 1, когато датите на публикуване на обявленията в Регистъра на обществените поръчки и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата.
Специализирана болница за активно лечение на деца с онкохематологични заболявания - София ЕООД, ул. Бяло море № 8, България 1527, София, Тел.: 02 9307034; 0882 460794, E-mail: a.stoynovska@abv.bg, Факс: 02 9307045
20.06.2014 г.
в група 1 - Обща от Спецификацията
33661100
Описание:
100
в група 1 - Обща от спецификацията
33661200
Описание:
50
в група 1 - Обща от спецификацията
33661100
Описание:
10
в група 1 - Обща от спецификацията
33651100
Описание:
300
в група 1 - Обща от спецификацията
33651100
Описание:
50
в група 1 - Обща от спецификацията
33661100
Описание:
50
в група 1 - Обща от спецификацията
33651100
Описание:
30
в група 1 - Обща от спецификацията
33651100
Описание:
200
в група 1 - Обща от спецификацията
33661100
Описание:
100
в група 1 - Обща от спецификацията
33651100
Описание:
10
в група 1 - Обща от спецификацията
33651100
Описание:
100
в група 1 - Обща от спецификацията
33651100
Описание:
100
в група 1 - Обща от спецификацията
33651100
Описание:
200
в група 1 - Обща от спецификацията
33661200
Описание:
50
в група 1 - Обща от спецификацията
33675000
Описание:
10
в група 1 - Обща от спецификацията
33622000
Описание:
10
в група 1 - Обща от спецификацията
33651200
Описание:
350
в група 1 - Обща от спецификацията
33651200
Описание:
100
в група 1 - Обща от спецификацията
33651200
Описание:
5
в група 1 - Обща от спецификацията
33630000
Описание:
5
в група 1 - Обща от спецификацията
33631600
Описание:
20
в група 1 - Обща от спецификацията
33631600
Описание:
20
в група 1 - Обща от спецификацията
33631600
Описание:
20
в група 1 - Обща от спецификацията
33622300
Описание:
5
в група 1 - Обща от спецификацията
33610000
Описание:
30
в група 1 - Обща от спецификацията
33610000
Описание:
200
в група 1 - Обща от спецификацията
33652200
Описание:
50
в група 1 - Обща от спецификацията
33652200
Описание:
500
в група 1 -Обща от спецификацията
33661500
Описание:
5
в група 1 - Обща от спецификацията
33661500
Описание:
5
в група 1 - Обща от спецификацията
33661700
Описание:
10
в група 1 - Обща от спецификацията
33661300
Описание:
5
в група 1 - Обща от спецификацията
33661300
Описание:
5
в група 1 - Обща от спецификацията
33661300
Описание:
5
в група 1 - Обща от спецификацията
33662100
Описание:
30
в група 1 - Обща от спецификацията
33662100
Описание:
60
в група 1 - Обща от спецификацията
33692700
Описание:
1800
в група 1 - Обща от спецификацията
33692100
Описание:
800
в група 1 - Обща от спецификацията
33692700
Описание:
3000
в група 1 - Обща от спецификацията
33692100
Описание:
2000
в група 1 - Обща от спецификацията
33692210
Описание:
100
в група 1 - Обща от спецификацията
33692400
Описание:
30
в група 1 - Обща от спецификацията
33621400
Описание:
100
в група 1 - Обща от спецификацията
33621400
Описание:
100
в група 1 - Обща от спецификацията
33621400
Описание:
100
в група 1 - Обща от спецификацията
33652100
Описание:
10
в група 1 - Обща от спецификацията
33652100
Описание:
50
в група 1 - Обща от спецификацията
33652100
Описание:
100
в група 1 - Обща от спецификацията
33652100
Описание:
150
в група 1 - Обща от спецификацията
33652100
Описание:
100
в група 1 - Обща от спецификацията
33652100
Описание:
200
в група 1 - Обща от спецификацията
33661700
Описание:
50
в група 1 - Обща от спецификацията
33621400
Описание:
40
в група 1 - Обща от спецификацията
33621400
Описание:
40
в група 1 - Обща от спецификацията
33651400
Описание:
200
в група 1 - Обща от спецификацията
33631600
Описание:
5
в група 1 - Обща от спецификацията
33696000
Описание:
60
в група 1 - Обща от спецификацията
33620000
Описание:
200
в група 1 - Обща от спецификацията
33620000
Описание:
500
в група 1 - Обща от спецификацията
33620000
Описание:
100
в група 1 - Обща от спецификацията
33141000
Описание:
1000
в група 1 - Обща от спецификацията
33141000
Описание:
100