Версия за печат

01605-2014-0019

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА — СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

"БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, ул."Иван Вазов" № 3, За: инж. Ирена Лозанова, инж. Стефан Деянов, Република България 1080, София, Тел.: 0884 280913; 0887 623955, E-mail: bdz_passengers@bdz.bg, Факс: 02 9800494

Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки" при "Холдинг БДЖ" ЕАД , отдел "Ремонт Локомотиви" при "БДЖ- Пътнически превози" ЕООД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bdz.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Железопътни услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

„Извършване на планова техническа поддръжка и ремонт по необходимост на 13 броя модернизирани електрически локомотиви серия 46-200 и на модернизираните електрически локомотиви 44-001 и 44-002, собственост на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД” за едногодишен период.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1

Основно място на изпълнение: на територията на Изпълнителя
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Извършване на планова техническа поддръжка и ремонт по необходимост на 13 броя модернизирани електрически локомотиви серия 46-200 и на модернизираните електрически локомотиви 44-001 и 44-002, собственост на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД” за едногодишен период.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50222000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на подвижен железопътен състав, без локомотиви

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Извършване на планова техническа поддръжка и ремонт по необходимост на 13 броя модернизирани електрически локомотиви серия 46-200 и на модернизираните електрически локомотиви 44-001 и 44-002 за едногодишен период, съгласно ПЛС 126/04 „Правилник за деповски ремонт на електрически локомотиви серия 46200” и ПП ПЛС 128/13 „Правилник за деповски ремонт на модернизирани електрически локомотиви 44000”.

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Срок в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие е в размер на 8 970 лв. под формата на депозит или банкова гаранция. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или в официален превод, в случай че е издадена от чуждестранна банка със срок на валидност 60 дни след изтичане срока на валидност на офертите. Условията за задържането и освобождаването на гаранцията за участие са съгласно чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на поръчката - 3 % от стойността на договора, със срок на валидност 30 дни след изтичане срока на договора. Представя се под формата на банкова гаранция или депозит, внесен на името на "БДЖ - Пътнически Превози" ЕООД, Банка ОББ, клон „Света София”, IBAN: BG 57UBBS80021052226520, BIC: UBBSBGSF.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят заплаща съответните ремонтирани локомотиви не по-рано от 25 /двадесет и пет/ дни и не по-късно от 30 /тридесет/ дни след предаване на локомотивите от ремонт и срещу представяне на: - оригинална фактура; - подписан от представители на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ приемо-предавателен протокол.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически или юридически лица, следва да се регистрира, като дружество по Търговския Закон.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

1. Техническата поддръжка и ремонт на локомотивите следва да се извърши съгласно ПЛС 126/04 „Правилник за деповски ремонт на електрически локомотиви серия 46.200”, ПП ПЛС 128/13„Правилник за деповски ремонт на модернизирани електрически локомотиви 44000 и Предписанията на “БДЖ- Пътнически превози” ЕООД. 2. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ осигорява еднократно по двустранно съгласувана с ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ спецификация, специфични резервни части за ремонт по необходимост и допълнителен ремонт към плановия ремонт на 13-те модернизирани електрически локомотиви серия 46200 и на модернизираните електрически локомотиви 44-001 и 44-002, за едногодишен период на стойност в лв. без ДДС при авансово плащане , дължимо след представена съгласувана Спецификация на специфични резервни части за ремонт по необходимост и допълнителен ремонт към плановия ремонт ).

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри

Оферта за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да представи всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на изискванията, посочени в Закона за обществени поръчки и на предварително обявените от Възложителя условия в документацията за участие. 1. Офертата съгласно документацията задължително съдържа: 1.1. Списък на документите, представени в офертата, подписан от законния представител на участника или упълномощено от него лице.; 1.2. Заверено копие на документ за самоличност на участника когато е физическо лице; заверено копие на документа за съдебна/търговска регистрация или ЕИК, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, в официален превод, съгласно §1, т.16а от ДР на ЗОП. 1.3.Заверено копие от удостоверение за регистрация по ЗДДС /идентификационен № по ДДС/. При липса на регистрация следва да се представи декларация за липса на посоченото обстоятелство. 1.4.В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, към офертите се представя и документ, с който е създадено обединението – оригинал или нотариално заверено копие, в което задължително се посочва представляващият. 2. Декларации: 2.1. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а” – „д”, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП - Приложение №1 от документацията, в оригинал. 2.2.Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП - Приложение №2 от документацията, в оригинал. 2.3. Декларация по Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици- Приложение №3 от документацията, в оригинал. 2.4. Декларация за приемане на условията в проекта на договор, във връзка с чл.56, ал.1, т.12 /оригинал/ - попълнена и подписана от представляващия участника, съгласно образеца - Приложение №6 към документацията. 2.5. Декларация по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите, съгласно образеца- Приложение №7. •Лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг Участник не може да представя самостоятелна оферта. 2.6. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, съгласно образеца - Приложение №10 от документацията. 3. Когато участникът предвижда подизпълнители, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка, в декларация посочва подизпълнителите, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие. Ако участникът не предвижда подизпълнители, представя декларация, в която заявява това. Ако участникът предвижда участието на подизпълнители, представя за всеки от тях документите, посочени в чл.56,ал.2 от ЗОП, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие, в съответствие с приложения към настоящата документация образец на обявлението (раздел III т.2.1,т.2.2 и т.2.4). 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. 5.Документ за внесена гаранция за участие в оригинал. 6.Документ за закупена документация за участие (копие, заверено от участника).

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Участникът следва да докаже наличието на възможности за изпълнение, на предмета на настоящата поръчка като представи следните документи: 1. За юридически лица: - Заверено от Участника копие на годишен баланс за всяка от предходните три приключени години. - Заверено от Участника копие на отчет за приходите и разходите за предходните три приключени години. 2. За физическите лица: Официални документи (в оригинал или заверено копие), удостоверяващи дохода на физическото лице за всяка от предходните три приключени години. 3. Справка – декларация съгласно чл.50, ал.1, т.3 от ЗОП, по образец (Приложение № 4), съдържаща информация за общия оборот и за оборота на доставките, които са предмет на поръчката, за последните 3 години, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Всеки участник следва да представи данни, удостоверяващи наличието на необходимия капацитет за изпълнение на поръчката, както следва: 1. Списък с основните договори за извършване на услуги с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка, изпълнени от участника през последните 3 години до датата на подаване на офертата, с посочени обект, цена, място, срокове на изпълнение и клиенти съгласно образец (Приложение№ 5), придружен с 1бр. референция; 2. Справка – декларация, съдържаща списък на техническите лица, отговарящи за изпълнението на поръчката и контрола на качеството с посочени име, квалификация, предишен опит, трудово правоотношение с участника/ подизпълнителя (Приложение № 5а); 3. Справка за технологичното оборудване и техническа съоръженост, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка (Приложение № 5б); Участникът може да представи и други документи, доказващи финансовите и технически възможности и професионална квалификация за осъществяване на предмета на поръчката. Критерии за допустимост (подбор): Участникът /сумарно обединението/ да отговаря на следните минимални изисквания: 1. Наличие на поне 1 изпълнен договор, сходен с предмета на настоящата поръчка, през последните 3 години до датата на подаване на офертата. Под сходни договори се разбират договори с предмет извършване на ремонт на електрически локомотиви серия 46, 46200 и 44. 2. Наличие на следното минимално необходимо техническо оборудване: - Хале/та с повдигателни съоръжения за локомотиви и кранове за демонтаж на възли и агрегати от локомотива, както и технологични канали за ремонт под локомотива; - Отделение за ремонт на пневматични апарати и стендове за диагностика и проверка; - Отделение за ремонт и диагностика на електронни модули и електрооборудване; - Технологични площи за разглобяване и ремонт на талиги, колооси и редуктори; - Списък на диагностични апарати и измервателни уреди за проверка на покривно оборудване, електрически машини и апарати; електронни блокове за управление кабелна изолация. 4. Декларация в свободен текст от участника за спазване на техническата поддръжка и ремонт съгласно ПЛС 126/04 „Правилник за деповски ремонт на електрически локомотиви серия 46200”, и ПП ПЛС 128/13„Правилник за деповски ремонт на модернизирани електрически локомотиви 44000.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
24.07.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
30 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се заплаща в касата на Възложителя, находяща се на адрес: в гр.София, ул.Иван Вазов №3, ет.2, стая 219 или се внася по банкова сметка на възложителя - "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД в лева в Банка ОББ, клон "Света София", IBAN : BG 57 UBBS 8002 1052 2265 20, BIC: UBBSBGSF и се получава на същото място всеки работен ден от 08:00 до 16:30 часа.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.08.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 05.08.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр. София 1080, ул. Иван Вазов №3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата на масова информация и на юридически лица с нестопанска цел при действията на комисията по чл.68,ал.3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка/поръчки във връзка с проект и/или програма, финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

На основание чл.64, ал.3 от ЗОП, поради изпращане на Обявлението по електронен път, срокът за получаване на оферти е намален със 7 дни.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ