00051-2014-0013
Технически редакции | ||
16.06.2014 15:30 ч. : | 16/06/2014 15:24 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
16.06.2014 15:30 ч. : | 16/06/2014 15:24 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Видин: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
Услуги
Община Видин, пл."Бдинци" № 2, За: арх. Ангел Недялков - Главен архитект, Република България 3700, Видин, Тел.: 094 609411, E-mail: kmet@vidin.bg, Факс: 094 601132
Място/места за контакт: Община ВидинИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.justice.government.bg.
Адрес на профила на купувача: www.vidin.bg..
Електронен достъп до информация: www.vidin.bg..
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Друг: Обществени услуги
НЕ
“Изготвяне на инвестиционни проекти за 7 обекта по проект „Видин в следващия програмен период” по Оперативна програма „Регионално развитие 2007 -2013” г., Договор №BG161PO001/5-02/2012/025 “
Обявлението обхваща обществена поръчка
Изготвяне на цялостно инвестиционно решение и работен проект за централна градска част на град Видин, включваща следните обекти: 1.Площад "Бдинци", пешеходна зона, фонтани – Видин; 2. Младежки дом – Видин; 3. СОУ "Цар Симеон Велики" – Видин; 4. ПМГ "Екзарх Антим І" – Видин; 5. Музей „Конака” – Видин; 6. Общински Драматичен театър "Вида" – Видин; 7. Художествена галерия „Никола Петров” – Видин.
71220000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Изготвяне на работни проекти за 7 обекта на територията на гр.Видин.
НЕ
НЕ
180
Гаранциите за участие е в размер на 3 500,00 (три хиляди и петстотин) лв. Гаранцията за участие може да се внесе под формата на парична сума по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 180 дни от датата на представяне на офертата. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие под формата на парична сума по банков път това следва да стане по следната банкова сметка на община Видин: Банка: “Търговска банка Д” АД–клон Видин; IBAN: BG79DEMI92403300046030; BIC: DEMIBGSF . При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и условия и начин на плащането й. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора за обществена поръчка без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе под формата на парична сума по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Видът на гаранцията – парична сума или банкова гаранция се избира от участника. В случай че участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение на договора под формата на парична сума, тя се превежда по банковата сметка на община Видин в: Банка: “Търговска банка Д” АД–клон Видин; IBAN: BG79DEMI92403300046030; BIC: DEMIBGSF . В случай че участникът избере да представи гаранцията за изпълнение на договора под формата на банкова гаранция, с която банката писмено и безусловно да се задължи да плати на община Видин при предявяване сумата на гаранцията за изпълнение на договора. Срокът на валидност на банковата гаранция следва да бъде 60 (шестдесет) дни след изтичане срока на договора. Оригиналът на банковата гаранция се представя преди сключване на договора за изпълнение на поръчката. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция в оригинал или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.
Обществената поръчка се финансира със средства от Оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013 г.“, както и от Национално съфинансиране и средства от общинския бюджет. Заплащането на цената на договорите ще се извършва съгласно договорните условия по следната схема: Авансово плащане - до 30% от стойността на договора се извършва в срок до 30 (тридесет) календарни дни от датата на подписване на договора, след представена от Изпълнителя фактура (оригинал) и постъпило финансиране. Авансовото плащане се приспада пропорционално от размера на междинните плащания. По време на изпълнението на поръчката ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва междинни плащания за действително извършените разходи, по извършените работи. Междинните плащания ще се извършват в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на издаване на фактура от Изпълнителя. Разходооправдателните документи се представят от Изпълнителя до 2 (два) работни дни след приемане и подписване на съответните актове и протоколи за извършени работи. Общият размер на авансовото и междинните плащания не трябва да надвишава 65 % (шестдесет и пет процента) от стойността на договора за изпълнение на поръчката. Окончателното разплащане в размер на 35 % (тридесет и пет процента) от стойността на договора се извършва от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в 30 (тридесет) календарни дни от срок на издаване на фактура от страна на Изпълнителя.
Възложителят не изисква създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение от физически и/или юридически лица.
ДА
В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението/консорциума сключват споразумение, в което задължително се посочва представляващият. То се представя в оригинал или нотариално заверен препис Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на Офертата. В споразумението/договора трябва да се съдържат клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението са отговорни солидарно - заедно и поотделно, за изпълнението на договора. е определен член на обединението, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението. всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора, включително за гаранционния период. е направено разпределение на дейностите между отделните членове на обединението, с ясно и конкретно посочване на обекта/ите и/или дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за изпълнение на обществената поръчка. Когато участникът е обединение, но не е приложен договор за създаването на обединение, или в приложеният договор липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след подаването на Офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.
В откритата процедура може да участва всеки кандидат или участник, който отговаря на предварително обявените условия.Могат да участват като участници български или чуждестранни Физически или ЮЛ, регистрирани като търговци по см. на ТЗ или по националното си законодателство – за чужд. лица, включително и техните обединения. Възложителят ще отстрани от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник: - при наличие на някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1, т. 1 букви от «а» до «д», т.2 и т.3, ал.2, т.1, т. 2 (без второ предложение) - професия или дейност, свързана с изготвяне на инвест. проекиране, т. 2а (без второ предложение), т.3 , т.4 и т.5, ал.5 от ЗОП;- чиято ценова оферта надхвърля посочената в обявлението прогнозна стойност на поръчката /максимално предвидения финансов ресурс/;- и във всички останали случаи ,описани в документацията за участие и в Закона за обществените поръчки, включително и във всички хипотези на чл. 69, ал.1 от ЗОП. Преди да се пристъпи към отстраняване от участие, възложителят предоставя на участника да докаже съответствие с неговите изисквания по реда на чл. 68, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, съдържащ 3 отделни запечатани непрозрозрачни плика, както следва: ПЛИК 1. "Документи за подбор", в който се поставят документите, изисквани от възложителя, отнасящи се до критериите за подбор на участниците: 1). Списък на документите, подписан от участника - попълва се Образец № 15 ; 2). Оферта - попълва се Образец № 1; 3). Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. Ако участникът е чуждестранно юридическо лице, той следва да представи еквивалентен на актуалното сътояние документ на съдебен или адм. орган от държавата, в която е установен ; копие от документ за самоличност, ако участникът е физическо лице; 4) Споразумение за създаване на обединение за участие в общ. поръчка, в което задължително е посочен представляващият – оригинал или нот. заверен препис ; 5). Нот. заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация); 6).Документ за внесена гаранция за участие ; 7). Декларации за липсата на посочените в поле III.2.1) обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5, наличието на които водят до отстраняване от процедурата– попълват се Образец № 4 и Образец № 5.8) Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 106, § 1, буква (б), (в), (е), чл. 107, § 1, буква (б) и чл. 109, § 2 буква (а) от Регламент (ЕО, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 г. относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза- по Образец № 6; 9). Доказателства за икономическото и финансово състояние - съгласно Указанията за подготовка на офертата и раздел III.2.2. и раздел III.2.3. от настоящото обявление;) 10). Декларация за участието на подизпълнители, съдържаща информация за вида на работите, които те ще извършват, както и дела на тяхното участие - Образец № 11; 11) Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата - Образец № 12; 12) Декларация за , че участникът приема условията на проекта на договор – Образец № 13; 13) Декларация по чл. 56, ал.1, т.11 от ЗОП - за спазване изискванията за закрила на заетостта, вкл. минимална цена на труда и условията на труд (Образец № 14); ПЛИК 2. "Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставят документите, свързани с изпълн. на поръчката -попълнено и подписано Техническо предложение - по Образец № 2 ; ПЛИК 3. "Предлагана цена", който съдържа: Ценово предложение –Образец № 3.
1. Информация за реализирания общ оборот и оборот от сходни дейности за последните три приключени финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си с посочване на оборота за всяка година поотделно, съгласно Приложение № 7 от документацията за участие. 2. Копие от счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за всяка от предходните три финансови години – 2011 г., 2012 г. и 2013 г. (с изключение на новорегистрираните участници), заверени съгласно изискванията на Закона за счетоводството, като това условие се отнася за юридическите лица, които подлежат на такава заверка, съгласно действащото законодателство или декларация (свободен текст), че същите са обявени в Търговския регистър или Агенцията по вписванията- за юридическите лица и едноличните търговци. - Когато Участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни Обединения, представя изискуемите съставни части на финансовите отчети за съответните години, съгласно националното му законодателство, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Документите трябва да са преведени на български език (за юридическо лице, което не е регистрирано в България). 3. Копие от валидна застраховка "Професионална отговорност" за участниците в проектирането.
1. Участникът следва да има реализиран общ оборот от услуги за последните 3 (три) приключили финансови години (2011, 2012 и 2013г.), не по-малко от 1 000 000 (един милион) лева и специфичен оборот от сходни с предмета на поръчката услуги за последните 3 (три) приключили финансови години (2011, 2012 и 2013г.), не по-малко от 700 000 (седемстотин хиляди) лева. Под оборот „сходен” с предмета на поръчката следва да се разбира оборот от изготвяне на инвестиционни проекти и градоустройствени разработки. 2. Участникът следва да представи копие от валидна, към момента на подаване на офертата, застраховка "професионална отговорност" по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, сключена по реда и при условията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ., бр. 17 от 2004 г.) и с общ лимит на отговорността, покриващ прогнозната стойност на обществената поръчка. В случай, че застраховката не е валидна до крайния срок за изпълнение на поръчката, участникът следва да декларира, че ще осигури застраховка “Професионална отговорност” за срока на изпълнение на договора.
1) Декларация – справка за изпълнени договори с предмет, сходен на предмета на поръчката за последните 3 (три) години, считано от крайния срок за подаване на офертата - Приложение № 8. 2) Копия на препоръки/референции или други еквивалентни на най-малко един от посочените в декларацията-справка договори. Препоръките трябва да посочват обхвата и обема на работа, стойността, датата на започване и приключване на работата по него и мястото на изпълнение, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Ако в препоръката не се съдържа цялата информация поискана от Възложителя, участниците представят копия от приемо-предавателни протоколи и/или друг доказателствен документ. 2. Заверено от участника копие от сертификати за внедрена система ISO 9001:2008 или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Заверено от уччастника копие от сертификат по стандарт ISO 18001:2007 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд. 3.Обща справка–декларация за образованието, професионалния опит и квалификация на експертите, отговарящи за изпълнението на поръчката съгласно Приложение № 9. 4. За всяко лице, включено в екипа , в офертата на участника трябва да е представена автобиография според Приложение № 10 от документацията за участие. Освен автобиографии на експертите, участникът следва да приложи и следните документи, доказващи квалификацията и професионалния опит на експертите: •копия от дипломи за завършено висше образование и документи за придобита допълнителна квалификация; •копия от удостоверения за пълна проектантска правоспсобност; •копия от трудови и/или служебни книжки и/или референции, или еквивалентни документи за доказване на трудови/служебни/облигационни отношения;
1.Участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил най-малко 1 (един) договор с предмет, сходен с предмета на поръчката, за последните 3 години, считано от крайния срок за подаване на офертата. Под договори „сходни” с предмета на поръчката следва да се разбират договори, с предмет изготвяне на инвестициони проекти и градоустройствени разработки. 2. Участникът трябва да има внедрени следните системи за управление на: •качеството в изготвянето на инвестиционни проекти според международно признат стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент/внедрени еквивалентни мерки за управление на качеството; •здравословни и безопасни условия на труд според международно признат стандарт ISO 18001:2007 или еквивалент. Когато участникът е обединение или консорциум, изискването за минимален сходен оборот от дейности се отнася общо за участниците в обединението/консорциума. 3.Екип за изпълнение на поръчката: Ръководител на проектантски екип – архитект, с образователно-квалификационна степен “Магистър”, специфичен професионален опит (като проектант на инвестиционни проекти и подробни устройствени планове) минимум 6 (шест) години и да притежава пълна проектантска правоспособност. Проектантски екип: - 2 броя архитекти; - инженер „геодезия”; - инженер „пътно строителство”; - ландшафтен архитект „паркоустройство и благоустройство”; - инженер „В и К” ; - инженер “електро”; - строителен инженер;. - архитект, вписан в публичния регистър по чл. 165 от ЗКН; - 2 броя инженер топлотехника; Специалистите в проектантския екип трябва да притежават образователно-квалификационна степен „Магистър” по съответната специалност, специфичен професионален опит (като проектант) минимум 3 (три) години и пълна проектанска правоспособност.
НЕ
ДА
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
180
заседателната зала на община Видин
Участниците в процедурата или техни упълномощени писмено представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно (оригинал или копие, заверено "вярно с оригинала" от участника), даващо им възможност да присъстват на действията на комисията по чл. 68, ал.3 и чл. 69а, ал.3 от ЗОП. Датата, часът и мястото на отваряне на ценовите оферти ще бъдат посочени в профила на купувача - на интернет адреса на Община Видин - www.vidin.bg и на видно място в административна сграда на Община Видин.
НЕ
ДА
Поръчката се възлага в изпълнение на проект BG161PO001/5-02/2012/025 “Видин в следващия програмен период” по Оперативна програма "Регионално развитие 2007 - 2013 г.", финансирана от Европейския съюз, чрез Европейския фонд за регионално развитие.
Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния интернет адрес: www.vidin.bg.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Жалби се подават в 10 дневен срок съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.
16.06.2014 г.