02779-2014-0001
Технически редакции | ||
16.06.2014 15:40 ч. : | 16/06/2014 14:43 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
16.06.2014 15:40 ч. : | 16/06/2014 14:43 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
16.06.2014 16:43 ч. : | RESHENIETO E BEZ NOMER. | промяна преди публикуване |
16.06.2014 15:40 ч. : | Поделение: Целодневна детска градина - 16 - А.С.Пушкин | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Варна: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Целодневна детска градина - 16 - А.С.Пушкин, ул.”Стефан Караджа”№24, За: Дора Михова, Република България 9000, Варна, Тел.: 052 984858, E-mail: cdg16_pushkin@abv.bg
Място/места за контакт: Дора МиховаИнтернет адрес/и:
Адрес на профила на купувача: www.cdg4temenujka.com.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Образование
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
“Доставка ежедневно на готова храна за нуждите на ЦДГ – № 16 „А.С.Пушкин”, гр. Варна”
Възлагане на обществена поръчка
Да се приготвя и доставя готова храна, съгласно предварително изготвено от Изпълнителя с участието на технолог и одобрено от медицинското лице или директора на ЦДГ – № 16 „А.С.Пушкин”, гр. Варна седмично меню, ежедневно в работни дни. Капацитета на детското заведение е около 185 деца, в т.ч. деца на 5 и 6г. в подготвителни групи- 85 деца, разпределени в основна сграда на детската градина и филиал, както следва: Основна сграда на намираща се на адрес: гр.Варна , ул.”Стефан Караджа”№24 : с капацитет около 125 деца, в т.ч. деца на 5 и 6г. в подготвителни групи- 62 деца Филиал на намиращ се на адрес:: гр.Варна , ул.”Княз Дон дуков”№31 :с капацитет около 60 деца, в т.ч. деца на 5 и 6г. в подготвителни групи- 23 деца За децата от 3 г. до 7 г. да се извършва доставка на: закуска, подкрепителна закуска(плод) в 10.00 ч., обяд (супа, основно ястие и десерт) и подкрепителна закуска в 16.00 ч. по график. За децата на 5г. и 6г. в подготвителните групи да се извършва допълнителна доставка на подкрепителна закуска в 10.00 ч. Доставките да се извършват три пъти дневно, а именно: - от 7:30 до 08:00 часа – закуска и подкрепителна закуска(плод) в 10.00 ч. за децата от 3 г. до 7 г. и подкрепителна закуска за 10.00 ч. за децата на 5г. и 6г. в подготвителните групи. - от 11:00 до 11:30 часа - обяд (супа, основно ястие и десерт) - от 14:30 до 15:00 часа - подкрепитена закуска за 16.00 ч. Графика на доставка важи и за двете сгради на детската градина: Основна сграда на намираща се на адрес: гр.Варна , ул.”Стефан Караджа”№24 и Филиал на намиращ се на адрес:: гр.Варна , ул.”Княз Дондуков”№31 Доставяната, приготвена и предлагана на децата храна трябва да отговаря на изискванията за безопасност и качество, регламентирани в европейското и националното законодателство: - Наредба № 9 на Министерство на земеделието и храните от 16 септември 2011г. за специфичните изисквания към безопасността и качеството на храните, предлагани в детските заведения и училищата, както и към храни, предлагани при организирани мероприятия за деца и ученици; - Наредба № 6 на Министерство на Здравеопазването от 10 август 2011г. за здравословното хранене на децата на възраст от 3 до 7 години в детски заведения; - Закон за храните; - Наредба № 5 от 25.05.2006г. за хигиената на храните; - Наредба №9/ 21.03.2005г. за условията и реда за създаване и поддържане на публичен регистър на обектите с обществено предназначение, контролирани от РЗИ; - Наредба №23 /19.07.2005г. за физиологичните норми на хранене на населението. Храната да бъде приготвяна съгласно „Сборник рецепти с наръчник за хранене на децата от 3 до 7 годишна възраст” /издателство „Техника” ООД-София-2004г./ или актуалните към момента на изпълнение на поръчката/договора; Наредба № 9 от 16 септември 2011г., Наредба № 6 от 10 август 2011г. на Министерство на здравеопазването.
15894200
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
(1) ЦДГ – № 16 „А.С.Пушкин”, гр. Варна е с капацитет около 185 деца, в т.ч. деца на 5 и 6г. в подготвителни групи- 85 деца (2) Общата стойност на поръчката е в размер до 138 000.00 лева без вкл. ДДС, в т.ч.: - храна за деца на възраст от 3 до 7 години - до 132 000.00 лева без вкл. ДДС. - подкрепителна закуска за деца на 5г. и 6г. в подготвителните групи - до 6 000 лева без вкл. ДДС. Стойността на един храноден за децата на възраст от 3 до 7 години да е в границите от 2.92 лв. без вкл. ДДС до 3.33 лв. без вкл. ДДС. Стойността на подкрепителната закуска за деца на 5 и 6 г. в подготвителните групи за един ден да не надвишава 0.31лв. без вкл. ДДС.
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
(1) Гаранциите за участие и изпълнение на настоящата обществена поръчка се представят в една от следните форми: 1. депозит на парична сума по сметка на Възложителя или 2. неотменима и безусловна банкова гаранция в полза на Възложителя. (2) Участниците/изпълнителят избират сами формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. (3) Гаранцията за участие, определена при спазване на изискванията на чл. 59, ал. 2 от ЗОП и представена като парична сума или банкова гаранция е в размер на 1380 лева. (4) Внасянето на гаранцията за участие под формата на депозит на парична сума се извършва с платежно нареждане по IBAN: BG88CECB979033D2077800 BIC: CECBBGSF на ЦДГ – № 16 „А.С.Пушкин”, в банка ЦКБ Варна. (5) При условие, че участникът представи банкова гаранция за участие, същата следва да съдържа всички права на Възложителя по чл.61, ал. 2 от ЗОП и изрично разписани в чл.18, ал. 2 от документацията за участие. Срокът на валидност на банковата гаранция трябва да не бъде по-кратък от срока на валидност на офертата, а именно 150 календарни дни, считано от последната обявена дата за подаване на оферти. (6) На основание чл.59, ал.3 от ЗОП, Възложителят определя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% (три процента) от стойността на договора, които следва да се внесат от спечелилия участник по сметка на Възложителя или да се представи банкова гаранция преди подписването на договора. (7) Внасянето на гаранцията за изпълнение под формата на парична сума се извършва с платежно нареждане по IBAN: BG88CECB979033D2077800 BIC: CECBBGSF на ЦДГ – № 16 „А.С.Пушкин”, в банка ЦКБ Варна. (8) Ако участникът представя банкова гаранция за изпълнение на договор, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Срокът на валидност на банковата гаранция за изпълнение следва да бъде не по-малко от 30 дни след датата на изпълнение на договора. (9) Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на Възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. *Забележка: Банковите гаранции за участие и изпълнение следва да са адресирани до ЦДГ – № 16 „А.С.Пушкин”-гр. Варна, адрес: гр. Варна, ул.”Стефан Караджа”№24
(1) Финансирането за изпълнение на поръчката ще се осъществява от бюджета на ЦДГ – № 16 „А.С.Пушкин”, гр. Варна за 2014,2015 и 2016 година, както следва: - храна за деца на възраст от 3 до 7 години - подкрепителната закуска за деца на 5г. и 6г. в подготвителните групи (2) Начин на възлагане: Отделните заявки за броя на требваните деца се подават от длъжностнoтo лицe от детското заведение до 11 часа на предходния ден. Заявката се подава по телефон, факс, мобилен или email по преценка на длъжностното лице от детското заведение. (3) Отчитане/приемане на дейностите, предмет на поръчката: Действително доставената храна ще се доказва с представяне на приемо-предавателен протокол изготвен от Изпълнителя и съгласуван от Директора на ЦДГ – № 16 „А.С.Пушкин”, гр. Варна или упълномощен от него служител, съгласно предварително изготвено седмично меню. (4) Условия и начин на плащане. Заплащането ще се извърши от ЦДГ – № 16 „А.С.Пушкин”, гр. Варна, веднъж месечно за предхония месец по банков път по сметка на Изпълнителя след подписване на приемо-предавателен протокол за реално доставената доставената храна и оригинална фактура, съгласно предварително изготвени менюта, твърдо договорена цена за храноден за деца на възраст от 3-7 г. и твърдо договорена цена за подкрепителна закуска за деца на 5г. и 6г. в подготвителните групи и бройките, подадени в заявката от Възложителя.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, ако участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
150
гр. Варна, ул.”Стефан Караджа”№24
На публичните заседания на комисията могат да присъстват управителя на фирмата участник или упълномощено от него лице, представило пълномощно. Могат да присъстват и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват при отварянето на предложенията, е необходимо да представят следните документи: • За участници в процедурата – представляващ/и участника представят документ за самоличност • За упълномощените представители на участниците - документ за самоличност и пълномощно • За представителите на средствата за масова информация - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата на което лицето има право на присъствие • За юридически лица с нестопанска цел – представляващия/ите юридическото лице с нестопанска цел, представят документ за самоличност. За упълномощените представители на юридическото лице с нестопанска цел - документ за самоличност и пълномощно.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
(1) Основания за отстраняване на участник от процедурата: съгл. чл. 69, ал. 1 от ЗОП, включително наличието на обстоятелства по чл. 47, ал. 2 (с изключение на т.2, т. 2а, т.4 и т. 6) от ЗОП. (2) За всяко заседание на Комисията по настоящата обществена поръчка, за което ЗОП позволява на участниците да присъстват, последните ще могат да получат информация в следния сайт www.cdg4temenujka.com, рубрика "Профил на купувача" в съобщение обозначено с партидата на Възложителя(02779- ЦДГ – № 16 „А.С.Пушкин”) и с уникалния номер на съответната обществена поръчка в Регистъра на АОП. (3) В изпълнение на чл. 69а, ал. 3 от ЗОП датата, часът и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъдат обявени в следния сайт www.cdg4temenujka.com, рубрика "Профил на купувача" в съобщение обозначено с партидата на Възложителя(02779- ЦДГ – № 16 „А.С.Пушкин”) и с уникалния номер на съответната обществена поръчка в Регистъра на АОП, най-късно в деня, предхождащ деня на отваряне на ценовите оферти. (4) Пълната документация по настоящата обществена поръчка е публикувана на следния сайт www.cdg4temenujka.com, рубрика "Профил на купувача" , в папка обозначена с партидата на Възложителя(02779- ЦДГ – № 16 „А.С.Пушкин”) и с уникалния номер на съответната обществена поръчка в Регистъра на АОП. (5) В случай, че участниците имат нужда от разяснения по документацията за участие, те могат да отправят писмено своите питания на адреса, посочен в обявлението до 08.07.2014.год. В 4-дневен срок от постъпването на искането Възложителят ще публикува разясненията на следния сайт www.cdg4temenujka.com, рубрика "Профил на купувача" , в папка обозначена с партидата на Възложителя(02779- ЦДГ – № 16 „А.С.Пушкин”) и с уникалния номер на съответната обществена поръчка в Регистъра на АОП. (6) В случай, на издаване на Решение за промяна на основание чл.27а от ЗОП, същите се публикуват в Регистъра на обществените поръчки и на следния сайт www.cdg4temenujka.com, рубрика "Профил на купувача" , в папка обозначена с партидата на Възложителя(02779- ЦДГ – № 16 „А.С.Пушкин”) и с уникалния номер на съответната обществена поръчка в Регистъра на АОП, както и променената документация, в случаите по чл. 27а, ал. 1 от ЗОП. Комплекта офертни документи не се закупува, същият е публикуван на следния сайт www.cdg4temenujka.com, рубрика "Профил на купувача" , в папка обозначена с партидата на Възложителя(02779- ЦДГ – № 16 „А.С.Пушкин”) и с уникалния номер на съответната обществена поръчка в Регистъра на АОП и ще е достъпен в срок до 08.07.2014.год. За участници, желаещи да се запознаят с тръжната документация на хартиен носител, същата е на разположение в сградата на ЦДГ – № 16 „А.С.Пушкин”– на адрес: ул.”Стефан Караджа”№24 (7) Сроковете за провеждане на процедурата са определени на основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП. (8) Внасянето на комплекта офертни документи се извършва в сградата на ЦДГ – № 16 „А.С.Пушкин”, гр. Варна, адрес: гр. Варна, на ул.”Стефан Караджа”№24 –първи етаж ,канцелария на ЗАТС
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП.
16.06.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ