Версия за печат

00051-2014-0012

BG-Видин: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Видин, пл. Бдинци №2, За: Десислава Борисова, Република България 3700, Видин, Тел.: 094 609426, E-mail: kmet@vidin.bg, Факс: 094 601132

Място/места за контакт: Община Видин

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.vidin.bg.

Адрес на профила на купувача: http://vidin.bg/?page_id=207.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изпълнение на мерки за информация и публичност в рамките на проект „Нов дом” по Договор BG051PO001–5.2.12–0022–С0001 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси, Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Да не изоставяме нито едно дете, Компонент 2: Разкриване на социални услуги в общността”, по оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 13
Място на изпълнение: гр. Видин
Код NUTS: BG311
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Услугата, предмет на възлагане в настоящата поръчка, е част от дейностите, предвидени за изпълнение по проект „Нов дом” по Договор № BG051PO001–5.2.12–0022–С0001 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси, Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Да не изоставяме нито едно дете, Компонент 2: Разкриване на социални услуги в общността” , която се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд. В поръчката са включени мерки за информиране и публичност - изработка на информационни табели, брошури, банер -стойка, обяви в местната преса, реклама в местната преса, видеоматериали и пресконференции.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79341100

Описание:

Услуги по планиране, създаване и разполагане на рекламата

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

За популяризиране на безвъзмездната помощ по настоящия проект, целите и постигнатите резултати, съгласно изискванията за информация и публичност ще бъдат използвани следните информационни средства: информационни табели – 3 бр.; брошури – 1 000 бр.; банер - стойка – 1 бр.; обяви в местната преса – 3 бр.; реклама в местна телевизия – 3 бр.; видеоматериали – 2 бр.; пресконференции – 2 бр.;

Прогнозна стойност без ДДС
5030 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми: 1) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; 2) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът, респективно определеният изпълнител, избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе в касата на Община Видин или по банков път по следната банкова сметка на община Видин: Банка: "Търговска банка Д" АД, клон Видин BG79DEMI92403300046030 BIC: DEMIBGSF Гаранцията за участие е в размер на 50,30 (петдесет лева и тридесет ст.) лева. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % /три процента/ от стойността на договора без ДДС. Ако Участникът представя Банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на Банкова гаранция (за участие в процедурата, респ. за изпълнение на поръчката). Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от представляващия търговското дружество на Възложителя. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 15 /петнадесет/дни след изтичане срока на валидност на оферта на участника. Валидността на гаранцията за участие е определена в обявлението или в образеца на офертата от документацията за участие. Валидността на гаранцията за изпълнение следва да бъде не по-малко от 30 /тридесет/ дни след изтичане срока на договора. Когато кандидатът, участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на Възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато кандидат или участник: - оттегли заявлението си след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; - е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ Договорната цена за изпълнението на дейностите - предмет на договора, както следва: 1. Авансово плащане в размер на 30 % (тридесет на сто) от цената на договора или сума в размер на ............ лв., платима в срок от 30 (тридесет) дни след подписване на договора срещу представен от Изпълнителя оригинал на фактура за стойността на дължимото авансово плащане; 2. Последващи плащания – в размер на 70 % от цената за изпълнение на съответната дейност, предмет на договора, платима в 30 (тридесет) дневен срок след приемане на работата, съгласно чл. 11, ал. 8 от проекта на договора и представен от Изпълнителя оригинал на фактура за стойността на дължимото плащане. От всяко последващо плащане се приспада стойността на платения аванс.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва всеки участник, който отговаря на предварително обявените условия. 2. От участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка се отстранява участник: 2.1. При който са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП: а) е осъден с влязла в сила присъда за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от НК, за подкуп по чл. 301- 307 от НК, за участие в организирана престъпна группа по чл. 321 и 321а от НК, както и за престъпление против собствеността по чл. 194 – 217 от НК или против стопанството по чл. 219 – 252 от НК, освен ако не е реабилитиран; б) е обявен в несъстоятелност; в) е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; г) е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; д) има парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако не е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социално осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен; е) има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните 5 години. 2.2. Когато участниците са юридически лица, изискванията на чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП (т. 2.1., б. "а" и б. "г" по-горе) , се прилагат, както следва: а) при събирателно дружество - за лицата по чл. 84, ал. 1 и чл. 89, ал. 1 от Търговския закон; б) при командитно дружество - за лицата по чл. 105 от Търговския закон, без ограничено отговорните съдружници; в) при дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 141, ал. 2 от Търговския закон, а при еднолично дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 147, ал. 1 от Търговския закон; г) при акционерно дружество - за овластените лица по чл. 235, ал. 2 от Търговския закон, а при липса на овластяване - за лицата по чл. 235, ал. 1 от Търговския закон; д) при командитно дружество с акции - за лицата по чл. 244, ал. 4 от Търговския закон; е) при едноличен търговец - за физическото лице - търговец; ж) във всички останали случаи, включително за чуждестранните лица - за лицата, които представляват участника; з) в изброените по-горе случаи и за прокуристите, когато има такива; когато чуждестранно лице има повече от един прокурист, изискването се отнася само за прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на Република България.. 2.3. Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка участници: а) при които лицата по т. 2.2., са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; б) които са сключили договор с лице по чл. 21 или чл. 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице, той трябва да отговаря на изискванията по т. 2.1., т. 2.2. и т. 2.3. в държавата, в която е установен. 2.4. Отстранява се от участие лице, което е представило оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя или на обявените условия и изисквания в настоящата документация за участие. 2.5. Не може да участва в процедурата лице, което е съдружник и/или е декларирало съгласие да участва като подизпълнител в офертата на друг участник. 2.6. Всеки участник може да представи само една оферта. 2.7. Не се допуска представянето на варианти.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В посочения от Възложителя срок участникът следва да представи оферта изготвена по образеца от документацията за участие. Същата се представя на лицето за контакти и на адрес, посочени в обявлението за обществената поръчка. 1 Офертата се изготвя по приложения в документацията образец и към нея се прилагат следните документи: 1.Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът се представят в официален превод***. *** "Официален превод", съобразно разпоредбата на §1, т. 16а от Допълнителната разпоредба на ЗОП е превод, извършен от преводач, който има сключен договор с Министерството на външните работи за извършване на официални преводи”. 1.2. доказателства за икономическото и финансовото състояние, както и за технически възможности и квалификация - доказва се с документите, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка и в раздел "Изисквания и доказателства за икономическо и финансово състояние и технически възможности и/или квалификация на участниците" от настоящата документация за участие. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите които са на чужд език се представят и в превод. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. 1.3. декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б.а до б.д, ал.2, т.2а и 5 и ал.5 от ЗОП (по образец). Декларацията се попълва от лицата, както следва: а. при събирателно дружество - за лицата по чл. 84, ал. 1 и чл. 89, ал. 1 от Търговския закон; б. при командитно дружество - за лицата по чл. 105 от Търговския закон, без ограничено отговорните съдружници; в. при дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 141, ал. 2 от Търговския закон, а при еднолично дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 147, ал. 1 от Търговския закон; г. при акционерно дружество - за овластените лица по чл. 235, ал. 2 от Търговския закон, а при липса на овластяване - за лицата по чл. 235, ал. 1 от Търговския закон; д. при командитно дружество с акции - за лицата по чл. 244, ал. 4 от Търговския закон; е. при едноличен търговец - за физическото лице - търговец; ж. във всички останали случаи, включително за чуждестранните лица - за лицата, които представляват участника. з. в изброените по-горе случаи и за прокуристите, когато има такива; когато чуждестранно лице има повече от един прокурист, изискването се отнася само за прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на Република България. 1.4. декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1 , т. 3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП (по образец). Декларацията се попълва от лицата, които представляват участника. Когато участникът е юридическо лице, е достатъчно подаване на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. 1.5. декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите (по образец). 1.6. декларация за съгласие за участие като подизпълнител - декларацията се попълва, подписва и подпечатва от управляващия подизпълнителя по приложения към настоящата документацията образец, към Община Видин предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.vidin.bg, до изтичане на срока за закупуване на документацията, посочен в раздел IV, т. 3.3. от обявлението за поръчката.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Справка-декларация по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот и за оборота от сходни с предмета на поръчката дейности (, за последните 3 /три/ финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си и заверени копия от баланса и отчета за приходи и разходи за 2011 г., 2012 г. и 2013 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Справката се попълва съгласно приложения образец. Участниците, регистрирани по Закона за Търговския регистър, могат да посочат ЕИК и да не представят изискваните документи, в случай че са заявили и представили за обявяване годишния финансов отчет за съответните години в Търговския регистър, съгласно чл. 40 от Закона за счетоводството. Участниците – чуждестранни лица, представят заверени копия от отчета за приходите и разходите като съставна част от годишния финансов отчет, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която са установени.
Минимални изисквания: Да има реализиран оборот от сходни с предмета на поръчката услуги общо за последните три години или от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малко от 15 000 лв. В случай, че участникът е обединение, което е юридическо лице изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители, изискването се прилага съобразно типа и вида на участието им. За обединения, които не са юридически лица, изискването важи общо за участниците в тях.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Участникът да представи заверено копие на поне един договор с предмет, сходен с предмета на поръчката. 2. Списък на основните договори с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, с посочени: предмет; възложител (получател); стойност; начална и крайна дата на всеки договор; качество, в което е изпълняван договора (в качеството на изпълнител, участник в обединение или подизпълнител). Списъкът се попълва съгласно приложения образец. 3. Препоръка/и за добро изпълнение.
Минимални изисквания: През последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.) участникът да е изпълнил успешно поне един договор с предмет, сходен с предмета на поръчката, придружен с препоръка/и за добро изпълнение. В случай, че участникът е обединение, което е юридическо лице изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители, изискването се прилага съобразно типа и вида на участието им. За обединения които не са юридически лица, изискването важи общо за участниците в тях.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
18.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 5.5 BGN
Условия и начин на плащане

Посочената сума се заплаща в посочения в обявлението срок в касата на Община Видин /от 08:30 до 12:00 часа и от 12:30 до 17:00 часа/ срещу редовно издаден платежен документ или се превежда по банкова сметка на Община Видин – IBAN: IBAN: BG44DEMI92408400046021, BIС: DEMIBGSF, код за вид плащане: 447000 или на касата на Община Видин. Платежният документ следва да бъде поставен в офертата за участие в процедурата като доказателство, че документацията е закупена по надлежен ред. Документацията за участие може да бъде получена в Информационния център на Община Видин - на адрес: гр. Видин - 3700, пл. “Бдинци” №2, всеки работен ден от 08:30 до 12:00 часа и от 12:30 до 17:00 часа до 10 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.07.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 29.07.2014 г.  Час: 10:00
Място

В сградата на Община Видин

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите могат да присъстват лицата по чл. 68, ал. 3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

проект „Нов дом” по Договор BG051PO001–5.2.12–0022–С0001 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси, Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Да не изоставяме нито едно дете, Компонент 2: Разкриване на социални услуги в общността”, по оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”.

VI.3) Допълнителна информация

Община Видин предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.vidin.bg, до изтичане на срока за закупуване на документацията, посочен в раздел IV, т. 3.3. от обявлението за поръчката.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ