Версия за печат

00325-2014-0011

BG-Пловдив: Покупка на изплащане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

УМБАЛ "Свети Георги" ЕАД, бул. Пещерско шосе №66, За: проф. д-р Карен Биянов Джамбазов, д.м., Тенчо Василев, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 602930; 032 602849, E-mail: op@unihosp.com, Факс: 032 644059

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.unihosp.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.unihosp.com/?menu=contracts.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на изплащане на фабрично нова рентгенова тръба, съвместима с Компютър томограф Somatom Emotion, Siemens, вкл. подмяна на дефектиралата тръба и всички необходими действия по демонтаж, монтаж, диагностика и пуск на КТ

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка на изплащане 
Място на изпълнение: УМБАЛ "Свети Георги" ЕАД, гр. Пловдив, бул. "Васил Априлов"№15А
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на изплащане на фабрично нова рентгенова тръба, съвместима с Компютър томограф Somatom Emotion, Siemens, вкл. подмяна на дефектиралата тръба и всички необходими действия по демонтаж, монтаж, диагностика и пуск на КТ

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка на един брой фабрично нова рентгенова тръба, съвместима с Компютър томограф Somatom Emotion, Siemens.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

7


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите, определени от възложителя с обявлението за откриване на процедурата са, както следва: 1. Гаранция за участие в процедурата – парична сума, преведена по банкова сметка на УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД или платена в касата на УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД към момента на подаване на офертата за участие в процедурата, или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя. Банковата гаранция се представя в оригинал. Кандидатът, участникът или определени-ят изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение съг-ласно чл. 60 от ЗОП. 1.1. Размерът на гаранцията за участие: на 500,00 лв., която Възложителя може да задържи по реда на чл.61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора – парична сума, преведена по банкова сметка на УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД или безусловна и неотменяема банкова гаранция за изпъл-нение на договора в оригинал, издадена от българска банка в полза на възложителя. 2.1. Размерът на гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 % от стойността на договора без ДДС. 2.2. Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. 2.3. При внасяне на банкова гаранция, или платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. 2.4. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възла-гане на обществената поръчка. 2.5. Възложителят освобождава гаранциите по Раздел ІV, т.1 и т.2, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 3. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Раз-ходите по евентуалното им усвояване са за сметка на Възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Сметка за постъпване на гaранция за участие/гаранция за изпълнение под форма на парична сума: УМБАЛ „СВЕТИ ГЕОРГИ” ЕАД, гр. Пловдив Банка: ЦКБ АД – клон Пловдив IBAN : BG 72 CECB 9790 1051 2974 00 BIC : CECBBGSF

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Цената, която ще се плати за изпълнението на поръчката представлява крайната цена, включваща ДДС и всички разходи по доставката и всички необходими действия съгласно т. 1 от настоящите условия до краен получател - УМБАЛ “Свети Георги ЕАД, гр. Пловдив, бул. Васил Априлов №15А - Отделение по образна диагностика. Плащането се извършва при условията на изплащане – 40% авансово плащане и 6 равни месечни вноски от по 10% от предложената цена, които започват да се изплащат от месеца, следващ пуска компютърния томограф.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; когато участникът е физическо лице представя копие от документа за самоличност. 2. Удостоверение за актуална съдебна регистрация и копие от картата за идентификация в регистър Булстат – за кандидатите, които не са регистрирани в търговския регистър на Агенцията по вписванията /заверено от участника копие/; 3. Документи, удостоверяващи представителната власт на лицето, от което изхожда предложението, в случай, че това не е законния представител на участника /оригинал или нотариално заверено копие/; 4. Документ за представена гаранция за участие – Вносна бележка (или Платежно на-реждане) за внесена в касата (или по сметка) парична сума – във формата на фотокопие, за-верено от кандидата с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала” или оригинал на банкова гаранция, направена съгласно условията на закона и възложителя; 5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП – попълва се, подписва се и се подпечатва, съгласно приложения към документацията образец (Образец-Приложене №8). Декларацията се подписва от законния представител / законните представители/ на кандидата. 6. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал .2 и ал. 5 от ЗОП – попълва се, подписва се и се подпечатва приложения към документацията образци (Образец- Приложение № 9). Декларацията се подписва от законния представител / законните представители / на кандидата. Когато кандидатите или участниците са юридически лица, декларирането на обс-тоятелствата , че лицето не е осъдено с влязла в сила присъда и че не е лишено от правото да упражнява определена професия или дейност, се отнася за лицата посочени в чл.47, ал.4 от ЗОП. 7. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП – попълва се, подписва се и се подпечатва приложения към документацията образец (Образец- приложение № 10). Декларацията се подписва от законния представител / законните предс-тавители / на кандидата. 8. Декларация по чл.6, ал.2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари (Образец-Приложение № 6 ) 9. Декларация по чл.4, ал.7 и по чл.6, ал.5, т.3 от Закона за мерките срещу изпирането на пари (Образец-Приложение №7 ) Когато кандидатът в процедура е чуждестранно лице или обединения на такива лица, Декларациите по т.9 - 11 се представят и в официален превод на български език в оригинал или наториално заверено копие; 10. Копие на документа за закупуване на документацията за участие; 11. Декларация от участникът, че няма да ползва/ще ползва подизпълнител при из-пълнение на обществената поръчка по образеца приложен към документацията (Образец-Приложение №12). 12. Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива както и дела на участие. Всеки от подизпълнителите трябва да предостави необходимите документи съгласно чл.56, ал.2 от ЗОП. 13. Декларация от представляващият и управляващ подизпълнителя, попълва и подписва декларация за съгласие за участие като подизпълнител /оригинал/ - по образеца приложен към документацията (Образец-Приложение №13) 14. Декларация за приемане на условията в проекта на договор – в оригинал, подписана от участника (свободен текст). 15. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от законтия представител на участника /в оригинал/.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Декларация за достатъчност на финансовите ресурси на кандидата за изпълнението на всички аспекти на поръчката. Кандидатът или участникът може да докаже икономическото и финансово състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ
Минимални изисквания: Да разполагат с финансови възможности за изпълнението на поръчката.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Разрешение за търговия на едро с медицински изделия, приложимо за новата рен-тгенова тръба - във формата на копие, заверено от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”; 2. Лиценз за сервизна дейност за работа с източници с йонизиращи лъчения, издаден от АЯР - във формата на копие, заверено от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”; 3. Документи, удостоверяващи оторизацията на участника от производителя на предложената рентгенова тръба за доставката и монтажа на новата тръба, както и съвмести-мостта на предлаганата тръба с KT Somatom Emotion, Siemens, като оторизационно писмо, договор или друг документ, с който се удостверяват предоставени права се предоставят в оригинал или във формата на копие, заверено от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”; 4. Референции за добра търговска репутация за доставка и сервизно обслужване на рентгенова апартура / КТ за нуждите на лечебни заведения за болнична помощ през 2014 г. / 2013г., 2012 г., 2011г. надлежно издадени, подписани от законния представител на съответ-ното лечебно заведение (в оригинал или във формата на нотариално заверено копие) - минимум два броя референция. 5. Сертификат за ISO 13485:2003 или еквивалентен и Директива (ЕО) 93/42/ЕИО за производителя на предложената тръба - във формата на копие, заверено от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”;; 6. Проспекти, каталози и спецификации на оферираната рентгенова тръба, доказващи съответствието със спецификацията на обществената поръчка. 7. Декларация от участника за наличие на възможности за изпълнението на поръчката, в т.ч. демонтаж на дефектиралата тръба, доставка и монтаж на фабрично нова рентгенова тръба, съвместима с рентгенов апарат KT Somatom Emotion, Siemens, настройка и възможности за пуска на апарата – в свободен текст, оригинал. При несъответствие на данните от представените проспекти, каталози и спецификации с изискванията на техническата спецификация, участникът се отстранява на основание чл.69, ал.1, т.3 поради това, че офертата не отговаря на предварително обявените условия от Възложителя! Същото важи и за случаите, при които от представените проспекти проспекти, каталози и спецификации не се установява (доказва) съотвествието с всички аспекти на спеицифкацията на обществената поръчка. При несъответствие в данните, посочени в техническата спецификацията на предлага-ната рентгенова тръба и описанието й в ценовото предложение от офертата участникът се отстраняват от процедурата на основание чл.69, ал.1, т.3 поради това, че офертата не отговаря на предварително обявените условия от Възложителя!
Минимални изисквания: Да разполагат с технически и квалификационни възможности за изпълнение на поръчката, удостоверени с документи при условията на т. 6, раздел VI, а именно: 1. Да разполагат с възможности за изпълнението на поръчката, в т.ч. демонтаж на дефектиралата тръба, доставка и монтаж на фабрично нова рентгенова тръба, съвместима с KT Somatom Emotion, Siemens и пуск на апарата. 2. Да имат професионален опит и добра търговска репутация за доставка и сервизно обслужване на рентгенова апартура за нуждите на лечебни заведения за болнична помощ; 2 Да разполагат с делегирани права от производителя тръбата за доставката, монтажа и гаранционната поддръжка на резервната част; 3. Да предлагат рентгенова тръба, която отговаря изискванията на възложителя съгласно Приложение №1 „Техническа спецификация” от Документацията за участие; 4. Производителят на резервната част да разполага със сертификат за съответствие на с изискванията на ISO 13485:2003 или еквивалентен и Директива (ЕО) 93/42/ЕИО за производителя; 5. Да притежават валидно резрешение/удостоверение за търговия на едро с медицински изделия; 6. Да притежават лиценз за сервизна дейност за работа с източници с йонизиращи лъчения, издаден от АЯР.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Цена за изпълнение на поръчката; тежест: 80
Показател: Срок на гарантирания екслоатационен живот; тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
08.07.2014 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка се получават от деловодството на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД – Пловдив, бул. „Пещерско шосе” №66. Цената на документацията за участие в процедурата е на стойност е 12,00 лева с ДДС, които се заплащат в касата на УМБАЛ “Свети Георги” ЕАД – гр. Пловдив, бул. „Пе-щерско шосе”№66 или по банков път на следната банкова сметка: УМБАЛ „СВЕТИ ГЕОРГИ” ЕАД, гр. Пловдив Банка: ЦКБ АД – клон Пловдив IBAN : BG 72 CECB 9790 1051 2974 00 BIC : CECBBGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
15.07.2014 г.  Час: 15:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16.07.2014 г.  Час: 15:00
Място

Административната сграда на УМБАЛ "Свети Георги"ЕАД- Пловдив, бул. "Пещерско шосе"№66

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите могат да присъстват лицата по чл.68, ал.3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Достъп до настоящата документация е предоставен и на официалната интернет страница на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД – www.unihosp.com, ведно с публикуването на обявлението в Регистър на обществените поръчки.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ