Версия за печат

00081-2014-0027

BG-Варна: Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000093442

Община Варна, бул. :Генерал Колев" 92, ет. 5, За: Звездин Стоилков, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 820837, E-mail: op@varna.bg, Факс: 052 820846

Място/места за контакт: ОП "Инвестиционна политика"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.varna.bg.

Адрес на профила на купувача: www.varna.bg.

Електронен достъп до информация: www.varna.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

“Премахване на неподходящи по местонахождение, разположение, вид и материали огради, гаражи, второстепенни, селскостопански и временни постройки, септични ями, канализационни съоръжения и насаждения на територията на Община Варна, съгласно чл.195, ал.5 от ЗУТ и извозване на строителни отпадъци и материали от премахване на строежи, съгласно чл.225 от ЗУТ при изпълнение на заповеди на ДНСК, съгласно чл.14 от Наредба №13/23.06.2001 год. за принудителното изпълнение на заповеди за премахване на незаконни строежи или части от тях от органите на ДНСК” на територията на Община Варна ”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
на територията на Община Варна
Код NUTS: BG331
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Премахване на неподходящи по местонахождение, разположение, вид и материали огради, гаражи, второстепенни, селскостопански и временни постройки, септични ями, канализационни съоръжения и насаждения на територията на Община Варна, съгласно чл.195, ал.5 от ЗУТ и извозване на строителни отпадъци и материали от премахване на строежи, съгласно чл.225 от ЗУТ при изпълнение на заповеди на ДНСК, съгласно чл.14 от Наредба №13/23.06.2001 год. за принудителното изпълнение на заповеди за премахване на незаконни строежи или части от тях от органите на ДНСК” на територията на Община Варна

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45111214, 90513200, 90600000, 90513000

Описание:

Работи по отстраняване на строителни отпадъци
Услуги по отстраняване на твърди отпадъци от населените места
Услуги по почистване и възстановяване и подобни услуги
Услуги по превозване на отпадъци

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

При изпълнение на поръчката следва да се извърши: Премахване на неподходящи по местонахождение, разположение, вид и материали огради, гаражи, второстепенни, селскостопански и временни постройки, септични ями, канализационни съоръжения и насаждения на територията на Община Варна, съгласно чл.195, ал.5 от ЗУТ и извозване и съхраняване на строителни отпадъци и материали от премахване на строежи, съгласно чл.225 от ЗУТ при изпълнение на заповеди на ДНСК, съгласно чл.14 от Наредба №13/23.06.2001 год. за принудителното изпълнение на заповеди за премахване на незаконни строежи или части от тях от органите на ДНСК, свързано с необходимостта от обезпечаване на сигурност, безопасност на движението, здравна хигиена, естетичност, чистотата и спокойствието на гражданите на територията на Община Варна. Изпълнението на дейностите предмет на поръчката, следва да се извърши при спазване на Наредбата за безопасна експлоатация и технически надзор на повдигателните съоръжения, автокранове, товарозахващащи органи и други приспособления в съответствие с Наредбата /в сила от 26.08.2006 г. /изм. От 17.09.2010 год./

Стойност, без да се включва ДДС
400000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

31.12.2016 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите за участие и изпълнение на настоящата обществена поръчка се представят в една от следните форми: 1. депозит на парична сума по сметка на Възложителя или 2. неотменима и безусловна банкова гаранция в полза на Възложителя. Участниците/изпълнителят избират сами формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Гаранцията за участие, определена при спазване на изискванията на чл. 59, ал. 2 от ЗОП и представени като парична сума или банкова гаранция е в размер на 4 000 лева. Внасянето на гаранцията за участие под формата на депозит на парична сума се извършва с платежно нареждане по IBAN: BG 63CECB97903324129200 BIC: CECBBGSF на Общинско предприятие „Инвестиционна политика” – Община Варна в „ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД – гр. Варна. При условие, че участникът представи банкова гаранция за участие, същата следва да съдържа всички права на Възложителя по чл.61, ал. 2 от ЗОП и изрично разписани в чл.21, ал. 2 от условията за участие. Срокът на валидност на банковата гаранция трябва да не бъде по-кратък от срока на валидност на офертата, а именно 150 календарни дни, считано от последната обявена дата за подаване на оферти. На основание чл.59, ал.3 от ЗОП, Възложителят определя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% (три процента) от стойността на договора, които следва да се внесат от спечелилия участник по сметка на Възложителя или да се представи банкова гаранция преди подписването на договора. Внасянето на гаранцията за изпълнение под формата на парична сума се извършва с платежно нареждане по IBAN: BG 63CECB97903324129200 BIC: CECBBGSF на Общинско предприятие „Инвестиционна политика” – Община Варна в „ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД – гр. Варна. Ако участникът представя банкова гаранция за изпълнение на договор, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Срокът на валидност на банковата гаранция за изпълнение следва да бъде не по-малко от 30 дни след датата на изпълнение на договора. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на Възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. *Забележка: Банковите гаранции за участие и изпълнение следва да са адресирани до Община Варна,Общинско предприятие „Инвестиционна политика”– гр. Варна, бул. „Ген. Колев” №92, ет.5.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Всички видове работи, извършени при изпълнение на поръчката, ще се изплащат от Възложителя на Изпълнителя при условията на: -завършена технология с всички необходими операции. -изпълнени предписания на инвеститорския контрол и правоимащите контролни органи. -издадена от изпълнителя оригинална фактура. -издадена фактура за извозените количества строителни материали и отпадъци от депото.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

На основание чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП, Възложителят не изисква създаване на юридическо лице, ако участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Плик №1 „Документи за подбор“, съдържащ: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2. Административни сведения за участника - попълнен и подписан образец. 3. Заверено копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, представен в официален превод на български език. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът за регистрация трябва да е издаден от компетентния орган в страната, в която участникът е установен, и да се представи в официален превод на български език. Когато участникът предвижда участие на подизпълнител/и, документът за регистрация/ ЕИК, се представя за всеки от подизпълнителите. Когато участникът в процедурата е обединение, документите за регистрация/ЕИК се представят за всеки от участниците в обединението. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, в този случай се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението, подписан от лицата в обединението и задължително да посочва представляващия обединението. Документът за създаване на обединението следва ясно да описва видовете дейности, които ще изпълнява всеки член на обединението, както и дела им. Не се допускат промени в състава на обединението след подаване на офертата. 4. Заверено от участника копие на платежен документ за закупена документация за настоящата открита процедура. 5. Документ за внесена гаранция за участие – заверено копие от платежен документ или оригинал на банковата гаранция за участие. 6. Декларация №1 за получена документация за участие – попълнен и подписан образец. 7. Декларация №2 за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. ''а-д'', ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП – попълнен и подписан образец. * Представят се собственоръчно подписани декларации от всяко едно от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП. В случай, че участникът е обединение от няколко лица, декларацията се представя за всяко едно от тях, от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП. 8. Декларация №3 за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП – попълнен и подписан образец. * Представят се подписани декларации от лицата, които могат самостоятелно да представляват участника. 9. Декларация №4 - относно обстоятелства по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП – попълнен и подписан образец. 10. Декларация №5 - относно обстоятелства по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП – попълнен и подписан образец. Органите, от които кандидатите или участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд са Национална агенция за приходите /НАП/ към Министерство на финансите; Национален статистически институт; Национален осигурителен институт /НОИ/; Министерство на околната среда и водите и прилежащите му регионални инспекции; Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ и Агенция по заетостта, и двете към Министерството на труда и социалната политика. 11. Декларация №6 – във връзка с чл.58 от ЗОП – попълнен и подписан образец. 12. Декларация №7 за приемане условията на проекто-договора – попълнен и подписан образец. ПЛИК №2: с надпис ” ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА”. В този плик се поставя Техническото предложение за изпълнение на поръчката - попълнено по образец и подписано от участника в оригинал. Върху плика следва да се посочи наименованието на участника. ПЛИК №3: с надпис „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА”. В този плик се поставя Предлаганата цена - попълнена по образец и подписана от участника в оригинал. Върху плика следва да се посочи наименованието на участника. Предлаганата цена

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Справка-декларация за оборота от дейности, сходни с предмета на обществената поръчка за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Справката следва да съдържа 1) предмета, 2) стойността, 3) дата на започване, 4) срок на изпълнение и 5) възложител. Забележка: За сходни с предмета на обществената поръчка се счита оборот от премахване на сгради/обекти и/или огради и/или гаражи и/или второстепенни, селскостопански и временни постройки. Забележка: Участникът може да се позове на предишни договори, които е изпълнил като главен изпълнител, включително и като член на обединение, но само в рамките на своето собствено участие в този проект. Участникът може да се позове и на предишни договори, в които е участвал като подизпълнител, но само в рамките на предмета на подизпълнителския договор, съответно само за сумата на подизпълнителския договор. Документи доказващи, че участникът разполага с ликвиден работен капитал за финансиране на работите под формата на банкова референция и/или удостоверения от банки и/или кредитна линия или друга приемлива форма на разполагаеми средства. Декларация №8, че ако бъде избран за изпълнител, преди подписване на договора за изпълнение ще предостави на Възложителя копие от валидна застраховка „Професионална отговорност” за строителство, по смисъла на чл.171 от ЗУТ и ще я поддържа за целият срок на договора– попълнен образец

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участниците следва да притежават специализиран оборот от дейности, сходни с предмета на обществената поръчка общо за последните три години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от 200 000 лв. без ДДС; Забележка: За сходни с предмета на обществената поръчка се счита оборот от премахване на сгради/обекти и/или огради и/или гаражи и/или второстепенни, селскостопански и временни постройки. Забележка: Участникът може да се позове на предишни договори, които е изпълнил като главен изпълнител, включително и като член на обединение, но само в рамките на своето собствено участие в този проект. Участникът може да се позове и на предишни договори, в които е участвал като подизпълнител, но само в рамките на предмета на подизпълнителския договор, съответно само за сумата на подизпълнителския договор. 2. Участникът да разполага с налични финансови средства в размер не по-малък от 30 000лв. *Мотиви: Предвид заложения от Възложителя начин на плащане, а именно след извършване на заявената дейност, потенциалния изпълнител следва да разполага с финансов ресурс за да обезпечи първоначалното възлагане. 3. Участникът да декларира, че преди подписване на договора за изпълнение ще предостави на Възложителя копие от валидна застраховка „Професионална отговорност” за строителство, по смисъла на чл.171 от ЗУТ и ще я поддържа за целият срок на договора.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Списък на основните договори дейности сходни с предмета на поръчката (премахване на сгради/обекти и/или огради и/или гаражи и/или второстепенни, селскостопански и временни постройки), изпълнени през последните 5 години, към датата определена като краен срок за подаване на оферти, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. * Забележка: за изпълнен договор се счита, договор приключил с препоръка за добро изпълнение. Договор в процес на изпълнение няма да се зачита за изпълнен. Възложителя ще приема за изпълнен и дългосрочни договори, които са изпълнявани поне 12 месеца към датата, определена като краен срок за подаване на оферти * Забележка: За сходни с предмета на обществената поръчка се счита оборот от премахване на сгради/обекти и/или огради и/или гаражи и/или второстепенни, селскостопански и временни постройки. Списък с автомобили и оборудване, придружен от документи (фактури и/или договори за покупка и/или договори за лизинг и/или договор за наем и/или извлечение от инвентарна книга и/или други еквивалентни документи, като за автомобилите се прилага и копие на свидетелството за регистрация), доказващи наличието на необходимата специализирана техника. Списък на техническите лица по длъжности, заети с дейността, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството, придтужен от копия от документи (дипломи и/или сертификати и/или други еквивалентни документи), удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника, на ръководните му служители и на лицата, които отговарят за изпълнението на поръчката;

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участниците следва да имат минимум един изпълнен договор, сходен с предмета на обществената поръчка изпълнен през последните 5 години, към датата определена като краен срок за подаване на оферти. * Забележка: за изпълнен договор се счита, договор приключил с препоръка за добро изпълнение. Договор в процес на изпълнение няма да се зачита за изпълнен. Възложителя ще приема за изпълнен и дългосрочни договори, които са изпълнявани поне 12 месеца към датата, определена като краен срок за подаване на оферти Забележка: За сходни с предмета на обществената поръчка се счита оборот от премахване на сгради/обекти и/или огради и/или гаражи и/или второстепенни, селскостопански и временни постройки. 2. Участниците следва да разполагат със следната специализирана техника: Механизация: -автокран – 10 тона с телескопична стрела – 1 бр. -автокран – 20 тона с телескопична стрела - 1 бр. -автокран – над 25 тона с телескопична стрела – 1 бр. -багер с фадрома и хидравличен къртач – 1 бр. -пневматичен къртач – 1 бр. -комбиниран багер – 1 бр. -фадрома – 1 бр. Автотранспорт: -бордови автомобил с кран до 3 тона – 1 бр. -бордови автомобил с кран до 7 тона – 1 бр. -бордови самосвал – 6 бр. -бордови влекач – 1 бр. -бордови автомобил лекотоварен – 1 бр. 3. Участниците да разполагат с поне един строителен техник.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Срок за реагиране при заявка от страна Възложителя при възникване на ситуация застрашаваща живота на хората ; тежест: 10
Показател: Твърдо договорени единични цени за посочени от Възложителя видове работи ; тежест: 75
Показател: Твърдо договорени единични цени за видове механизация ; тежест: 5
Показател: Твърдо договорени единични цени за видове автотранспорт ; тежест: 5
Показател: Компоненти на ценообразуване ; тежест: 5
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

Обявлението и документацията по обществената поръчка са одобрени с Решение 1954/13.06.2014г. на Кмета на община Варна

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 031 - 049294 от 13.02.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
30.06.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Комплектът офертни документи може да се закупи срещу заплащане на сумата в брой в отдел „Обществени Поръчки”, Общинско предприятие „Инвестиционна политика”– гр.Варна, бул. „Ген. Колев” №92, ет.5, всеки работен ден от 9:00 ч. до 12:30 ч. и от 13:30 ч. до 17:00 ч. Комплектът офертни документи може да бъде изпратен по пощата за сметка на заинтересовано лице, след получаване на писмено поискване с посочени данни за издаване на фактура, телефон и адрес за кореспонденция и приложен платежен документ за преведена сума за документацията за участие. Стойността на документацията за участие се превежда с платежно нареждане по IBAN: BG72CECB97903124129200 и BIC:CECBBGSF, на Общинско предприятие „Инвестиционна политика” – Община Варна в „ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД – гр. Варна.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
10.07.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

150

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 11.07.2014 г.  Час: 10:00
Място

Общинско предприятие „Инвестиционна политика”– при Община Варна, на адрес: гр. Варна, бул.„Ген. Колев” № 92, ет. 5.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

На публичните заседания на комисията могат да присъстват управителя на фирмата участник или упълномощено от него лице, представило пълномощно. Могат да присъстват и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват при отварянето на предложенията, е необходимо да представят следните документи: • За участници в процедурата – представляващ/и участника представят документ за самоличност • За упълномощените представители на участниците - документ за самоличност и пълномощно • За представителите на средствата за масова информация - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата на което лицето има право на присъствие • За юридически лица с нестопанска цел – представляващия/ите юридическото лице с нестопанска цел, представят документ за самоличност. За упълномощените представители на юридическото лице с нестопанска цел - документ за самоличност и пълномощно.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

(1) Основания за отстраняване на участник от процедурата: съгл. чл. 69, ал. 1 от ЗОП, включително наличието на обстоятелства по чл. 47, ал. 2 (с изключение на т.2, т. 2а, т. 4 и т. 6) от ЗОП. (2) За всяко заседание на Комисията по настоящата обществена поръчка за което ЗОП, позволява на участниците да присъстват, последните ще могат да получат информация в сайта на Община Варна www.varna.bg, рубрика "Обществени поръчки- профил на купувача" , обозначена с уникалния номер на поръчката. (3) В изпълнение на чл. 69а, ал. 3 от ЗОП датата, часът и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъдат обявени в сайта на Община Варна www.varna.bg, рубрика "Обществени поръчки – профил на купувача'' в съобщение, обозначено с уникалния номер на съответната обществена поръчка в Регистъра на АОП, най-късно в деня, предхождащ деня на отваряне на ценовите оферти. (4)Пълната документация по настоящата обществена поръчка е публикувана на сайта на община Варна http://www.varna.bg/, рубрика „Обществени поръчки – профил на купувача‘‘, в папка обозначена с уникалния номер на съответната обществена поръчка в Регистъра на АОП. Всички решения по чл.27а от ЗОП, както и променената документация, в случаите по чл.27а,ал.1 от ЗОП, съобщения, включително отговори по поискани от участниците разяснения, ще бъдат публикувани на сайта на община Варна http://www.varna.bg/, рубрика „Обществени поръчки – профил на купувача‘‘, в папка обозначена с уникалния номер на съответната обществена поръчка в Регистъра на АОП. (4) Сроковете за провеждане на процедурата са определени на основание чл. 64, ал. 2 и 3 от ЗОП. (5) Внасянето на комплекта офертни документи се извършва в деловодството на Общинско предприятие “Инвестиционна политика”– при община Варна, на адрес: гр.Варна, бул. „Ген. Колев”№92, ет.5. Забележка:При подаване на офертите, кандидат участниците да предвидят необходимото технологично време за обработване и регистриране на офертите, което е в рамките на 10 минути. Срокът на договора за изпълнение на поръчката е до 31.12.2016г., като изпълнението му влиза в сила не по рано от 01.01.2015г. или при изчерпване на финансовия ресурс по договор Д12-9200/25/11.01.2012г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ