Версия за печат

00533-2014-0017

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 121023551

"Летище София" ЕАД, бул. "Христофор Колумб" № 1, За: Мюмюн Исмаил; Иван Станчев, Република България 1540, София, Тел.: 02 9372573; 02 9372678, E-mail: m.ismail@sofia-airport.bg;, Факс: 02 9372010

Място/места за контакт: Отдел "ОП" ;Отдел " ЛП и ПП", "Летище София" ЕАД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: www.sofia-airport.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 121023551

"Летище София" ЕАД, бул. "Христофор Колумб" № 1, За: Радослава Алексиева; Десислава Димитрова;, Република България 1540, София, Тел.: 02 9372055; 02 9372079, E-mail: public@sofia-airport.bg, Факс: 02 9372010

Място/места за контакт: отдел "Деловодство"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.sofia-airport.bg.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 121023551

"Летище София" ЕАД, бул. "Христофор Колумб" № 1, За: Радослава Алексиева; Десислава Димитрова;, Република България 1540, София, Тел.: 02 9372055; 02 9372079, E-mail: public@sofia-airport.bg, Факс: 02 9372010

Място/места за контакт: отдел "Деловодство"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.sofia-airport.bg.

I.2) Основна дейност

Летищни дейности

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

"Доставка на два броя високотехнологични снегопочистващи машини предназначени за почистване на асфалто-бетонови покрития от сняг на писта за излитане и кацане, пътеки за рулиране и перон през зимния сезон"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Летище София, град София, Република България
Код NUTS: BG411
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на два броя високотехнологични снегопочистващи машини предназначени за почистване на асфалто-бетонови покрития от сняг на писта за излитане и кацане, пътеки за рулиране и перон през зимния сезон, съгласно Техническото задание на Възложителя - Приложение № 1.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

34143000, 43313100

Описание:

Превозни средства, използвани за пътна поддръжка при зимни условия
Снегорини

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка на два броя високотехнологични снегопочистващи машини предназначени за почистване на асфалто-бетонови покрития от сняг на писта за излитане и кацане, пътеки за рулиране и перон през зимния сезон, съгласно Техническото задание на Възложителя - Приложение № 1.

II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

180

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Всяко заявление трябва да бъде представено заедно с гаранция за участие, в размер на 20 000 (двадесет хиляди) лева, съгласно обявлението за обществената поръчка. Участниците представят гаранция за участие в процедурата в български лева или равностойността в евро по курса на БНБ за деня на откриване, като гаранцията е под формата на неолихвяем паричен депозит или банкова гаранция, съгласно обявлението за обществената поръчка, по следната сметка на „Летище София” ЕАД в лева: Банка ОББ BIC: UBBSBGSF IBAN: BG80 UBBS 8423 1010 9729 11; в евро: Банка ОББ; BIC : UBBSBGSF IBAN: BG78 UBBS 8002 1402 4874 19. 2. Участникът, определен за изпълнител, преди подписване на Договора представя гаранция за авансово плащане за поисканата сума на аванса (но не повече от 30 % от реално подлежащата на плащане цена с ДДС, ако се начислява), в случай, че участникът е заявил в офертата си авансово плащане. 3. Участникът, определен за изпълнител на поръчката, представя гаранция за изпълнение на договора и гаранция за обезпечаване на задълженията в гаранционния срок (под формата на паричен депозит или банкова гаранция). Размерът на гаранцията за изпълнение на договора е 2 % (две на сто) от реално подлежащата на плащане цена без ДДС, а размерът на гаранцията за обезпечаване на задълженията в гаранционния срок е 1 (едно на сто) от реално подлежащата на плащане цена без ДДС и се представят преди подписването на договора. Гаранциите за изпълнение на договора и обезпечаване на задължениета в гаранционния срок трябва да са безусловни и неотменими и да се поддържат в пълния размер до изтичане на тяхната валидност. Условията и сроковете за задържане и/или освобождавани на гаранцията за добро изпълнение и гаранцията за обезпечаване на задълженията в гаранционния срок се уреждат в проекта на договор – Приложение № 9. Гаранциите могат да бъдат парични или банкови. При парична гаранция сумата се внася по сметка на „Летище София” ЕАД в лева в Банка ОББ BIC: UBBSBGSF IBAN BG80UBBS84231010972911 или в евро в Банка ОББ BIC : UBBSBGSF IBAN: BG78 UBBS 8002 1402 4874 19. Ако участникът представя Банкови гаранции, то условията по същите трябва да отговарят на тези по приложените в документацията образци.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1.Поръчката е обществена, финансирана с обществени средства. 2.Начинът на плащане е съгласно приложения към документацията за участие проект на договор - Приложение № 9.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

І. Всяко заявление за участие в предварителния подбор задължително трябва да съдържа: 1. Попълнен образец на заявление – Приложение № 1 от приложения към заявлението. 2. Списък на документите, съдържащи се в заявлението - Приложение № 2. 3. Единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър или копие от документа за регистрация, издаден не по-рано от 6 (шест) месеца преди датата на представянето му. Когато не е представен ЕИК, юридическите лица и едноличните търговци прилагат към своите оферти и удостоверение за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени в официален превод на български език. Заверено копие на документ за самоличност, когато участникът е физическо лице. 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето подписващо заявлението (оригинал) – представя се, когато заявлението или някой документ от него не е подписано от управляващия и представляващ участника по закон, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише заявлението и да представлява участника в процедурата. В случаите, в които участникът е обединение, което не е юридическо лице, заявлението се подписва от лице, изрично упълномощено от участниците в обединението да го представлява. Пълномощното в този случай се представя в оригинал, нотариално заверено. 5. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1, ал. 2, т. 2 и 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП (оригинал) – по приложения образец (Приложение № 3 от приложения към заявлението). 6. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 2а, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП (оригинал) – по приложения образец (Приложение № 4 от приложения към заявлението). Отстранява се от процедурата участник за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП. 7. Декларация за участието на подизпълнителите, съгласно Приложение № 5. 8. Всеки подизпълнител трябва писмено да декларира (Приложение № 6 от приложения към заявлението) своето съгласие за участие в изпълнението на поръчката и да отговаря на условията, на които отговаря участника, както и да удостовери тези обстоятелства с необходимите документи съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП. 9. Декларация за запознаване с условията на поръчката и приемане на условията в проекта на договор - Приложение № 7 10. Документ за гаранция за участие в процедурата (оригинал) в размер на 20 000 (двадесет хиляди) лева. 11. Документ за закупена документация за участие (копие). При предварителния подбор Възложителят няма право да изиска, а кандидатът няма право да представя оферта.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Копия от счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за предходните 3 (три) финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), заверени с подпис и печат на участника и от регистриран одитор, ако подлежат на независим финансов одит по реда на чл. 38 от Закона за счетоводството. 2. Информация за общия оборот и за оборота от доставки на високотехнологични снегопочистващи машини (предмет на настоящата поръчка) за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Информацията да сочи, че участниците имат съответно: - минимум 3 000 000 (три милиона) лева оборот (общо за последните 3 години) от доставки на високотехнологични снегопочистващи машини;

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на основните договори за доставки на високотехнологични снегопочистващи машини, изпълнени през последните три години, считано от крайния срок за подаване на заявленията, включително стойностите, датите и получателите. Участниците да имат изпълнени минимум 5 (пет) доставки на високотехнологични снегопочистващи машини (предмет на настоящата поръчка) в посочения период. Списъкът да е придружен с препоръки за добро изпълнение (референции), удостоверяващи извършването на минимум 5 доставки. 2. Декларация, че кандидатът ще осигури за своя сметка транспорта по доставката.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Периодично индикативно обявление

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 045 - 076136 от 05.03.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
04.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за заявлението за участие се заплаща в касата на „Летище София” ЕАД, гр. София, бул. „Христофор Колумб” № 1, Терминал 1 „Заминаващи пътници”, административен етаж 2, стая № 19 и се получава срещу документ за внесена сума в размер на 5 (пет) лева с ДДС в деловодството, стая № 25, всеки работен ден от 8:30 до 17:00 часа до 10 дни преди изтичане на срока за подаване на заявления, посочен в обявлението за обществената поръчка. Пълната документация може да бъде изтеглена и от сайта на „Летище София” ЕАД - www.sofia-airport.bg . Касата на „Летище София” ЕАД работи с клиенти до 16:00 часа.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
14.07.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 15.07.2014 г.  Час: 14:00
Място

Заседателната зала на "Летище София" ЕАД на посочения адрес на Възложителя.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Кандидатите/Участниците се представляват от лицата, представляващи ги по закон или от лица, специално упълномощени за участие в процедурата, което се доказва с нотариално заверено пълномощно.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113; 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9356113; 02 9884070

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg/public/index.php.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ