РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
„СТРОИТЕЛНО-РЕМОНТНИ ДЕЙНОСТИ НА УЛИЦИ В ГР. АСЕНОВГРАД И КМЕТСТВАТА НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА АСЕНОВГРАД, СЪВМЕСТНО С ВиК”.
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
Място на изпълнение:
Община Асеновград
Код NUTS:
BG421
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
Настоящата поръчка има за цел реализиране на дейности, свързани с подобряване на част от инженерната инфраструктура на територията на Община Асеновград. Предвиждат се СМР за изграждане на канализации и водопроводи, подмяна на водопроводи, изграждане на сградни водопроводни отклонения, сградни канализационни отклонения, възстановяване на асфалтова настилка, баластриране на улици, направа бордюри, тротоарни настилки и други.
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45000000, 45233140, 45233120, 45231300
Описание:
Строителни и монтажни работи
Пътни работи
Строителни и монтажни работи на пътища
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация
ІІ.1.7)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
ІІ.1.8)
Обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Количествата са съгласно Количествената сметка към документацията за участие.
Прогнозна стойност без ДДС
937333.33 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранцията за участие е в размер на - 11000 /единадесет хиляди/ лева.
Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три на сто) от стойността на поръчката.
1. Гаранциите се представят в една от следните форми:
а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя;
б) банкова гаранция в полза на Възложителя.
Участникът избира сам формата на гаранцията . Гаранцията може да бъде внесена като парична сума в касата на Община Асеновград пл."Акад.Никоай Хайтов"9, или да бъде преведена по по сметка на Община Асеновград - „Инвестбанк” АД, IBAN: BG54IORT73753304000003, BIC: IORTBGSF или да бъде представена под формата на банкова гаранция със същия размер и срок, равен на срока на валидност на офертата съответно срок за изпълнение на договора.
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
Възложител на тази обществена поръчка е община Асеновград. Възлагането на строително-монтажните работи е до размера на осигурените средства. СМР ще стартират след възлагателно писмо и осигурени средства за обекта.
ІІІ.1.3)
Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица
Изисква се създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически или юридически лица.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Информация за единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър или удостоверение за актуално състояние, когато участникът е българско юридическо лице или едноличен търговец, за чуждестранно лице- документ за регистрация съобразно националното му законодателство. Посочените документи да са издадени не по-късно от 6 месеца преди датата на представяне на офертата. Когато участникът е физическо лице следва да представи копие от документ за самоличност.
2. Документ за закупена документация за участие
3. Документ за внесена гаранция за участие
4. Списък на подизпълнителите
5. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, както и дела ивида на тяхното участие
Когато кандидатът предвижда участие на подизпълнители документите по т. 1, 5, 6,7 и 8.
6. Доказателства за икономическото и финансовото състояние на кандидата
7. Доказателства за техническите възможности, опит и квалификация на кандидата
8. Декларации за обстоятелства по чл.47, ла.1, 2 и 5 от ЗОП- по образец приложен към документацията
9.Декларация за приемане условията на договора
10. Декларация по чл.56, ал., т.11- за спазване на изискванията за минимална цена труда
11. Оферта за участие - по образец, приложен към документацията
12. Техническо предложение за изпълнение предмета на поръчката, със съдържание описано в документацията
13. Предлагана цена за изпълнение на поръчката - по образец приложен към документацията
14.Деклрация за запознаване с обекта - по образец приложен към документацията
15. Административни сведения за участника - по образец приложен към документацията
16. Списък на документите съдържащи се в офертата - по образец приложен към документацията
Когато участник в процедурата е обединение , което не е юридическо лице, документите по т.1, 6, 7 и 8 се представят от всяко физическо или юридическо лице, включени в обединение
Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документите по т.1 се представят в официален превод, а документите по т.6, 7, 8 , които са на чужд език, се представят и в превод. Ако участник е обединение, документите се представят за всяко лице, включено в обединението.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Декларация по образец за общия оборот от СМР и общия оборот от СМР на сходни обекти за последните три години: 2011, 2012 и 2013г.
2. Копие от годишния баланс за 2011, 2012 и 2013г.
3. Копие от годишния финансов отчет за приходите и разходите за 2011, 2012 и 2013г.
4. Копие за валидна застраховка за професионална отговорност, съгласно чл.171 от ЗУТ
Когато участникът е обединение, минималните изисквания се прилагат общо за обединението, а документите се представят от участниците, чрез които обединението доказва съответствие с минималните изисквания.
Когато участникът предвижда подизпълнители, документите се представят за всеки от тях, а изскванията се прилагат съобразно дела и вида на участието им.
Минимални изисквания: 1. Участниците трябва да са реализирали общ оборот от СМР за последните три години /2011, 2012, 2013г./ не по-малък от - 3 300 000 /три милион и триста хиляди/ лева, в зависимост от датата на която са учредени или за започнали дейността си.
2. Участниците трябва да са реализирали оборот от СМР сходни с предмета на поръчката през последните три години /2011, 2012, 2013/ не по-малък от - 1 500 000 /един милион и петстотин хиляди/ лева.
*Сходни с предмета на поръчка са ремонт или изграждане на обекти от техническата инфраструктура.
2. Участниците трябва да притежават застраховка за професионална отговорност- съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ.
Така посочените изисквания, в случаите когато участник в процедурата не е юридическо лице, а обединение на правни субекти, се преценяват общо за обединението, а не поотделно за всеки от образуващите субекти.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация, съдържаща списък на основните договори с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка за последните 5 години (2009, 2010, 2011, 2012 и 2013г.), придружени от препоръки, надлежно оформени с издател и лице за контакт, като в тях трябва да са вписани видовете дейности, които е извършил конкретния участник.
2. Декларация, че участниците разполагат със средносписъчен състав за предходната година не по-малко от 30 (тридесет) лица.
3. Декларация, че участниците имат на разположение правоспособни технически лица, които участват в изпълнението на договора.
4.Описание на техническото оборудване и механизация, използвано от кандидата и подизпълнителя, ако е предвиден такъв. Участникът, следва да осигури техническо оборудване и механизация – собствено или наето за изпълнение предмета на обществената поръчка.
5. Копие от удостоверението за регистрация и валиден талон за вписване в Централния професионален регистър на строителя, съгласно изискванията на Закона за камарата на строителите - четвърта група, трета категория и/или ако чуждестранен участник да има еквивалетно право.
6. Валидни сертфикати: ISO 9001:2008 или еквивалентен; ISO 14001:2004 или еквивалентен; SA8000:2007 за Социална отговорност или еквивалентен, с обхват на сертификатите отговаряща на предмета на поръчката.
Минимални изисквания: 1. Участниците трябва да са изпълнили или да са участвали в изпълнението на минимум 1 (един) договор с предмет, сходен с предмета на поръчката, а именно ремонт или изграждане на обекти от техническата инфраструктура за последните три години / 2011, 2012 и 2013г./ в зависимост от датата , на която са учредени или са започнали дейността си.
2. Декларация, съдържаща списък на основните договори с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка за последните 5 години ( 2009, 2010, 2011, 2012 и 2013 г.), придружен/и от препоръка/и, надлежно оформени с издател и лице за контакт, като в тях трябва да са вписани видовете дейности, които е извършил конкретния участник.
3.Участниците трябва да разполагат със средносписъчен състав за предходната година не по-малко от 30 (тридесет) лица.
За доказване на това изискване се представя декларация за средния брой на работниците и служители за предходната година, придружена от удостоверение от НАП, издадена не по-рано от един месец от датата на подаване на офертата.
4. Участниците трябва да имат на разположение правоспособни технически лица, които ще участват в изпълнението на договора, включително такива отговарящи за контрола на качеството и квалифицирани специалисти, както следва:
- Инженер пътно строителство - 1бр., който да е с не по-малко от пет години стаж по специалността.
- Координатор по безопастност и здраве - 1бр., който да е с не по-малко от три години стаж по специалността;
- Отговорник контрол по качество- 1бр., който да е с не по-малко от три години стаж по специалността;
6.Участниците трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя, съгласно изискванията на Закона за камарата на строителите - четвърта група, трета категория и/или ако е чуждестранен участник да има еквивалетно право. За доказване на това обстоятелство се предтсавя копие от удостоверението за регистрация и валиден талон , съгласно ПРВВЦПРС.Чуждестранни участници представят декларация или удостоверени за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националните им закони.
7. Участниците трябва да притежават следните валидни сертфикати: ISO 9001:2008 или еквивалентен; ISO 14001:2004 или еквивалентен; SA8000:2007 за Социална отговорност или еквивалентен, с обхват на сертификатите отговаряща на предмета на поръчката.
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предложена цена ; тежест: 60
Показател: Техническо предложение; тежест: 40
IV.3)
Административна информация
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
01.07.2014 г. Час: 16:30
Условия и начин на плащане
Заинтересуваните лица могат да закупят копия от документацията за участие в деловодството на Община Асеновград на адрес: гр. Асеновград, пл. „Акад. Николай Хайтов” № 9, всеки работен ден между 8:30 ч. и 16:30 ч., срещу заплащане в касата на общината. Пълен достъп до документацията ще има на адрес на Възложителя: www.assenovgrad.com
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.07.2014 г. Час: 16:30
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 14.07.2014 г. Час: 10:30
Място
Сградата на община Асеновград, гр. Асеновград, пл."Акад.Николай Хайтов" №9, зала 305
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Отварянето на офертите е публично и на него могат да прсъстват представители на участниците, на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
VI.3)
Допълнителна информация
Възложителите могат да приложат предвидените в ЗОП опростени правила, когато обществените поръчки по чл.3, ал.1 имат стойности без ДДС за строителство по-високи от 264 000.00лева до 2 640 000лева.
Документацията за участие може да се намери на адрес: www.assenovgrad.com, Раздел Обяви,търгове,конкурси.
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ