Версия за печат

00258-2014-0029

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000697371

Министерство на околната среда и водите, бул. "Княгиня Мария Луиза" № 22, За: Наталия Дикова, България 1000, София, Тел.: 02 9406147, E-mail: ndikova@moew.government.bg, Факс: 02 9807041

Място/места за контакт: Министерство на околната среда и водите

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.moew.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.moew.government.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Околна среда

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Сервизно обслужване на атомно-абсорбционни спектрометри“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1 (01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Сервизното обслужване следва да бъде извършено в местонахожденията на системите, както следва: Обособена позиция № 1: 1. Централна лаборатория гр. София; 2. Регионална лаборатория гр. Велико Търново; 3. Регионална лаборатория гр. Монтана; 4. Регионална лаборатория гр. Пловдив; 5. Регионална лаборатория гр. Русе; 6. Регионална лаборатория гр. Хасково; Обособена позиция № 2: 1. Регионална лаборатория гр. Бургас; 2. Регионална лаборатория гр. Варна; Обособена позиция № 3: 1. Регионална лаборатория гр. Благоевград; 2. Регионална лаборатория гр. Плевен; Обособена позиция № 4: 1. Регионална лаборатория гр. Стара Загора.
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на настоящата обществена поръчка е „Сервизно обслужване на атомно-абсорбционни спектрометри“. Поръчката обхваща сервизното обслужване, поддръжка и ремонт на 11 броя атомно-абсорбционни спектрометри, служещи за определяне на тежки метали във води, въздух, почви, седименти и отпадъци в 11 лаборатории от системата на ИАОС съгласно утвърдени мониторингови планове и по искане на външни клиенти. Сервизното обслужване включва следните дейности: 1) диагностика и отстраняване на възникнал проблем в работата на системата; 2) профилактика (почистване и тестване); 3) ремонт и подмяна на резервни части и консумативи. Съобразно вида и модела на апаратите поръчката се състои от 4 (четири) самостоятелно обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 – „Сервизно обслужване на атомно-абсорбционни спектометри модел SOLAR-UNICAM-939 - 6 броя”; Обособена позиция № 2 – „Сервизно обслужване на атомно-абсорбционни спектометри модел SHIMADZU AAS-660 - 2 броя”; Обособена позиция № 3 - „Сервизно обслужване на атомно-абсорбционни спектометри модел ANALYTIC JENA - 2 броя”; Обособена позиция № 4 – „Сервизно обслужване на атомно-абсорбционни спектометри модел SOLAR Thermo Electron Corporation - 1 брой”.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50410000, 38433000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на уреди и апарати за измерване, проверка и изпитване
Спектрометри

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозната стойност на поръчката е 83 333 лева (осемдесет и три хиляди триста тридесет и три лева) без включен ДДС общо или за всяка обособена позиция, както следва: Обособена позиция № 1 – „Сервизно обслужване на атомно-абсорбционни спектометри модел SOLAR-UNICAM-939 - 6 броя” – 45 500 лв. без ДДС; Обособена позиция № 2 – „Сервизно обслужване на атомно-абсорбционни спектометри модел SHIMADZU AAS-660 - 2 броя” – 15 150 лв. без ДДС; Обособена позиция № 3 - „Сервизно обслужване на атомно-абсорбционни спектометри модел ANALYTIC JENA - 2 броя” – 15 150 лв. без ДДС; Обособена позиция № 4 – „Сервизно обслужване на атомно-абсорбционни спектометри модел SOLAR Thermo Electron Corporation - 1 брой” – 7 533 лв. без ДДС.

Стойност, без да се включва ДДС
83333 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник в процедурата представя гаранция за участие в размер за съответната обособена позиция, както следва: Обособена позиция № 1 – „Сервизно обслужване на атомно-абсорбционни спектометри модел SOLAR-UNICAM-939 - 6 броя” – 455 лв. без ДДС; Обособена позиция № 2 – „Сервизно обслужване на атомно-абсорбционни спектометри модел SHIMADZU AAS-660 - 2 броя” – 151 лв. без ДДС; Обособена позиция № 3 - „Сервизно обслужване на атомно-абсорбционни спектометри модел ANALYTIC JENA - 2 броя” – 151 лв. без ДДС; Обособена позиция № 4 – „Сервизно обслужване на атомно-абсорбционни спектометри модел SOLAR Thermo Electron Corporation - 1 брой” – 75 лв. без ДДС. Гаранцията за участие се представя под формата на банкова гаранция – в оригинал или парична сума (платежно нареждане в оригинал), преведена по банкова сметка на Министерство на околната среда и водите в БНБ ЦУ, IBAN: BG70 BNBG 966 133 001 38 701, BIC код на БНБ ЦУ – BNBGBGSF. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. В случай че се представя гаранция за участие под формата на банкова гаранция, тя следва да покрива срока на валидност на офертата на участника от 180 (сто и осемдесет) календарни дни след датата, определена като краен срок за приемане на офертите за участие. В случай че гаранцията за участие е под формата на банкова гаранция, същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя със срок на валидност до изтичане на срока на валидност на офертата на участника. Банковите гаранции, издадени от чуждестранни банки, следва да са авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението, в превод на български език. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата. В платежното нареждане за банковия превод или в текста на банковата гаранция трябва изрично да бъде посочена настоящата процедура и обособената позиция, за която се отнася гаранцията. Гаранцията за участие се освобождава по реда на чл. 62 от ЗОП. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка по съответната обособена позиция в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора се предоставя от участника, определен за изпълнител на поръчката по съответната обособена позиция, при подписване на договора. Условията за освобождаване и задържане на гаранцията за изпълнение са определени в проекта на договора. Гаранцията за изпълнение се представя под формата на банкова гаранция – в оригинал или парична сума (платежно нареждане в оригинал). Ако гаранцията за изпълнение на договора се представя под формата на парична сума, тя се превежда по сметката на Министерство на околната среда и водите в БНБ ЦУ, IBAN: BG70 BNBG 966 133 001 38 701, BIC код на БНБ ЦУ – BNBGBGSF, като банковите такси по превода са за сметка на наредителя. В случай че гаранцията за изпълнение на договора е под формата на банкова гаранция, същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Банковите гаранции, издадени от чуждестранни банки, следва да се авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението, в превод на български език. В случай че гаранцията за изпълнение се представи като банкова гаранция, то срокът на действието й следва да надвишава с 30 (тридесет) календарни дни срока за изпълнение на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Изпълнителната агенция по околна среда заплаща цената за изпълнение на договора на 4 (четири) равни вноски, както следва: а) първа вноска – 25 % (двадесет и пет процента) от цената на договора с ДДС до 14 дни от сключването му; б) втора вноска – 25 % (двадесет и пет процента) от цената на договора с ДДС в 30-дневен срок след изтичане на първите шест месеца от срока на договора при наличие на всички двустранно подписани констативни и приемо-предавателни протоколи за извършените профилактики и сервизни дейности за изминалия период; в) трета вноска – 25 % (двадесет и пет процента) от цената на договора с ДДС в 30-дневен срок след изтичане на второто шестмесечие от срока на договора при наличие на всички двустранно подписани констативни и приемо-предавателни протоколи за извършените профилактики и сервизни дейности за изминалия период; г) четвърта вноска - 25% (двадесет и пет процента) от цената на договора в 30-дневен срок след изтичане на срока на договора и след подписване на окончателен приемо-предавателен протокол, изготвен въз основа на всички констативни и приемо-предавателни протоколи за извършените профилактики и сервизни дейности за целия период на договора. Плащанията ще се извършват по банков път по банкова сметка на Изпълнителя след издаване от Изпълнителя на надлежно оформени фактури. В цената за изпълнение на договора следва да бъдат включени всички разходи по изпълнението на поръчката по съответната обособена позиция за извършване на услуги по профилактики, настройки, калибриране, диагностики, ремонти и други дейности, посочени в техническите спецификации. Необходимите за закупуване резервни части и консумативи с единични цени до 200 (двеста) лева без ДДС следва да бъдат осигурявани от Изпълнителя за негова сметка.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. В случай че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в него сключват споразумение по между си, което се прилага към офертата в оригинал или нотариално заверено копие, което споразумение следва да съдържа минимум клаузи, които гарантират, че: - че всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора; - да посочат упълномощено лице, което ще представлява участника при изпълнението на договора и което лице е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; - не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата, както и споразумението следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Към офертата си участниците прилагат и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, в случай че той не е посочен в споразумението. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участникът трябва да представи:1. Плик № 1 „Документи за подбор за Обособена позиция № …. (заглавие: …)", в който се поставят документите, изисквани от възложителя по чл. 56, ал. 1, т. 1-6, т. 8 и т. 11-14 от ЗОП, отнасящи се до критериите за подбор на участниците, а именно: 1.1. Оферта, подписана от участника и изготвена по образец, с приложен списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 1.1.1. Оригинал или нотариално заверено копие на нотариално заверено пълномощно – представя се, когато офертата или някой документ от нея не е подписан от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. 1.2. Административни сведения, изготвени по образец. 1.3. Копие от документа за регистрация, придружено с валидно удостоверение за актуално състояние, или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, или копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице, прилага еквивалентни документи на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен. В случай че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в него сключват договор/споразумение помежду си, който се прилага към офертата в оригинал или нотариално заверено копие. Към офертата си участниците прилагат и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, в случай че той не е посочен в договора/споразумението. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл.56,ал.1,т.1 от ЗОП и чл.24,ал.1 от ППЗОП се представят от всяко физич. или юридич. лице, включено в обединението. 1.4. Документ за внесена гаранция за участие – гаранцията за участие се представя чрез прилагане към офертата на оригинал на вносна бележка (платежно нареждане) или неотменима и безусловна банкова гаранция в оригинал в полза на МОСВ, покриваща срока на валидност на офертата, в съответствие с изискванията на т. III.1.1. 1.5. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП по образец от всеки от подизпълнителите, ако участникът предвижда такива, за съгласието си за участие в изпълнението на обос. позиция, за дейностите, които ще извършва, и за дела на своето участие, както и че отговаря на изискванията на възложителя, съобразно вида и дела на своето участие. Към всяка декларация се прилагат съответните документи по чл. 56, ал. 2 от ЗОП. 1.6. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 (без т. 1, буква „е“), ал. 2, т. 1, т. 2а (без предложение второ), т. 3, т. 4 и т. 5 и ал. 5 от ЗОП. Декларациите се попълват и подписват лично от лицата, както следва: за деклариране липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без буква „е“), ал. 2, т. 2а (без предложение второ), т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП декларация се подписва от всички лица, съгласно разпоредбата на чл. 47, ал. 4 от ЗОП; когато участникът е юридическо лице, се прилага чл. 47, ал. 6 от ЗОП. В случай че участникът е обединение, което не е юридическо лице, декларациите се попълват от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, при условията на чл. 47, ал. 4 от ЗОП. 1.7. Доказателства за икономическо и финансово състояние и за техническите възможности на участника съгласно т. III.2.2. и III.2.3. 1.8. Декларация по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП по образец, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд.; 1.9. Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП по образец за приемане на условията на проекта на договор. 2. Плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката за Обособена позиция №...(заглавие:...)", съдържащ техническото предложение на участника съгласно образец. 3. Плик № 3 "Предлагана цена за Обособена позиция № ...(заглавие:...)", съдържащ ценовото предложение на участника съгласно образец.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

За доказване на обстоятелството за всяка обособена позиция участникът представя: 1.1. Справка-декларация по образец за общия оборот за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; 1.2. Копие на отчета за приходите и разходите/ отчета за доходите за предходните 2011 г., 2012 г. и 2013 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, оформени съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове, като за участници чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи, когато публикуването им се изисква съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени, или представяне на ЕИК (в случаите, когато същите са надлежно публикувани в Търговския регистър към Агенция по вписванията). За физическите лица се представят официални документи (копие или оригинал), оформени съгласно Закона за счетоводството, удостоверяващи дохода на физическото лице за всяка от предходните три години, в зависимост от датата, на която физическото лице е започнало дейността си.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът трябва да е реализирал общо за последните три финансово приключени години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, общ оборот в размер, не по-малък от общо 150 000 лева (сто и петдесет хиляди лева) без включен ДДС за всички обособени позиции или за всяка обособена позиция, както следва: Обособена позиция № 1: 82 000 лв. без ДДС; Обособена позиция № 2: 27 000 лв. без ДДС; Обособена позиция № 3: 27 000 лв. без ДДС; Обособена позиция № 4: 14 000 лв. без ДДС. * При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато участника в процедурата предвижда участието на подизпълнители, изискванията по настоящия раздел се прилагат по отношение на тях, съобразно вида и дела на тяхното участие.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

За доказване на обстоятелствата за всяка обособена позиция участникът представя: 1.1. Списък на основните договори, изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата, в областта на сервизната поддръжка на атомно-абсорбционни спектрометри от същия или аналогичен тип като този на съответната обособена позиция. Списъкът следва да включва договорите, чието изпълнение е приключило в заложения период, описание на предмета на договора, стойност (изплатеното възнаграждение), начална и крайна дата на изпълнението, изпълнителите и получателите (възложителите). Списъкът се попълва съгласно образец; 1.2. Препоръки (референции), доказващи доброто изпълнение на два договора, посочени в списъка по предходната точка, с които договори участникът удостоверява съответствието си с изискването на Възложителя. Като препоръка за добре изпълнен договор ще се приема такава, издадена от възложителя по съответния договор, в която да е потвърдено, че договорът е изпълнен пълно и качествено, като са посочени възложителят, предметът на договора, стойността му, мястото и периодът на неговото изпълнение, наименованието на изпълнителя, датата на издаване на референцията и контакти за връзка с възложителя/получателя на услугата. Референциите, подписани от издателите им, се представят в оригинал или заверени от участника копия. 2. Списък на лицата от квалифицирания екип, ангажиращи се с изпълнението на поръчката по съответната обособена позиция, тяхната професионална квалификация и опит съгласно образец. Към списъка за всяко едно от лицата се прилагат заверени от участника автобиография и документи, удостоверяващи обстоятелствата в нея, с които доказва съответствието си с изискванията на Възложителя, - заверени копия на доказателства за образованието, експертните познания и опита на експертите, включени в екипа за изпълнение. Като доказателство за придобито от експерт образование трябва да бъде представено заверено от участника копие на диплома за завършено образование. Експертните познания се удостоверяват със заверени от участника копия от сертификати/удостоверения за завършен курс на обучение, издадени от производителя или официален представител на съответната апаратура. Придобитият от експерт опит се удостоверява със заверени от участника копия от документите, с които доказва съответствието си с изискването на Възложителя, като: трудова/служебна/осигурителна книжка, препоръки (референции) от възложителя или работодателя за успешно извършени услуги и/или копия на необходимите страници от договора, на които ясно да личи името на експерта и предмета на предоставената услуга, считано до датата на подаване на офертата в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка, и/или други еквивалентни документи, удостоверяващи съответствието с изискването на Възложителя по настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка. (Препоръките/референциите трябва да са издадени от получателя на услугата и да съдържат информация за периода на изпълнение, описание на изпълнените дейности, заемана позиция, дата на издаване на препоръката и контакти за връзка с възложителя/получателя на услугата.). 3. Декларация, подписана от участника, с която удостоверява, че разполага с технически оборудвана сервизна база, с която може да извършва качествено цялостно сервизно обслужване. 4. Заверено от участника копие на валиден сертификат или еквивалент, удостоверяващ внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 с обхват сервиз и поддръжка на лабораторна апаратура или еквивалентни мерки.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът следва да отговаря на следните изисквания за технически възможности и квалификация: 1. Участникът трябва да е изпълнил успешно най-малко два договора в рамките на последните 3 години (считано до датата, определена като краен срок за подаване на офертите) в областта на сервизната поддръжка атомно-абсорбционни спектрометри от същия или аналогичен тип като този на съответната обособена позиция. 2. Участникът трябва да разполага с екип (поне двама сервизни експерти), квалифициран в областта на сервизната поддръжка на атомно-абсорбционни спектрометри от същия или аналогичен тип като този на съответната обособена позиция. Предложените сервизни експерти трябва да имат минимум 3 (три) години опит в областта на сервизната поддръжка на атомно-абсорбционни спектрометри от същия или аналогичен тип като този на съответната обособена позиция. 3. Участникът трябва да разполага с технически оборудвана сервизна база, с която да може да бъде извършвано качествено цялостно сервизно обслужване. 4. Участникът трябва да притежава валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството по ISO 9001:2008 с обхват сервиз и поддръжка на лабораторна апаратура или еквивалентни мерки.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Показател 1: Оценка на предложената цена ; тежест: 40
Показател: Показател 2: Оценка на техническото предложение, съдържащ следните три подпоказатели: Подпоказател 1: Предложен брой профилактики годишно - с тежест в рамките на показателя: 30%; Подпоказател 2: Предложен срок за диагностика на възникнал проблем на място в лаборатория и отстраняване на дребни повреди (за страната) - с тежест в рамките на показателя: 30%; Подпоказател 3: Предложен срок за отстраняване на възникнали повреди на място - с тежест в рамките на показателя: 40%.; тежест: 60
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
11.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 3 BGN
Условия и начин на плащане

Закупуването на документацията не е задължително. Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния Интернет адрес: www.moew.government.bg в раздел "Профил на купувача". Всички разяснения по документация ще бъдат публикувани на същия интернет адрес. Изтеглянето на документацията от посочения интернет адрес е безплатно. Ако участниците желаят да получат отпечатан екземпляр на документацията за участие, същата е платима в горепосочения размер, като място за получаване на документация е бул. "Княгиня Мария Луиза" № 22. Срок за закупуване на документация е до 10 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Участниците могат сами да изберат реда за заплащане на екземпляр на документацията за участие, на каса при възложителя или с платежно нареждане по сметка. Сметката на възложителя за заплащане на документацията за участие е: IBAN BG35 BNBG 9661 3000 1387 01, BIC BNBGBGSF, БНБ – ЦУ.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
21.07.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 22.07.2014 г.  Час: 11:00
Място

Централно управление на Министерството на околната среда и водите, с адрес гр. София, бул. "Княгиня Мария Луиза" 22

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на подадените оферти, както и на плика с предлагана цена, могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване. Представителите на участниците следва да представят документ, удостоверяващ упълномощаването им да присъстват на публичното отваряне на офертите и/или на ценовите оферти за настоящата процедура. Представителите на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване следва да представят служебна карта или друг подходящ идентификационен документ. Възложителят уведомява участниците и обявява в рубриката „Профил на купувача" на сайта си http://www.moew.government.bg датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно изискванията на чл. 120, ал. 5, т. 1 във връзка с ал. 6 от Закона за обществените поръчки

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Сервизно обслужване на атомно-абсорбционни спектометри модел SOLAR-UNICAM-939 - 6 броя”
1) Кратко описание

Поръчката по обособената позиция обхваща сервизното обслужване, поддръжка и ремонт на 6 броя атомно-абсорбционни спектрометри, служещи за определяне на тежки метали във води, въздух, почви, седименти и отпадъци в 6 лаборатории от системата на ИАОС съгласно утвърдени мониторингови планове и по искане на външни клиенти. Сервизното обслужване включва следните дейности: 1) диагностика и отстраняване на възникнал проблем в работата на системата; 2) профилактика (почистване и тестване); 3) ремонт и подмяна на резервни части и консумативи.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50410000, 38433000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на уреди и апарати за измерване, проверка и изпитване
Спектрометри

3) Количество или обем

Сервизно обслужване на шест броя атомно-абсорбционни спектрометри.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
45500 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Сервизно обслужване на атомно-абсорбционни спектометри модел SHIMADZU AAS-660 - 2 броя”
1) Кратко описание

Поръчката по обособената позиция обхваща сервизното обслужване, поддръжка и ремонт на 2 броя атомно-абсорбционни спектрометри, служещи за определяне на тежки метали във води, въздух, почви, седименти и отпадъци в 2 лаборатории от системата на ИАОС съгласно утвърдени мониторингови планове и по искане на външни клиенти. Сервизното обслужване включва следните дейности: 1) диагностика и отстраняване на възникнал проблем в работата на системата; 2) профилактика (почистване и тестване); 3) ремонт и подмяна на резервни части и консумативи.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50410000, 38433000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на уреди и апарати за измерване, проверка и изпитване
Спектрометри

3) Количество или обем

Сервизно обслужване на два броя атомно-абсорбционни спектрометри.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
15150 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Сервизно обслужване на атомно-абсорбционни спектометри модел ANALYTIC JENA - 2 броя”
1) Кратко описание

Поръчката по обособената позиция обхваща сервизното обслужване, поддръжка и ремонт на 2 броя атомно-абсорбционни спектрометри, служещи за определяне на тежки метали във води, въздух, почви, седименти и отпадъци в 2 лаборатории от системата на ИАОС съгласно утвърдени мониторингови планове и по искане на външни клиенти. Сервизното обслужване включва следните дейности: 1) диагностика и отстраняване на възникнал проблем в работата на системата; 2) профилактика (почистване и тестване); 3) ремонт и подмяна на резервни части и консумативи.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50410000, 38433000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на уреди и апарати за измерване, проверка и изпитване
Спектрометри

3) Количество или обем

Сервизно обслужване на два броя атомно-абсорбционни спектрометри.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
15150 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция „Сервизно обслужване на атомно-абсорбционни спектометри модел SOLAR Thermo Electron Corporation - 1 брой”
1) Кратко описание

Поръчката по обособената позиция обхваща сервизното обслужване, поддръжка и ремонт на един атомно-абсорбционен спектрометър, служещ за определяне на тежки метали във води, въздух, почви, седименти и отпадъци в 1 лаборатория от системата на ИАОС съгласно утвърдени мониторингови планове и по искане на външни клиенти. Сервизното обслужване включва следните дейности: 1) диагностика и отстраняване на възникнал проблем в работата на системата; 2) профилактика (почистване и тестване); 3) ремонт и подмяна на резервни части и консумативи.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50410000, 38433000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на уреди и апарати за измерване, проверка и изпитване
Спектрометри

3) Количество или обем

Сервизно обслужване на един атомно-абсорбционен спектрометър.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
7533 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24