Версия за печат

00965-2014-0015

BG-Върбица: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Върбица, ул."Септемврийско въстание" № 40, За: Бейсим Мустафа, Република България 9870, Върбица, Тел.: 05391 2131, E-mail: beysim@ro-ni.net, Факс: 05391 2005

Място/места за контакт: ул."Септемврийско въстание" № 40

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.varbitsa.org.

Адрес на профила на купувача: http://www.varbitsa.org/bg/profkup.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изпълнение на проекти от Национална кампания „Чиста Околна среда 2014 „ на територията на Община Върбица”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: град Върбица,с.Менгишево, с.Иваново, с.Тушовица, с.Бяла река, с.Станянци, с.Кьолмен , община Върбица, област Шумен
Код NUTS: BG333
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е „Изпълнение на проекти от Национална кампания „Чиста Околна среда 2014 „ на територията на Община Върбица”. Технически спецификации В рамките на настоящата обществена поръчка изпълнителят е длъжен да достави и монтира пейки стационарни , детски люлки и пързалки , да изработи, достави и монтира дървени пейки с перголи и беседка.За оформяне на детските площадки изпълнителят трябва да направи бетонова настилка за подложка Б-12 армирана и да направи каучукова настилка под детски съоръжения. За целите на озеленяването изпълнителят се задължава да достави цветя, ниски декоративни дървета , едроразмерни широколистни и иглолистни дървета.Задължение на изпълнителя е доставката на поцинкована мреа с три кола за ограждане на насажденията, както и доставката на тор за почвоподготовка и семе за райграс.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За всички обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предмет на настоящата обществена поръчка е „Изпълнение на проекти от Национална кампания „Чиста Околна среда 2014 „ на територията на Община Върбица”. В рамките на настоящата обществена поръчка изпълнителят е длъжен да достави и монтира пейки стационарни , детски люлки и пързалки , да изработи, достави и монтира дървени пейки с перголи и беседка.За оформяне на детските площадки изпълнителят трябва да направи бетонова настилка за подложка Б-12 армирана и да направи каучукова настилка под детски съоръжения.За целите на озеленяването изпълнителят се задължава да достави цветя, ниски декоративни дървета , едроразмерни широколистни и иглолистни дървета.Задължение на изпълнителя е доставката на поцинкована мрежа с три кола за ограждане на насажденията, както и доставката на тор за почвоподготовка и семе за райграс.

Прогнозна стойност без ДДС
48180.4 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

30.11.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в обществената поръчка е в размер на 481,00 лв./Четиристотин осемдесет и един лева/ .Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция.Участниците в процедурата избират сами формата на гаранцията за участие. Банковата гаранция за участие следва да бъде издадена по Образец №19 или в друга форма, съдържаща същите или по-добри условия за Възложителя.Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Община Върбица , със срок на валидност 180 дни, считано от датата определена като краен срок за получаване на офертите и че е за настоящата обществена поръчка като задължително следва да бъде записано: “Гаранция за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет - „Изпълнение на проекти от Национална кампания „Чиста Околна среда 2014 „ на територията на Община Върбица”.Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по следната сметка на Община Върбица: Банка: IBAN: BG57IORT80063303000000, BIC koд: IORT BGSF, Банка: ИНВЕСТБАНК АД, Клон гр. Шумен, офис гр. Върбица, като в нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: “Гаранция за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет - „Изпълнение на проекти от Национална кампания „Чиста Околна среда 2014 „ на територията на Община Върбица” или в касата на Община Върбица – гр. Върбица, ул. "Септемврийско въстание” № 40.Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи заверено копие на платежно нареждане за платена гаранция за участие или учредена банкова гаранция в оригинал. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3 % от стойността на договора за обществена поръчка без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе под формата на парична сума по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция.Определеният изпълнител избира свободно формата на гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка.Когато участникът определен за изпълнител на поръчката избере да внесе гаранцията за изпълнение под формата на парична сума по банков път, това следва да стане по следната сметка на Община Върбица: IBAN: BG57IORT80063303000000, BIC koд: IORT BGSF, Банка: ИНВЕСТБАНК АД, Клон гр. Шумен, офис гр. Върбица. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция в оригинал или оригинал на платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Върбица, изискуема при първо писмено поискване, в което възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. Банковата гаранция за изпълнение на договора трябва да бъде със срок на валидност тридесет календарни дни след изтичане на срока за изпълнение на договора за обществена поръчка.При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предмета на договора, за който се представя гаранцията. Банковата гаранция за изпълнение на договора следва да бъде издадена по Образец № 20 или в друга форма, съдържаща същите или по-добри условия за Възложителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Схема на плащане: 1. Авансовото плащане в размер на 50% (Петдесет процента) от стойността на договора се извършва до 20 (двадесет) календарни дни, след представяне на фактура за авансово плащане от страна на изпълнителя в оригинал . 2. Окончателното плащане в размер на 50% (Петдесет процента) от стойността на договора, дължимо в срок до 30 (тридесет) календарни дни, след подписване на Двустранен приемо-предавателен протокол за изпълнените строително-монтажни работи и издаване на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Размерът на окончателното плащане се изчислява като от цената на договора се приспадне аванса. Плащанията се ивършват по банков път по банкова сметка посочена от изпълнителя. Дължимите плащания се извършват от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ въз основа на представена фактура, издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.Фактурата за извършване на плащане да се изготвя на български език, в съответствие със Закона за счетоводството и изрично се посочва номера и датата на договора , както и предметът на поръчката.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът избран за изпълнител на настоящата обществена поръчка, на етап процедура е участвал като обединение, той може да избере или да създаде юридическо лице или да се регистрира в Регистър БУЛСТАТ към Агенцията по вписванията като неперсонифицирано лице по смисъла на Закона за задълженията и договорите (ЗЗД). Независимо от избора му, регистрацията следва да бъде извършена преди сключването на договора за обществена поръчка.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участникът в настоящата процедура за обществена поръчка следва да отговаря на следните административни изисквания, съгласно Закона за обществените поръчки (ЗОП): Участникът да не е : 1. осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран: за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл.253 - 260 от Наказателния кодекс;за подкуп по чл.301 - 307 от Наказателния кодекс; за участие в организирана престъпна група по чл.321 и 321а от Наказателния кодекс; за престъпление против собствеността по чл.194 - 217 от Наказателния кодекс;за престъпление против стопанството по чл.219 - 252 от Наказателния кодекс; запрестъпление по чл.108а от Наказателния кодекс - при възлагане на поръчки по чл.3, ал.2;2.да не е обявен в несъстоятелност;3.да не е в производство по ликвидация или да се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове;4.да не е в открито производство по несъстоятелност, или да не е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си;5.да не е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; включително за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността;6.да не е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение;7. да няма парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл.162, ал.2, т.1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен;8.да няма наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години;9. да не е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки.10. да няма лица от посочените в чл.47, ал.4 от ЗОП, които да са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация;11.да няма лица от посочените в чл.47, ал.4 от ЗОП, които са сключили договор с лицепо чл.21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: ПЛИК №1 “Документи за подбор”: ПЛИК №1 “Документи за подбор” - Оферта и Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника Образец № 1; Административни сведения - Образец № 2;Декл.за запознаване с условията на обществената поръчка и тръжната документация Образец № 3;Декл.за спазване на условията за участие в процедурата – попълва се Образец № 4 Декл. за приемане на условията в проекта на договор – попълва се Образец №18;Декл. по чл.56, ал.1 , т.11 от ЗОП – попълва се Образец № 17; в Регистра.документи:Копие на документ за регистрация или Единен идентификационен код /ЕИК/, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; Копие на документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство или еквивалентен документ на съдебен или административен орган, издаден от държавата, в която е установено, като документът бъде преведен на български език в официален превод по смисъла на § 1, т. 16 от ЗОП;Удостоверение за актуално състояние (за юридически лица или еднолични търговци) –представя се само в случаите, че участника не е представил ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър.;Копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице; Споразумение за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка; Декл. от членовете на обединението-Обр. №16;Документ за внесена гаранция за участие; Декл. за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.1, ,т.2 и 3 и ал.2, т.1, 3, 4 от ЗОП – Обр. № 5. Декл. за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.1, чл.47, ал.2, т.2 и 5 -Обр. № 6; Декл. за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП –Обр. № 7; Нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура;Декл. за участието или неучастието на подизпълнители –Обр.№ 14; Декл. за съгласие за участие като подизпълнител – Обр.№ 15Декл.от член на обединение- Обр.№16; ПЛИК №2 “Предложение за изпълнение на поръчката” - „Техническо предложение за изпълнение на поръчката”- Образец №21 и приложения . ПЛИК №3 “Предлагана цена“- Попълва се Образец № 22 „Ценово предложение” и приложения към него.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: а) Заверени от участника копия на баланс, отчет за приходите и разходите и на уастника за последните три години , офомени съгласно Закона за счетоводството, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен , с изключение на случаите , когато участникът е представил ЕИК и годишните финансови отчети са публикувани и видими в Търговски регистър. б) Справка-декларация с информация за общия и специализирания оборот общо за последните 3 (три) счетоводно приключили години (2011, 2012 и 2013) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - попълва се Образец №8 и приложение към него. в) Удостоверение за регистрация по ЗДДС, когато участникът е регистриран, а за чуждестранните участници еквивалентен документ. г) Заверено от участника копие на сключена валидна към датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите, застраховка за професионална отговорност на Участниците в строителството съгласно чл. 171 ал.1 от ЗУТ или еквивалентен документ на стойност, покриваща минималната застрахователна сума вида строеж, съответстващ на предмета на настоящата поръчка, както и декларация в свободен текст , че в случай че участикът бъде избран за изпълнител на обществената
Минимални изисквания: а) Участникът /сумарно обединението/ за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, трябва да е реализирал оборот от СМР сходни* с предмета на поръчката не по-малко от 140 000,00 лева (Сто и четиридесет Двеста хиляди) без включен ДДС. * Под „сходни с предмета на поръчката” следва да се разбират дейности , свързани с изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и доставка и монтаж на оборудване на детски площадки и/или зони за отдих и/или градски градини и паркове. б) Участникът следва да притежава сключена валидна към датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите, застраховка за професионална отговорност на Участниците в строителството съгласно чл. 171 ал.1 от ЗУТ или еквивалентен документ на стойност, покриваща минималната застрахователна сума вида строеж, съответстващ на предмета на настоящата поръчка. За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/ регистриран участника.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: а) Списък –декларация за изпълнените договори през последните 5 (пет) години, считано от датата определена като крайна за получаване на офертите договор/и/ за изпълнение на дейности , свързани с изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и доставка и монтаж на оборудване на детски площадки и/или зони за отдих и/или градски градини и парковеа изпълнение на строително-монтажни работи по изграждане и/или реконструкция на спортни комплекси или съоръжения и доставка и монтаж на спортно оборудване - Образец №9. - Референции (препоръки) за добро изпълнение на договора/ите/, посочен/и/ в списъка – заверени от участника копия, придружени с документи , доказващи горното твърдение. б) Списък на техническите лица , които ще участват в изпълнението на поръчката - (Образец № 10). Към списъка се прилагат Автобиографии на експертите (Образец №11), декларации за наличност и ангажираност (Образец №12),и декларация по Закона за защита на личните данни(Образец №13), документи, удостоверяващи образованието , квалификациите и професионалния им опит: копия от дипломи за завършено образование , копия от трудова и/или служебна и/или осигурителна книжка, , удостоверения, сертификати, референции от настоящи или предишни работодатели, възложители и други подходящи документи или еквивалентни документи по преценка на участника, доказващи по безспорен начин минималните изискания, на които трябва да отговарят експертите.
Минимални изисквания: а) Участникът /сумарно обединението / в настоящата процедура трябва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата определена като крайна за получаване на офертите минимум 3 /три/ договора за изпълнение на дейности , свързани с изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и доставка и монтаж на оборудване на детски площадки и/или зони за отдих и/или градски градини и паркове. б) Всеки участник трябва да разполага с квалифициран и опитен инженерно–технически екип. Експертите , които ще бъде ангажирани в изпълнението на поръчката трябва да отговарят на следните изисквания: Технически ръководител – технически правоспособно лице съгл. чл.163а от ЗУТ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени, с трудов стаж като технически ръководител минимум 3 години и участие като технически ръководител при изпълнението на обекти, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка – минимум 1 брой. Специалист – контрол на качеството - строителен инженер, притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ, със стаж не по – малко от 3 години – минимум 1 брой. Специалист – координатор по безопасност и здраве (КБЗ), с най-малко 1 година стаж на длъжност КБЗ, съгласно изискванията на ЗЗБУТ и Наредба №2/2004г. на МРРБ; да притежава валидно удостоверение за КБЗ в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени – минимум 1 брой.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: Срок за изпълнение на поръчката; тежест: 50
Показател: Предлагана цена ; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Такса за получаване на документацията за участие в откритата процедура в размер на 5.00 (пет) лева без вкл. ДДС (6лв. с включен ДДС) – невъзстановима сума, представляваща стойността на документацията за участие, чрез заплащането й по банков път, по сметка на възложителя:Код на плащане : 444000 ; IBAN: BG86IORT80068403000100; BIC koд: IORTBGSF; Банка: ИНВЕСТБАНК АД, Клон гр. Шумен, офис гр. Върбица

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
21.07.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 22.07.2014 г.  Час: 10:00
Място

адм. сграда на Община Върбица, гр. Върбица, ул."Септ. въстание" №40, стая №206

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, с нотраиално заверено пълномощно, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Върбица, ул."Септемврийско въстание" №40, България 9870, Върбица, Тел.: 05391 2131, E-mail: beysim@ro-ni.net, Факс: 05391 2005

Интернет адрес/и:

URL: www.varbitsa.org.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Проект „ Активни сред природата-избор за свободно време”- ЦДТ”Детски свят” с.Иваново, община Върбица
1) Кратко описание

Доставка и монтаж на пейки стационарни , детски люлки и пързалки , доставка и монтаж на дървени пейки с пергола, озеленяване. За оформяне на детските площадки изпълнителят трябва да направи бетонова настилка за подложка Б-12 армирана и да направи каучукова настилка под детски съоръжения

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Доставка и монтаж на пейки стационарни , детски люлки и пързалки , доставка и монтаж на дървени пейки с пергола, озеленяване. За оформяне на детските площадки изпълнителят трябва да направи бетонова настилка за подложка Б-12 армирана и да направи каучукова настилка под детски съоръжения

Прогнозна стойност, без ДДС
4161.28 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.11.2014 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Проект „ Заедно в труд и игра-сред чиста зелена среда”-ЦДГ”Слънце” с.Станянци,община Върбица
1) Кратко описание

Доставка и монтаж на пейки стационарни , детски люлки и пързалки , доставка и монтаж на дървени пейки с пергола, озеленяване. За оформяне на детските площадки изпълнителят трябва да направи бетонова настилка за подложка Б-12 армирана и да направи каучукова настилка под детски съоръжения

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Доставка и монтаж на пейки стационарни , детски люлки и пързалки , доставка и монтаж на дървени пейки с пергола, озеленяване. За оформяне на детските площадки изпълнителят трябва да направи бетонова настилка за подложка Б-12 армирана и да направи каучукова настилка под детски съоръжения

Прогнозна стойност, без ДДС
4161.26 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.11.2014 г. 

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Проект” Децата и вълшебният свят на природата”- ЦДГ „Мир” с.Маломир, община Върбица
1) Кратко описание

Доставка и монтаж на пейки стационарни , детски люлки и пързалки , доставка и монтаж на дървени пейки с пергола, озеленяване. За оформяне на детските площадки изпълнителят трябва да направи бетонова настилка за подложка Б-12 армирана и да направи каучукова настилка под детски съоръжения

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Доставка и монтаж на пейки стационарни , детски люлки и пързалки , доставка и монтаж на дървени пейки с пергола, озеленяване. За оформяне на детските площадки изпълнителят трябва да направи бетонова настилка за подложка Б-12 армирана и да направи каучукова настилка под детски съоръжения

Прогнозна стойност, без ДДС
4162.71 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Проект „Заедно в труд и игра сред чиста околна среда”- ЦДГ „Славейче” , гр.Върбица
1) Кратко описание

Доставка и монтаж на пейки стационарни , детски люлки и пързалки , доставка и монтаж на дървени пейки с пергола, озеленяване. За оформяне на детските площадки изпълнителят трябва да направи бетонова настилка за подложка Б-12 армирана и да направи каучукова настилка под детски съоръжения

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Доставка и монтаж на пейки стационарни , детски люлки и пързалки , доставка и монтаж на дървени пейки с пергола, озеленяване. За оформяне на детските площадки изпълнителят трябва да направи бетонова настилка за подложка Б-12 армирана и да направи каучукова настилка под детски съоръжения

Прогнозна стойност, без ДДС
4166.14 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.11.2014 г. 

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Проект „Построяване и озеленяване на детска площадка , съдаване на кръг за отдих и връзка с природата” с.Бяла река, община Върбица
1) Кратко описание

Доставка и монтаж на пейки стационарни , детски люлки и пързалки , доставка и монтаж на дървени пейки , озеленяване. За оформяне на детските площадки изпълнителят трябва да направи бетонова настилка за подложка Б-12 армирана и да направи каучукова настилка под детски съоръжения

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Доставка и монтаж на пейки стационарни , детски люлки и пързалки , доставка и монтаж на дървени пейки , озеленяване. За оформяне на детските площадки изпълнителят трябва да направи бетонова настилка за подложка Б-12 армирана и да направи каучукова настилка под детски съоръжения

Прогнозна стойност, без ДДС
8269.81 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.11.2014 г. 

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Проект „Изграждане на детска площадка и създаване на зона за отдих „ с.Кьолмен, община Върбица
1) Кратко описание

Доставка и монтаж на пейки стационарни , детски люлки и пързалки , доставка и монтаж на дървени пейки и беседка, озеленяване. За оформяне на детските площадки изпълнителят трябва да направи бетонова настилка за подложка Б-12 армирана и да направи каучукова настилка под детски съоръжения

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Доставка и монтаж на пейки стационарни , детски люлки и пързалки , доставка и монтаж на дървени пейки и беседка, озеленяване. За оформяне на детските площадки изпълнителят трябва да направи бетонова настилка за подложка Б-12 армирана и да направи каучукова настилка под детски съоръжения

Прогнозна стойност, без ДДС
8294.96 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.11.2014 г. 

Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Проект „Щастливо детство сред чиста природа”с.Менгишево, община Върбица
1) Кратко описание

Доставка и монтаж на пейки стационарни , детски люлки и пързалки , доставка и монтаж на дървени пейки и беседка, озеленяване. За оформяне на детските площадки изпълнителят трябва да направи бетонова настилка за подложка Б-12 армирана и да направи каучукова настилка под детски съоръжения

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Доставка и монтаж на пейки стационарни , детски люлки и пързалки , доставка и монтаж на дървени пейки и беседка, озеленяване. За оформяне на детските площадки изпълнителят трябва да направи бетонова настилка за подложка Б-12 армирана и да направи каучукова настилка под детски съоръжения

Прогнозна стойност, без ДДС
8333.33 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.11.2014 г. 

Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция Проект „Построяване и озеленяване на детска площадка , съдаване на кръг за отдих и връзка с природата” с.Тушовица, община Върбица
1) Кратко описание

Доставка и монтаж на пейки стационарни , детски люлки и пързалки , доставка и монтаж на дървени пейки , озеленяване. За оформяне на детските площадки изпълнителят трябва да направи бетонова настилка за подложка Б-12 армирана и да направи каучукова настилка под детски съоръжения

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Доставка и монтаж на пейки стационарни , детски люлки и пързалки , доставка и монтаж на дървени пейки , озеленяване. За оформяне на детските площадки изпълнителят трябва да направи бетонова настилка за подложка Б-12 армирана и да направи каучукова настилка под детски съоръжения

Прогнозна стойност, без ДДС
6630.91 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.11.2014 г.