Версия за печат

01467-2014-0016

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"ЧЕЗ Разпределение България" АД, ул. "Цар Симеон" 330, За: Силвия Бончева, Република България 1309, София, Тел.: 02 8958985, E-mail: silvia.boncheva@cez.bg, Факс: 02 8272171; 02 8277032

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.cez-rp.bg.

Адрес на профила на купувача: www.cez.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

"ЧЕЗ Разпределение България" АД, бул. Европа № 2, За: Силвия Бончева, Република България 1360, София, Тел.: 02 8958985, E-mail: silvia.boncheva@cez.bg, Факс: 02 8272171; 02 8277032

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.cez.bg.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"ЧЕЗ Разпределение България" АД, ул. "Цар Симеон" № 330, За: Силвия Бончева, Република България 1309, София, Тел.: 02 8958985, E-mail: silvia.boncheva@cez.bg, Факс: 02 8272171; 02 8277032

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.cez.bg.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извършване на технически прегледи и ремонт на съоръжения с повишена опасност съгласно Наредба за безопасната експлоатация и техническия надзор на повдигателни съоръжения

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Извършване на технически прегледи и ремонт на съоръжения с повишена опасност съгласно Наредба за безопасната експлоатация и техническия надзор на повдигателни съоръжения

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50230000

Описание:

Услуги по ремонт, поддържане на други транспортни съоръжения и свързаните с тях услуги

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Към момента на обявяване на процедурата, предмета на процедурата се отнася за 115 броя повдигателни съоръжения и 30 броя сменяеми товарозахващащи приспособления. Възложителят си запазва правото при изпълнение на договора да промени броя на съоръженията за обслужване според своите потребности.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Размерът и валутата на гаранцията за участие е 5 000 (пет хиляди) лева. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: - депозит на парична сума по сметка на Възложителя: „ЧЕЗ РАЗПРЕДЕЛЕНИЕ БЪЛГАРИЯ” АД; УНИКРЕДИТ БУЛБАНК АД: SWIFT (BIC): UNCRBGSF, БАНКОВА СМЕТКА (IBAN) В ЛЕВА: BG43 UNCR 7630 1002 ERPB UL - неотменяема, безусловна банкова гаранция издадена от банка в полза на „ЧЕЗ Разпределение България” АД Участниците сами избират формата на гаранцията. 2. Гаранция за изпълнение на договора Гаранцията за изпълнение е в размер 3 % от стойността на договора без ДДС, и срок на валидност 61 месеца и се представя в една от следните форми: - депозит на парична сума по сметка на Възложителя: „ЧЕЗ РАЗПРЕДЕЛЕНИЕ БЪЛГАРИЯ” АД - неотменяема, безусловна банкова гаранция издадена от банка в полза на „ЧЕЗ Разпределение България” АД Участниците сами избират формата на гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането на извършените услуги се извършва както следва: 1. Месечния абонамент за извършваните прегледи на повдигателни съоръжения и сменяемите товарозахващащи приспособления, собственост на Възложителя, посочени в Техническата спецификация се заплаща срещу издадена фактура в срок до 60 (шестдесет) дни считано от датата на издаване на фактурата в оригинал. 2.Цената на извършените ремонти, възложени и съгласувани от Възложителя, се заплащат срещу издадена от изпълнителя данъчна фактура придружена с двустранно подписан без възражения приемо-предавателен протокол. Възложителят изплаща дължимата сума по банков път, в срок до 60 дни, считано от датата на издаване на фактурата в оригинал.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Документите, посочени в чл. 56 от ЗОП, включително и декларациите, удостоверяващи отсъствието на обстоятелствата на по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Всеки участник представя следните доказателства, удостоверяващи финансовото му и икономическо състояние: - Заверен счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за 2011 г., 2012 г., 2013 г. в зависимост от датата на която, съответния участник е учреден или е започнал дейността си. При предоставяне на ЕИК и ако документът е видим чрез търговския регистър, кандидатът може да се позове на тези обстоятелства, вместо да ги представи.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Всеки участник представя следните доказателства и документи за доказване на технически възможности и/или квалификация: 1. Копие на удостоверение издадено от председателя на Държавната агенция за метрологичен и технически надзор или оправомощени от него длъжностни лица от Главна дирекция "Инспекция за държавен технически надзор" за вписване в регистъра по чл. 36, ал. 1 от Закона за техническите изисквания към продуктите като лице имащо право да извършва дейностите по поддържане, ремонтиране и преустройване на съоръженията с повишена опасност. 2. Копие на полица за застраховка Професионална отговорност на лицата, извършващи ремонт на СПО. 3. Декларация - списък на сервизна/и база/и (собствена/и или наета/и) необходима/и за изпълнението на предмата на договора. 4. Копие на документ/и доказващ/и наличието на сервизна/и база/и (собствена/и или наета/и) необходима/и за изпълнението на предмата на договора. 5. Копие на разработена документация съгласно Глава трета: ”Безопасна експлоатация на повдигателните съоръжения“ от Наредба за безопасната експлоатация и техническия надзор на повдигателни съоръжения 6. Копие на свидетелствa за регистрация част I (голям талон) на минимум 5 (пет) броя собствени или наети СПО, включващи автовишки с минимум 15 метра работна височина и автокранове с товароподемност 12 (дванадесет) тона. 7. Копие на договори за наем, лизинг и др. на съоръженията по т.6, ако са наети. 8. Копия на валидни удостоверения за правоспособност за работа със СПО на 5 (пет) броя оператора на автовишки с минимум 15 метра работна височина и на автокранове с товароподемност 12 (дванадесет) тона. 9. Декларация съдържаща списък на служителите на участника, които ще участват пряко в дейностите свързани с изпълнение на предмета на договора. 10. Декларация - списък на заместваща техника при продължителен ремонт. 11. Декларация съдържаща списък на договорите, чиито предмет обхваща ремонт/поддържане на повдигателни съоръжения, изпълнени общо през последните три години (2011 г., 2012 г., 2013 г.), считано към датата, определена като краен срок за подаване на офертите, в зависимост от датата на която, съответния участник е учреден или е започнал дейността си. Минимално изискване: общият брой на обслужваните повдигателни съоръжения от посочените в декларацията договори трябва да бъде минимум 50 (петдесет) броя. 12. Референции (препоръки) за добро изпълнение от възложителите посочени в декларацията по т. 11., които следва да съдържат следните реквизити: данни за възложителя, издаващ препоръката; данни за връзка: име и длъжност на лицето подписало препоръката; информация за предмет, обем, дати на сключване и на изпълнение на договора, както и дали изпълнението е качествено и в срок.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ:
Показател: Цена за ежемесечна функционална проверка на 1 (един) брой СПО; тежест: 0,4
Показател: Цена за 1 (един) човекочас труд за извършване на ремонтни дейности в ремонтна база на изпълнителя; тежест: 0,3
Показател: Цена за 1 (един) човекочас труд за извършване на ремонтни дейности в база на възложителя или друго посочено от възложителя място; тежест: 0,3
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

PPS14-022

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 589556 от 28.02.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
27.06.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да бъде закупена всеки работен ден от 9.00 до 16.00 часа на адрес: град София, бул. ”Европа” № 2, в деловодството намиращо се на първия полуетаж, срещу документ за закупена документация. Плащането се извършва на място, като стойността на документацията е в лева, без ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.07.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 08.07.2014 г.  Час: 11:00
Място

гр. София, бул. Европа 2, Заседателната зала, І-ви етаж

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл. 68, ал.3 от ЗОП отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ