Версия за печат

00055-2014-0011

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавна агенция "Държавен резерв и военновременни запаси", ул. "Московска" № 3, За: Радослав Божков, Р България 1000, София, Тел.: 02 9210259, E-mail: rezerv@statereserve.bg, Факс: 02 9877977

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки, продажби и информационно осигуряване", Отдел "Маркетинг, обществени поръчки и продажби"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.statereserve.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.statereserve.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Съобразно ЗДРВВЗ и ЗЗНН

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на леки и лекотоварни автомобили”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на общо 9 (девет) броя нови, неупотребявани автомобили за нуждите на Държавна агенция "Държавен резерв и военновременни запаси". Автомобилите са описани по подробно в II.2.1) от настоящото обявление. Стойността на поръчката не може да надхвърля сумата от 237500лв. без ДДС.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34100000, 34110000, 34131000

Описание:

Моторни превозни средства
Леки автомобили
Камионетки (пикапи)

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

9 (девет) броя нови, неупотребявани автомобили за нуждите на ДА ДРВВЗ, както следва: •2 (два) броя нови, неупотребявани автомобили 7 (6+1) места, тип "MPV" или еквивалентно – с дизелов двигател; •4 (четири) броя нови, неупотребявани лекотоварни автомобили с двойна кабина 5 (4+1) места, тип "ПИКАП" или еквивалентно, с твърд покрив, задвижване 4х4 и отделно товарно пространство – с дизелов двигател; •3 (три) броя нови, неупотребявани автомобили 5 (4+1) места, тип "СЕДАН" – с бензинов двигател; Общата сума за доставката на всичките автомобили, предмет на поръчката, не може да надхвърля прогнозната стойност на поръчката-237500 лева без ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
237500 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

3


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Участниците представят гаранция за участие в откритата процедура в размер на 2 375 (две хиляди триста седемдесет и пет) лева, представляваща 1 % от прогнозната стойност на поръчката без ДДС. 2. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция. Гаранциите в парична сума се внасят по банкова сметка на ДА ДРВВЗ: IBAN: BG23 BNBG 9661 3300 1830 03; BIC: BNBG BGSD; При банка: БНБ – ЦУ. Банковата гаранция за участие следва да бъде издадена в полза на ДА ДРВВЗ, да бъде неделима, неотменима, безусловна и без протест, и да влиза в сила от датата на издаването й, а срокът на нейната валидност да бъде 30 (тридесет) календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. 3.Участникът, определен за изпълнител, представя при сключването на договора гаранция за изпълнение, под формата на парична сума или банкова гаранция, в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя в оригинален документ. Гаранциите в парична сума се внасят по посочената в т. 2 банкова сметка на ДА ДРВВЗ. Банковата гаранция за изпълнение следва да бъде издадена в полза на ДА ДРВВЗ, да бъде неделима, неотменима, безусловна и без протест, и да влиза в сила от датата на издаването й, а срокът на нейната валидност да бъде 30 (тридесет) календарни дни след изтичане на срока на действие на договора. Срокът на действие на договора изтича, когато изтече гаранционния срок на доставените автомобили, предмет на поръчката.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят (купувачът) заплаща стойността на доставените автомобили (предмет на настоящата поръчка) в български лева, по банков път, по сметка на Изпълнителя (продавача), в срок до 10 (десет) дни след представяне на данъчна фактура в ДА ДРВВЗ - Централното управление, както и на подписан приемо-предавателен протокол от представители на двете страни, за доставените и предадени на Възложителя автомобили. Възложителят заплаща на Изпълнителя дължимата стойност по договора (поръчката), след като му бъдат доставени и предадени всичките автомобили предмет на настоящата обществена поръчка.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. Като минимално съдържание документът задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: -Всички членове на обединението/ консорциума са солидарно отговорни за изпълнението на договора; -Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; -Разпределение на дейностите от предмета на поръчката между участниците в обединението и ресурсите, с които ще участва всеки един от участниците в обединението, както и дела на всеки от участниците. Документът трябва да бъде представен от Участника в оригинал или нотариално заверено копие и да отговаря на следните изисквания: -Участниците в обединението трябва да определят (упълномощят) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица; -Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с Възложителя; -В документа трябва да се определи и наименованието на участника; -Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата, която участниците представят в процедурата, следва да съдържа: 1.Оригинал или нотариално заверено копие от удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 3 месеца преди датата на подаване на офертата или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър за участници – юридически лица или еднолични търговци; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени. Документът се представя със заверка „вярно с оригинала” от участника и в официален превод; 2. Оригинален документ за внесена гаранция за участие в процедурата; 3. Декларации относно отсъствието на обстоятелствата по раздел II, буква ”А”, т. 3.1., 3.2., 3.3., 3.4., 3.5., 3.6., 3.7, 3.8, 3.9 и 3.10. (от Приложение №1 от документацията); - по образец (Приложения № № 7,8 и 9 от документацията); 4. Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участниците по чл. 50, ал. 1, т. 2 и т. 3 от ЗОП - представят се по следния начин: 4.1. копия от годишните счетоводни баланси и отчети за приходите и разходите за предходната година, заверени в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството. Това изискване не се отнася до участници, които са новорегистрирани; 4.2. информация за общия оборот и за оборота на услугите/доставките - обект на поръчката за последните три години (2011г., 2012г. и 2013г.), в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си. 5. Доказателства за техническата възможност за изпълнение на поръчката по чл. 51, ал. 1, т. 1 и 3 от ЗОП - представят се по следния начин: 5.1. списък на основните договори на участника за доставка на леки и/или лекотоварни автомобили, извършени през последните три години (2011г., 2012г. и 2013г.), включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; 5.2. описание на техническото оборудване и възможностите за осигуряване на качеството на предлаганите услуги (гаранционното обслужване на автомобилите, предмет на поръчката) – Участникът представя Декларация по образец (Приложение № 10 от документацията), в която да посочи с какви сервизни центрове на територията на град София и страната разполага. 6. Ценово предложение, представено в отделен запечатан непрозрачен плик с надпис „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА” - по образец, (Приложение № 4 от документацията); 7. Попълнена оферта – по образец (Приложение № 3 от документацията). 8. Техническо предложение за изпълнение на поръчката - представено в отделен запечатан непрозрачен плик с надпис „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА” - по образец (Приложение № 6 от документацията); 9. Подписан и/или подпечатан проект на договор (Приложение № 5 от документацията); 10. Участникът трябва да представи заверено от него копие на сертификат, договор, оторизация или друг документ, удостоверяващ, че е официален вносител/представител или дистрибутор за България на производителя, чиито автомобили предлага или че самият той е производителя. 11. Участникът трябва да представи заверени от него копия на сертификати и/или други документи за произхода и качеството на автомобилите; 12. Декларация за приемане условията в проекта на договор - по образец (Приложение № 11 от документацията); 13.Декларация за подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда такива. Когато участникът не предвижда в обществената поръчка да участват подизпълнители, той представя деклараци 14. Списък – опис на документите, съдържащи се в офертата – подписан от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. копия от годишните счетоводни баланси и отчети за приходите и разходите за предходната година, заверени в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството. Това изискване не се отнася до участници, които са новорегистрирани; 2. информация за общия оборот и за оборота на услугите/доставките - обект на поръчката за последните три години (2011г., 2012г. и 2013г.), в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си.
Минимални изисквания: Съгласно посоченото в графа "Изискуеми документи и информация" на т. III.2.2) от обявлението.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Техническо предложение за изпълнение на поръчката - представено в отделен запечатан непрозрачен плик с надпис „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА” - по образец (Приложение № 6 от документацията). Техническото предложение следва да е съобразено с всички минимални изисквания на Възложителя, които са подробно описани в Техническата спецификация- (Приложение № 2 от документацията). В Техническото си предложение всеки участник трябва да направи предложение за всички автомобили (предмет на поръчката) и за всички минимални изисквания на Възложителя, като неспазването на това условие, ще доведе до отстараняване на участника от по нататъшно участие в процедурата!; 2. списък на основните договори на участника за доставка на леки и/или лекотоварни автомобили, извършени през последните три години (2011г., 2012г. и 2013г.), включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; 3.описание на техническото оборудване и възможностите за осигуряване на качеството на предлаганите услуги (гаранционното обслужване на автомобилите, предмет на поръчката) – Участникът представя Декларация по образец (Приложение № 10 от документацията)
Минимални изисквания: Съгласно посоченото в графа "Изискуеми документи и информация"на т. III.2.3) от обявлението.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 588663 от 27.02.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26.06.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.07.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 09.07.2014 г.  Час: 11:00
Място

ДА ДРВВЗ, ул. "Московска" 3, Заседателна зала, ет. 1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

1.Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, като лицата се легитимират с необходимите за това документи. 2.Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъде обявено на интернет страницата на ДА ДРВВЗ - http://www.statereserve.bg. При отварянето на плика с предлаганата цена имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, като лицата се легитимират с необходимите за това документи.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията e безплатна и е публикувана в Профила на купувача на адрес: www.statereserve.bg, от където може да бъде изтеглена свободно от всяко заинтересувано лице.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ