Версия за печат

00545-2014-0002

BG-София: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Екоинженеринг-РМ" ЕООД, бул. " Ситняково" № 23, За: инж. Атанас Меченов, адв. Ива Ботева, България 1505, София, Тел.: 02 9753117, E-mail: ekoengineering_rm@abv.bg, Факс: 02 9753118

Място/места за контакт: София, бул. Ситняково № 23, офис 203-деловодство

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ecoengineering-rm.bg.

Адрес на профила на купувача: www.ecoengineering-rm.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Околна среда

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Неотложни аварийно - възстановителни работи на стената на хвостохранилище към ПХП "Металург" гр. Бухово”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр. Бухово, Столична община, Район Кремиковци
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на обществената поръчка е изпълнението на строително-монтажни работи (СМР) по работен проект за възстановяване на участъка на свлачището, надлъжната пукнатина между профили 11 и 12, и ерозионния овраг между профили 7 и 8 на новото „Хвостохранилище Бухово“. Основната цел на поръчката е да се изпълнят техническите решения на проекта: • за предотвратяване оводняването на бермите и предотвратяване на условията за бъдещи аварии; • за възстановяване на геометрията на свлечения участък. Включено е и решение за консервиране на надлъжната пукнатина между профили 11 и 12 и възстановяване на ерозиралия откос (оврага) между профили 7 и 8. Една от важните постоянни мерки, които ще предпазят тялото на стената от оводняване от повърхностните води и повишаване на сигурността й е изграждането на надеждно отводняване на бермите със система от канавки. Успоредно с това е необходимо местата, които нямат достатъчен напречен наклон и задържат вода, да бъдат запълнени и оформени с подходящ наклон към канавките. За да се предотврати задълбочаването на процесите на мястото на свличането е необходимо да се възстанови геометрията на този участък с подходящи материали така, че да бъде укрепен и надеждно дрениран.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно документацията за участие

Прогнозна стойност без ДДС
436033 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

5


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 4 000 лв. (четири хиляди лева). Представя се под формата на банкова гаранция по образец, със срок на валидност минимум 90 дни или като внесен депозит по банкова сметка на Възложителя: УниКредит Булбанк, IBAN: BG 68 UNCR 9660 1084 5258 04, BIC код UNCRBGSF. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % от договорната стойност. Условията и реда за освобождаването й се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Предвижда се поетапно заплащане на извършените работи съгласно договорните условия след изготвен и подписан Протокол за установяване извършеното и за заплащане на натурални видове работи (Акт обр. 19), съгласуването му от Постоянно действащата комисия към МИЕ и отпускане на финансови средства от МФ и МИЕ. Окончателно плащане – 12% от стойността на договора при приемане обекта с Акт образец 16 и издадено разрешение за ползване. Авансово плащане не се предвижда. Всички условия са посочени в документацията за участие и в проекта на договор. Авансово плащане не се предвижда.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Няма

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения. Участникът следва да представи ЕИК – за българско юридическо лице; документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство с официален превод, а когато участникът е физическо лице – копие от документа му за самоличност. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, следва да представи нотариално споразумение за създаване на обединение.Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора; че водещият член на обединението е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; че изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на водещия член на обединението и че всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участникът подава: Оферта - Образец № 1; Декларация за регистрация в Търговския регистър и за публикуване на годишни финансови отчети - Образец № 2;Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП – попълнени съгласно образец № 3 и 4; Декларация по чл.56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за ползване на подизпълнители - по образец № 5;Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – образец № 6; Декларация, че участникът е запознат с условията на площадката-обр.7; Декларация по чл. 56 от ЗОП че в предложената цена е спазено изискването за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд - Образец № 8; Списък с основните договори с предмет, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните пет години - по Образец № 9, придружен с доказателства за изпълнението на минимум 1 обект за земно-насипно хиротехническо съоръжение през последните 5 години, и с доказателства за опит в изпълнение на договори за строежи първа категория. Участникът може да ползва следните доказателства: удостоверения/препоръки за добро изпълнение/ референции, съдържащи стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с номативните изисквания; актове за въвеждане на строежите в експлоатация; извлечения от договори или копия на други документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; Автобиографии по Образец № 10 за специалистите хидрогеолог, инженер геолог и инженер по хидротехническо строителство, придружени с диплом за завършено висше образование по съответната специалност и други документи по преценка на участника, доказващи професионалния опит на експертите. Автобиографиите следва да са подписани от съответните експерти, които декларират, че в случай, че участникът бъде определен за изпълнител, ще са част от екипа му за периода на изпълнение на договора; Справка-декларация за техническото оборудване и механизация – Образец № 11, придружена с доказателства, че участникът разполага с декларираното техническо оборудване и механизация (собствени или наети); Удостоверение по чл. 3, ал.2 от Закона за камарата на строителите за това, че е вписан в Централния професионален регистър на строителя за строежи І-ва категория, четвърта груп (за чуждестранно лице- еквивалентен документ, издаден в държавата, в която е установен). Когато участникът е обединение, такъв документ е достатъчно да представи един от участниците в обединението. Когато участникът ползва подизпълнители, документ се представя за участника и за подизпълнителите; Валиден застрахователен договор за застраховка за професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ, други документи-III.2.2. III.2.3.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация – Образец № 12, съдържаща информация за общия оборот, за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; 2. Заверени копия на баланса и отчета за приходите и разходите за предходните три години (2011, 2012 и 2013 г.), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Прилагането на баланси и отчети за приходите и разходите не се изисква, когато същите са вписани в Търговския регистър (не се отнася за чуждестранните юридически лица). За физическите лица: подписана от участника декларация, удостоверяваща дохода на физическото лице за всяка от последните три приключени финансови години. Тази декларация се зачита за подходящ документ по смисъла на чл. 50, ал. 2 от ЗОП. В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, финансовите изисквания се прилагат за обединението/консорциума като цяло. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители, финансовите изисквания се прилагат и към тях съобразно вида и дела на тяхното участие.
Минимални изисквания: Участникът следва да има минимален документално доказан общ оборот за предходните три финансови години, в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, в размер на 1 200 000 (един милион и двеста хиляди) лева - общо за трите години
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Удостоверение по чл. 3, ал.2 от Закона за камарата на строителите за това, че е вписан в Централния професионален регистър на строителя за строежи І-ва категория, четвърта група. Когато участникът е чуждестранно лице, установено в държава-членка на Европейския съюз, то представя еквивалентен документ, издаден в държавата, в която е установен. Когато участникът е обединение, такъв документ е достатъчно да представи един от участниците в обединението. Когато участникът ползва подизпълнители, документ се представя за участника и за подизпълнителите. Участникът може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. 2. Списък с основните договори с предмет, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните пет години - по Образец № 9, придружен с доказателства за изпълнението на минимум 1 обект за земно-насипно хиротехническо съоръжение през последните 5 години, и с доказателства за опит в изпълнение на договори за строежи първа категория. Участникът може да ползва следните доказателства: удостоверения/препоръки за добро изпълнение/ референции, съдържащи стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с номативните изисквания; актове за въвеждане на строежите в експлоатация; извлечения от договори или копия на други документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 3. Копие на валидна застрахователна полица; 4. Автобиографии по Образец № 10 за специалистите хидрогеолог, инженер геолог и инженер по хидротехническо строителство, придружени с диплом за завършено висше образование по съответната специалност и други документи по преценка на участника, доказващи професионалния опит на експертите. Автобиографиите следва да са подписани от съответните експерти, които декларират, че в случай, че участникът бъде определен за изпълнител, ще са част от екипа му за периода на изпълнение на договора. 5. Справка-декларация за техническото оборудване и механизация – Образец № 11, придружена с доказателства, че участникът разполага с декларираното техническо оборудване и механизация (собствени или наети).
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за строежи І-ва категория, най-малко за четвърта група. 2. Участникът следва да има опит през последните 5 (пет) години - най-малко един изпълнен договор за строителство на обект - земно-насипно хиротехническо съоръжение, както и опит в изпълнение на договори за строителство за строежи първа категория, доказан с удостоверения/препоръки за добро изпълнение/ референции, съдържащи стойността, датата на която е приключило изплнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с номативните изисквания; актове за въвеждане на строежите в експлоатация; извлечения от договори или копия на други документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 3. Да има сключен договор за застраховка за професионална отговорност на лицето (лицата), което ще осъществява строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им съгласно чл.171 от ЗУТ. 4. Да има специалисти в екипа си със специалности хидрогеолог и инженер геолог. 5. Да има в екипа си специалист строителен инженер по хидротехническо строителство, с образователно - квалификационна степен - магистър, който да бъде назначен за технически ръководител при изпълнението на поръчката. 6. Да разполага със собствена или наета механизация за изпълнение на заложените в проекта строително-монтажни работи. В случай, че участникът участва като обединение/ консорциум, изброените по–горе изисквания се прилагат за обединението/ консорциума като цяло. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители, изброените по-горе изисквания се прилагат и към тях съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническа оценка по показатели: 1.1.наличие на технически средства и механизация - до 50 т.;1.2. Размер на покритие на застрахователната полица - до 20 точки;1.3.Гаранционен срок, предоставен от участника след въвеждане в експлоатация на обекта - до 20 т;1.4.Срок за изпълнение на поръчката– до 10 т. ; тежест: 40
Показател: Предложена цена; тежест: 60

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26.06.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.07.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 04.07.2014 г.  Час: 11:00
Място

офиса на дружеството

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

съгласно ЗОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ