Версия за печат

00087-2014-0076

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община 000696327, ул. Московска 33, За: инж. Евгения Захариева, Росина Атанасова, България 1000, София, Тел.: 02 9041365, E-mail: ezaharieva@sofia.bg, Факс: 02 9377467

Място/места за контакт: Дирекция " Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж" №3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Столична община, ул. Московска 33, За: Евгения Захариева, България 1000, София, Тел.: 02 9041365

Място/места за контакт: Евгения Захариева

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Столична община, ул Московска 33, За: Фронт офис, България 1000, София, Тел.: 02 9377506

Място/места за контакт: Фронт офис

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионална или местна агенция/служба

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изготвяне на морфологичен анализ на състава и количеството на битовите отпадъци образувани на територията на Столична община

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изготвяне на морфологичен анализ на състава и количеството на битовите отпадъци образувани на територията на Столична община, Конкретните задачи, които Изпълнителят следва да осъществи са: 1) Събиране и анализ на информация за количествата отпадъци (обхваща минимален период 3 месеца); 2) Основно охарактеризиране на отпадъците. 3) Извършване на морфологичен анализ. 4) Отчитане на поръчката.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79723000

Описание:

Услуги, свързани с анализа на отпадъци

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно техническо задание

Прогнозна стойност без ДДС
183333 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

30.12.2016 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

І.1.Гаранцията за участие е в размер на 1 800 (хиляда и осемстотин) лева; 2.Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. 3.Когато Участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 180 дни считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. 4.Когато Участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане с платежно нареждане, в което е изрично посочена процедурата, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на Столична община, дирекция „Финанси”, по следната сметка на Столична община: Сметка в лв (BGN):IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301;BIC Code: SOMBBGSF; Наименование на банката: Общинска банка, клон Врабча, ул. ''Врабча'' № 6.;Сметка в Евро (EURO);IBAN: BG 80 SOMB 9130 36 33008302;BIC Code: SOMBBGSF Наименование на банката: Общинска банка, клон Врабча, ул. ''Врабча'' № 6. 5.Банковите разходи по откриването на гаранцията за участие са за сметка на Участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящите указания размер. 6.Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. ІІ.Гаранция за изпълнение на договора – условия, размер и начин на плащане: 1.Гаранцията за изпълнение на Договора е в размер на 2 % от стойността на Договора за обществена поръчка, без включен ДДС; 2.Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция; 3.Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение; 4.Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение при подписване на Договора; 5.При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията; 6.При представяне на гаранцията във вид на платежното нареждане - паричната сума се внася по сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 33008301, или сметка в евро: IBAN: BG 80 SOMB 9130 36 33008302 към Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6, на името на Столична община, дирекция "Финанси"; 7.Гаранцията за изпълнение се освобождава се от Възложителя в срок от 30 (тридесет) календарни дни след приключване на изпълнението на договора; През този период Изпълнителят трябва да я поддържа валидна. 8.Възложителят ще освободи гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него;9.Банковите разходи за издаването на гаранциите се поемат от Изпълнителя. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите, така, че размерът на гаранциите да не бъде по-малък от размера, който е определен в настоящите указания;

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията се извършват както следва: 1. Първо междинно плащане - 20 % от договорената стойност по чл.2 в размер на …………………………. словом с ДДС, в срок до 30 работни дни след одобряване на фактура, представяне на приемо-предавателени протоколи за приемане на доклад, съгласно т.3.4.1 от техническото задание и първи междинен отчет, съгласно т.3.4.2 от техническото задание. 2. Второ междинно плащане - 20 % от договорената стойност по чл.2 в размер на …………………………. словом с ДДС, в срок до 30 работни дни след одобряване на фактура, представяне на приемо-предавателен протокол за приемане на втори междинен отчет, съгласно т.3.4.2 от техническото задание. 3. Трето междинно плащане - 20 % от договорената стойност по чл.2 в размер на …………………………. словом с ДДС, в срок до 30 работни дни след одобряване на фактура, представяне на приемо-предавателен протокол за приемане на трети междинен отчет, съгласно т.3.4.2 от техническото задание. 4. Размерът на междинните плащания по договора е общо 60 (шестдесет) % от предложената цена. 5. Окончателно плащане – 40% от договорената стойност по чл.2 в размер на …………………………. словом с ДДС след приключване изпълнението на всички възложени задачи по договора и представяне на приемо-предавателен протокол за приемане на окончателен отчет, съгласно т.3.4.3. от техническото задание. 6. Окончателното плащане се извършва в срок до 30 (тридесет) дни от одобрението от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на фактурата за окончателното плащане

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът в процедурата е обединение, което не е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата, Участникът следва да извърши регистрацията по БУЛСТАТ, след уведомяването му за извършеното класиране и преди подписване на Договора за възлагане на настоящата обществена поръчка и да представи заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение; Ако обединението се състои от чуждестранни лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени (чл.49 от Правилника за прилагане на ЗОП).

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществена поръчка могат да участват български и чуждестранни физически или юридически лица, включително и техни обединения. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор в раздел III.т.2.2 и 2.3 се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за эбединение. В случай, че Участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, членовете на обединението сключват споразумение за обединение, което трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: (а) всички членове на обединението са отговорни солидарно при изпълнението на Договора за възлагане на обществена поръчка;(б) всички членове на обединението са длъжни да останат в състава на обединението за целия период на изпълнение на Договора за възлагане на обществена поръчка. В споразумението за обединение или в друг документ подписан от участниците в обединението, те трябва да определят представляващият обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката.(чл.56, ал.1, т.2 от ЗОП). В споразумението те трябва да определят и наименованието на участника както и да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което Участникът следва да съобрази представянето на документите по чл. 56, ал. 3 от ЗОП. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. В случай че обединението е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата, копие на същото се прилага в офертата. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. Документите по ал.1, т.1 и т.6 на чл. 56 от ЗОП; се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. 2. документите по ал.1, т. 4 и 5 на чл. 56 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; 3.Участниците в процедурата трябва да представят: •единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър или копие от документа за регистрация – заверено с подпис и печат на лицето определено по съдебна регистрация да представлява дружеството (за Ю.Л. и Е.Т., които са регистрирани в България), а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност.;•документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът бъде представен в официален превод на български език (за юридическо лице, което не е регистрирано в България); •Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците, прилагат удостоверение за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени (извлечение от търговски или друг аналогичен документ, издаден от съд, регистър на дружества, търговска камара или друга институция, надлежно упълномощена по законите на юрисдикцията, които съдържат изрично и ясно разкриване на самоличността на законния/те представител/и на участника, като документът бъде представен в официален превод на български език. Датата на издаване на удостоверението за актуално състояние трябва да е до 4 месеца преди крайния срок за подаване на оферти. Всеки подизпълнител трябва да представи документите по ал.1,т.1, т.4, т.5 и т.6 от чл.56 на ЗОП, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на съответствието с финансовите изисквания, участникът следва да приложи към офертата си: информация за оборот от дейности, сходни с предмета на обществената поръчка (Образец № 8) копие от годишните отчети за приходите и разходите и балансите за последните три години или еквивалент, съгласно националните счетоводни стандарти в съответното законодателство по регистрация на участника.Чуждестранните участници са длъжни да представят изискуемите документи, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която са установени (чл. 50, ал. 1, т. 2 ЗОП.) За чуждестранни физически или юридически лица, документите трябва да бъдат преведени на български език. Забележка: Представянето на отчети за приходите и разходите и балансите не се изисква, когато същите са публикувани в Търговския регистър на Агенцията по вписванията. В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице изброените по – горе изисквания се прилагат за обединението като цяло. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители изброените по-горе изисквания се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
Минимални изисквания: Участниците следва да имат реализиран оборот от дейности, сходни с предмета на поръчката от последните 3 (три) години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - не по-малко от 400 000 (четиристотин хиляди) лв., без включен ДДС; Дейности, сходни с предмета на поръчката са услуги по консултантски дейности в областта на управление на отпадъците.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Доказване на изпълнението на изискването по т.1 от "изисквано минимално ниво" се извършва със Справка с изпълнени договори със сходен предмет (Образец № 9), придружен от препоръки за добро изпълнение. 2.За доказване на изискванията по т.2 от "изисквано минимално ниво", участникът трябва да предостави: списък на експертите. копие от диплома за завършено образование и професионална биография, за всеки от експертите. референция от работодател и /или възложител, в която да са посочени позицията, която е заемал експерта и обхвата на дейностите, които е изпълнявал. При подготовката на офертите си, Участниците трябва да съобразят следното: в списъка с изпълнени договори следва подробно да опише вида на извършените услуги, включително стойностите, периода на договорите и получателите (възложителите) на предоставяната услуга от участника. За всеки, посочен в списъка договор трябва да има приложени доказателства, удостоверяващи верността на отразените в списъка данни или препоръки за добро изпълнение. 3.Участниците следва да притежават регистрационен документ за изпълнение на услуги по събиране и транспортиране на отпадъци, издаден съгласно чл.35, ал.3 от ЗУО по реда на глава пета, раздел II от ЗУО или параграф 6 ал.1 от ПЗР на същия закон. 3.1.В случай на участник, който е обединение от няколко лица, всеки член на обединението, който ще извършва дейност по събиране и транспортиране на отпадъци /съгласно разпределението на участието, предвидено в Договора за създаване на обединение/, трябва да притежава регистрационен документ за изпълнение на услугите, издаден съгласно чл.35, ал.3 от ЗУО по реда на глава пета, раздел II от ЗУО или параграф 6 ал.1 от ПЗР на същия закон. 3.2.В случай че участникът е чуждестранно лице или обединение, в което участва чуждестранно лице, се допуска представянето на документ, еквивалентен на регистрационния документ по чл.35, ал.3 от ЗУО, за дейностите по събиране и транспортиране на отпадъци, издаден от съответния компетентен орган в държавата, където чуждестранното лице е установено. В този случай участникът следва да приложи извадка от съответния нормативен акт по националното му законодателство, който урежда посоченото обстоятелство. Документите се представят в официален превод на български език. В случай, че чуждестранното лице или обединението, в което участва чуждестранното лице, бъде определено за изпълнител, преди сключване на договора и започване на изпълнение на дейностите от предмета на настоящата обществена поръчка той следва да притежава и представи регистрационен документ, издаден съгласно чл.35, ал.3 от ЗУО по реда на глава пета, раздел II от ЗУО.
Минимални изисквания: 1. Участниците трябва да са изпълнили през последните три години, предхождащи крайния срок за получаване на офертите, не по-малко от 1 договор за услуги, сходни с предмета на обществена поръчка за население над 50 000 жители. Под „услуги, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка” се разбират услуги, свързани с изготвяне на морфологичен състав на битовите отпадъци (анализ на количествата и състава на отпадъците) на национално 2.Участникът следва да разполага с минимум 3 ключови експерти (един ръководител на екипа и двама ключови експерти), които отговарят на следните изисквания за професионална квалификация, умения и опит: 2.1. Ръководителят на екипа следва да има професионална квалификация и опит, свързан с предмета на поръчката, както следва: а) висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна образователна степен или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина; б) не по-малко от 7 години опит в областта на управление на отпадъците и изпълнен поне 1 договор за услуги, като ръководител на екип за определяне на морфологичния състав на битовите отпадъци (анализ на количествата и състава на отпадъците) и поне 1 договор за услуги, като ръководител на екип за основно охарактеризиране на отпадъци. Участникът трябва да предложи екип от експерти за изпълнението на задачите, описани в Техническите спецификации и задължително да посочи следните ключови експерти: 2.2. Ключов експерт № 1 – анализ на количествата отпадъци Изисква се професионална квалификация и опит, свързан с предмета на поръчката, както следва: а) висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна образователна степен или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина. б) не по-малко от 5 години опит в областта на управление на отпадъците и участие в изпълнение на поне 1 договор за услуги в качеството му на ръководител или експерт по определяне на морфологичния състав на битовите отпадъци (анализ на количествата и състава на отпадъците) за изпълнение на консултантски услуги свързани разработване на нормативни или стратегически документи или методики на национално/регионално или общинско равнище. 2.3. Ключов експерт № 2 – управление на отпадъци следва да има професионална квалификация и опит, свързан с предмета на поръчката, както следва: а) висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна образователна степен или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина. б) не по-малко от 5 години опит в областта на управление на отпадъците и участие в изпълнение на поне 1 договор за услуги в качеството му на експерт по управление на отпадъците, в т.ч. основно охарактеризиране на отпадъците или извършване на морфологичен анализ (анализ на количествата и състава на отпадъците). 3.Участникът следва да представи заверено копие на регистрационен документ за извършване на дейности по събиране и транспортиране на отпадъци, чл. 35, ал. 3 от Закона за управление на отпадъците (ЗУО) или параграф 6 ал.1 от ПЗР на същият закон.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Ценово предложение; тежест: 40
Показател: Техническо предложение; тежест: 60

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 9 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят Документацията за участие с подробни данни и изисквания необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул."Париж" №3 ст.№1, след издаване на фактура на ул. "Париж" 3, ет. 2, ст.204 и заплащането й в касата на ул."Париж" № 3. ет. 2 ст. 201. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и 14.00 ч. до 16.00 ч., а последния ден от месеца от 10.00 ч. до 12.00ч. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Документацията за участие се предоставя след представяне на платежен документ. При закупуване на документацията лицата предоставят административни данни - наименование на фирмата, телефон, факс, електронна поща, необходими за изпращане на отговори в случай на постъпили въпроси. При поискване от заинтересовано лице, придружено от платежен документа за стойността на документацията, Възложителят ще я изпрати по куриер за сметка на лицето, отправило искането. Цената на документацията се превежда по банкова сметка на Столична община: IBAN BG81 SOMB 9130 31 33008301 BIC SOMBBGSF, Общинска банка, клон "Врабча", ул. "Врабча". При закупуване на документацията лицата предоставят административни данни - наименование на фирмата, телефон, факс, електронна поща, необходими за изпращане на отговори в случай на постъпили въпроси. 6. От датата на публикуване в електрония регистър на АОП ще бъде предоставен достъп до документацията за участие в процедурата в профила на купувача на адрес www.sofia.bg. раздел „Обществени поръчки”. Желаещите да подадат оферта Участници следва да закупят същата в указания в Обявлението срок, като при закупуването същите получават пълната документация на хартиен носител.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.07.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11.07.2014 г.  Час: 14:00
Място

ул. Московска 33

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средства за масова информация и юридически лица с нестопанска цел. Датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти ще бъдат обявени на сайта на Столична община на адрес www.sofia.bg, най-малко един ден преди тяхното отваряне.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5,т.1 и ал.6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.05.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ