Версия за печат

00151-2014-0017

BG-Троян: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Троян, пл. "Възраждане" №1, За: Пламенка Гечева, Република България 5600, Троян, Тел.: 0670 68005, E-mail: mayor@troyan.bg, Факс: 0670 68005

Място/места за контакт: Община Троян

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.troyan.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.troyan.bg/obshtestveni-porachki.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Текущ и основен ремонт на сгради – общинска собственост“, по обособени позиции: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1: 1.Текущ ремонт бани, коридори и под зала в спортна зала “Чавдар “ ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2: 1.Ремонт покрив и балкони читалище с.Борима 2.Основен ремонт покрив сграда ЦДГ „Осми март 3.Ремонт сграда общинска собственост/ЗС/ с.Врабево в т.ч. покрив ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3: 1.Основен ремонт централно стълбище, стени първи етаж и настилки на Детска ясла 1 2.Ремонт стая в ОУ "Ив.Хаджийски" за обособяване на кабинет за професионално обучение към ОПЦ 3.Подмяна дограма и вътрешна облицовка в читалище “Просвета”, кв.”Велчевско” 4.Ремонт сграда общинска собственост /ЗС/ с.Дълбок Дол ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №4: 1. Млечна кухня към Детска ясла №1 гр.Троян – топлоизолация.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: територията на община Троян
Код NUTS: BG315
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изпълнението на поръчката се финансира от бюджета на община Троян за 2014г. Основната цел на тази поръчка е избор на изпълнител/и за извършване на ремонт и модернизация на общински сгради на територията на община Троян. Поръчката включва изпълнението на следните видове дейности: демонтажни работи; доставка на необходимите материали; строително монтажни работи включващи ремонт покриви, подмяна обшивки от , подмяна прозорци, железарски работи, мазилки, настилки , шпакловки, боядисване с латекс. външна топлоизолация и други - описани подробно в техническата спецификация. Всички дейности, свързани с удостоверяване на действително извършените СМР. Планираните СМР са съобразно количествена сметка изготвена от възложителя. Количествената сметка е предварителна. Установяване на действителните количества ще става по описания ред в техническата спецификация.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно Техническа спецификация, неразделна част от документацията.

Прогнозна стойност без ДДС
56250 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

15.10.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

На основание чл.59, ал.5 от ЗОП Възложителят се отказва от правото си да изиска гаранция за участие в процедурата. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка, за съответната обособена позиция е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция в оригинал или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Троян, и че е със срок до 31.12.2014 г. При представяне на гаранцията за изпълнение в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично трябва да се посочи процедурата, за която се представя гаранцията, а именно: „ Гаранция за изпълнение по договор за строителство с предмет:„Текущ и основен ремонт на сгради – общинска собственост“, по обособени позиции: Обособена позиция № ................. (изписва се името на обособената позиция)“. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Поръчката се финансира със средства от бюджета на Община Троян. Разплащането на изпълнените СМР се извършва след подписване на протокол Образец 19, протокол Образец 15 от Наредба №3/2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и представяне на оригинална фактура от страна на Изпълнителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата съдържа три отделни запечатани непрозрачни плика: Плик №1-Документи за подбор, който съдържа: 1)Оферта за участие-Образец №1; 2)Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника–Образец №2; 3)Регистрационни документи на участника - подава се от участника, всеки член в обединението и подизпълнителя; документ за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър. Когато не е представен ЕИК, съгласно чл.23 от ЗТР, участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти за участие и удостоверение за актуално състояние; Документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство или еквивалентен документ, издаден от държавата, в която е установено, като документът бъде преведен на български език в официален превод по смисъла на §1, т.16а от ЗОП (за юридическо лице, което не е регистрирано в България); Заверено от участника копие от документ за самоличност, ако участникът е физическо лице. Когато участникът е чуждестранно физическо лице, документа за самоличност следва да се представи в официален превод. 4)Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) 5)Заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за търговска регистрация; 6)Декларации за липсата на обстоятелства чл.47, ал.1, т.1, б."а", б."б", б."в", б."г",б."д", т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.2а, предл.1, т.3 и т.5, ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП–Образец №3, Образец №4 и Образец №5; 7)Декларация по чл.55, ал.5 от ЗОП-Образец №6 8)Декларация по чл.55, ал.6 от ЗОП-Образец №7; 9)Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника:-Декларация и заверено копие на полицата за застраховка за професионална отговорност по чл.171, ал.1 от ЗУТ на строителя за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията му-Образец №8- подава се от участника, от членовете в обединението и от подизпълнителя, които са ангажирани със строителство. 10)Доказателства за техническите възможности за изпълнение на обществената поръчка:-Списък на основните договори с предмет същия или сходен с предмета на съответната обособена позиция на настоящата обществена поръчка, изпълнени от участника през последните 5 години (до датата на подаване на офертата)-Образец №10; –Декларация и заверено копие на удостоверението за вписване в Централния професионален регистър на строителя за първа група строежи от четвърта категория по чл.137, ал.1, т.4 от ЗУТ, съгласно чл.5, ал.6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния регистър на строителя-Образец №9. 11)Декларация за запознаване със строителната площадка-Образец №11 12)Декларация за участието на подизпълнители–Образец №12 13)Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв–Образец №13 14)Декларация, че участникът приема условията на проекта на договор–Образец №14 15)Декларация Образец №15 по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП 16)Декларация Образец №16 за отсъствие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици Плик №2-Предложение за изпълнение на поръчката съдържа: 1)Попълва се Образец №17 „Предложение за изпълнение на поръчката” 2)Технологична програма(Подробно описание на предложените дейности и начина на изпълнение на поръчката)–Приложение №17.1 3)Линеен календарен график за изпълнение–Образец №17.2 Плик №3-Предлагана цена съдържа: 1)Попълва се Образец №18 „Ценово предложение” 2)Попълнена КСС-Образец18.1 3)Анализи на единичните офертни цени на видове работи по КСС.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Декларация и заверено копие на полицата за застраховка за професионална отговорност по чл.171, ал.1 от ЗУТ на строителя за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията му - попълва се Образец №8 - подава се от участника, от членовете в обединението и от подизпълнителя, които са ангажирани със строителство.
Минимални изисквания: Участникът трябва да има застраховка за професионална отговорност по чл.171, ал.1 от ЗУТ с минимална застрахователна сума в съответствие с чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Застрахователната полица трябва да отговаря на предмета на поръчката и да е валидна, към датата, определена в Обявлението за обществената поръчка като краен срок за подаване на офертите. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, документите за доказване на икономическото и финансовото състояние се прилагат и за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите за доказване на икономическото и финансовото състояние се прилагат от всеки член на обединението съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. За чуждестранните участници се изисква наличие на еквивалентно право.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: А) Списък на основните договори с предмет същия или сходен с предмета на съответната обособена позиция на настоящата обществена поръчка, изпълнени от участника през последните пет години (до датата на подаване на офертата) с посочен предмет на договора, стойност и Възложител и придружен от препоръки за добро изпълнение. Препоръките трябва да посочват обхвата и обема на работа, стойността, датата на започване и приключване на работата по него и мястото на изпълнение, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Ако в препоръката не се съдържа цялата информация, поискана от Възложителя, участниците представят копия от приемо-предавателни протоколи и/или актове за завършване на работата. Забележка: Дейности сходни с предмета на поръчката за: • за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1 - са дейности, свързани с изпълнение на строително-монтажни работи по ремонт на дървени подове – шлайфане и лакиранеи разчертаване в спортни зали и салони • за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2 - са дейности, свързани с изпълнение на строително-монтажни работи по ремонт на покриви с цигли. • за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 3 - са дейности, свързани с изпълнение на строително-монтажни работи по подмяна на настилки, облицовки, подмяна дограма с алуминиева, обръщане страници, боядисване с латекс и укрепване на конструкции. • за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 4 - са дейности, свързани с изпълнение на външна топлоизолация,външни мазилки, обръщане страници. Б) Декларация и заверено копие на удостоверението за вписване в Централния професионален регистър на строителя.
Минимални изисквания: А) През последните пет години (до датата на подаване на офертата) участникът трябва да е изпълнил успешно договор/и за строителство с предмет, сходен с предмета на съответната обособена позиция на настоящата обществена поръчка, като това обстоятелство се доказва със заверени копия на препоръки за добро изпълнение, които участникът прилага към Списъка на договорите. В Списъка следва да се посочат не повече от 5 (пет) договора. Когато участникът е обединение, изискването е за обединението като цяло. Б) Участникът трябва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя и да има издадено удостоверение от Камарата на строителите за строителството за първа група строежи от четвърта категория по чл.137, ал.1, т.4 от ЗУТ, съгласно чл.5, ал.6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя или за по-висока категория строежи. В случай на участие на чуждестранни лица Възложителят ще приеме еквивалентен документ. В случай, че участникът ползва подизпълнител/и и някои от подизпълнителите му ще извършва отделни части или видове СМР, то този подизпълнител също трябва да представи Удостоверение за вписване в ЦПРС за дейността, която ще изпълняват. Когато участникът е обединение, изискването важи за членовете на обединението, които са пряко ангажирани с изпълнение на строителните дейности съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. В случай, че участникът участва като обединение, изброените по-горе изисквания се прилагат за обединението като цяло.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
12.06.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
19.06.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 20.06.2014 г.  Час: 10:00
Място

Постъпилите оферти се отварят в сградата на Общинска администрация - Троян, гр. Троян, пл."Възраждане" № 1 в Заседателната зала на трети етаж.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията подлежи всяко решение на Възложителя на процедурата за възлагане на обществена поръчка, относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки други документ, свързан с процедурата. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. изтичането на срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 2. публикуването на решението за откриване на процедура по чл.76, ал.3 или чл.86, ал.3 от ЗОП или на договаряне без обявление; 3. получаване на решението по чл.79, ал.12, чл.83г, ал.11, чл.83ж, ал.1, чл.88, ал.11, чл.93ж, ал.4, чл.106, ал.4 и чл.119м, ал.2 от ЗОП; 4. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 5. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз Срокът за обжалване на решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия 1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3. документацията получена след срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.05.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1
1) Кратко описание

1.Текущ ремонт бани, коридори и под зала в спортна зала Чавдар

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях

3) Количество или обем

Съгласно Техничската спецификация, неразделна част от настоящия договор.

Прогнозна стойност, без ДДС
5000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 15.10.2014 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2
1) Кратко описание

1.Ремонт покрив и балкони читалище с.Борима 2.Основен ремонт покрив сграда ЦДГ „Осми март 3.Ремонт сграда общинска собственост/ЗС/ с.Врабево в т.ч. покрив

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях

3) Количество или обем

Съгласно Техническа споецификация, неразделна част от настоящата документация.

Прогнозна стойност, без ДДС
27916.67 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 15.10.2014 г. 
5) Допълнителна информация

Предложените от участника ценови оферти не могат да надвишават прогнозните стойности, посочени от Възложителя по отделните обекти от обособената позиция, а именно: 1.Ремонт покрив и балкони читалище с.Борима – до 416.67 лв без вкл. ДДС или 500,00 лв. с ДДС 2.Основен ремонт покрив сграда ЦДГ „Осми март – до25 000 лв. без вкл. ДДС или 30 000,00 лв. с ДДС 3.Ремонт сграда общинска собственост/ЗС/ с.Врабево в т.ч. покрив –до 2500 лв. без вкл. ДДС или 3 000,00 лв. с ДДС.


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3
1) Кратко описание

1.Основен ремонт централно стълбище, стени първи етаж и настилки на Детска ясла 1 2.Ремонт стая в ОУ "Ив.Хаджийски" за обособяване на кабинет за професионално обучение към ОПЦ 3.Подмяна дограма и вътрешна облицовка в читалище “Просвета”, кв.”Велчевско” 4.Ремонт сграда общинска собственост /ЗС/ с.Дълбок Дол.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях

3) Количество или обем

Съгласно Техническа спецификация, неразделна част от настоящата документация.

Прогнозна стойност, без ДДС
15000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 15.10.2014 г. 
5) Допълнителна информация

Предложените от участника ценови оферти не могат да надвишават прогнозните стойности, посочени от Възложителя по отделните обекти от обособената позиция, а именно: 1.Основен ремонт централно стълбище, стени първи етаж и настилки на Детска ясла 1 – до 8333,33 лв. без вкл. ДДС или 10 000,00 лв. с ДДС 2.Ремонт стая в ОУ "Ив.Хаджийски" за обособяване на кабинет за професионално обучение към ОПЦ - до 4166.66 лв. без ДДС или 5 000 лв. с ДДС 3.Подмяна дограма и вътрешна облицовка в читалище “Просвета”, кв.”Велчевско” – до 1666.67 лв. без вкл. ДДС или 2 000,00 лв. с ДДС 4.Ремонт сграда общинска собственост /ЗС/ с.Дълбок Дол – до 833,33 лв. без вкл. ДДС или 1 000,00 лв. с ДДС.


Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №4
1) Кратко описание

1. Млечна кухня към Детска ясла №1 гр.Троян – топлоизолация

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях

3) Количество или обем

Съгласно Техническа спецификация, неразделна част от настоящатаа документация.

Прогнозна стойност, без ДДС
8333.33 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение