Версия за печат

00265-2014-0064

BG-Раднево: 06 - Финансови услуги (Застрахователни услуги, Банкови и инвестиционни услуги)

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 833017552

"Мини Марица-изток" ЕАД, ул. "Георги Димитров" №13, За: Виолета Тотева - Експерт търговия, отдел "Търговски", Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3023/, E-mail: v_toteva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел "Търговски"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/bg/public.php.

Електронен достъп до информация: http://www.marica-iztok.com/bg/public.php.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

"Мини Марица-изток" ЕАД, ул. "Георги Димитров" №13, За: Нина Михайлова, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3323/, E-mail: nina.mihajlova@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: стая №609, ет.6, регистратура на отдел "Търговски"

I.2) Основна дейност

Проучване и добив на въглища или други твърди горива

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

„Предоставяне на инвестиционен кредит за финансиране на обекти/позиции от Инвестиционната програма на „Мини Марица-изток” ЕАД с общ лимит до 50 000 000 лева” – реф. № 013/2014 г. - ЗОП

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 6 (06 - Финансови услуги (Застрахователни услуги, Банкови и инвестиционни услуги))
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
територията на Р България
Код NUTS: BG344
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на процедурата е получаването на инвестиционин кредит, при следните условия: - вид на кредита: обезпечен инвестиционен кредит. Обeзпечение по кредита е особен залог върху обектите от Инвестиционната програма на възложителя, описани в Приложение към документацията за участие. - общ лимит на кредита: до 50 000 000,00 лева. - гратисен период за усвояване на средствата: 24 месеца от датата на сключване на договор. - срок за връщане (погасяване на кредита): 96 месеца, след изтичане на гратисния период..

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

66113000

Описание:

Услуги по предоставяне на кредит

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

общ лимит на кредита: до 50 000 000,00 лева

II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

120

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е 100 000 лв. или евровата им равностойност. Представя се в заявлението за участие и се освобождава съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността му. Когато гаранцията е парична сума, тя се внася по сметката на Възложителя в „Първа Инвестиционна Банка”АД по сметка в лева: IBAN: BG10 FINV 9150 10BG N05J 05 и BIC: FINV BG SF или в „КТБ”АД по сметка в евро: IBAN: BG63 KORP 9220 1400 1649 01, BIC: KORP BG SF. Условията по гаранциите са съгласно документацията за участие.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

За ползвания кредит, Възложителят заплаща на Изпълнителя годишна лихва върху фактически ползваните суми по кредита. Лихвата се начислява ежедневно върху дебитното салдо по заемната сметка на Възложителя и е платима ежемесечно на 20 – то число на съответния месец.. В случаите, когато този ден е неработен, лихвата е дължима на първия следващ работен ден. Лихвата се изчислява на база 360 (триста и шестдесет) дни годишно и начислява върху непогасената част от кредита до пълното му погасяване. През 24-месечния гратисен период на усвояване на средствата Възложителят заплаща на Изпълнителя годишна лихва за фактически ползваните суми по кредита. След изтичане на този период, за останалия период на кредита, Възложителя заплаща на Изпълнителя, главница и лихви за фактически ползватите суми. Заплащатането им става с намаляващи вноски (равни части от главницата).

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

няма

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Всеки Кандидат представя в офертата си: а) Актуално състояние или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър /ЗТР/, когато кандидатът е юридическо лице или едноличен търговец. Копие от документ за самоличност, когато кандидатът е физическо лице. Документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът бъде в официален превод (за юридическо лице, което не е регистрирано в България). При кандидат обединение, което не е юридическо лице се представя копие от договор за създаване на обединение, подписан от лицата в обединението. Договорът да е с нотариална заверка на подписите. Освен договора кандидатът да представи декларация, подписана от представляващите партньорите в обединението, в която се декларира разпределението на дейностите и представляващите обединението за целите на поръчката. Документите за регистрация по чл. 77, ал.3, т.1 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. б) Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1, т.2 и т.3; чл.47, ал. 2, т.1, т.2 и т.3 и чл.47, ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП – представят се декларации по приложен в документацията за участие образец. Кандидат, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1, т.2 и т.3 от ЗОП се отстранява от участие. При кандидат обединение, което не е юридическо лице документите по чл.77, ал.3, т.2 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. в) Декларация за приемане на условията в проекта на договора и общите условия към него. г) Документите по чл.77 от ЗОП, описани в настоящото обявление и документацията за участие. д) Списък на документите, съдържащи се в заявлението, подписан от кандидата

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Няма изисквания

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Кандидатите в процедурата трябва да са регистрирани и лицензирани за извършване на банкова дейност в страна от Европейския съюз (ЕС). Доказва се с: копие от лиценз и заповед, издадени от БНБ, когато кандидати в процедурата са банки със седалище в Р. България или банки със седалище в чужбина, които участват в настоящата процедура чрез свой клон в страната. Кандидатите, които са с регистрация в чужбина представят лиценз от съответната лицензираща институция, съгласно законите на държавата по регистрация на участника.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

реф. № 013/2014 г. - ЗОП

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
17.06.2014 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

В брой в касата на Дружеството, всеки работен ден от 10,00 до 11,50 и от 13,00 до 15,00 часа или внесени в "Първа Инвестиционна Банка”АД по сметка в лева: IBAN: BG10 FINV 9150 10BG N05J 05 и BIC: FINV BG SF. Цената на документацията е 6 лева с ДДС за български данъчно-задължени лица, и 5 лева или 2,5 евро за всички останали. По желание на кандидата, изразено в писмена форма, документацията за участие и фактурата за закупена документация може да бъде изпратена чрез български куриер. За целта е необходимо в писмото да се посочи: точен адрес за кореспонденция, за фактурата - наименование и адрес на получателя, материално отговорно лица, ДДС № и банкови сметки. Всички разходи по получаване на документите са за сметка на кандидата.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
27.06.2014 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 30.06.2014 г.  Час: 11:00
Място

Управлението на Дружеството, ет.1, заседателна зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Кандидатите или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация или юридически лица с нестопанска цел имат право да присъстват при отваряне на заявленията

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферта: няма Класирането на офертите се извършва на база договорената с всеки от поканените и допуснати до класиране участници цена на кредита. Критерият за оценка е най-ниска цена (цена на кредита) формирана на годишната лихва по кредита - годишен EURIBOR плюс надбавка и размера на наказателния лихвен процент за просрочено плащане /главница и/или лихва/. Оценката се извършва по следната формула: ЦК=0.95*ГЛК1 + 0.05*НЛ, където: Годишната лихва по кредита е годишен EURIBOR плюс надбавка. Оценката на показателят “годишната лихва по кредита” се изчислява по формулата: ГЛК = ГЛК min/ ГЛК i*100, където: ГЛК е оценката на годишната лихва по кредита на i-тия участник, ГЛКmin е най-ниската годишната лихва по кредита, договорена с участник в процедурата - в % ГЛКi е годишната лихва по кредита, договорена с участник в процедурата - в % Тежест на критерия (ГЛК) – 95%. Наказателна лихва при просрочие Оценката на показателят “наказателна лихва при просрочие” се изчислява по формулата: НЛ = НЛmin/НЛi*100, където: НЛ е оценката на наказателната лихва при просрочие на i-тия участник, НЛmin е най-ниската наказателна лихва при просрочие от участник в процедурата - в % НЛi е предлаганата наказателна лихва при просрочие от i-тия участник - в % Тежест на критерия (НЛ) –5%. За оценяване на офертите възложителят ще използва стойността на годишния EURIBOR и ОЛП към датата на провеждане на договарянето.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 и следващи от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.05.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ