Версия за печат

02718-2014-0157

BG-с. Михалково: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Териториално Поделение Държавно горско стопанство /ТП ДГС/ - Михалково към Държавно предприятие - Южноцентрално държавно предприятие /ДПЮЦДП/ - Смолян, с. Михалково, За: Атанас Карагьозов - юрисконсулт, тел.: 0877 130 888, Република България 4820, с. Михалково, Тел.: 030472 316, E-mail: dgsmihalkovo@ucdp-smolian.com, Факс: 030472 316

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dgsmihalkovo.ucdp-smolian.com; http://ucdp-smolian.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: управление на горски територии - държавна собственост

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка чрез закупуване на дезинфекционни материали, почистващи препарати и санитария за нуждите на ТП „ДГС – Михалково” ЮЦДП-гр.Смолян”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: административна сграда на ТП "ДГС - Михалково", с. Михалково
Код NUTS: BG424
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Избраният изпълнител ще извършва доставки на дезинфекционни материали, почистващи препарати и санитария за нуждите на ТП „ДГС – Михалково” по заявка на възложителя.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

24455000, 39831000, 44411000

Описание:

Дезинфектанти
Перилни и почистващи препарати
Санитарни изделия

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозните количества и видове дезинфекционни материали, почистващи препарати и санитария за доставка са съгласно Приложение №11 от документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност без ДДС
4000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Размерът на гаранцията за участие в процедурата е 40 лева. Гаранцията за участие е парична сума или банкова гаранция по избор на кандидата. Гаранцията за участие се внася по сметка: ЮЦДП ТП ”ДГС – Михалково” IBAN: BG48 KORP 9220 1052 6811 01, BIC: KORP BGSF, „Корпоративна търговска банка” АД – гр. Смолян. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% (три процента) от прогнозната стойност за изпълнение на поръчката. Гаранцията за изпълнение е парична сума или банкова гаранция по избор на кандидата. Гаранциите за изпълнение във формата на парична сума се внасят по банков път по сметка: ЮЦДП ТП ”ДГС – Михалково” IBAN: BG48 KORP 9220 1052 6811 01, BIC: KORP BGSF, „Корпоративна търговска банка” АД – гр. Смолян, а банковата гаранция в същите размери – оригинал, издаден от българска или чуждестранна банка със срок на валидност – с 30 (тридесет) дни по – дълъг от срока на договора. Гаранцията за изпълнение се представя при подписване на договора от участника, определен за изпълнител на поръчката.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят заплаща на изпълнителя действително извършените доставки в срок до 3 работни дни след приемане на същите и издаване на фактура от изпълнителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всяка оферта трябва да съдържа следните документи и попълнение образи от документацията за участие: 1. Оферта за участие по образец (Приложение №3); 2. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; 3. Копие от документ за внесена гаранция за участие; 4. Копие от платежно нареждане/фактура за закупена документация за участие; 5. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 и ал.5, т.1 от ЗОП (Приложение №5); 6. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.2 и 3 и ал.5, т.2 от ЗОП (Приложение №6); 7. Декларация – съгласие на подизпълнителя/ите по чл.55, ал.5 от ЗОП по образец (Приложение №7) – попълва се и се подава от подизпълнителите, ако се предвижда участието на такива. 8. Техническо предложение за изпълнение на поръчката по образец – (Приложение №8); 9. Срок за изпълнение на поръчката по образец – Приложение №9; 10. Предлагана цена (Ценово предложение) по образец – Приложение №10. 11. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от Закона за обществените поръчки (Приложение №12).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: не
Минимални изисквания: не
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: не
Минимални изисквания: не
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 588560 от 27.02.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06.06.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията за участие е 10 (десет) лева без вкл. ДДС. Документацията може да бъде заплатена в касата на ТП ”ДГС – Михалково” или по банкова сметка на ЮЦДП ТП ”ДГС – Михалково” IBAN: BG48 KORP 9220 1052 6811 01, BIC: KORP BGSF, „Корпоративна търговска банка” АД – гр. Смолян.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.06.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17.06.2014 г.  Час: 10:00
Място

административна сграда на ТП "ДГС - Михалково", с. Михалково

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 и сл. от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.05.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ