Версия за печат

00080-2014-0018

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695317

Министерство на здравеопазването, площад "Света Неделя" № 5, За: Иво Янчев, Р България 1000, София, Тел.: 02 9301466, E-mail: iyanchev@mh.government, Факс: 02 9301451

Място/места за контакт: Дирекция "ИОП"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.mh.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.mh.government.bg/Articles.aspx?lang=bg-BG&pageid=432&home=true.

Електронен достъп до информация: http://www.mh.government.bg/Articles.aspx?lang=bg-BG&pageid=432&home=true.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Избор на изпълнител за абонаментна поддръжка на софтуерни продукти, в две обособени позиции.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София, пл. "Света Неделя" №5, централна сграда на МЗ
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Избор на изпълнител за абонаментна поддръжка на софтуерни продукти, в две обособени позиции както следва: Обособена позиция № 1: „Поддръжка и обслужване на ПП „Единна информационна система за отчитане и контрол на бюджетните средства“ , включваща модули ПП Скиптър-обслужващ счетоводство, фактуриране, складове, ДМА, SALZ, B3, ЕКВА РАВНЕНИЕ, Автопарк, Каса, ПП Терес – заплати и граждански договори, Опал- 2005, Опал – Х, Еква контрол, Модул ЮнионСПР“; Обособена позиция № 2: „Извънгаранционна абонаментна поддръжка на сървър “sunfirex4100”, абонаментна поддръжка на софтуерен продукт “check point“ и закупуване на допълнителни модули към него”".

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

72267000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт на софтуер

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изпълнението на позиция № 1 включва следните дейности: абонаментно обслужване на всички модули на софтуерните системи, подръжка и настойка на ПП Скиптър-обслужващ счетоводство, фактуриране, складове, ДМА, и ПП Скиптър Поделения, SALZ, B3, ЕКВА РАВНЕНИЕ, Автопарк, Каса, ПП Терес – заплати и граждански договори, Опал- 2005, Опал – Х, Еква контрол, Модул ЮнионСПР“, създаване на аналитичности и структури по проекти съгласно изискванията на оперативните програми. Изпълнението напозиция № 2 включва следните дейности:Доставка на лицензи и абонаментна поддръжка на софтуерни продукти CheckPoint за потребителски акаунт 0006243388, доставка на компоненти за награждане на сървър SunFireX4100 и абонаментна поддръжка.

Стойност, без да се включва ДДС
65000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие – парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: БНБ ЦЕНТРАЛНО УПРАВЛЕНИЕ Банков код (BIC): BNBG BGSD; Банкова сметка (IBAN): BG21 BNBG 9661 3300 1293 01 Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на „парична сума”, платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат. В гаранцията за участие следва да бъде посочен предметът на поръчката. Гаранцията за участие е в размер: За обособена позиция № 1 – 200, 00 лв. За обособена позиция № 2 – 450, 00 лв. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Срокът на валидност на гаранцията за участие следва да е не по-кратък от срокът на валидност на офертата. 2. Гаранция за изпълнение Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя: БНБ ЦЕНТРАЛНО УПРАВЛЕНИЕ Банков код (BIC): BNBG BGSD; Банкова сметка (IBAN): BG21 BNBG 9661 3300 1293 01 Ако участникът, определен за изпълнител, избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на „парична сума”, платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. В случай, че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис и печат. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност 60 (шестдесет) календарни дни след датата на изпълнение на договора. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция за изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията. Когато участник в процедурата е обединение от правни субекти, което не е юридическо лице, в документа за внесена гаранция или банковата гаранция следва да е отразено, че тя се внася от цялото обединение и ползва всички участници в обединението, а не само идентификация на единия от тях.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. За позиция № 1 - по банков път, до тридесет календарни дни след представяне на фактура в Дирекция „ Счетоводство и финанси“. За позиция № 2: 2.1. За доставка на лицензии, плащането се извършва еднократно в български лева, по банков път в срок до 30 /тридесет/ дни след предоставянето на оригинална фактура с включен ДДС и подписан двустранен приемателно-предавателен протокол, удостоверяващ получаването на лицензионния сертификат; 2.2. За доставка на компоненти за надграждане на сървър SunFireX4100, плащането се извършва еднократно в български лева, по банков път в срок до 30 /тридесет/ дни след предоставянето на оригинална фактура с включен ДДС и подписан двустранен приемателно-предавателен протокол, удостоверяващ получаването на лицензионния сертификат 2.3. За абонаментна поддръжка на сървър и софтуерни продукти Изпълнителят предоставя фактура за период от три месеца и подписан за всеки месец двустранен протокол за извършена дейност. Плащането се извършва в български лева по банков път до 30 /тридесет/ дни на следващия месец след периода.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Оферта 2. Копие на документ за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. 3. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата. 4. Документ - договор или споразумение, подписан от лицата, включени в обединението, когато участник в процедурата е обединени/консорциум, което не е юридическо лице, в който задължително се посочва представляващия. 5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по 47, ал. 1, т. 1 (без б. „е“), ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП. 6. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП 7. Декларация за участието или неучастието на подизпълнители по чл.56, ал.1, т.8 от Закона за обществените поръчки. 8. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител. 9. Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от Закона за обществените поръчки за приемане на условията в проекта на договора. 10. Декларация, съдържаща списък на изпълнените от участника договори, съгласно чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП. 11. Документ за внесена гаранция за участие. 12. Документ за закупена документация за участие – копие.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. За обособена позиция № 2 - Декларация по образец, съдържаща информация за оборота от предоставянето на услуги, сходни с предмета на поръчката, за посочените три (2011, 2012 и 2013 г.) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът по позиция № 2, следва да има реализиран оборот от предоставянето на услуги, сходни с предмета на поръчката общо за предходните 3 (три) приключили финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер не по-малко от45 000 лв. 2.За обособена позиция №1 - Възложителят няма изисквания към участниците за икономически и финансови възможности.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък-декларация на основните договори сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 /три/ години, включително стойностите, датите и възложителите по договорите. 2. Списък-декларация, че участникът разполага с екип, придружена от автобиографии на инженерите, копия на дипломи, копия на сертификати за правоспособност/, преминат курс на обучение, копия от трудови или граждански договори или копия от трудови книжки. 3. Заверено от участника копие на валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент издаден на участникът с обхват съгласно предмета на обществената поръчка. Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът следва да има изпълнен за последните три години, считано до срока за подаване на оферти в настоящата процедура, опит в изпълнението на минимум 2 /два/ договора с предмет, сходен с предмета на поръчката. 2. За обособена позиция №1 - Участникът следва да разполага с екип от минимум с 2 лица наети по трудово или друг вид правоотношение, които ще осигурят поддръжката на информационната система. 3. Участникът в процедурата трябва да притежават валиден сертификат за качество ISO 9001:2008 за изграждане и обслужване на системите предмет на поръчката или еквивалент. Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
02.06.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Плащането трябва да бъде извършено по сметка на Министерство на здравеопазването – Банка: БНБ Централно управление, BIC: BNBG BGSD, IBAN: BG83 BNBG 9661 3000 1293 01, в платежното нареждане се посочва номера на решението на поръчката или в касата на Министерство на здравеопазването на адрес: гр. София - 1000, пл. „Света Неделя” № 5, ет. 4, стая № 408

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
12.06.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 13.06.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, площад "Света Неделя" №5

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: а) осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за: престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; б) обявен в несъстоятелност. в) е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; г) е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; д) има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; е) има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; ж) е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; з) при които лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП, са свързани лица по смисъла на § 1, т. 23а от допълнителните разпоредби на Закона за обществените поръчки с Възложителя или със служители, на ръководна длъжност в неговата организация; и) които са сключили договор с лице по чл. 21 или чл. 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.05.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Поддръжка и обслужване на ПП „Единна информационна система за отчитане и контрол на бюджетните средства“ , включваща модули ПП Скиптър-обслужващ счетоводство, фактуриране, складове, ДМА, SALZ, B3, ЕКВА РАВНЕНИЕ, Автопарк, Каса, ПП Терес – заплати и граждански договори, Опал- 2005, Опал – Х, Еква контрол, Модул ЮнионСПР“
1) Кратко описание

„Поддръжка и обслужване на ПП „Единна информационна система за отчитане и контрол на бюджетните средства“ , включваща модули ПП Скиптър-обслужващ счетоводство, фактуриране, складове, ДМА, SALZ, B3, ЕКВА РАВНЕНИЕ, Автопарк, Каса, ПП Терес – заплати и граждански договори, Опал- 2005, Опал – Х, Еква контрол, Модул ЮнионСПР“

2) Общ терминологичен речник (CPV)

72267000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт на софтуер

3) Количество или обем

Изпълнението на позицията включва следните дейности: абонаментно обслужване на всички модули на софтуерните системи, подръжка и настойка на ПП Скиптър-обслужващ счетоводство, фактуриране, складове, ДМА, и ПП Скиптър Поделения, SALZ, B3, ЕКВА РАВНЕНИЕ, Автопарк, Каса, ПП Терес – заплати и граждански договори, Опал- 2005, Опал – Х, Еква контрол, Модул ЮнионСПР“, създаване на аналитичности и структури по проекти съгласно изискванията на оперативните програми.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
20000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Извънгаранционна абонаментна поддръжка на сървър “sunfirex4100”, абонаментна поддръжка на софтуерен продукт “check point“ и закупуване на допълнителни модули към него“
1) Кратко описание

„Извънгаранционна абонаментна поддръжка на сървър “sunfirex4100”, абонаментна поддръжка на софтуерен продукт “check point“ и закупуване на допълнителни модули към него“

2) Общ терминологичен речник (CPV)

72267000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт на софтуер

3) Количество или обем

Изпълнението на позицията включва следните дейности:Доставка на лицензи и абонаментна поддръжка на софтуерни продукти CheckPoint за потребителски акаунт 0006243388, доставка на компоненти за награждане на сървър SunFireX4100 и абонаментна поддръжка.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
45000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12