00087-2014-0065
Технически редакции | ||
![]() |
||
14.05.2014 16:22 ч. : | 14/05/2014 16:20 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
14.05.2014 16:22 ч. : | 14/05/2014 16:20 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София: 24 - Образователни услуги
Услуги
Столична община, ул. „Московска" № 33, За: Нора Пиперевска, Република България 1000, София, Тел.: 02 8187926; 02 8187912, E-mail: vitosha@sofia.bg, Факс: 02 8562960
Място/места за контакт: Столична община, район Витоша, гр. София, ж.к. „Бъкстон“, ул.„Слънце" № 2Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg; www.raionvitosha.eu.
Адрес на профила на купувача: www.raionvitosha.eu.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Район Витоша - Столична община, ж.к. „Бъкстон“, ул.„Слънце“ № 2, За: Нора Пиперевска, Република България 1618, София, Тел.: 02 8187926; 02 8187912; 02 818795, E-mail: vitosha@sofia.bg, Факс: 02 8562960
Място/места за контакт: Район Витоша - Столична община, ж.к. „Бъкстон“, ул.„Слънце“ № 2Интернет адрес/и:
Интернет адрес: www.raionvitosha.eu.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
„Организиране и провеждане на специализирани обучения на служители от администрацията на Район Витоша - СО по проект „Повишаване на уменията и компетенциите на администрацията на Район Витоша на Столична община“, финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет“, по две обособени позиции: Обособена позиция №1: „Организиране и провеждане на специализирани обучения на служители от администрацията на Район Витоша - СО за придобиване на специфични компетенции за работа със софтуерни продукти, езикови компетенции и такива в областта на строителството, паркоустройството и озеленяването“. Обособена позиция №2: „Организиране и провеждане на четири групови обучения на служители от администрацията на Район Витоша – СО“.
Обявлението обхваща обществена поръчка
1. Посредством изпълнението на дейностите, включени в обема и обхвата на обособена позиция №1, определеният Изпълнител следва да организира и проведе обучения в ключови компетенции, извън каталога на ИПА, независимо от което същите са от изключителна важност за повишаване на квалификацията на служителите в Район Витоша и по-специално тези, работещи в специализираната администрация, както и тези, работещи директно с потребители на административни услуги. В рамките на настоящата обособена позиция следва да се проведат обучения по следните основни теми: 1.1. Обучение за работа със софтуерни продукти ArchiCAD и AutoCAD; 1.2.Чуждоезиково обучение по английски език– ниво А1 и ниво А2 от общата европейска езикова рамка; 1.3.Обучения в областта на строителството; 1.4.Обучения в областта на парковото строителство и озеленяването. 2. Изпълнението на дейностите, включени в предметния обхват на обособена позиция №2 „Организиране и провеждане на четири групови обучения на служители от администрацията на Район Витоша – СО“ са дефинирани в отговор на идентифицираните в проекта потребности от конкретни обучения, съотносими и приложими за всички служители в районната администрация. Предвид посоченото, в обучителните модули по отделните теми ще бъдат включени всички 80 служителя от администрацията на Район Витоша. Обученията ще са изнесени извън административната сграда на Района, в неформална среда и насочени към развиване на уменията, формиращи работната среда на служителите, комуникацията по между им, с ръководния екип на администрацията и с гражданите, ползващи се от предоставяните на ниво Район административни услуги. Темите на груповите обучения са формулирани по следния начин: 2.1. Лидерство и работа в екип на общинската администрация; 2.2. Лична ефективност на служителите на общинската администрация; 2.3. Мотивация и решаване на конфликт в екипа; 2.4. Подобряване на комуникативните умения в екипа; 2.5. Комуникативни стилове; 2.6. Координация между отделните звена и комуникация с ръководството.
80511000, 80570000, 80580000, 80533100, 80510000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
1. В рамките на обособена позиция №1 „Организиране и провеждане на специализирани обучения на служители от администрацията на Район Витоша - СО за придобиване на специфични компетенции за работа със софтуерни продукти, езикови компетенции и такива в областта на строителството, паркоустройството и озеленяването“, следва да се проведат обучения по следните основни теми: 1.1. Обучение за работа със софтуерни продукти ArchiCAD и AutoCAD - един обучителен курс за 5 служителя с общ хорариум от 80 уч. часа (40 уч. часа на модул). Обучението следва да се проведе в рамките на 20 раб. дни по 4 уч. часа на ден (10 дни по 4 уч. часа за ArhiCAD и 10 дни по 4 учебни часа за AutoCAD). Максимално допустими разходи за изпълнение на дейността: 5 083,33 лв. 1.2.Чуждоезиково обучение по английски език– ниво А1 и ниво А2 - по 100 учебни часа за всяко ниво за общо 20 служителя (по 10 за ниво). Максимално допустими разходи за изпълнение на дейността: 11 666,67 лв. 1.3.Обучения в областта на строителството - 6 работни дни по 4 учебни часа на ден за 5-има обучаеми. Максимално допустими разходи за изпълнение на дейността: 5 416,67 лв. 1.4.Обучения в областта на парковото строителство и озеленяването - 5 работни дни по 4 учебни часа на ден за обучение на 5 служителя от районната администрация. Максимално допустими разходи за изпълнение на дейността: 3 958,33 лв. 2. Изпълнението на дейностите, включени в предметния обхват на обособена позиция №2 „Организиране и провеждане на четири групови обучения на служители от администрацията на Район Витоша – СО“ включва всички 80 служителя от администрацията на Район Витоша. Обученията са планирани тридневни и следва да се проведат на четири групи от по 20 (двадесет) участника. Темите на груповите обучения са формулирани по следния начин: 2.1. Лидерство и работа в екип на общинската администрация; 2.2. Лична ефективност на служителите на общинската администрация; 2.3. Мотивация и решаване на конфликт в екипа; 2.4. Подобряване на комуникативните умения в екипа; 2.5. Комуникативни стилове; 2.6. Координация между отделните звена и комуникация с ръководството. Максимално допустими разходи за изпълнение на дейностите по обособена позиция №2: 25 333,33 лв.
НЕ
НЕ
5
Гаранциите за участие в процедурата са в следните размери: при участие по обособена позиция №1 - 260 лв.; за участие в обособена позиция №2 - 250 лв. Участниците сами избират вида на гаранцията, която може да бъде внесена под форма на банкова гаранция или депозит по следната сметка на Възложителя: Банка: Общинска банка“ АД, клон Денкоглу; IBAN: BG37SOMB91303324910401; BIC: SOMBBGSF. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано Гаранция за участие в обществена поръчка с предмет: „Организиране и провеждане на специализирани обучения на служители от администрацията на Район „Витоша” - Столична община по проект „Повишаване на уменията и компетенциите на администрацията на район Витоша на Столична община“, финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет”, по обособена позиция №…“. Ако Участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от Кмета на СО-Район Витоша или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 180 календарни дни след датата, определена в настоящето Обявление като краен срок за подаване на офертите. Когато Участникът е Обединение, което не е юридическо лице, всеки от членовете (съдружниците) в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедура за възлагане на обществената поръчка/обособена позиция от нея, обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник:(1) оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; (2) е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка/отделна обособена позиция. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: (1) отстранените участници - в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; (2) класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител; (3) при прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите за участие, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранцията за изпълнение на договора по съответната обособена позиция е в размер на 3% от стойността му. Представя се при сключване на договора за възлагане на обществената поръчка, под формата на парична сума, внесена по следната сметка на Възложителя: Банка: Общинска банка“ АД, клон Денкоглу; IBAN: BG37SOMB91303324910401; BIC: SOMBBGSF, или като безусловна и неотменима банкова гаранция за добро изпълнение в полза на Възложителя. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност 30 кал. дни, след датата на приключване на изпълнението по него. Гаранцията за изпълнение на договора (депозит или банкова гаранция) се освобождава съгласно проекта на договора.
1. Плащането на по обособена позиция №1 се извършва по следната схема: 1.1. Първо плащане – извършва се след провеждане на обучението на тема „Работа със софтуерни продукти ArchiCAD и AutoCAD“, в срок от 30 кал. дни след представен от Изпълнителя междинен доклад за приключването на обучението по този модул и издадена от него оригинална фактура; 1.2. Второ плащане – извършва се след провеждане на чуждоезиковото обучение по английски език, в срок от 30 кал. дни след представен от Изпълнителя междинен доклад за приключването на обучението по този модул и издадена от него оригинална фактура; 1.3. Трето плащане – извършва се след провеждане на обученията в областта на строителството, на основание представен от Изпълнителя междинен доклад за приключването на обучението по този модул и издадена от него оригинална фактура, в срок от 30 кал. дни след представяне на доклада и фактурата; 1.4. Четвърто плащане – извършва се след провеждане на Обучения в областта на парковото строителство и озеленяването, в срок от 30 кал. дни след представен от Изпълнителя междинен доклад за приключването на обучението по този модул, окончателен доклад за изпълнение на дейностите по обособената позиция и издадена от него оригинална фактура; 2. Плащането на по обособена позиция №2 се извършва по следната схема: 2.1. Аванс, в размер на 20%, платим в срок до 10 работни дни след получаване от страна на Изпълнителя на писмо за уведомяване от Възложителя за започване на изпълнението, срещу представена фактура и встъпителен доклад, одобрен от Възложителя. 2.2. Окончателното плащане се извършва след представяне на фактура по одобрения от Възложителя окончателен доклад за дейностите по договора. Дължимата стойност се превежда, само в хипотеза, че окончателния доклад бъде приет без възражение от Възложителя. В противен случай плащането се извършва след коригиране на установените недостатъци при изпълнението на договора в съответствие с указанията на Възложителя. Окончателното плащане се извършва в срок до 30 дни от датата на фактурата, издадена от Изпълнителя, след отстраняване на евентуални пропуски и недостатъци.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица
ДА
1. В случай, че участникът участва като Обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в Обединението следва да са сключили споразумение/договор (или еквивалентен документ). Споразумението/договора, респективно – съответния документ за създаване на Обединението за участие в процедурата, следва да бъде представено в оригинал или нотариално заверено копие, като в текста му задължително да се съдържа посочване на: (1) представляващият Обединението; (2) Възложителя и (3) процедурата, за участие в която се обединяват. 2. Споразумението/договора (съответния документ за създаване на Обединението) трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: 2.1. всички членове на Обединението са отговорни солидарно - заедно и поотделно, за изпълнението на договора, 2.2. всички членове на Обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора, 2.3. е направено разпределение на дейностите между отделните членове на Обединението, с ясно и конкретно посочване на обекта/ите и/или дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за изпълнение и съответните минимални изисквания за финансово – икономическо състояние, технически възможности и квалификация, като критерии подбор и допустимост в настоящата процедура, които ще бъдат доказвани от конкретен/ните партньор/и в Обединението. Участниците в Обединението представят декларации, с които декларират спазване на изискванията по т.2 по-горе.
За участие в процедурата Участникът да представи следните документи: Плик № 1 „Документи за подбор“, съдържащ: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Обща оферта; 3. Административни сведения; 4. Декларация за запознатост с всички обстоятелства от значение за поръчката; 5. Декларация за спазване на всички необходими условия за изпълнение на поръчката; 6. Копие от документа за регистрация или ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР - когато участника е регистрирано в Р. България юридическо лице или ЕТ. В случай, че не е посочен ЕИК, участниците представят удостоверение за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица или обединения на чуждестранни юридически лица представят съответен документ за регистрация или еквивалент, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, в официален превод. Физ. лица, участн. в процедурата или включени в състава на обединения, представят копие от док. за самоличност. Ако тези физ. лица са чужд. граждани, докум. се предст. и в офиц. превод; 7. Когато участникът е Обединение, което не е юридическо лице, представя споразумение или др. еквивалентен документ за създаване на Обединението за участие в общ. поръчка - представен в оригинал или нотариално заверено копие. В Споразумението или в друг документ (по преценка на Участника) задължително трябва да е посочен представляващия Обединението; 8.Доказателства за икономическо и финансово състояние, съобразно Раздел III.2.2.; 9.Доказателства за технически възможности и квалиф., съобр. Раздел III.2.3.; 10.Декларация по чл.47, ал.1, т.1 (с изключение на буква „е“) , ал.2, т.2 - за професии и дейности, свързани с изпълнение на услуги по провеждане на обучения за възрастни, т. 2а (за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка по чл.3, ал.1 от ЗОП) и т.5, ал.5, т.1, ал.1, т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.3 и т.4 и ал.5, т.2 от ЗОП. На осн. чл.47, ал.3 от ЗОП наличието на обстоятелствата по ал.2 води до отстран. от участие в процед.; 11.Декларация по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП; 12.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, ако е прил., със съдърж., описано в раздел III.1.4. по-горе; 13. Документ за внесена гаранция за участие, 14.Документ за закупена документация за участие. Липсата му не води до отстраняване в процед.; 15. Декларация от членовете на обединението, със съдържание, съобразно р-л III.1.4. по-горе (ако е приложима); 16. Изрично, нотариално заверено пълном. на лицето, упълномощено да представлява участника в настоящата процедура (при упълномощ.); 17. Декларация за приемане на условията в проекта на договор; ПЛИК №2 „Предложение за изпълнение на поръчката” за всяка отделна обособена позиция, със следното мин. съдържание:1. Етапите и последователността на изпълнението, предложените от участника методи и подход, организация и начин за изпълнение на дейностите от обхвата на съответната обособена позиция; разпределение на човешките ресурси.2. Срок за изпълнение на дейностите от обхвата на съответната обособена позиция, за която се подава офертата. 3. Срок за реакция при установени грешки в материалите и документите, както и установени нередности, свързани с провеждането на конкретното обучение – само при участие по обособена позиция №1.4. График за изпълнение на обучителните модули; ПЛИК №3 „Предлагана цена“ - Ценовата оферта за съответната обособена позиция.
1. Копия на изготвените като част от годишния финансов отчет на Участника отчети за приходите и разходите за всяка от предходните три приключили финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) – за юридическите лица и едноличните търговци или декларация, че същите са обявени в Търговския регистър при Агенцията по вписванията и са публично достъпни. В случай, че участникът е чуждестранно лице, той представя отчети за приходите и разходите, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която е установен. В случай, че съобразно законодателството на държавата, в която Участника е установен, не е регламентирано съставянето на отчети за приходите и разходите, тогава същият представя еквивалентен документ, съставен съобразно законодателството на страната му по регистрация/установяване. При липса на предвидена правна регламентация и несъставяне на еквивалент, участникът представя декларация за верността на посочените от него обстоятелства. Ако участникът е физическо лице - официален документ, удостоверяващ дохода му и/или годишна данъчна декларация за всяка една от последните 3 години (2011г., 2012г. и 2013 г.). 2. Справка – декларация, съдържаща информация за общия оборот от дейността на участника и оборота от изпълнени услуги по организиране и провеждане на специализирани обучения за възрастни, за последните 3 години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Когато участникът е Обединение, документите по т.1 и т.2. се представят само за тези членове на Обединението, чрез които то, като участник в процедурата доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато Участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т.1 и т.2. се представят за всеки от посочените подизпълнители.
Всеки Участник трябва да докаже наличие на: 1. Реализиран общ оборот от дейността за последните 3 приключени финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която е учреден или започнал дейността си, в следните размери: 1.1. не по-малко от 78 000 лв., без включен ДДС - при участие по обособена позиция №1; 1.2. не по-малко от 75 000 лв., без включен ДДС - при участие по обособена позиция №2; 1.3. в случай, че участник подава оферта за участие и в двете обособени позиции, той следва да докаже реализиран от него общ оборот за последните три приключили финансови години (2011 г.- 2013 г.), в общ размер, изчислен сумарно на минималните стойности, конкретно изискуеми за двете обособените позиции. 2. Реализиран оборот от осъществяване на услуги по организиране и провеждане на специализирани обучения за възрастни, общо за предходните 3 (три) финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) в следните размери: 2.1. не по-малко от 65 000 лв., без включен ДДС - при участие по обособена позиция №1, 2.2. не по-малко от 63 000 лв., без включен ДДС - при участие по обособена позиция №2, 2.3. в случай, че участник подава оферта за участие и в двете обособени позиции, той следва да докаже реализиран от него специфичен оборот за последните три финансови години (2011 г., 2012 г., 2013 г.), в общ размер, изчислен сумарно на минималните стойности, конкретно изискуеми за двете обособени позиции. При участие на Обединение, което не е юридическо лице, изискванията за оборот се прилагат към Обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в Споразумението/договора за създаване на Обединението. ! Определянето на съответен партньор в Обединението за поемащ задължението за доказване на съответствие с определен/и критерий/ии за подбор трябва ясно и недвусмислено да е разписано в Споразумението (договора) за създаване на Обединението. При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискванията се отнасят за подизпълнителя/ите, съобразно вида и дела на тяхното участие в изпълнението на конкретните дейности от обекта на поръчката/обособената позиция.
1.Списък с основните договори за изпълнение на дейности по организиране и провеждане на специализирани обучения за възрастни, реализирани през последните 3 (три) години, считано до датата на подаване на офертата. При подготовката на офертите си, Участниците трябва да съобразят следното: в списъка с изпълнени договори следва да бъдат посочени и вписани само най-важните консултантски услуги, сходни с предмета на обществената поръчка, като за всеки, посочен в списъка договор трябва да има приложени доказателства, удостоверяващи верността на отразените в списъка данни, като: приемо-предавателен протокол, финален отчет, доклад/и и др. 2. Препоръки за добро изпълнение на договорите по т.1. от предишни Възложители. Към всеки, посочен в списъка договор следва да има приложена референция/препоръка за добро изпълнение, като препоръчително е в съдържанието да бъдат посочени следните реквизити: стойност, период и място на изпълнението, получател и качество на изпълнението на възложените дейности - дали то е осъществено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Препоръките трябва да имат всички реквизити на официална кореспонденция – изходящ номер, дата, печат и подпис на лице с представителна власт. В случай че съответен договор, на който се позовава Участника, е изпълняван от него като член в Обединение и референцията/препоръката е издадена на Обединението - изпълнител по договора, следва да се представи копие от споразумение между членовете на обединението, от което категорично да е видно: (1) кои са конкретните дейности, изпълнявани от съответния участник/член на обединение/подизпълнител в настоящата процедура и (2) тяхната стойност. 3. Декларация за предложения експертен екип на Участника, определен за изпълнение на дейностите, възлагани в обхвата на обществената поръчка/обособената позиция, придружен от: 3.1.Професионални автобиографии и документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит на експертите от предложения консултантски на участника. Към автобиографиите се прилагат документи (копия), удостоверяващи по категоричен и недвусмислен начин наличието на поставените минимални изисквания към експертите, свързани с образованието, квалификацията и опита им. Тези документи могат да бъдат следните: дипломи за завършено образование, със съответната, изискуема специалност или еквивалентен документ, удостоверяващ придобита образователно-квалификационна степен; трудови книжки, служебни книжки, осигурителни книжки или еквиваленти документи, работодателски референции, трудови и граждански договори и др. На осн. чл.33, ал. 4 от ЗОП, участник може да посочи коя част от офертата му е с конфиденц. характер и да изиска неразкриването й. 3.2. Декларация от всеки един от експертите, част от екипа на участника, за ангажираност в изпълнението на поръчката, за принадлежност и наличност. Когато участникът е Обединение, документите по т.1–3. се представят само за тези членове на Обединението, чрез които то, като участник в процедурата доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато Участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т.1 – 3. се представят за всеки от посочените подизпълнители.
1. Независимо за коя от двете обособени позиции подава оферта, Участникът трябва да докаже, че през предходните 3 години, считано до датата на подаване на офертата има успешно изпълнени минимум три договора за изпълнение на дейности по организиране и провеждане на специализирани обучения за възрастни. 2.При участие по обособена позиция №1 всеки Участник трябва да предложи екип от експерти, както следва: 2.1.Ключов експерт „Ръководител екип“, който: а) има придобита образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или „магистър“, или еквивалентна; б) има не по-малко от 5 г. професионален стаж по специалността; в) има минимум 2 г. опит като ръководител екип/ръководител проект при организиране и провеждане на обучения или на обучителни курсове за възрастни. 2.2. Ключов експерт „Обучител по ArchiCad и AutoСad “, който: а) има придобита образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или „магистър“, или еквив., със специалност в областта на информационните и комуникационните технологии, информатиката, програмирането, компютърните системи или архитект, или еквивалентна специалност; б) има минимум 3 г. опит в разработването на продукти, посредством AutoCAD или ArchiCAD и/или по-старите версии на програмите; в) участвал е като лектор/обучител в минимум 2 успешно проведени обучения, свързани с компютърно обучение за работа с AutoCAD или ArchiCAD или еквивалентни програми, или има преподавателски опит. 2.3. Ключов експерт „Обучител по английски език“, който а) има придобита образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или „магистър“, или еквив., със специалност „английска филология“; б) има не по-малко от 3 г. професионален опит като преподавател по английски език за възрастни. 2.4. Ключов експерт „Обучител в областта на строителството“ - минимум двама, които: а) имат придобита образователно-квалификационна степен бакалавър“ или „магистър“, или еквив., със строителна инженерна специалност; б) имат не по-малко от 3 г. професионален опит в областта на строителството: осъществяване на строителни дейности или строителен надзор и/или управление на строителни дейности и/или кадастър/кадастрални планове; в) участвали са като лектори/обучители в минимум 2 (две) успешно проведени обучения, свързани със строителството, или имат преподавателски опит. 3. При участие по обособена позиция №2 всеки Участник трябва да предложи екип от експерти, пряко ангажирани за изпълнението на специализираните обучения, а именно: 3.1. Ключов експерт „Ръководител екип“, който: а) има придобита образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или „магистър“, или еквив.; б) има не по-малко от 5 г. професионален стаж по специалността; в) има минимум 2 г. опит като ръководител екип/ръководител проект при организиране и провеждане на обучения или на обучителни курсове за възрастни. 3.2. Ключови експерти „Обучители по ключови компетентности“ – минимум четирима, които да отговарят на следните минимални изисквания: а) имат придобита образователно-квалификационна степен бакалавър“ или „магистър“, или еквив., в областта на хуманитарните, социални, педагогически или икономически науки, като, но не само: психология, философия, организационно развитие, мениджмънт, бизнес администрация, публична администрация или еквивалентна специалност; б) имат не по-малко от 3 г. опит като лектори/обучители при провеждане на обучения или тренинги по ключови компетентности, или в осъществяване на консултантска дейност по управление на човешките ресурси и изграждане на екипи. Участникът трябва да посочи за всяка от експертните позиции от екипите по двете обособени позиции отделни лица (един експерт не може да съвместява две позиции от съответно изискуемия експертен екип).Участник в процедурата може да използва ресурсите на други физически и/или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че представи документи, доказващи, че има на свое разположение тези ресурси.
НЕ
ДА
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Заинтересованите лица могат да закупят документацията за участие в деловодството на Район Витоша, на адрес: гр. София, ж.к. „Бъкстон", ул.„Слънце" №2, всеки работен ден между 8:30ч. и 16:30ч., срещу заплащане в касата на Възложителя на цена в размер на 10 лв. (десет лева), с включен ДДС или срещу представяне на платежен документ за внесената сума по сметка BG37SOMB91303324910401, BIC: SOMBBGSF в Общинска банка“ АД, клон „Денкоглу“, ул.„Денкоглу" № 28, най-късно до 16:30 ч. на датата, посочена по-горе.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
180
гр. София 1618, ж.к. "Бъкстон", ул."Слънце" № 2, Заседателна зала, ІІ етаж в сградата на Район "Витоша“
Представляващите участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.
НЕ
ДА
Изпълнението на дейностите по организиране и провеждане на индивидуалните и групови специализирани обучения, се възлага като съответен предмет на двете отделни обособени позиции от обхвата на настоящата обществена поръчка в рамките на проект „Повишаване на уменията и компетенциите на администрацията на Район Витоша на Столична община“, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд и бюджета на Република България, съгласно договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №A12-22-9 от 26.03.2013 г., изменен и допълнен с Анекс №1 от 15.02.2014 г.
Предвид факта, че обявлението е изпратено по електронен път и от датата на публикуването му в електронен вид, възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и в обявлението е посочен Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена, а именно: www.raionvitosha.eu., на основание 64, ал.3 от ЗОП, сроковете са намалени под установените в чл.64, ал.1 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съобразно чл.120 от ЗОП на обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедурата, пред Комисия за защита на конкуренцията, относно тяхната законосъобразност, вкл. за наличие на дискриминационни, икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението,документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата.Срокът за обжалване е както следва: - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна - в срок от 10 дни; - от получаване на решението за класиране на участниците - в срок от 10 дни. Сроковете започват да текат от датата на уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено- от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
14.05.2014 г.
Посредством изпълнението на дейностите, включени в обема и обхвата на обособена позиция №1, определеният Изпълнител следва да организира и проведе обучения в ключови компетенции, извън каталога на ИПА, независимо от което същите са от изключителна важност за повишаване на квалификацията на служителите в Район Витоша и по-специално тези, работещи в специализираната администрация, както и тези, работещи директно с потребители на административни услуги. В рамките на настоящата обособена позиция следва да се проведат обучения по следните основни теми: 1. Работа със софтуерни продукти – ArchiCAD и AutoCAD; 2.Чуждоезиково обучение по английски език– ниво А1 и ниво А2 от общата европейска езикова рамка; 3.Обучения в областта на строителството; 4. Обучения в областта на парковото строителство и озеленяването.
80511000, 80570000, 80580000, 80533100
Описание:
1. В рамките на обособената позиция следва да се проведат обучения по следните основни теми: 1.1. Обучение за работа със софтуерни продукти ArchiCAD и AutoCAD - един обучителен курс за 5 служителя с общ хорариум от 80 уч. часа (40 уч. часа на модул). Обучението следва да се проведе в рамките на 20 раб. дни по 4 уч. часа на ден (10 дни по 4 уч. часа за ArhiCAD и 10 дни по 4 учебни часа за AutoCAD). Максимално допустими разходи за изпълнение на дейността: 5 083,33 лв. 1.2.Чуждоезиково обучение по английски език– ниво А1 и ниво А2 - по 100 учебни часа за всяко ниво за общо 20 служителя (по 10 за ниво). Максимално допустими разходи за изпълнение на дейността: 11 666,67 лв. 1.3.Обучения в областта на строителството - 6 работни дни по 4 учебни часа на ден за 5-има обучаеми. Максимално допустими разходи за изпълнение на дейността: 5 416,67 лв. 1.4.Обучения в областта на парковото строителство и озеленяването - 5 работни дни по 4 учебни часа на ден за обучение на 5 служителя от районната администрация. Максимално допустими разходи за изпълнение на дейността: 3 958,33 лв.
Изпълнението на дейностите, включени в предметния обхват на настоящата обособена позиция са дефинирани в отговор на идентифицираните в проекта потребности от конкретни обучения, съотносими и приложими за всички служители в районната администрация. Предвид посоченото, в обучителните модули по отделните теми ще бъдат включени всички 80 (осемдесет) служителя от администрацията на Район Витоша. Обученията ще са изнесени извън административната сграда на Района, в неформална среда и насочени към развиване на уменията, формиращи работната среда на служителите, комуникацията по между им, с ръководния екип на администрацията и с гражданите, ползващи се от предоставяните на ниво Район административни услуги. Темите на груповите обучения са формулирани по следния начин: 1. Лидерство и работа в екип на общинската администрация; 2. Лична ефективност на служителите на общинската администрация; 3. Мотивация и решаване на конфликт в екипа; 4. Подобряване на комуникативните умения в екипа; 5. Комуникативни стилове; 6. Координация между отделните звена и комуникация с ръководството.
80511000, 80570000, 80510000
Описание:
Изпълнението на дейностите, включени в предметния обхват на обособената позиция включва всички 80 служителя от администрацията на Район Витоша. Обученията са планирани тридневни и следва да се проведат на четири групи от по 20 (двадесет) участника. Темите на груповите обучения са формулирани по следния начин: 2.1. Лидерство и работа в екип на общинската администрация; 2.2. Лична ефективност на служителите на общинската администрация; 2.3. Мотивация и решаване на конфликт в екипа; 2.4. Подобряване на комуникативните умения в екипа; 2.5. Комуникативни стилове; 2.6. Координация между отделните звена и комуникация с ръководството.