РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
“Рехабилитация на съществуващи общински пътища – VID 1033 /ІІІ-122, Куделин – Ново село/ - Дом за лица с УУИ - VID 1030 /ІІ-12, Иново-Брегово/ - Тияновци – Делейна – Ракитница Участък от км. 23+900 до км 26+700 - VID 1030 /ІІ-12, Иново – Брегово/ - Тияновци – Делейна Участък от км 10+000 до км 13+020”
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
Място на изпълнение:
Община Брегово
Код NUTS:
BG311
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
Предметът на настоящата обществена поръчка обхваща извършване на строително-монтажни работи, съгласно приложена количествена сметка и одобрени инвестиционни проекти за Рехабилитация на съществуващи общински пътища, община Брегово. Пълното описание на видовете строително-монтажни работи както и условията и изискванията за изпълнението на строително-монтажните работи, включени в обхвата му са подробно описани в тръжната документация.
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45233000
Описание:
Строителни работи по изпълнение на основа на пътна настилка и настилка на пътища
ІІ.1.7)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
ІІ.1.8)
Обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Съгласно приложената Количествена сметка в тръжната документация на Възложителя.
Прогнозна стойност без ДДС
1311758 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора.
Гаранцията за участие е сума в размер на 13 000 (тринадесет хиляди) лева.
Участникът сам избира формата на предоставяне на гаранцията за участие, като може да избира между следните възможности: - парична сума, внесена по банкова сметка на община Брегово:
Банка: „ДСК” АД, клон Брегово
Банков код (BIC): STSABGSF
Банкова сметка (IBAN): BG27STSA93003373210300
или безусловна и неотменяема банкова гаранция, с възможност да се усвои изцяло или на части. Банковата гаранция трябва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от кмета на община Брегово или упълномощено от него длъжностно лице.
Гаранция за изпълнение – 2 % от стойността на договора без включен ДДС.
Гаранцията за изпълнение се представя от Изпълнителя при подписване на договора и служи за обезпечение на отговорността на Изпълнителя при неизпълнение на обществената поръчка. Избраният изпълнител трябва да я учреди преди датата на подписване на договора. Гаранцията за участие в процедурата и гаранцията за изпълнение на договора се представят по избор на участника/Изпълнителя в една от следните форми: като парична сума или като банкова гаранция.
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
Заплащането на цената на договора ще се извършва съгласно договорните условия и срокове по следната схема:
- Авансовото плащане към Изпълнителя е в размер до 50% (петдесет процента) от стойността на настоящата обществена поръчка и се осъществява до 20 (двадесет) дни от датата на получаване на уведомително писмо с решение за съгласуване на проведената процедура и избора на изпълнител от страна на ДФ „Земеделие”; Авансът е платим по банкова сметка, посочена от Изпълнителя в договора, срещу представена фактура, включитело представена гаранция за авансово плащане или Запис на заповед в полза на община Брегово.
- Окончателното плащане е сумата равна на разликата между стойността на подписания договор между Възложител и Изпълнител, и получената сума от аванс. От него се приспадат всички неустойки, обезщетения и други дължими от изпълнителя суми, за стойността с която надвишават внесената гаранция за добро изпълнение. Заплаща се след приключване на дейностите, представяне на окончателен доклад съгласно изискванията на ЗУТ, окончателното приемане на изпълнената работа, въвеждане на обекта в експлоатация и представяне на окончателен доклад съгласно изискванията на ЗУТ и одобрение на разходите от ДФ „Земеделие”. Срокът за плащане е до 30 (тридесет) работни дни от датата на въвеждане на обекта в експлоатация и одобряването на представената от Изпълнителя фактура, при наличие на отпуснати финансови средства по сметката на Възложителя от ДФ „ Земеделие”.
ІІІ.1.3)
Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица
В случай, че участникът участва като Обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в Обединението следва да са сключили Договор/споразумение (или еквивалентен документ).
Договорът/споразумението/съответния документ за създаване на обединението за участие в настоящата процедура, следва да бъде представено в оригинал или нотариално заверено копие и в текста му задължително да се съдържа посочване на:
(1) представляващият Обединението;
(2) Възложителя и
(3) процедурата за участие в която се обединяват.
Договарящите в споразумението, ако не представляват юридическото лице по закон, следва да са изрично упълномощени да ангажират с действията и подписа си съответното лице като делегираните пълномощия следва да се оформят с нотариална заверка на подписа на упълномощилия.
Договорът/споразумението (съответния документ за създаване на Обединението) трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че:
(1) всички членове на Обединението са отговорни солидарно - заедно и поотделно, за изпълнението на договора.
(2) всички членове на Обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора.
(3) определеният за представител на обединението е упълномощен да се задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението;
(4) изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на всеки член на обединението;
(5) информация кой (кои) член (членове) на обединението ще бъде пряко ангажиран с изпълнението на строителни дейности, включително какво е разпределението на дейностите на отделните членове, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка.
(6) е определен член на обединението, който носи отговорност за плащанията по време на изпълнение на поръчката.
Участниците в обединението трябва да определят в договора едно физическо лице, което да представлява обединението за целите на поръчката.
Не се допускат промени в състава на обединението и на изискуемите от Възложителя клаузи след подаването на офертата.
Когато не е приложено споразумение или друг еквивалентен документ за създаването на Обединение (вкл. и в хипотезата на чл.68, ал. 8 от ЗОП), или в приложеното споразумение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на Обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.
Лице, което участва в обединение не може да участва със самостоятелно предложение. В процедурата за възлагане на обществената поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.
Когато обединението не е юридическо лице, офертата му съдържа, документи, съгласно чл.56, ал.3 от ЗОП.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП поставя изискване: когато избраният за изпълнител е обединение преди подписване на договора за възлагане на изпълнението, трябва да представи удостоверение за регистрация от Регистър БУЛСТАТ и за данъчна регистрация, а за сдруженията с чуждестранни лица еквивалентни документи, както и договора за обединението с нотариална заверка на подписите. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението. Всяка промяна на сключеното споразумение трябва да бъде регистрирана в регистър БУЛСТАТ. Ако се извършва допустима, съгласно настоящата документация промяна, актуалният текст на споразумението се представя на Възложителя в 7-дневен срок.
ІІІ.1.4)
Други особени условия
От участие в процедурата се отстранява участник в един от следните случаи:
1.Когато участникът не е представил някой от документите, предвидени в настоящите указания и не изпълни указанията на комисията по чл.68, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП;
2.Когато участникът е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия в тази документация и не е изпълнил указанията на Възложителя за отстраняване на недостатъците.
3. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник за наличие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 от ЗОП, а именно който е:
- осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс;
- обявен в несъстоятелност;
- в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове.
Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка всеки участник за когото са налице обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП, а именно който: е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; е лишен от правото да упражнява търговска дейност или други дейности, свързани пряко или косвено с предмета на поръчката съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община (към община Брегово ланя и към общината по регистрацията на участника), установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните 5 години; е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки.
Не могат да участват в процедурата за възлагане на обществената поръчка участници за които са налице обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП, а именно: при които лицата по чл.47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица по смисъла на §1, т.23а от ДР на ЗОП с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. Не може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, e налице някое от изброените по-горе обстоятелства. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и т. 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, а документите по чл.56, ал.1, т.4 и т.5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Оферта за участие – Образец №1, придружена със Списък на документите /чл. 56, ал. 1, т. 14 от ЗОП/ - по образец на участника;
2.Административни сведения за участника – Образец № 2;
3.Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2, т. 2а, т. 5 от ЗОП – Образец № 3;
4.Декларация по чл. 47, ал. 1, т.2, т.3 и ал.2, т.1, т. 3 и т. 4 от ЗОП - Образец № 4;
5.Декларация по чл.47, ал. 5, ЗОП – Образец № 5;
6.Заверено копие на застрахователната полица по чл. 171 от ЗУТ или еквивалентен документ;
7.Справка за общия оборот и оборота от строителство, сходно с предмета на поръчката за 2011, 2012 и 2013 г.” – Образец № 6, придружена със съответните изискуеми приложения: Заверени копия от следните съставни части на годишните финансови отчети за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.): счетоводни баланси, отчети за приходи и разходи, справки за приходите на строителните предприятия, оформени съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове, като за участници чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи, изготвени съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени. Физическите лица представят официален документ, удостоверяващ дохода им за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.) в зависимост от законодателството на държавата, в която участникът е установен, заверен по съответния ред;
8.Документ, издаден от банка или извлечение от банкова сметка, удостоверяващи, че участникът разполага със свободни, оборотни финансови средства или че има осигурен достъп до неусвоена кредитна линия. Документите се представят в оригинал.
9.Списък на изпълнените договори за строителство на обекти, сходни с предмета на поръчката, изпълнени от участника през последните пет считано до датата, определена како краен срок за подаване на офертата (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си)” – Образец № 7, придружен със съответните изискуеми приложения: Заверени от участника копия от референции, удостоверяващи изпълнени договори с предмет сходен на предмета на поръчката;
10.Декларация за участието или неучастието на подизпълнители по чл. 56, ал. 1, т. 8 от Закона за обществените поръчки – Образец №9;
11.Декларация от подизпълнители - Образец № 10;
12.Справка за инженерно-техническия състав, който ще участва в изпълнението на обществената поръчка - Образец № 11, придружен със съответните изискуеми приложения;
13.Професионална автобиография – Образец № 12;
14.Декларация за приемане условията на проекта за договор и техническите условия за изпълнение на поръчката – Образец № 14;
15.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП – Образец № 15;
16.Споразумение за създаване на обединение, което не е юридическо лице – нотариално заверено /когато е приложимо/.
17.Копие от Удостоверение за вписване в ЦПРС;
18.Сертификат за въведена система на управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен;
19.Сертификат за въведена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентен;
20.Сертификат за въведена система за управление на здравето и безопасността при работа OHSAS 18001:2007 или еквивалентен;
21.Гаранция/-и за участие в процедурата – в парична сума или банкова гаранция по избор на участника.
22.Документ за закупена тръжна документация.
23.Техническо предложение за изпълнение на поръчката;
24.Ценова оферта.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Полица за застраховка „Професионална отговорност”, удостоверяваща обхвата на застрахователна защита съгласно изискванията на чл. 171 от Закона за устройството на територията и Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. – Копие заверено за вярност;
Декларация за подновяване на застраховка „Професионална отговорност” по чл.171 от ЗУТ. Документът се представя само в приложимите случаи, в оригинал, свободен текст.
Попълнен образец на „Справка за общия оборот и оборота от строителство, сходен с предмета на поръчката за 2011, 2012 и 2013 г.” – Образец № 6, в оригинал. Сумите се посочват в български лева, без ДДС.
Заверени копия от следните съставни части на годишните финансови отчети за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.): счетоводни баланси, отчети за приходи и разходи, справки за приходите на строителните предприятия по видове строителство, оформени съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове, като за участници чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи, изготвени съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени. Физическите лица представят официален документ, удостоверяващ дохода им за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.) в зависимост от законодателството на държавата, в която участникът е установен, заверен по съответния ред;
Документ, издаден от банка или извлечение от банкова сметка, удостоверяващи, че участникът разполага със свободни, оборотни финансови средства или че има осигурен достъп до неусвоена кредитна линия. Документите се представят в оригинал.
Представените документи следва да доказват по безусловен начин съответствието на участника с поставените от Възложителя минимални изисквания за икономическо и финансово състояние. Неизпълнението на това условие води до отстраняване на участника, при спазване разпоредбите на чл.68, ал.8 и ал.9.
Съгласно чл. 50, ал. 2 от ЗОП когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.
Копията на изброените документи, участника следва да завери с подпис и печат на съответното длъжностно лице.
Минимални изисквания: 1.Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност”, която да има минимално застрахователно покритие за вида строеж, обект на поръчката - ІII-та категория, съобразно чл. 171 (1) от ЗУТ, с валидност минимум срока на валидност на представената оферта. Когато участникът предвижда подизпълнители, изискването се прилага съобразно вида и дела на тяхното участие. В случай, че участникът е обединение/консорциум всеки един от членовете на обединението/консорциума трябва да притежава валидна застрахователна полица по чл.171 (1) от ЗУТ за строителство, отговаряща на категорията на обекта, предмет на настоящата поръчка - ІII-та категория. В случай че срокът на застраховката изтича в периода на валидност на офертата, всеки участник/подизпълнител или всеки един от членовете на обединението/консорциума, който ще изпълнява СМР следва да декларира, че същата ще бъде подновена.
2. Участниците, следва да имат оборот от строителство, сходен с предмета на поръчката (изграждане, ремонт и/или рехабилитация на пътища и/или улици) общо за предходните три приключени финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) или от датата на учредяване/започване на дейността си, в размер не по-малък от прогнозната стойност на обекта, предмет на поръчката без включен ДДС, общо за трите години или от датата на учредяване/ започване на дейността си.
ВАЖНО !!! Под „сходен с предмета на поръчката” навсякъде в документацията и обявлението за участие в процедурата следва да се разбира изпълнението на договори, включващи поотделно или в комбинация следните основни дейности: изграждане, ремонт и/или рехабилитация на пътища и/или улици.
3. Участниците следва да разполагат със свободни финансови средства – собствен финансов ресурс или достъп до неусвоена кредитна линия за финансиране строителството на обекта, предмет на поръчката, в размер не по-малък от 50% от обявената прогнозна стойност на обекта.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, минималните изисквания за икономическо и финансово състояние по т. 6.2 и т. 6.3 се прилагат за цялото обединение, а не към всяко от лицата включенив него, а застраховката по т. 6.1. следва да бъде представена от членовете в него, които съгласно разпределението на дейностите в договора за обединение ще извършват дейности по СМР (чл. 25, ал. 8 от ЗОП).
При участие на подизпълнител, минималните изисквания за икономическо и финансово състояние по т. 6.2 и т. 6.3 се отнасят и за подизпълнителя, съобразно процентното му участие в изпълнението на конкретните дейности от обекта на поръчката, а застраховката по т. 6.1. следва да бъде представена и от подизпълнителя, който ще извършва дейности по СМР.
ВАЖНО !!! При участие на обединение, което не е юридическо лице, минималните изисквания за икономическо и финансово състояние по т. 6.2 и т. 6.3 се прилагат за цялото обединение, а не към всяко от лицата включенив него, а застраховката по т. 6.1. следва да бъде представена от членовете в него, които съгласно разпределението на дейностите в договора за обединение ще извършват дейности по СМР (чл. 25, ал. 8 от ЗОП).
ВАЖНО !!! При участие на подизпълнител, минималните изисквания за икономическо и финансово състояние по т. 6.2 и т. 6.3 се отнасят и за подизпълнителя, съобразно процентното му участие в изпълнението на конкретните дейности от обекта на поръчката, а застраховката по т. 6.1. следва да бъде представена и от подизпълнителя, който ще извършва дейности по СМР.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Попълнен образец „Списък на изпълнените договори за строителство на обекти, сходни с предмета на поръчката, изпълнени от участника през последните пет считано до датата, определена като краен срок за подаване на офертата (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си)” – Образец № 7, в оригинал.
Препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти, в които са посочени стойността, датата и мястото, както и дали строителството е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания – Копия заверени за вярност;
Попълнен образец „Справка за инженерно-техническия състав, който ще участва в изпълнението на обществената поръчка” - Образец №11, в оригинал, придружен от: Професионални автобиографии, за лицата, упоменати в минималните изисквания, подписани от съответния член на екипа - Образец № 12, в оригинал;
Заверени от участника копия от документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита за лицата упоменати в минималните изисквания, доказателства за наличие на трудови/граждански договори (дипломи за завършено образование и придобита професионална квалификация, копия от трудови книжки, други документи удостоверяващи съответствие с изискванията за технически възможности и професионална квалификация инженерно-техническия състав).
Копие на Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя, ведно с талон - приложение към удостоверението, удостоверяващо неговата валидност или еквивалентен документ, издаден от съответния компетентен орган в държава-членка на ЕС или на друга държава- страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство за обхвата на дейностите, предмет на настоящата поръчка. Когато участникът предвижда подизпълнители или когато участникът е обединение/консорциум, всеки подизпълнител или всеки един от членовете в обединението/консорциума, който ще изпълнява СМР трябва да отговаря на горепосоченото изискване.
Заверени копия на Сертификат за въведена система на управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен; Сертификат за въведена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентен; Сертификат за въведена система за управление на здравето и безопасността при работа OHSAS 18001:2007 или еквивалентен. Сертификатите да са валидни, издадени от акредитирани органи по смисъла на чл.53, ал. 3 от ЗОП.
Представените документи следва да доказват по безусловен начин съответствието на участника с поставените от Възложителя минимални изисквания за технически възможности и квалификация. Неизпълнението на това условие води до отстраняване на участника, при спазване разпоредбите на чл.68, ал.8 и ал.9.
Минимални изисквания: 1.Участниците трябва да имат през последните 5 години, считано до датата, определена като краен срок за подаване на офертата (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), успешно изпълнени и завършени минимум 3 договора за строителство на обекти, сходни с предмета на поръчката на обща стойност не по-малко от прогнозната стойност на поръчката без ДДС.
Под „сходен с предмета на поръчката” навсякъде в документацията и обявлението за участие в процедурата следва да се разбира изпълнението на договори, включващи поотделно или в комбинация следните основни дейности: изграждане, ремонт и/или рехабилитация на пътища и/или улици.
Независимо от броя на изпълнените договори, то същите следва да отговарят на изискването за минимален специализиран оборот на поръчката.
2. В инженеро-техническият екип за изпълнение на поръчката да присъстват на трудово/гражданско правоотношение минимум:
Технически ръководител на обекта (1 бр.) – да притежава диплома за завършено висше образование с квалификация строителен инженер, специалност Транспортно строителство или еквивалент; да има специфичен професионален опит от минимум 5 (пет) години като строителен инженер и опит на най-малко 1 обект, сходен с предмета на поръчката.
Експерт по контрол на качеството (1 бр.) – да притежава диплома за завършено висше образование с квалификация строителен инженер; Да притежава валидно удостоверение / сертификат за контрол на качеството;
Експерт по безопасност и здраве (КБЗ) (1 бр.) – да притежава диплома за завършено висше образование с квалификация строителен инженер; Да притежава валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ;
Не се допуска посочването на един и същи експерт да изпълнява повече от функция.
3. Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи с обхват отговарящ на вида на строежа, предмет на обществената поръчка, както и на категорията му, съгласно чл. 137, ал.1 от Закона за устройство на територията, а именно: ВТОРА група, III-та категория.
4. Участникът да има внедрена система за управление на качеството в съответствие с изискванията на стандарта ISO 9001:2008 или еквивалент, в строителството; внедрена система за управление за околната среда в съответствие с изискванията на стандарта ISO 14001:2004 или еквивалент, в строителството; внедрена система за управление на здравето и безопасност при работа OHSAS 18001:2007 или еквивалент, в строителството. Сертификатите да са валидни, издадени от акредитирани органи по смисъла на чл.53, ал. 3 от ЗОП.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за технически възможности се прилагат за обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответната регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение.
При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискването за технически възможности се отнася за подизпълнителя, съобразно вида, дела и процента на тяхното участие.
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение ; тежест: 10
Показател: Техническо предложение ; тежест: 40
Показател: Ценово предложение ; тежест: 50
IV.3)
Административна информация
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
16.06.2014 г. Час: 17:00
Условия и начин на плащане
Всяко заинтересовано лице може да закупи документация за участие в обществената поръчка всеки работен ден от 8:00 до 17:00 часа, най-късно до 7 дни преди изтичането на крайния срок за подаване на офертите, посочен в обявлението. Закупуването на документация за участие се извършва в Деловодството на община Брегово, на адрес: п.к. 3790, гр.Брегово, община Брегово, област Видин, пл. ”Централен”.
При закупуване на документацията лицата предоставят адрес, телефон, факс и електронен адрес, и лице за връзка, които се отразяват в съответен Регистър.
Всяко заинтересовано лице може да отправи искане до Възложителя за изпращане на документацията за сметка на лицето, отправило искането, съгласно чл. 28, ал. 4 от ЗОП.
Изпращането на документацията става, след получаване на писмено искане с приложено платежно нареждане за внесена сума за закупуване на документацията. В писменото искане, лицето трябва да посочи необходимата информация за участника, име, адрес, телефон, факс, лице за контакт, както и да посочи куриерската служба, с която следва да бъде изпратена документацията за участие.
Сумата следва да бъде внесена в касата на община Брегово или по банков път: IBAN BG 27 STSA93003373210300; BIC: STSA BGSF; Банка "ДСК" АД, клон Брегово.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.06.2014 г. Час: 17:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 24.06.2014 г. Час: 14:00
Място
Заседателна зала на община Брегово, пл. "Централен" 1
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел (чл.68, ал.3 от ЗОП).
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова представлява периодично възлагане на поръчка
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
Настоящата обществена поръчка е в изпълнение на проект №05/321/01416 от 10.12.2013 г.
“Рехабилитация на съществуващи общински пътища – VID 1033 /ІІІ-122, Куделин – Ново село/ - Дом за лица с УУИ - VID 1030 /ІІ-12, Иново-Брегово/ - Тияновци – Делейна – Ракитница Участък от км. 23+900 до км 26+700 - VID 1030 /ІІ-12, Иново – Брегово/ - Тияновци – Делейна Участък от км 10+000 до км 13+020” по мярка 321 “Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” по Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони.
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ