Версия за печат

00340-2014-0007

BG-Угърчин: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Угърчин, пл."Свобода" №1, За: инж.Цветан Георгиев; Пламена Попска, Република България 5580, Угърчин, Тел.: 06931 2121, E-mail: obshtina@ugarchin.com, Факс: 06931 2014

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ugarchin.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.ugarchin.com/Files.php?type=23.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Осъществяване на строителен надзор при изпълнението на строителни и монтажни работи по три обособени позиции: 1. Ремонт общински пътища в Община Угърчин. 2. Реконструкция на „ВиК” мрежа на територията на Община Угърчин – четири подобекта /Подобект 1 – Реконструкция на ВВМ кв.170 гр.Угърчин”, Подобект 2 – „Реконструкция ВВМ с.Славщица”, Подобект 3 – „Реконструкция ВВМ с.Сопот”, Подобект 4 - „Площадкова канализация училище „Христо Ботев” с.Кирчево”. 3. „Рехабилитация и реконструкция на улична водопроводна мрежа, гр.Угърчин /по улици „Осми Март”, „Любен Каравелов”, „Добри Чинтулов”, „Баба Тонка”, „Йордан Йовков”, „Бяло море”, „Кнежа”, „Шипка”, „Голи рът”, „Юмрукчал”, „Пирин”, „Иглика” и „Мусала”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: територията на Община Угърчин
Код NUTS: BG315
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Осъществяване на строителен надзор при изпълнението на строителни и монтажни работи по три обособени позиции: 1.Ремонт общински пътища в Община Угърчин. 2. Реконструкция на „ВиК” мрежа на територията на Община Угърчин – четири подобекта /Подобект 1 – Реконструкция на ВВМ кв.170 гр.Угърчин”, Подобект 2 – „Реконструкция ВВМ с.Славщица”, Подобект 3 – „Реконструкция ВВМ с.Сопот”, Подобект 4 - „Площадкова канализация училище „Христо Ботев” с.Кирчево”. 3. „Рехабилитация и реконструкция на улична водопроводна мрежа, гр.Угърчин /по улици „Осми Март”, „Любен Каравелов”, „Добри Чинтулов”, „Баба Тонка”, „Йордан Йовков”, „Бяло море”, „Кнежа”, „Шипка”, „Голи рът”, „Юмрукчал”, „Пирин”, „Иглика” и „Мусала”.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изпълнението на поръчката включва, като обем за всички обособени позиции или за всяка по отделно следните дейности : А) Упражняване на строителен надзор по време на строителството, съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ (до издаване на Разрешение за ползване), в задължителния обхват, регламентиран в чл. 168, ал. 1 от ЗУТ: - законосъобразно започване на строежа; - осъществяване на контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - спиране на строежи, които се изпълняват при условията на чл. 224, ал. 1 и чл. 225, ал. 2 ЗУТ и в нарушение на изискванията начл. 169, ал. 1 – 3 ЗУТ; - осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - годност на строежа за въвеждане в експлоатация. Б) Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, съгласно изискванията за безопасност и законосъобразното им изпълнение, съгласно ЗУТ и Наредба №3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; В) Откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво за строежа, в присъствието на лицата по чл. 223, ал. 2 от ЗУТ, при съставяне на необходимия за това протокол по Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; Г) Заверка на Заповедната книга на строежа и писмено уведомяване в 7-дневен срок от заверката на Общината, специализираните контролни органи, Регионалната дирекция за национален строителен контрол, РСПБС и Инспекция по труда. Д) Изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве за етапа на строителството съгласно чл. 5, ал.3 от Наредба № 2/2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, вкл. изпълнение на всички задължения на възложителя, предвидени в посочената Наредба. Е) Изготвяне на Окончателен доклад за строежа, съгласно чл. 168, ал. 6 от ЗУТ, за издаване на Разрешение за ползването му, включително технически паспорт за строежа, съгласно Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите. Окончателните Доклади и техническите паспорти за всички строежи се представят в 3 (три) оригинала на хартиен и в 2 (два) екземпляра на електронен носител. Ж) Внасяне на окончателнитe доклади в Общинската администрация. З) Контрол на строителните продукти по чл. 169а, ал. 1 ЗУТ при извършване на оценката на съответствието на инвестиционните проекти и при упражняване на строителен надзор.

Прогнозна стойност без ДДС
23334 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

360


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 2% (два процента) от стойността на договора без ДДС. - Гаранция за изпълнение на договора се превежда по банкова сметка на Община Угърчин: „ДСК БАНКА” ЕАД, IBAN: BG37STSA93003390007610 BIC:STSABGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на възложителя със срок на валидност 30 дни след датата на въвеждане в експлоатация на обекта. - Банковата гаранция или съответният платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. - При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. - Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка - възложителят има право да усвои изцяло или част от гаранцията за изпълнение на договора при доказано неточно изпълнение на задължения по договора от страна на изпълнителя; възложителят има право да усвои такава част от гаранцията, която покрива отговорността на изпълнителя за неизпълнението, включително размера на начислените неустойки; при едностранно прекратяване на договора от възложителя поради доказано виновно неизпълнение на задължения на изпълнителя по договора, сумата от гаранцията за изпълнение се усвоява изцяло като обезщетение за прекратяването му. Възстановяването на гаранцията за добро изпълнение или неинкасираната част от нея се извършва от възложителя в срок до 30 календарни дни след: изтичане срока на договора /изчерпване предмета на поръчката с подписване на съответните приемателни протоколи/. - Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. - Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящите условия за изпълнение на поръчката.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

За финансиране на обществената поръчка Възложителя е осигурил и използва собствени финансови средства и финансови средства на Републиканския бюджет. Осигуреното финансиране е в рамките на прогнозната стойност посочена в настоящето обявление. Схема на плащане: Окончателно плащане се извършва в срок до 30 (тридесет) дни след приемането на обекта съгласно ЗУТ /издаване на разрешение за ползване / и приемане на извършените от изпълнителя дейности по договора и след издаване на разходооправдателен документ-фактура оригинал. Условията, сроковете и другите специфични условия във връзка с начина на плащане са отразени в приложения образец на договор за изпълнение на поръчката – Приложение № 16

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението/консорциума сключват споразумение с нотариална заверка на подписите. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че : да посочат упълномощено лице, което ще представлява участника за целите на настоящата процедура и при изпълнението на договора и което лице е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; членовете на обединението/консорциума са солидарно отговорни за изпълнението на договора, включително по отношение на плащанията; членовете на обединението/ консорциума са длъжни да останат в него за целия период на изпълнение на договора; не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата, както и споразумението следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Когато в споразумението за създаването на обединение/консорциум липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или състава на обединението се е променил след подаването на офертата –участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира, като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Установяване наличието на подобно обстоятелство ще доведе до отстраняване на всички предложения, с които е ангажирана страната.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участници в процедурата могат да бъдат български и/или чуждестранни физически и/или юридически лица, или обединения между тях с изключение на тези попадащи в обхвата на чл.3 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС и отговарящи на посочените условия. Участниците следва да отговарят на изискв. на чл. 47, ал.1, т.1, б."а"-"д", т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.2а (предл.първо), т.3,т.4 и т. 5 и ал.5 от ЗОП. Участникът следва да прит. валиден Лиценз за упражняване на строителен надзор съгл. чл.166, ал.2 от ЗУТ и Наредба № 9/22.05.2001г. и Наредба №РД-02-20-25/2012г. В Плик № 1 се поставят сл. документи: 1)Начален документ на оферта- Прил.№1;2) Списък на документите от офертата с отбелязана страницата/ите, на която/ито се намират;3)Нот. заверено пълномощно на лицето(ако е приложимо), упълномощено да представлява участника в процедурата (оригинал);4) Админ. сведения за участника-Прил.№2;5) Копие от документа за регистрация или ЕИК, съгл. чл. 23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ или ЕТ; копие от документа за самоличност, когато участникът е ФЛ;Чуждестранните юрид. лица прилагат еквив. документ, в официален превод.;6) Декларация за запознаване с условията на откритата процедура и приемането им-Прил.№3;7) Декларации по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 1, т. 2а (предл.първо), т. 3, т. 4 и т. 5 и ал. 5 от ЗОП - Прил.№4 и №5;8) Декларация за участието/неучастието на подизпълнители-Прил.№6;9) Декларация за съгласие от подизпълнител-Прил.№ 7 с приложени документи от подизпълнителя съгл. чл. 56 ал. 1 т. 1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП;10) Декларация по чл. 56, ал. 1 т. 11 от ЗОП-Прил.№8;11) Нотар. заверено споразумение за създаване на обединение/консорциум;12) Списък на лицата в обединението/консорциума (ако е приложимо)-Прил.№9;13) Декларация от член на обединение/консорциум (ако е приложимо)-Прил.№10;14) Доказателства за иконом. и финансово състояние по чл.50 от ЗОП, съгл. раздел ІІІ.2.2) от настоящето обявление и документацията;15) Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участника, по чл. 51 от ЗОП, съгл. раздел ІІІ.2.3) от настоящето обявление и документацията;16) Декларация-Прил.№13 за приемане условията на проекто-договора;18) Документ, удостоверяващ регистрация на участника по ЗДДС /при налична такава/ или еквив. Съдържание на Плик № 2 - Техническо предложение-Прил.№14,в което се посочва:• Предлаган подход, план за работа и организация, описани в техническото предложение - всеки участник трябва да изложи последователността на изготвяне на изискуемата по закон документация за обекта, като се съобрази с технологичната последователност на строителните процеси и свързаните с тях подготвителни дейности; видовете дейности, които ще контролира; мониторинга на методите на изпълнение на главните видове СМР; контрола на дейностите по - подготвителния период, доставките и качеството на влаганите материали; разпределението на човешките ресурси и отговорностите на отделните специалисти по специалности, които ще участват в процеса на контрол на изпълняваните дейности; •Стратегия за контрол върху технологичната последователност на строителните процеси, описани в техническото предложение - следва да съдържа изложение на всички стъпки по упражняването на контрол върху строителните материали и изделия, включително ритмичността на тяхното доставяне, начин на складиране, начин на влагане, изпитания и др.; метод за работа при установяване на несъответствия на строителните материали и изделия с техническите изисквания на проекта и контрол по подмяната и корекцията им; стратегията за контрол по видовете СМР и последователността на тяхното изпълнение. Съдържание на Плик № 3 - Ценовото предложение се изготвя по Прил.№ 15. То задължително вкл.пълния обем дейности по техн. спецификация и не може да надхвърля посочената прогнозна стойност общо и/или за всяка позиция по отделно. Цените трябва да бъдат посочени в български лева без ДДС, с точност до втория знак след десетичната запетая и изписани с цифри и с думи.Извън Плик № 3 не трябва да е посочена никаква информация относно цената,
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1) Обстоятелството се декларира със Справка по член 50 ал.1 т.3 от ЗОП(Приложение №11) и се удостоверява със заверено копие от баланс и отчет за приходите и разходите, за всяка една от последните три приключили финансови години (2011, 2012 и 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, оформени съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове, като за участници чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи, когато публикуването им се изисква съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени, или представяне на ЕИК (в случате, когато същите са надлежно публикувани в Търговския реигтър към Агенция по вписванията). В случай, че участникът е чуждестранно лице, то представя отчети за приходите и разходите, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която е установено, а когато не е регламентирано съставянето на такива, тогава същото лице представя еквивалентен документ, съставен съобразно законодателството на страната, в която е установено. При липса на предвидена правна регламентация и несъставяне на еквивалент, възложителят приема съгласно чл.50, ал.2 от ЗОП участникът да представи информация за общия оборот и декларация за верността на посочените от него обстоятелства. В случай, че към момента на подаване на офертата участникът няма изготвени горецитираните съставни части на годишните финансови отчети за 2013 г., то същият представя предварителни баланс и отчет за приходите и разходите, подписани от участника/или представляващия го/ и главния счетоводител. 2) Копие от валидна застрахователна полица на стойност, покриваща минималната застрахователна сума вида строеж, съответстващ на предмета на настоящата поръчка, или еквивалентен документ. 3) Декларация от участника, че в случай, че по време на действие на договора застраховката изтече, то действието и ще бъде подновено със срок не по – малък от срока на строителството и договора.
Минимални изисквания: Участникът в настоящата процедура следва да отговаря на следните финансови изисквания: 1) Участникът следва да има реализиран оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката, а именно услуги по упражняване на строителен надзор, през последните три години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си в размер минимум на следните стойности без ДДС: - за първа обособена позиция – 16 000лв. - за втора обособена позиция – 25 000лв. - за трета обособена позиция – 16 000лв. Когато участника в обществената поръчка кандидатства за повече от една обособена позиция, то следва да има реализиран оборот за последните три години, сумарно на стойностите на обособените позиции за които участва. 2) Участникът следва да има сключена валидна застрахователна полица “Застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството” по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за лица регистрирани на територията на Р. България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени. Същата трябва да е валидна към дата на офертата, както и да бъде придружена с декларация от участника, че в случай, че преди или по време на действие на договора застраховката изтече, то действието й ще бъде подновено със срок не по- малък от срока на договора. * При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато участника в процедурата предвижда участието на подизпълнители, изискванията по настоящия раздел се прилагат по отношение на тях, съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1) Справка по член 51, ал.1, т.1 от ЗОП(Приложение №12) за изпълнени договори за упражняване на строителен надзор през последните 3 години.Справката трябва да е придружена от заверени копия на референции за включените в справката договори. Референциите трябва да включват информация за възложителите, предмета, периода на изпълнение, процентът изпълнен от участника (когато същият не е изпълнил поръчката самостоятелно). 2) Заверено копие на валиден Лиценз за упражняване на строителен надзор съгласно чл.166, ал.2 от ЗУТ и Наредба № 9 от 22.05.2001г. за лицензиране на лицата, упражняващи строителен надзор или да притежава издадено от Началникът на Дирекцията за национален строителен контрол и вписано в нарочен регистър Удостоверение за упражняване на строителен надзор съгласно чл.166, ал.2 от ЗУТ и Наредба № РД-02-20-25 от 03.12.2012г. - за лица регистрирани на територията на РБългария или еквивалентен документ за чуждестранни лица, удостоверяващ правото да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава-членка на Европейския съюз, или на друга държава-страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.В случай че срокът на валидност на лиценза изтича преди крайния срок за изпълнение, участникът да представи декларация свободен текст, че ще го поднови в установените в закона срокове.
Минимални изисквания: Участникът в настоящата процедура следва да отговаря на следните технически изисквания: 1) Участникът следва да е изпълнил поне 1/един/ договор за упражняване на строителен надзор през последните три години, сходен с предмета на поръчката придружен от препоръка за добро изпълнение. Под сходни договори с предмета на поръчката следва да се разбира: - за първа обособена позиция – „Изграждане, ремонт или рехабилитация на пътища или улична мрежа в населени места”. - за втора обособена позиция – „Изграждане, ремонт или реконструкция на „ВиК” мрежи” - за трета обособена позиция - „Изграждане, ремонт или реконструкция на водопроводи” 2) Участникът следва да притежава валиден Лиценз за упражняване на строителен надзор съгласно чл.166, ал.2 от ЗУТ и Наредба № 9 от 22.05.2001г. за лицензиране на лицата, упражняващи строителен надзор или да притежава издадено от Началникът на Дирекцията за национален строителен контрол и вписано в нарочен регистър Удостоверение за упражняване на строителен надзор съгласно чл.166, ал.2 от ЗУТ и Наредба № РД-02-20-25 от 03.12.2012г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор, за лица регистрирани на територията на РБългария или еквивалентен документ за чуждестранни лица, удостоверяващ правото да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава-членка на Европейския съюз, или на друга държава-страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Съгласно изискванията на Закона за устройството на територията, Наредба № 9 от 22.05.2001г. за лицензиране на лицата, упражняващи строителен надзор и Наредба № РД-02-20-25 от 03.12.2012г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
20.06.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 4.8 BGN
Условия и начин на плащане

Предварителния преглед и/или получаване на документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка може да се извърши в сградата на Община Угърчин, на адрес: град Угърчин, 5580, пл. „Свобода“ № 1 от 8,00 часа до 17,00 часа, всеки работен ден в срока посочен в раздел ІV.3.3 на настоящето обявление. Документация за участие се предоставя на хартиен и електронен(CD) носител след представяне на документ удостоверяващ заплащане на цена в размер на 4.80 лв. с ДДС. Сумата може да бъде заплатена на касата на общината или по банков път по сметка на общината: Банка ДСК, IBAN: BG98STSA93008413229500, BIC: STSABGSF, код за вид плащане 447000. При получаване на документация, участникът предоставя следната информация: име, адрес, телефон, факс, лице за контакт. Информацията е необходима с оглед на изпълнението на задълженията на възложителя, произтичащи от чл. 29, ал. 3 от ЗОП. Достъп по елекронен път до документацията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка, за срока посочен в раздел ІV.3.3 от настоящето обявление, е предоставен на "Профил на купувача" на следния Интернет адрес: www.ugarchin.com

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.06.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 01.07.2014 г.  Час: 10:00
Място

сграда на общинската администрация, гр.Угърчин, пл."Свобода" №1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

На публичното отваряне на офертите могат да присъстват участници в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Присъстващите представители се допускат след представяне на документ, удостоверяващ представителната им власт. Датата, часа и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на Възложителя: www.ugarchin.com. При отварянето на пликовете с предлагана цена могат да присъстват участници в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представителите се допускат след представяне на документ, удостоверяващ представителната им власт.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Всички действия и обменът на информация по настоящата процедура между участниците и възложителя ще се извършват в писмен вид по пощата, по факс, по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства на посочените адреси за комуникация от участниците и от възложителя в настоящето обявление. До изтичане срока на валидността на офертата, се считат валидни адресът, телефон за контакт, факс, електронната поща посочени в офертата на всеки участник. В случай, че адресът, телефон за контакт, факсът, електронна поща са променени и възложителят не е уведомен за това, изпратената кореспонденция на посочените канали за контакт ще се смята за връчена. Разяснения по документацията за участие, както и всяка друга информация свързана с провеждането на откритата процедура, Възложителя ще обявява в достъпен вид в раздел „Профил на купувача” на официалната интернет страница на адрес: www.ugarchin.com

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.05.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Осъществяване на строителен надзор при изпълнение на СМР по ремонт на общински пътища в Община Угърчин
1) Кратко описание

Осъществяване на строителен надзор по изпълнението на строителни и монтажни работи във връзка с ремонта на общински пътища и улици на територията на община Угърчин по подобекти както следва:1.Подобект I – Ремонт четвъртокласна пътна мрежа;2.Подобект II – Възстановяване на тротоари в гр.Угърчин след ремонт на „АПИ”;3.Подобект III – Асфалтиране улици с.Кирчево;4.Подобект IV – Ремонт ул.”Плевен” и ул.”Васил Левски” в гр.Угърчин, съгласно споразумение с „АПИ” и включва изпълнение на следните дейности: упражняване на строителен надзор по време на строителството, съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ; изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството; откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво за строежа; заверка на Заповедната книга на строежа; изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве за етапа на строителството съгласно чл. 5, ал.3 от Наредба № 2/2004 г.; изготвяне на Окончателен доклад за строежа, съгласно чл. 168, ал. 6 от ЗУТ; внасяне на окончателнитe доклади в Общинската администрация; контрол на строителните продукти по чл. 169а, ал. 1 ЗУТ.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

Поръчката включва изпълнение на следните дейности: А) Упражняване на строителен надзор по време на строителството, съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ (до издаване на Разрешение за ползване), в задължителния обхват, регламентиран в чл. 168, ал. 1 от ЗУТ: - законосъобразно започване на строежа; - осъществяване на контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - спиране на строежи, които се изпълняват при условията на чл. 224, ал. 1 и чл. 225, ал. 2 ЗУТ и в нарушение на изискванията начл. 169, ал. 1 – 3 ЗУТ; - осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - годност на строежа за въвеждане в експлоатация. Б) Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, съгласно изискванията за безопасност и законосъобразното им изпълнение, съгласно ЗУТ и Наредба №3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; В) Откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво за строежа, в присъствието на лицата по чл. 223, ал. 2 от ЗУТ, при съставяне на необходимия за това протокол по Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; Г) Заверка на Заповедната книга на строежа и писмено уведомяване в 7-дневен срок от заверката на Общината, специализираните контролни органи, Регионалната дирекция за национален строителен контрол, РСПБС и Инспекция по труда. Д) Изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве за етапа на строителството съгласно чл. 5, ал.3 от Наредба № 2/2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, вкл. изпълнение на всички задължения на възложителя, предвидени в посочената Наредба. Е) Изготвяне на Окончателен доклад за строежа, съгласно чл. 168, ал. 6 от ЗУТ, за издаване на Разрешение за ползването му, включително технически паспорт за строежа, съгласно Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите. Окончателните Доклади и техническите паспорти за всички строежи се представят в 3 (три) оригинала на хартиен и в 2 (два) екземпляра на електронен носител. Ж) Внасяне на окончателнитe доклади в Общинската администрация. З) Контрол на строителните продукти по чл. 169а, ал. 1 ЗУТ при извършване на оценката на съответствието на инвестиционните проекти и при упражняване на строителен надзор. Пълно описание е посочено в „Техническа спецификация" към документацията за участие.

Прогнозна стойност, без ДДС
6667 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 360
5) Допълнителна информация

Поръчката по позицията е за текущо изпълнение и за срок, който е в зависимост от срока на завършване на СМР, но не по-късно от 360 дни от подписване на договор.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Осъществяване на строителен надзор при изпълнение на СМР при осъществяване на реконструкция на ВиК мрежа на територията на Община Угърчин
1) Кратко описание

Осъществяване на строителен надзор по изпълнението на строителни и монтажни работи във връзка с реконструкция на „ВиК” мрежа на територията на Община Угърчин – четири подобекта /Подобект 1 – Реконструкция на ВВМ кв.170 гр.Угърчин”, Подобект 2 – „Реконструкция ВВМ с.Славщица”, Подобект 3 – „Реконструкция ВВМ с.Сопот”, Подобект 4 - „Площадкова канализация училище „Христо Ботев” с.Кирчево”/ и включва изпълнение на следните дейности: упражняване на строителен надзор по време на строителството, съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ; изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството; откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво за строежа; заверка на Заповедната книга на строежа; изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве за етапа на строителството съгласно чл. 5, ал.3 от Наредба № 2/2004 г.; изготвяне на Окончателен доклад за строежа, съгласно чл. 168, ал. 6 от ЗУТ; внасяне на окончателнитe доклади в Общинската администрация; контрол на строителните продукти по чл. 169а, ал. 1 ЗУТ.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

Поръчката включва изпълнение на следните дейности: А) Упражняване на строителен надзор по време на строителството, съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ (до издаване на Разрешение за ползване), в задължителния обхват, регламентиран в чл. 168, ал. 1 от ЗУТ: - законосъобразно започване на строежа; - осъществяване на контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - спиране на строежи, които се изпълняват при условията на чл. 224, ал. 1 и чл. 225, ал. 2 ЗУТ и в нарушение на изискванията начл. 169, ал. 1 – 3 ЗУТ; - осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - годност на строежа за въвеждане в експлоатация. Б) Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, съгласно изискванията за безопасност и законосъобразното им изпълнение, съгласно ЗУТ и Наредба №3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; В) Откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво за строежа, в присъствието на лицата по чл. 223, ал. 2 от ЗУТ, при съставяне на необходимия за това протокол по Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; Г) Заверка на Заповедната книга на строежа и писмено уведомяване в 7-дневен срок от заверката на Общината, специализираните контролни органи, Регионалната дирекция за национален строителен контрол, РСПБС и Инспекция по труда. Д) Изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве за етапа на строителството съгласно чл. 5, ал.3 от Наредба № 2/2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, вкл. изпълнение на всички задължения на възложителя, предвидени в посочената Наредба. Е) Изготвяне на Окончателен доклад за строежа, съгласно чл. 168, ал. 6 от ЗУТ, за издаване на Разрешение за ползването му, включително технически паспорт за строежа, съгласно Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите. Окончателните Доклади и техническите паспорти за всички строежи се представят в 3 (три) оригинала на хартиен и в 2 (два) екземпляра на електронен носител. Ж) Внасяне на окончателнитe доклади в Общинската администрация. З) Контрол на строителните продукти по чл. 169а, ал. 1 ЗУТ при извършване на оценката на съответствието на инвестиционните проекти и при упражняване на строителен надзор. Пълно описание е посочено в „Техническа спецификация" към документацията за участие.

Прогнозна стойност, без ДДС
10000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 360
5) Допълнителна информация

Поръчката по позицията е за текущо изпълнение и за срок, който е в зависимост от срока на завършване на СМР, но не по-късно от 360 дни от подписване на договор.


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Осъществяване на строителен надзор при изпълнение на СМР при рехабилитация и реконструкция на улична водопроводна мрежа, гр.Угърчин
1) Кратко описание

Осъществяване на строителен надзор по изпълнението на строителни и монтажни работи във връзка с извършване на рехабилитация и реконструкция на улична водопроводна мрежа, гр.Угърчин /по улици „Осми Март”, „Любен Каравелов”, „Добри Чинтулов”, „Баба Тонка”, „Йордан Йовков”, „Бяло море”, „Кнежа”, „Шипка”, „Голи рът”, „Юмрукчал”, „Пирин”, „Иглика” и „Мусала”/ и включва изпълнение на следните дейности: упражняване на строителен надзор по време на строителството, съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ; изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството; откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво за строежа; заверка на Заповедната книга на строежа; изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве за етапа на строителството съгласно чл. 5, ал.3 от Наредба № 2/2004 г.; изготвяне на Окончателен доклад за строежа, съгласно чл. 168, ал. 6 от ЗУТ; внасяне на окончателнитe доклади в Общинската администрация; контрол на строителните продукти по чл. 169а, ал. 1 ЗУТ.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

поръчката включва изпълнение на следните дейности: А) Упражняване на строителен надзор по време на строителството, съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ (до издаване на Разрешение за ползване), в задължителния обхват, регламентиран в чл. 168, ал. 1 от ЗУТ: - законосъобразно започване на строежа; - осъществяване на контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - спиране на строежи, които се изпълняват при условията на чл. 224, ал. 1 и чл. 225, ал. 2 ЗУТ и в нарушение на изискванията начл. 169, ал. 1 – 3 ЗУТ; - осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - годност на строежа за въвеждане в експлоатация. Б) Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, съгласно изискванията за безопасност и законосъобразното им изпълнение, съгласно ЗУТ и Наредба №3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; В) Откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво за строежа, в присъствието на лицата по чл. 223, ал. 2 от ЗУТ, при съставяне на необходимия за това протокол по Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; Г) Заверка на Заповедната книга на строежа и писмено уведомяване в 7-дневен срок от заверката на Общината, специализираните контролни органи, Регионалната дирекция за национален строителен контрол, РСПБС и Инспекция по труда. Д) Изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве за етапа на строителството съгласно чл. 5, ал.3 от Наредба № 2/2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, вкл. изпълнение на всички задължения на възложителя, предвидени в посочената Наредба. Е) Изготвяне на Окончателен доклад за строежа, съгласно чл. 168, ал. 6 от ЗУТ, за издаване на Разрешение за ползването му, включително технически паспорт за строежа, съгласно Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите. Окончателните Доклади и техническите паспорти за всички строежи се представят в 3 (три) оригинала на хартиен и в 2 (два) екземпляра на електронен носител. Ж) Внасяне на окончателнитe доклади в Общинската администрация. З) Контрол на строителните продукти по чл. 169а, ал. 1 ЗУТ при извършване на оценката на съответствието на инвестиционните проекти и при упражняване на строителен надзор. Пълно описание е посочено в „Техническа спецификация" към документацията за участие.

Прогнозна стойност, без ДДС
6667 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 360
5) Допълнителна информация

Поръчката по позицията е за текущо изпълнение и за срок, който е в зависимост от срока на завършване на СМР, но не по-късно от 360 дни от подписване на договор.