00340-2014-0007
Технически редакции | ||
14.05.2014 09:51 ч. : | 14/05/2014 09:45 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
14.05.2014 09:51 ч. : | 14/05/2014 09:45 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Угърчин: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Угърчин, пл."Свобода" №1, За: инж.Цветан Георгиев; Пламена Попска, Република България 5580, Угърчин, Тел.: 06931 2121, E-mail: obshtina@ugarchin.com, Факс: 06931 2014
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ugarchin.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.ugarchin.com/Files.php?type=23.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Осъществяване на строителен надзор при изпълнението на строителни и монтажни работи по три обособени позиции: 1. Ремонт общински пътища в Община Угърчин. 2. Реконструкция на „ВиК” мрежа на територията на Община Угърчин – четири подобекта /Подобект 1 – Реконструкция на ВВМ кв.170 гр.Угърчин”, Подобект 2 – „Реконструкция ВВМ с.Славщица”, Подобект 3 – „Реконструкция ВВМ с.Сопот”, Подобект 4 - „Площадкова канализация училище „Христо Ботев” с.Кирчево”. 3. „Рехабилитация и реконструкция на улична водопроводна мрежа, гр.Угърчин /по улици „Осми Март”, „Любен Каравелов”, „Добри Чинтулов”, „Баба Тонка”, „Йордан Йовков”, „Бяло море”, „Кнежа”, „Шипка”, „Голи рът”, „Юмрукчал”, „Пирин”, „Иглика” и „Мусала”.
Възлагане на обществена поръчка
Осъществяване на строителен надзор при изпълнението на строителни и монтажни работи по три обособени позиции: 1.Ремонт общински пътища в Община Угърчин. 2. Реконструкция на „ВиК” мрежа на територията на Община Угърчин – четири подобекта /Подобект 1 – Реконструкция на ВВМ кв.170 гр.Угърчин”, Подобект 2 – „Реконструкция ВВМ с.Славщица”, Подобект 3 – „Реконструкция ВВМ с.Сопот”, Подобект 4 - „Площадкова канализация училище „Христо Ботев” с.Кирчево”. 3. „Рехабилитация и реконструкция на улична водопроводна мрежа, гр.Угърчин /по улици „Осми Март”, „Любен Каравелов”, „Добри Чинтулов”, „Баба Тонка”, „Йордан Йовков”, „Бяло море”, „Кнежа”, „Шипка”, „Голи рът”, „Юмрукчал”, „Пирин”, „Иглика” и „Мусала”.
71520000, 71521000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Изпълнението на поръчката включва, като обем за всички обособени позиции или за всяка по отделно следните дейности : А) Упражняване на строителен надзор по време на строителството, съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ (до издаване на Разрешение за ползване), в задължителния обхват, регламентиран в чл. 168, ал. 1 от ЗУТ: - законосъобразно започване на строежа; - осъществяване на контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - спиране на строежи, които се изпълняват при условията на чл. 224, ал. 1 и чл. 225, ал. 2 ЗУТ и в нарушение на изискванията начл. 169, ал. 1 – 3 ЗУТ; - осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - годност на строежа за въвеждане в експлоатация. Б) Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, съгласно изискванията за безопасност и законосъобразното им изпълнение, съгласно ЗУТ и Наредба №3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; В) Откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво за строежа, в присъствието на лицата по чл. 223, ал. 2 от ЗУТ, при съставяне на необходимия за това протокол по Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; Г) Заверка на Заповедната книга на строежа и писмено уведомяване в 7-дневен срок от заверката на Общината, специализираните контролни органи, Регионалната дирекция за национален строителен контрол, РСПБС и Инспекция по труда. Д) Изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве за етапа на строителството съгласно чл. 5, ал.3 от Наредба № 2/2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, вкл. изпълнение на всички задължения на възложителя, предвидени в посочената Наредба. Е) Изготвяне на Окончателен доклад за строежа, съгласно чл. 168, ал. 6 от ЗУТ, за издаване на Разрешение за ползването му, включително технически паспорт за строежа, съгласно Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите. Окончателните Доклади и техническите паспорти за всички строежи се представят в 3 (три) оригинала на хартиен и в 2 (два) екземпляра на електронен носител. Ж) Внасяне на окончателнитe доклади в Общинската администрация. З) Контрол на строителните продукти по чл. 169а, ал. 1 ЗУТ при извършване на оценката на съответствието на инвестиционните проекти и при упражняване на строителен надзор.
НЕ
360
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 2% (два процента) от стойността на договора без ДДС. - Гаранция за изпълнение на договора се превежда по банкова сметка на Община Угърчин: „ДСК БАНКА” ЕАД, IBAN: BG37STSA93003390007610 BIC:STSABGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на възложителя със срок на валидност 30 дни след датата на въвеждане в експлоатация на обекта. - Банковата гаранция или съответният платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. - При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. - Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка - възложителят има право да усвои изцяло или част от гаранцията за изпълнение на договора при доказано неточно изпълнение на задължения по договора от страна на изпълнителя; възложителят има право да усвои такава част от гаранцията, която покрива отговорността на изпълнителя за неизпълнението, включително размера на начислените неустойки; при едностранно прекратяване на договора от възложителя поради доказано виновно неизпълнение на задължения на изпълнителя по договора, сумата от гаранцията за изпълнение се усвоява изцяло като обезщетение за прекратяването му. Възстановяването на гаранцията за добро изпълнение или неинкасираната част от нея се извършва от възложителя в срок до 30 календарни дни след: изтичане срока на договора /изчерпване предмета на поръчката с подписване на съответните приемателни протоколи/. - Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. - Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящите условия за изпълнение на поръчката.
За финансиране на обществената поръчка Възложителя е осигурил и използва собствени финансови средства и финансови средства на Републиканския бюджет. Осигуреното финансиране е в рамките на прогнозната стойност посочена в настоящето обявление. Схема на плащане: Окончателно плащане се извършва в срок до 30 (тридесет) дни след приемането на обекта съгласно ЗУТ /издаване на разрешение за ползване / и приемане на извършените от изпълнителя дейности по договора и след издаване на разходооправдателен документ-фактура оригинал. Условията, сроковете и другите специфични условия във връзка с начина на плащане са отразени в приложения образец на договор за изпълнение на поръчката – Приложение № 16
В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението/консорциума сключват споразумение с нотариална заверка на подписите. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че : да посочат упълномощено лице, което ще представлява участника за целите на настоящата процедура и при изпълнението на договора и което лице е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; членовете на обединението/консорциума са солидарно отговорни за изпълнението на договора, включително по отношение на плащанията; членовете на обединението/ консорциума са длъжни да останат в него за целия период на изпълнение на договора; не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата, както и споразумението следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Когато в споразумението за създаването на обединение/консорциум липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или състава на обединението се е променил след подаването на офертата –участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира, като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Установяване наличието на подобно обстоятелство ще доведе до отстраняване на всички предложения, с които е ангажирана страната.
ДА
Съгласно изискванията на Закона за устройството на територията, Наредба № 9 от 22.05.2001г. за лицензиране на лицата, упражняващи строителен надзор и Наредба № РД-02-20-25 от 03.12.2012г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Предварителния преглед и/или получаване на документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка може да се извърши в сградата на Община Угърчин, на адрес: град Угърчин, 5580, пл. „Свобода“ № 1 от 8,00 часа до 17,00 часа, всеки работен ден в срока посочен в раздел ІV.3.3 на настоящето обявление. Документация за участие се предоставя на хартиен и електронен(CD) носител след представяне на документ удостоверяващ заплащане на цена в размер на 4.80 лв. с ДДС. Сумата може да бъде заплатена на касата на общината или по банков път по сметка на общината: Банка ДСК, IBAN: BG98STSA93008413229500, BIC: STSABGSF, код за вид плащане 447000. При получаване на документация, участникът предоставя следната информация: име, адрес, телефон, факс, лице за контакт. Информацията е необходима с оглед на изпълнението на задълженията на възложителя, произтичащи от чл. 29, ал. 3 от ЗОП. Достъп по елекронен път до документацията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка, за срока посочен в раздел ІV.3.3 от настоящето обявление, е предоставен на "Профил на купувача" на следния Интернет адрес: www.ugarchin.com
Български
180
сграда на общинската администрация, гр.Угърчин, пл."Свобода" №1
На публичното отваряне на офертите могат да присъстват участници в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Присъстващите представители се допускат след представяне на документ, удостоверяващ представителната им власт. Датата, часа и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на Възложителя: www.ugarchin.com. При отварянето на пликовете с предлагана цена могат да присъстват участници в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представителите се допускат след представяне на документ, удостоверяващ представителната им власт.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Всички действия и обменът на информация по настоящата процедура между участниците и възложителя ще се извършват в писмен вид по пощата, по факс, по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства на посочените адреси за комуникация от участниците и от възложителя в настоящето обявление. До изтичане срока на валидността на офертата, се считат валидни адресът, телефон за контакт, факс, електронната поща посочени в офертата на всеки участник. В случай, че адресът, телефон за контакт, факсът, електронна поща са променени и възложителят не е уведомен за това, изпратената кореспонденция на посочените канали за контакт ще се смята за връчена. Разяснения по документацията за участие, както и всяка друга информация свързана с провеждането на откритата процедура, Възложителя ще обявява в достъпен вид в раздел „Профил на купувача” на официалната интернет страница на адрес: www.ugarchin.com
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.
14.05.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Осъществяване на строителен надзор по изпълнението на строителни и монтажни работи във връзка с ремонта на общински пътища и улици на територията на община Угърчин по подобекти както следва:1.Подобект I – Ремонт четвъртокласна пътна мрежа;2.Подобект II – Възстановяване на тротоари в гр.Угърчин след ремонт на „АПИ”;3.Подобект III – Асфалтиране улици с.Кирчево;4.Подобект IV – Ремонт ул.”Плевен” и ул.”Васил Левски” в гр.Угърчин, съгласно споразумение с „АПИ” и включва изпълнение на следните дейности: упражняване на строителен надзор по време на строителството, съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ; изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството; откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво за строежа; заверка на Заповедната книга на строежа; изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве за етапа на строителството съгласно чл. 5, ал.3 от Наредба № 2/2004 г.; изготвяне на Окончателен доклад за строежа, съгласно чл. 168, ал. 6 от ЗУТ; внасяне на окончателнитe доклади в Общинската администрация; контрол на строителните продукти по чл. 169а, ал. 1 ЗУТ.
71521000
Описание:
Поръчката включва изпълнение на следните дейности: А) Упражняване на строителен надзор по време на строителството, съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ (до издаване на Разрешение за ползване), в задължителния обхват, регламентиран в чл. 168, ал. 1 от ЗУТ: - законосъобразно започване на строежа; - осъществяване на контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - спиране на строежи, които се изпълняват при условията на чл. 224, ал. 1 и чл. 225, ал. 2 ЗУТ и в нарушение на изискванията начл. 169, ал. 1 – 3 ЗУТ; - осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - годност на строежа за въвеждане в експлоатация. Б) Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, съгласно изискванията за безопасност и законосъобразното им изпълнение, съгласно ЗУТ и Наредба №3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; В) Откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво за строежа, в присъствието на лицата по чл. 223, ал. 2 от ЗУТ, при съставяне на необходимия за това протокол по Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; Г) Заверка на Заповедната книга на строежа и писмено уведомяване в 7-дневен срок от заверката на Общината, специализираните контролни органи, Регионалната дирекция за национален строителен контрол, РСПБС и Инспекция по труда. Д) Изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве за етапа на строителството съгласно чл. 5, ал.3 от Наредба № 2/2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, вкл. изпълнение на всички задължения на възложителя, предвидени в посочената Наредба. Е) Изготвяне на Окончателен доклад за строежа, съгласно чл. 168, ал. 6 от ЗУТ, за издаване на Разрешение за ползването му, включително технически паспорт за строежа, съгласно Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите. Окончателните Доклади и техническите паспорти за всички строежи се представят в 3 (три) оригинала на хартиен и в 2 (два) екземпляра на електронен носител. Ж) Внасяне на окончателнитe доклади в Общинската администрация. З) Контрол на строителните продукти по чл. 169а, ал. 1 ЗУТ при извършване на оценката на съответствието на инвестиционните проекти и при упражняване на строителен надзор. Пълно описание е посочено в „Техническа спецификация" към документацията за участие.
Поръчката по позицията е за текущо изпълнение и за срок, който е в зависимост от срока на завършване на СМР, но не по-късно от 360 дни от подписване на договор.
Осъществяване на строителен надзор по изпълнението на строителни и монтажни работи във връзка с реконструкция на „ВиК” мрежа на територията на Община Угърчин – четири подобекта /Подобект 1 – Реконструкция на ВВМ кв.170 гр.Угърчин”, Подобект 2 – „Реконструкция ВВМ с.Славщица”, Подобект 3 – „Реконструкция ВВМ с.Сопот”, Подобект 4 - „Площадкова канализация училище „Христо Ботев” с.Кирчево”/ и включва изпълнение на следните дейности: упражняване на строителен надзор по време на строителството, съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ; изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството; откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво за строежа; заверка на Заповедната книга на строежа; изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве за етапа на строителството съгласно чл. 5, ал.3 от Наредба № 2/2004 г.; изготвяне на Окончателен доклад за строежа, съгласно чл. 168, ал. 6 от ЗУТ; внасяне на окончателнитe доклади в Общинската администрация; контрол на строителните продукти по чл. 169а, ал. 1 ЗУТ.
71521000
Описание:
Поръчката включва изпълнение на следните дейности: А) Упражняване на строителен надзор по време на строителството, съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ (до издаване на Разрешение за ползване), в задължителния обхват, регламентиран в чл. 168, ал. 1 от ЗУТ: - законосъобразно започване на строежа; - осъществяване на контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - спиране на строежи, които се изпълняват при условията на чл. 224, ал. 1 и чл. 225, ал. 2 ЗУТ и в нарушение на изискванията начл. 169, ал. 1 – 3 ЗУТ; - осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - годност на строежа за въвеждане в експлоатация. Б) Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, съгласно изискванията за безопасност и законосъобразното им изпълнение, съгласно ЗУТ и Наредба №3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; В) Откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво за строежа, в присъствието на лицата по чл. 223, ал. 2 от ЗУТ, при съставяне на необходимия за това протокол по Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; Г) Заверка на Заповедната книга на строежа и писмено уведомяване в 7-дневен срок от заверката на Общината, специализираните контролни органи, Регионалната дирекция за национален строителен контрол, РСПБС и Инспекция по труда. Д) Изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве за етапа на строителството съгласно чл. 5, ал.3 от Наредба № 2/2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, вкл. изпълнение на всички задължения на възложителя, предвидени в посочената Наредба. Е) Изготвяне на Окончателен доклад за строежа, съгласно чл. 168, ал. 6 от ЗУТ, за издаване на Разрешение за ползването му, включително технически паспорт за строежа, съгласно Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите. Окончателните Доклади и техническите паспорти за всички строежи се представят в 3 (три) оригинала на хартиен и в 2 (два) екземпляра на електронен носител. Ж) Внасяне на окончателнитe доклади в Общинската администрация. З) Контрол на строителните продукти по чл. 169а, ал. 1 ЗУТ при извършване на оценката на съответствието на инвестиционните проекти и при упражняване на строителен надзор. Пълно описание е посочено в „Техническа спецификация" към документацията за участие.
Поръчката по позицията е за текущо изпълнение и за срок, който е в зависимост от срока на завършване на СМР, но не по-късно от 360 дни от подписване на договор.
Осъществяване на строителен надзор по изпълнението на строителни и монтажни работи във връзка с извършване на рехабилитация и реконструкция на улична водопроводна мрежа, гр.Угърчин /по улици „Осми Март”, „Любен Каравелов”, „Добри Чинтулов”, „Баба Тонка”, „Йордан Йовков”, „Бяло море”, „Кнежа”, „Шипка”, „Голи рът”, „Юмрукчал”, „Пирин”, „Иглика” и „Мусала”/ и включва изпълнение на следните дейности: упражняване на строителен надзор по време на строителството, съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ; изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството; откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво за строежа; заверка на Заповедната книга на строежа; изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве за етапа на строителството съгласно чл. 5, ал.3 от Наредба № 2/2004 г.; изготвяне на Окончателен доклад за строежа, съгласно чл. 168, ал. 6 от ЗУТ; внасяне на окончателнитe доклади в Общинската администрация; контрол на строителните продукти по чл. 169а, ал. 1 ЗУТ.
71521000
Описание:
поръчката включва изпълнение на следните дейности: А) Упражняване на строителен надзор по време на строителството, съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ (до издаване на Разрешение за ползване), в задължителния обхват, регламентиран в чл. 168, ал. 1 от ЗУТ: - законосъобразно започване на строежа; - осъществяване на контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - спиране на строежи, които се изпълняват при условията на чл. 224, ал. 1 и чл. 225, ал. 2 ЗУТ и в нарушение на изискванията начл. 169, ал. 1 – 3 ЗУТ; - осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - годност на строежа за въвеждане в експлоатация. Б) Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, съгласно изискванията за безопасност и законосъобразното им изпълнение, съгласно ЗУТ и Наредба №3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; В) Откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво за строежа, в присъствието на лицата по чл. 223, ал. 2 от ЗУТ, при съставяне на необходимия за това протокол по Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; Г) Заверка на Заповедната книга на строежа и писмено уведомяване в 7-дневен срок от заверката на Общината, специализираните контролни органи, Регионалната дирекция за национален строителен контрол, РСПБС и Инспекция по труда. Д) Изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве за етапа на строителството съгласно чл. 5, ал.3 от Наредба № 2/2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, вкл. изпълнение на всички задължения на възложителя, предвидени в посочената Наредба. Е) Изготвяне на Окончателен доклад за строежа, съгласно чл. 168, ал. 6 от ЗУТ, за издаване на Разрешение за ползването му, включително технически паспорт за строежа, съгласно Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите. Окончателните Доклади и техническите паспорти за всички строежи се представят в 3 (три) оригинала на хартиен и в 2 (два) екземпляра на електронен носител. Ж) Внасяне на окончателнитe доклади в Общинската администрация. З) Контрол на строителните продукти по чл. 169а, ал. 1 ЗУТ при извършване на оценката на съответствието на инвестиционните проекти и при упражняване на строителен надзор. Пълно описание е посочено в „Техническа спецификация" към документацията за участие.
Поръчката по позицията е за текущо изпълнение и за срок, който е в зависимост от срока на завършване на СМР, но не по-късно от 360 дни от подписване на договор.