Версия за печат

00087-2014-0063

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. " Московска " №33, За: Станислава Цветкова, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9377530, E-mail: s.tsvetkova@sofia.bg, Факс: 02 9377561

Място/места за контакт: д-я " Обществени поръчки и търгове", ул. Париж №3, стая №6, етаж партер

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул." Московска"№33, За: фронт офис, България 1000, София, Тел.: 02 9377506

Място/места за контакт: фронт -офис

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка, монтаж и интегриране на Интелигентна система за управление на трафика” на Столична община във връзка с изпълнение на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013 г.", Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ ВG BG161PO001/1.5-02/2011/001 „Операция 1.5 „Системи за устойчив градски транспорт”, сключен между Столична община и МРР"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр.София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на настоящата обществена поръчка е:Доставка, монтаж и интегриране на Интелигентна система за управление на трафика (ИСУТ) /Intelligent Transport Systems (ITS)/ на територията на Столична община, България.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

34923000, 35711000

Описание:

Оборудване за контрол на пътното движение
Системи за управление, контрол и комуникация

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка и монтаж на оборудване за 20 /двадесет/ броя кръстовища на територията на Столина община, както и за 750 /седемстотин и петдесет/ превозни средства на масовия градски транспорт, необходимите за цялостното функциониране на системата компоненти, тяхната свързаност и прилежащ софтуер.

Стойност, без да се включва ДДС
8175369.4 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

23.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

I. гаранция за участие в обществената поръчка „Доставка, монтаж и интегриране на Интелигентна система за управление на трафика“ на Столична община във връзка с изпълнение на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013 г.", Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ ВG BG161PO001/1.5-02/2011/001 „Операция 1.5 „Системи за устойчив градски транспорт”, сключен между Столична община и МРРБ" – 81 753 /осемдесет и една хиляди седемстотин петдесет и три / лева; представена в една от следните форми: - парична сума, внесени по сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 33008301, Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6, на името на Столична община, дирекция "Финанси";или банкова гаранция; Валидността на гаранцията за участие е до срока на валидност на офертата на участника. II.Гаранция за авансово плащане – представя се от Изпълнителя в срок до 60 календарни дни от подписване на договора, в размер на 20 % от стойността на договора. Гаранцията е във форма, приемлива за Възложителя. Гаранцията за авансово плащане се връща на Изпълнителя след извършена доставка, монтаж и интегриране на Интелигентна система за управление на трафика (ИСУТ) /Intelligent Transport Systems (ITS)/ на територията на Столична община, РБългария. ІІI.Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % от стойността по договора без ДДС, представена преди подписването му, в една от следните форми: -парични сума, внесени по сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 33008301, Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6, на името на Столична община, дирекция "Финанси"; или - банкова гаранция за срока на договора,издадена в полза на Възложителя; Валидността на гаранцията за изпълнение следва да бъде до подписване на окончателен приемателно-предавателен протокол от страните.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ изплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ договорената цената по договора поетапно както следва: ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс в размер на 20 % /двадесет процента/ от стойността на договорената сума в срок до 30 /тридесет/ календарни дни след подписване на договора и представяне на фактури, придружени с гаранция за аванса във форма приемлива за Възложителя. Гаранцията за авансово плащане се връща на Изпълнителя след извършена доставка, монтаж и интегриране на Интелигентна система за управление на трафика (ИСУТ) /Intelligent Transport Systems (ITS)/ на територията на Столична община, РБългария. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ стойността на договорената сума в срок до 30 /тридесет/ дни след изтичане на срока за възражения за констатирани недостатъци по чл. 8 от проекта на договор и представяне на фактури от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, след приспадане на преведения аванс.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Участниците в процедурата трябва да представят: Заверено от участника копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице копието на документа се представя в официален превод.Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника.Забележка: Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице Документът се представя за всяко физическо или юридическо лице в обединението. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. В споразумението за обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което Участникът следва да съобрази представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП. Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: 1.всички членове на обединението са солидарно отговорни, за изпълнението на целия договора; 2. всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението трябва да определят (упълномощават) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. В споразумението те трябва да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата.Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. Документите по ал.1, т.1 и 6 на чл. 56 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението 2. документите по ал.1, т. 4 и 5 на чл. 56 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6; Когато участник предвижда участие на подизпълнители, документите по ал.1, т.4,5,6 и 11 на чл.56 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. От участие в процедурата се отстранява участник, за който е налице което и да е от обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 буква "а" - "д", т.2 и т.3 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП.От участие се отстранява и участник за който е налице някое от обстоятелствата по чл.47,ал.2,т.1, т.3, т.4 и т.5 от ЗОП. Когато участникът е обединение или предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията на чл.47, ал.1, т.1 буква "а" - "д", т.2 и т.3 , ал. 2 т.1,т.3, т.4 и т.5 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП, се прилагат за всички членове на обединението, съответно и за подизпълнителите.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят следните документи: 1. Справка -декларация за оборота от проектиране, доставка и изграждане на интелигентни системи за адаптивно градско управление на трафика за 2011, 2012 и 2013 г. в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си ( Приложение № 6).

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за икономическо и финансово състояние: 1. реализиран специфичен оборот от проектиране, доставка и изграждане на интелигентни системи за адаптивно управление на градския трафик или с подобен на настоящата поръчка предмет общо за последните 3 /три/ години (2011, 2012 и 2013 г.) – минимум 20 000 000 /двадесет милиона/ лева общо за трите години.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. За доказване на техническите възможности и квалификация участниците да представят: 1.1. Списък на основните договори (Приложение № 7), изпълнени през последните 3 години, включително до датата на подаване на оферта за участие, съгласно чл.51 от ЗОП, доказващ покриване на минималните изисквания по т.1, 2 и 3 от Раздел III.2.3., Технически възможности, „Изискано минимално ниво” 1.2.За доказване на квалификацията на лицата, които ще изпълняват обществената поръчка всеки участник следва да представи списък на екипа от експерти, които участникът ще използва при изпълнението на обществената поръчка (Приложение № 8), придружен от копие на съответните документи изискани за всеки от експертите: •саморъчно подписана професионална автобиография; •декларация за съгласие от страна на експерта за участие в екипа на участника за времето на целия период на изпълнение на поръчката – с нотариално удостоверяване подписа на експерта. •препоръки от клиент/и за доказване на опита на конкретния експерт на подобна на изискваната позиция за подобен на поръчката проект. •Копия от дипломи – за доказване на професионалната квалификация и правоспособност. •За доказване на професионален опит - копие на трудова /осигурителна/ книжка, удостоверения, препоръки от работодател или др.; •Копия на сертификати, удостоверения, дипломи за преминато обучение или документ за издържан обучителен курс; •За Ключов експерт № 5 „Координатор за обучението“: копие на сертификат/диплома за преминат курс на обучение, доказващи квалификацията на експерта, издаден от някой от производителите на технологии за управление на трафика; За квалифицираните работници – списък (Приложение № 9); За проектантите в екипа – и копие на удостоверение за проектантска правоспособност и регистрация в Регистъра на инженерите с проектантска правоспособност към Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране (КИИП) или съответен регистър на държавата, в която са установени, издаден от конкретната институция. 1.3. Списък на техническо оборудване за изпълнение на предмета на поръчката (Приложение № 10) и доказателства за възможността на участника да използва тази механизация – справка за дълготрайните материални активи-собственост на участника и/или копие от договори /в това число и предварителни/, които осигуряват правото на участника да ползва механизацията за изпълнение на поръчката например договори за наем, за лизинг и други. 1.4. Копие на валидни сертификати по т. 6)

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1)опит в областите, свързани с предмета на поръчката: Уч. да е изп.мин. 1 дог. за детайлно проектиране, доставка и изгр.на интелигентна система за адаптивно градско управление на трафика, която трябва да вкл.:- С-ма за адаптивно градско управление на трафика за мин. 20 кръстовища;- Р-ние за приоритизиране на превозни средства от общ. транспорт за мин.20 кръстовища;- Портал за подаване на сигнали от граждани за състоянието на движението по пътищата, за пропуски в орг. на движението и за безопасността на пътната инфраструктурата или с-ма от подобен х-р, за посл. 3 /три/ г., считано до датата за подаване на офертата. Уч. следва да е изпълнил дог. в кач.му на главен изп. или партньор в обединение. Допустимо е дог. да не е комплексен. Възл. ще приеме, че уч. отг. на условието, док. съответствие с изискването с няколко дог., стига те да вкл.всички изискуеми компоненти. Списъкът се придружава от препоръка/и от клиент (референция) в които да бъде посочена цялата инф., док., че поръчката вкл.:-С-ма за адаптивно гр. упр. на трафика за мин. 20 кръстовища;-Р-ние за приоритизиране на превозни средства от общ. транспорт за мин. 20 кръстовища;-Портал за подаване на сигнали от граждани за съст. на движението по пътищата, за пропуски в орг. на движението и за безопасността на пътната инфраструктурата или с-ма от подобен х-р; 2)опит в изготвяне на работни/техн. проекти на телекомуникац. обекти, осиг.пренос на данни. Уч. да е изпълнил мин. 1 дог. за изг. на работни/техн. проекти на телекомуникац. обекти, осигуряващи пренос на данни за последните 3 г., считано до датата за подаване на офертата. Уч. следва да е изпълнил дог. в кач. му на главен изпълнител или партньор в обединение. 3)опит в изпълн. на монтаж на телекомуникац. обекти, осиг. пренос на данни. Уч. да е изпълнил мин.1 дог. за изпълнение на монтаж на телекомуникац. обекти, осиг. пренос на данни за последните 3 /три/ г., считано до датата за подаване на офертата. Уч. следва да е изпълнил дог. в качеството му на главен изп. или партньор в обединение. 4) Уч. трябва да осигури екип за изп. на поръчката, който да отговаря на следните мин. изисквания:4.1)Кл.Е № 1.- „Ръководител на проекта“. Изискв./Отговорности:-Упр. на проекта и координация;-Ефективно управление на проектния бюджет;-Подбор и упр. на екип по проекта;-Упр.на целите на проекта;-Упр. и контрол на проектните рискове;-Упр.на комуникацията с упълномощени лица и в рамките на екипа по проекта.Квалиф.: -Висше обр.;-мин. 5г. опит в упр. на проекти,като ръководител или мл. р-л на проект от подобен х-р и естество на настоящата процедура;-добри познания, отнасящи се към методологии за решаване на проблеми;-добри познания на упр. чрез методологии на цели;-да притежава дипломи за обучение или сертифициране, референция/и от работодател/и, както и други по преценка на уч.;4.2)Кл.Е №2.-„Системен архитект“. Изискв./Отговорности: -Детайлно проектиране на системна арх.;-Детайлно проект. на интеграционни компоненти;-Сътрудничество с експ. по сигурност на приложенията за детайлно проектиране на защитни елементи;Квалиф.:-Висше обр.;-опит като системен архитект в изпълнението на подобен проект - представя се реф. от клиент;-напреднала компетенция и познания по архитектурна рамка /architecture framework/ за развитие на корпоративни архитектури; (архитектурна рамка установява обща практика за създаване, интерпретиране, анализ и използване на арх. описания в опр.област на приложение,)- TOGAF или екв. сертиф.-напреднала компетенция и познания в методите за оценка и контрол на риска в IT с-ми - да притежава сертиф. - Certified in Risk and Information Systems Control (CRISC) или Management of Risk Foundation/Practitioner/, или екв.;- добри познания на междунар. методика на одит на информац. с-ми - да притежава сертиф. Certified Information Systems Auditor или екв.;-добри познания, отнасящи се към ИТ добри практики за привеждане на ИТ услуги към реални бизнес нужди да притежава сертиф. - IT Infrastructure Library (ITIL) или екв Прод. в VІ.3), Доп. инф.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предлагана цена ; тежест: 50
Показател: Оценка по показател „качество на техническото предложение” в т.ч.„решение за подобрение на трафика“-32 т.;"предложено оборудване – контролер на светофарна уредба"-5т.;„предложено оборудване – бордово устройство“ -5 т.;„оценка на радиоразпространение" - 5т.; тежест: 47
Показател: Срок за гаранционна поддръжка; тежест: 3
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
13.06.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в Столична община всеки работен ден на ул. "Париж" № 3, ст. 1, след заплащането и в касата на ул. "Париж" №3, ет. 2, стая № 201. Касата е с работно време от понеделник до петък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и от 14.00 ч. до 16.00 ч., а в последния работен ден на всеки месец - от 10.00 ч. до 12.00 ч. Може да се заплати и по банков път, по сметка в лева : IBAN: BG 81 SOMB 9130 31 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”. От датата на публикуване в регистъра на Агенция по обществени поръчки ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата на адрес www.sofia.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
23.06.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 24.06.2014 г.  Час: 11:00
Място

ул. " Париж" №3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, ще бъде обявена на интернет страницата на СО-www.sofia.bg, два дни преди тяхното отваряне.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.5-02/2011/001 „Операция 1.5 „Системи за устойчив градски транспорт” между Столична община и МРРБ"

VI.3) Допълнителна информация

Прод. от Разд. III т.2.3. Техн. възм.: Мин. изисквания 4.3)Кл. Е № 3. - изпълнява функциите на „Техн. координатор“. Изискв./Отговорности:- Координация на дейности на място (инсталиране и конфигуриране на полево оборудване);-Координация на инсталирането и конфигурирането на оборудването за „Центъра за управление“ и софтуер;-Координация на технически екипи; Квалиф.:-Висше обр.;-опит като техн. координатор в изпълнението на подобен проект - представя се референция от клиент; -да има мин. 3 години опит в работата със специализиран софтуер за симулация на трафика, който да е 100% съвместим с използваният софтуер от Столична община - PTV Vissim и да притежава PTV Vissim сертификат/диплома за преминат курс на обучение;-да има практически опит с инсталирането и настройката на предлаганите трафик контролери и да притежава сертификат/диплома за преминат курс на обучение, издаден от производителя на предлаганите контролери; 4.4)Кл. Е № 4. - изпълнява функциите на „Експ. по сигурността на приложенията“. Изискв./Отговорности:-Сътрудничество със системен архитект за проектиране на защитни елементи;-Одит на приложения за сигурност по време на развитието/изпълнението и въвеждането в експлоатация на системата;-Предложения на процедури за сигурност на приложенията; Квалиф.:-Висше обр.; -компетентност, отнасяща се за приложения за сигурност и управлението на информационната сигурност;-да притежава следните сертификати: Certified Secure Software LifeCycle Professional или екв.; или Certified Information Systems Security Professional или екв.; 4.5)Кл. Е № 5. - изпълнява функциите на „Координатор за обучението“.Изискв./Отговорности:-Да координира дейностите по обучение в рамките на проекта;-Да предоставя услуги за обучение на упълномощени представители; Квалиф.:-Висше обр.; - да притежава квалификация за обучение по управление на трафика (traffic management trainer). -да притежава сертификат/диплома издаден от Microsoft, Oracle или IBM като оторизиран преподавател по главни IT Технологии или екв. Да притежава следните сертификати: EC-Council Certified Ethical Hacker Trainer или екв.; или Project Management Trainer или екв.; 4.6) Кл. Е№ 6. - изпълнява функциите на „Експ. телекомуникации“. Изискв./Квалиф.:-инж. телекомуникации с образователно-квалификационна степен „Бакалавър”; специалност: “Телекомуникации“ или екв.;-Професионален опит: Най-малко 5 години по специалността, след придобиването на обр.то; 4.7)Участниците трябва да разполагат с квалифицирани работници, обезпечаващи изпълнението на поръчката: - монтьори електронно телекомуникационно оборудване – мин. 5 лица;- техник кабелни линии – мин. 3 лица. 4.8)Участниците трябва да разполагат с мин. по един проектант със следните специалности: “Електрообзавеждане” или екв.и “Електронна и телекомуникационна техника” или екв. Проектантите трябва да притежават проектантска правоспособност и да са регистрирани в Регистъра на инж. с проектантска правоспособност към Камарата на инж. в инвестиционното проектиране (КИИП) или съответен регистър на държавата, в която са установени. 5)Участниците трябва да притежават необходимото техн. оборудване и приложим софтуер за изпълнението на общ. поръчка: -специализирани автомобили с кран - мин. 1 брой;-изкопна машина - мин. 1 брой;-автовишка – мин. 3 бр.;-вибрационна плоча за уплътняване – 3 бр.;-ръчни къртачи за бетон – 2 бр.;- фугорез за изрязване на бетон и асфалт – 2 бр. - софтуер за симулации, съвместим с ползваният от Столична община /PTV Vissim/ - собствен или право за ползване такъв. 6)Участникът да е внедрил следните с-ми и да притежава валидни сертификати: - ISO 9001:2008 или екв. за упр. на качеството като обхватът на сертификата трябва да вкл.като мин. управлението на ИТ процеси или екв.;- ISO 27001:2005 или екв. с-ма за упр.на сигурността на информацията като обхвата на сертиф. трябва да вкл. като мин. управлението на ИТ процеси или екв.;

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба срещу решението за откриване/промяна може да се подава в сроковете и при условията, регламентирани в чл. 120, ал. 5, т.1 и ал. 6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.05.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ