00041-2014-0006
Технически редакции | ||
12.05.2014 08:51 ч. : | 10/05/2014 18:10 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
12.05.2014 08:51 ч. : | 10/05/2014 18:10 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Ивайловград: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Ивайловград, ул. "Георги Димитров" №49, За: Станислав Иванов - Специалист, Р. България 6570, Ивайловград, Тел.: 03661 6090, E-mail: oba_ivaylovgrad@abv.bg, Факс: 03661 6022
Място/места за контакт: Станислав Иванов - СпециалистИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ivaylovgrad.org.
Адрес на профила на купувача: www.ivaylovgrad.org.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Закупуване на оборудване за Tуристически информационен център“
Възлагане на обществена поръчка
В изпълнение на възложените дейности, включени в обхвата на настоящата обществена поръчка, Изпълнителят следва да осъществи предвидените от Възложителя в техническото задание, част от Документацията за възлагане на процедурата доставки на съоръжения и оборудване за изложбената зала в Туристическия информационен център, касто и офис обзавеждане за работните помещения на служителите в ТИЦ.
39154000, 39150000, 31000000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Дизайн на изложбено пространство – 1 брой; Оборудване художествено осветление за експониране на изложбите – 1 брой; Изработка и монтаж на стенни рамки – 30 броя; Изработка и монтаж на рекламни поставки (изложбено пространство) – 8 броя; Изработка и монтаж на изложбени шкафове (изложбено пространство) – 8 бр.; Работни бюра – 7 бр.; Контейнери – 7 бр.; Шкаф – 7 бр.; Заседателна маса – 2 бр.; Работен стол с подлакътници – 5 бр.; Посетителски столове – 40 бр.; Дивани – 4 бр.; Фотьоли – 10 бр.; Табуретки – 10 бр.; Малки масички – 4 бр.
НЕ
120
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е в размер на 446 лв., внесена под форма на банкова гаранция или депозит по следната сметка на Възложителя: Банка: „ОББ“ АД - клон Ивайловград; Банков код (BIC): UBBSBGSF ; Банкова сметка (IBAN): BG41UBBS80023300136333; В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано „Гаранция за участие в обществена поръчка с предмет: „Закупуване на оборудване за Туристически информационен център”. Ако Участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие със следните изисквания: 1. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. 2. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от Кмета на Община Ивайловград или упълномощено от него длъжностно лице.3. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 180 календарни дни след датата, определена в настоящето Обявление като краен срок за подаване на офертите. Когато Участникът е Обединение, което не е юридическо лице, всеки от членовете (съдружниците) в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранциите за участие се задържат и освобождават по реда и при условията на чл.61 и 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на обществената поръчка е в размер на 3% от стойността му. Представя се при сключване на договора за възлагане на поръчката, под формата на парична сума или като безусловна и неотменима банкова гаранция за добро изпълнение в полза на Възложителя. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност 30 календарни дни, след датата на приключване на договора за изпълнение.
1. Авансово плащане в размер на 40% от общата стойност на договорената сума, платимо в срок от 30 (тридесет) календарни дни след подписване на договора и представяне на фактура и банкова гаранция или депозит по сметка на Възложителя за 100% от стойноста на аванса. 2. Остатъкът от договореното възнаграждение до 100 % от стойността на договора ще бъде изплатена на изпълнителя в срок от 30 (тридесет) календарни дни след представяне и подписване на приемо-предавателен протокол, удостоверяващ окончателно изпълнение на дейността от предмета на възлагане.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица
1.В случай, че участникът участва като Обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в Обединението следва да са сключили споразумение/договор (или еквивалентен документ). Споразумението/договора, респективно – съответния документ за създаване на Обединението за участие в процедурата, следва да бъде представено в оригинал или нотариално заверено копие. В текста на Споразумението (договора) за създаване на Обединението или в друг документ (по преценка на Участника), следва да се съдържа посочване на данни за: представляващият Обединението. 2.Споразумението/договора (съответния документ за създаване на Обединението) трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: 2.1. всички членове на Обединението са отговорни солидарно - заедно и поотделно, за изпълнението на договора, 2.2. всички членове на Обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора, 2.3. е направено разпределение на дейностите между отделните членове на Обединението, с ясно и конкретно посочване на обекта/ите и/или дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за изпълнение и съответните минимални изисквания за финансово – икономическо състояние, технически възможности и квалификация, като критерии подбор и допустимост в настоящата процедура, които ще бъдат доказвани от конкретен/ните партньор/и в Обединението. Участниците в Обединението представят декларации, с които декларират спазване на изискванията по т.2 по-горе.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Заинтересуваните лица могат да закупят документацията за участие в деловодството на Община Ивайловград, на адрес: гр. Ивайловград, ул. “Георги Димитров” №49, всеки работен ден между 8:00ч. и 17:30ч., срещу заплащане в касата на Общината на цена в размер на 48 лв. (четиридесет и осем лева), с ДДС или срещу представяне на платежен документ за внесената сума по сметка BG15UBBS80028413873205, BIC UBBSBGSF, вид плащане 448007, в „ОББ“ АД - клон Ивайловград, най-късно до часа и датата, посочени в обявлението за обществената поръчка. При поискване от заинтересованото лице Възложителят ще изпрати документацията за сметка на лицето, отправило искането. От датата на публикуване на обявлението, на всички заинтересовани лица се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния Интернет адрес на Община Ивайловград: www.ivaylovgrad.org.
Български
180
Административната сграда на Община Ивайловград, на адрес: гр. Ивайловград, ул. „Георги Димитров“ № 49, зала №307
Участниците в процедурата или техни упълномошени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридическите лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Включените в предмета на настоящата обществена поръчка дейности се възлагат в рамките на проекти №26/313/00172 от 19.11.2012 г., който се осъществява с финансовата подкрепа на Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони, по Мярка 313 „Насърчаване на туристическите дейности”.
..... Продължава от поле III 2.1) Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: 1.Срещу него е открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. Лишен е от правото да упражнява професия или дейност, с професионална насоченост в области на доставки, съобразно настоящето възлагане, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението;3. Има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 4.Има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; 5.Осъден е с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. 6. Виновен е за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка по чл.3, ал.1 от ЗОП. Предвид факта, че обявлението е изпратено по електронен път и от датата на публикуването му в електронен вид, възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и в обявлението е посочен Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена, на основание 64, ал.3 от ЗОП, сроковете са намалени под установените в чл.64, ал.1 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съобразно чл.120 от ЗОП на обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедурата, пред Комисия за защита на конкуренцията, относно тяхната законосъобразност, вкл. за наличие на дискриминационни, икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението,документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата.Срокът за обжалване е както следва: - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна - в срок от 10 дни; - от получаване на решението за класиране на участниците - в срок от 10 дни. Сроковета започват да текат от датата на уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено- от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
10.05.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ