РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Сключване на рамкови споразумения по обществена поръчка с предмет: "Архитектурно заснемане, проектиране и извършване ремонт на сгради, стопанисвани и управлявани от Агенция по заетостта" по обособени позиции, както следва:
Обособена позиция № 1: „Архитектурно заснемане, проектиране и извършване ремонт на сгради, стопанисвани и управлявани от Агенция по заетостта”;
Обособена позиция № 2: "Извършване на СМР/текущ ремонт/ за изграждане на 5 броя кариерни центрове към Агенцията по заетоста за ДРСЗ - Ловеч, Монтана, Бургас, Хасково и Пловдив по проект "Кариерно развитие на заети лица" по ОП "Развитие на човешките ресурси 2007-2013"
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение
Място на изпълнение:
Република България
Код NUTS:
BG
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Сключване на рамково споразумение
ІІ.1.4)
Информация относно рамковото споразумение
Рамково споразумение с един изпълнител
Срок на действие в години
Обща прогнозна стойност на покупките за целия срок на действие на рамковото споразумение
2567892.52 BGN
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
Предметът на настоящата обществена поръчка е: „Архитектурно заснемане, проектиране и извършване ремонт на сгради, стопанисвани и управлявани от Агенция по заетостта” по обособени позиции, както следва:
Обособена позиция № 1: „Архитектурно заснемане, проектиране и извършване ремонт на сгради, стопанисвани и управлявани от Агенция по заетостта”;
Обособена позиция № 2: "Извършване на СМР /текущ ремонт/ за изграждане на 5 броя кариерни центрове към Агенцията по заетоста за ДРСЗ - Ловеч, Монтана, Бургас, Хасково и Пловдив по проект "Кариерно развитие на заети лица" по ОП "Развитие на човешките ресурси 2007-2013"
Възложителят предвижда да сключи рамково споразумение с избрания изпълнител за срок от 3 (три) години по всяка от обособените позиции. Срокът за изпълнение на отделните СМР/СРР ще бъде определян за всеки конкретен случай въз основа на сключени отделни договори.
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45000000, 71221000
Описание:
Строителни и монтажни работи
Архитектурно проектиране на сгради
ІІ.1.7)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
ІІ.1.8)
Обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Предвижда се сключване на рамкови споразумения по двете обособени позиции със срок 3 години за осигуряване на архитектурно заснемане, проектиране и ремонт на сгради, стопанисвани и управлявани от Агенция по заетостта на територията на цялата страна, както следва:
Обособена позиция № 1: „Архитектурно заснемане, проектиране и извършване ремонт на сгради, стопанисвани и управлявани от Агенция по заетостта”;
Обособена позиция № 2: "Извършване на СМР за изграждане на 5 броя кариерни центрове към Агенцията по заетоста за ДРСЗ - Ловеч, Монтана, Бургас, Хасково и Пловдив по проект "Кариерно развитие на заети лица" по ОП "Развитие на човешките ресурси 2007-2013"
Прогнозна стойност без ДДС
2567892.52 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
1. Условия и размер на гаранцията за участие и начин на плащането й по обособени позиции е:
По обособена позиция № 1 гаранцията за участие в процедурата е в размер на 25 000 лв. (двадесет и пет хиляди лева);
По обособена позиция № 2 гаранцията за участие в процедурата е в размер на 678,93 (шестстотин седемдесет и осем лева и деветдесет и три стотинки) лева.
Гаранцията за участие може да се представи под формата на банкова гаранция или парична сума, преведена по следната банкова сметка на Агенцията по заетостта: IBAN BG96BNBG 96613300191001, BIC BNBGBGSD при Българска народна банка (БНБ) – Централно управление.
Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата.
2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора, условия и начин на плащането й
При сключване на рамковото споразумение за всяка от обособените позиции избраният изпълнител представя гаранция за изпълнение в размер на 2 % (два процента) от прогнозната стойност на поръчката .
При сключване на договор за изпълнение на конкретни СМР/СРР изпълнителят представя гаранция за изпълнение на договора.
Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора.
Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция или парична сума, преведена по следната банкова сметка на Агенцията по заетостта: IBAN BG96BNBG 96613300191001, BIC BNBGBGSD при Българска народна банка (БНБ) – Централно управление.
Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора.
Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция, в полза на възложителя и със срок на валидност – съгласно условията в договора.
Участникът, определен за изпълнител на обществена поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди подписването на договора за възлагане на конкретните видове СМР/СРР.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
Размерът, редът и условията на заплащане на СМР по всеки индивидуален договор, сключен въз основа на рамковите споразумения, подлежат на детайлно уреждане в самия индивидуален договор.
Предложените от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ единични цени, съгласно ценовата му оферта за сключване на рамковите споразумения, не могат да бъдат надвишавани за срока на тяхното действие, както и за сроковете на действие на сключваните въз основа на тях договори, освен в случаите, предвидени в Закона за обществените поръчки.
При допълване на своите оферти за възлагане на конкретните видове СМР/СРР, ИЗПЪЛНИТЛЯТ се задължава да спазва стойностите на отделните елементи на ценообразуване, представени с офертата му за участие в процедурата за сключване на рамковото споразумение.
Всички други условия, отнасящи се до цени и начин на плащане, се уреждат в договорите за възлагане на конкретните видове СМР/СРР, на база на настоящото споразумение.
ІІІ.1.3)
Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица
Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.
ІІІ.1.4)
Други особени условия
За обособена позиция № 1: Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи минимум първа група – трета категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, а ако е чуждестранно физическо или юридическо лице, същото да има право (съгласно националното му законодателство и при условията на взаимно признаване) да изпълни предмета на поръчката
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Плик № 1: 1. Оферта и списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Административни сведения за участника; 3. Декл., че участникът ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката; 4. Регистрационни документи на участника: 4.1. Представя се копие от документ за регистрация или ЕИК – за българско ЮЛ или ЕТ, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е ФЛ – копие от документ за самоличност. 4.2. Ако участникът е обединение, което не е ЮЛ следва да приложи оригинал или нотариално заверено копие на учредителен акт на обединението, в който задължително се посочва разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите. В случай, че представляващият обединението е определен в учредителния акт, същият следва да бъде с нотариално заверени подписи. ФЛ, включени в състава на обединения представят копие от документ за самоличност.ЮЛ, включени в състава на обединения, представят копие от документ за регистрация или ЕИК (за българскоЮЛ) или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, в официален превод*. 4.3. Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние със срок на валидност 3 месеца. Чуждестранните ЮЛ прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. На основание чл. 56, ал. 4 от ЗОП, документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП и удостоверението за актуално състояние, се представят в официален превод* (превод, извършен от преводач, който има сключен договор с МВнР за извършване на официални преводи) на български език; 5. При участници-обединения се представя оригинал или нотариално заверено копие на документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. Подписите на лицата в обединението трябва да са нотариално заверени. Този документ може да бъде и договора за създаване на обединението; 6. Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие; 7. Декл. за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а” – „д” и ал. 2, т. 5 от ЗОП; 8. Декл. за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП; 9. Декл. за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т. 2а и ал. 5, т. 1 от ЗОП; 10. Декл. за приемане на условията в проекта на рамково споразумение и в проекта на договор; 11. Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника съгласно раздел III.2.2 от обявлението; 12. Доказателства за технически възможности и/или квалификация за изпълнение на обществената поръчка съгласно раздел III.2.3 от обявлението; 13. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно информацията в ТР); 14. Декл. за участието на подизпълнители; 15. Декл. от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв; 16. Декл. по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП; 17. Декл. от членовете на обединението, в която декларират, че: като член на обединението/консорциума са отговорени, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора; като член на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; 18. Декл. по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции в преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.
Плик № 2: Техническо предложение;
Плик № 3: Ценово предложение.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Справка по чл. 50, ал. 1 т. 3 от ЗОП за специфичния оборот от строителство с предмет, подобен на предмета на поръчката, реализиран от участника през последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
* Забележка: За договори с предмет, подобен на предмета на настоящата обществена поръчка, възложителят ще приема договори за изпълнение на СМР/СРР на сгради.
За обособена позиция № 1:
2. Заведено копие от застраховка „Професионална отговорност” за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията за строежи минимум трета категория, съгласно чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията;
3. Декларация, че след изтичане на срока на валидност на застраховката, същата ще бъде удължена до изтичане на срока на сключеното рамково споразумение.
Минимални изисквания: 1. Участникът да има сумарно за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата на която е учреден или е започнал дейността си, специфичен оборот от строителство с предмет, подобен на предмета на поръчката по обособената позиция, за която кандидатства, както следва:
- за обособена позиция № 1:специфичен оборот в размер на по-малко от 6 000 000 лв. (шест милиона лева) без ДДС;
- за обособена позиция № 2: специфичен оборот в размер на по-малко от180 000 лв. (сто и осемдесет хиляди лева) без ДДС;
* Забележка: За договори с предмет, подобен на предмета на настоящата обществена поръчка, възложителят ще приема договори за изпълнение на СМР/СРР на сгради.
За обособена позиция № 1:
2. Участникът да има валидна застраховка „Професионална отговорност”, която да има минимално застрахователно покритие за строежи минимум трета категория, съобразно Наредбата за условията и реда задължително застраховане в проектирането и строителството.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. За ОП 1:списък по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП на осн.дог.с предм.„изпълнение на СМР/СРР на сгради“, изпълнени от участника през посл.5 г., считано от крайния срок за получаване на офертите, вкл.стойн., датите и получателите и 2 дог.с предм.„архит.заснемане и проектиране“, изпълнени от участника през посл.3г.;За ОП 2:списък по чл. 51, ал.1, т.1 от ЗОП на осн.дог.с предм.„изпълнение на СМР/СРР на сгради“, изпълнени от участника през посл.5 г., считано от крайния срок за получаванена офертите, вкл.стойн., датите и получателите;2. За ОП1:референции/препоръки* за добро изпълнение на минимум 5 дог.с предмет „изпълнение на СМР/СРР на сгради“ и на минимум 2 дог. с предмет „архитектурно заснемане и проектиране“;За ОП2:референция/препоръка* за добро изпълнение на минимум 1 дог.с предмет„изпълнение на СМР/СРР на сгради“* Забел.: В препоръките задължително тр.да са посочени: датата и мястото на строителството, наименованието на обекта и стойн.на дог., както и дали строителството е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания.За ОП1:3. Заверено от участника копие на удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за строежи, минимум първа група – трета категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя или удостоверение или друг документ, за чуждестранните участници, удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство и при условията на взаимно признаване) да изпълни предмета на поръчката;4. Заверено от участника копие на сертификат за внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват, съответстващ на предмета на настоящата обществена поръчка. Възложителят ще приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Сертификатите тр.да са с обхват, съответстващ на обекта на поръчката и да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европ.стандарти от ИА "Българска служба за акредитация" или от друг нац.орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европ.организация за акредитация, за съотв.област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал.2 от Зак.за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието;5. Заверено от участника копие на сертификат ISO 14001:2004 или еквивалентен сертификат за въведена система за опазване на околната среда с обхват, съответстващ на предмета на настоящата обществена поръчка;6. Заверено от участника копие на сертификат OHSAS 18001:2007 или еквивалентен сертификат за въведена система за управление на качеството в строителството (с-ма за управл.на здравосл.и безопасни усл.на труд) с обхват, съответстващ на предм.на настоящата общ.поръчка;За ОП 1 и 2:7. Декл.,подписана и подпеч.от участника, че през последните три календарни години (2011г., 2012г. и 2013г.) същият няма наложени санкции от ДНСК/РДНСК и/или съответен еквивалентен орган в държавата на участника, с влязъл в сила акт на съответния компетентен орган в държавата, в която участникът е установен;8. Списък на инженерно-технически състав от правоспособни физически лица на участника, ангажиран за изпълнението на обществената поръчка - по всяка ОП се представя отделен списък . Към списъка за всяко от лицата се прилагат:а) автобиографии;б) копия от дипломи за завършено образование и доказат.за профес.квалифик.;в) копия от документи, удостоверяващи профес.квалификация, правоспос.и опита на лицата (тр.книжки, удостоверения, сертификати, гражд.дог. и др., от които по безспорен начин може да бъде удостоверена продължителността на опита и характера на длъжността);г) декл.за разположение на лицата.9. За ОП1:Декл.по чл.51, ал.1, т.8 от ЗОП за средния годишен брой на работн. и служит.и за броя на ръков.служители на кандидата или участника за посл.3 г.
Минимални изисквания: 1.За ОП1: през посл.5 г., считано от крайния срок за получаване на оферти,участникът да е изпълнил минимум 5 дог. с предмет „изпълн.на СМР/СРР на сгради“ и през посл.3 год., считано от крайния срок за получаване на оферти, участникът да е изпълнил минимум 2дог.с предмет „архит.заснем. и проектиране“.* Забел.: В случай, че в предм.на изпълн.от участника дог.се вкл.всички описани дейности–архит.заснемане, проектиране и строителство на сгради, те ще се признават и за двете изисквания.Обектите тр.да са завършени преди датата на подаване на офертата от участника..За ОП2: през посл.5 г., считано от крайния срок за получаване на оферти, участн.да е изпълнил минимум 1 дог. с предмет„изпълн.на СМР/СРР на сгради“. За ОП 1:2.участн.да е вписан в Центр.профес.регистър на строителя за изпълнение на строежи минимум първа група–трета категория, съгл.Правилника за реда за вписване и водене на Центр.професионален регистър на строителя,а ако е чуждестранно ФЛ или ЮЛ,същото да има право (съгласно нац.му законодателство и при условията на взаимно признаване) да изпълни предм.на поръчката;3.Участн.да има внедрена с-ма за управл.на качеството съгл.стандарта ISO 9001:2008 или еквивал.с обхват, съответстващ на предм.на настоящата общ.поръчка;4. Участн.да има внедрена с-ма за опазване на околн.среда съгласно стандарта ISO 14001:2004 или еквивалентен с обхват, съответстващ на предм.на настоящата поръчка;5. Участникът да има внедрена с-ма за управление на качеството в строителството (с-ма за управление на здравосл.и безоп. усл-я на труд) съгл. OHSAS 18001:2007 или с обхват, съответстващ на предмета на настоящата общ.поръчка;6. В инженерно–техн.състав на участника за изпълнение на настоящата процедура да са вкл.следн.специалисти:6.1.Ръководител на обекта(1 бр.)-да отговаря на следните изисквания:а) да притежава висше строително образование;б)да притежава профес.опит от минимум 5 г.;в)участие като „ръководител или зам. ръководител на обект” на минимум 1 обект с предмет, подобен на предм.на настоящ.поръчка.6.2. Технич.ръководител (1 бр.)-да отговаря на сл.изисквания:а) да притежава висше образование, специалност „Строителство на сгради и съоръжения (бивша ПГС)” или еквивалентна;б) да притежава профес.опит от минимум 3 г.;в) участие като „техн.ръководител” на минимум 1обект с предмет, подобен на предм.на настоящата поръчка.6.3. Експерт по контрол на качеството (1 бр.)-да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството.6.4. Експерт по безопасност и здраве (КБЗ) (1 бр.)-да притежава валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ.6.5. Архитект (1 бр.)- да притежава удостоверение за пълна проектантска правоспособност.6.6. Конструктор (1 бр.),който да притежава удостоверение за пълна проектантска правоспособност.6.7. Електроинженер (1 бр.)-да притежава удостоверение за пълна проектантска правоспособност.6.8. Инженер „ВиК” (1 бр.)-да притежава удостоверение за пълна проектантска правоспособност.6.9. Инженер ОВК (1 бр.)-да притежава удостоверение за пълна проектантска правоспособност.За ОП2:В инжен.– технич.състав на участника за изпълнение на настоящата процедура да са вкл.следн.специалисти:6.1. Ръководител на обекта (1 бр.)- да отговаря на следн.изисквания:а) да притежава висше строително образование;б) да притежава профес.опит от минимум 2 г.;в) участие като „ръководител или зам. ръководител на обект” на минимум 1 обект с предмет,подобен на предмета на настоящата поръчка.6.2. Технич.ръководител (1 бр.)-да отговаря на следн.изисквания:а) да притежава висше образование, специалност„Строителство на сгради и съоръжения (бивша ПГС)” или еквивалентна;б) да притежава профес.опит минимум 1 г.;в) участие като „техн.ръководител на минимум 1 обект с предмет, подобен на предм.на настоящата поръчка.За ОП 1:7.Участн.тр.да докаже наличието на минимум 100 човека ср.год.брой на работн.и служителите и на ръководн.служители за последните 3 г., счит.от крайния срок за подаване на оферти.
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишни публикации свързани със същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в РОП/ДВ 589035 от 28.02.2014 г.
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26.05.2014 г. Час: 17:30
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
05.06.2014 г. Час: 17:30
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 06.06.2014 г. Час: 10:30
Място
Агенция по заетостта - гр. София, бул. Дондуков № 3
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Учатсниците или техни упълномощени представители, представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
Част от дейностите по обществената поръчка се финансират от проект BG051PO001-2.2.02 „Кариерно развитие на заети лица”, код на операцията BG051PO001-2.2.02 „Услуги за развитие на гъвкав пазар на труда”
VI.3)
Допълнителна информация
На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП обявлението се изпраща по електронен път за публикуване в РОП, а от датата на публикуване на обявлението в електронен вид, възложителят осигурява пълен достъп до документацията на следния интернет адрес: http://www.az.government.bg/procurements/current/
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Жалба може да подаде всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение, а ако не е уведомено – от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
Жалба се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение се обжалва.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Архитектурно заснемане, проектиране и извършване ремонт на сгради, стопанисвани и управлявани от Агенция по заетостта
1)
Кратко описание
Архитектурно заснемане, проектиране и извършване ремонт на сгради, стопанисвани и управлявани от Агенция по заетостта
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45000000, 71221000
Описание:
Строителни и монтажни работи
Архитектурно проектиране на сгради
3)
Количество или обем
Предвижда се сключване на рамково споразумение със срок 3 години за осигуряване на архитектурно заснемане, проектиране и извършване ремонт на сгради, стопанисвани и управлявани от Агенция по заетостта
Прогнозна стойност, без ДДС
2500000 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 36
Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция "Извършване на СМР /текущ ремонт/ за изграждане на 5 броя кариерни центрове към Агенцията по заетоста за ДРСЗ - Ловеч, Монтана, Бургас, Хасково и Пловдив по проект "Кариерно развитие на заети лица" по ОП "Развитие на човешките ресурси 2007-2013"
1)
Кратко описание
Извършване на СМР /текущ ремонт/ за изграждане на 5 броя кариерни центрове към Агенцията по заетоста за ДРСЗ - Ловеч, Монтана, Бургас, Хасково и Пловдив по проект "Кариерно развитие на заети лица" по ОП "Развитие на човешките ресурси 2007-2013
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45000000
Описание:
Строителни и монтажни работи
3)
Количество или обем
Предвижда се сключавне на рамково споразумение за осигуряване на извършване на СМР за изграждане на 5 броя кариерни центрове към Агенцията по заетоста за ДРСЗ - Ловеч, Монтана, Бургас, Хасково и Пловдив по проект "Кариерно развитие на заети лица" по ОП "Развитие на човешките ресурси 2007-2013
Прогнозна стойност, без ДДС
67892.52 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение