Версия за печат

02724-2014-0124

BG-Петрич: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Югозападно държавно предприятие - Териториално поделение - Държавно горско стопанство Петрич, ул. "България" № 60, За: Верка Лазарова - Овчарова - юрисконсулт, Р България 2850, Петрич, Тел.: 0745 60188, E-mail: dlpetrich@abv.bg, Факс: 0745 60188

Място/места за контакт: ТП ДГС Петрич

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uzdp.bg.

Адрес на профила на купувача: www.uzdp.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Друг: Териториално поделение към държавно предприятие

Основна дейност на възложителя

Друг: Управление, контрол и охрана върху гори и земи собственост на държавния горски фонд

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП ДГС Петрич"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. Петрич, ул. "България" № 60
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП ДГС Петрич

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000, 30197630, 39263000

Описание:

Принадлежности за офиса
Хартия за печатане
Офис принадлежности

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно документацията за участие

Прогнозна стойност без ДДС
1500 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие, съгласно чл. 59, ал. 2 и чл. 60 от ЗОП – парична сума или банкова гаранция по избор на кандидата е в размер на 15 (петнадесет) лева. Гаранцията за участие във формата на парична сума трябва реално да е постъпила по сметката на възложителя към момента на изтичане на крайния срок за подаване на офертите за участие Гаранцията за участие под формата на банкова такава, безусловна и неотменяема учредена в полза на възложителя се представя в оригинал към документите. Гаранцията във формата на парична сума се внася по банков път по сметка на възложителя а банковата гаранция – оригинал на безусловна, неделима и неотменяема банкова гаранция, издаден от българска или чуждестранна банка следва да е със срок на валидност: » за гаранцията за участие - с 30 (тридесет) дни по-дълъг от срока на валидност на офертата; » за гаранцията за изпълнение – с 45 (четиридесет и пет) дни по-дълъг от срока на договора

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

по банков път

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Кандидат за изпълнител на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Изискуеми документи: Съгласно ЗОП и документацията за участие. Документацията за участие може да бъде намерена на интернет адреса на ЮЗДП ДП www.uzdp.bg и адреса на ТП ДГС ПЕТРИЧ www.dgs-petrich.com; Както и на адреса на ТП ДГС Петрич: гр. Петрич, ул. "България" № 60 Административни сведения за участника - Приложение № 3 към документацията;Списък на документите за участие, представени от участника – с подпис и печат на участника – Приложение № 4 Копие от документ за регистрация (ако е приложимо) или ЕИК - за българско юридическо лице и ЕТ; документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а за физическо лице – копие от документ за самоличност. В случаите, когато не е представен ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР, участниците ЮЛ или ЕТ следва да представят и удостоверение за актуално състояние, а за чуждестранно лице еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен;Декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП – Приложения с № 7, 8 и 9 Копие от годишния баланс и от отчета за приходите и разходите за последните три приключени финансови години. В случай че юридическото лице е създадено през 2013 г. се представят горецитираните документи към 31.12.2013 г. , а ако е новосъздадено се прилага декларация в свободен текст за това обстоятелство;Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки (с предмет, сходен с този на настоящата поръчка), изпълнени от участника през предходните три години - с посочване на стойността на всеки договор, датата на изпълнение и получателите по всеки договор - Приложение № 13 Документ за закупена документация за участие – оригинал или копие, заверено от участника с надпис „Вярно с оригинала”, подпис и печатДокумент за внесена гаранция за участие – оригинал или копие, заверено от участника с надпис „Вярно с оригинала”, подпис и печат – когато е избрана гаранция за участие във формата на парична сума, респ. оригинал на банкова гаранция за участие;Имената на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, в случаите, когато участникът предвижда участие на такива и дела на тяхното участие – Приложение № 10 Декларации – в оригинал, от подизпълнителя/ите, съответно от членовете на управителния орган на подизпълнителите, че са съгласни да участват в изпълнението на поръчката – Приложение № 12 Декларация – в оригинал, за запознаване с условията на обществената поръчка - Приложение № 11 Проект на договор – подписан и подпечатан на последната страница, без посочване на цена за изпълнение на поръчката - Приложение № 15 Декларация – в оригинал, за запознаване с неговите условия - Приложение № 14 предложението включва Техническа оферта – по образеца към документацията – Приложение № 5; Предлагана цена - ценова оферта – включва попълнен образец на ценовата оферта – Приложение № 6 ;Кратко описание на дейността на участника и неговите ресурсни и организационни възможности – изготвя се от участника в свободен текст;Участникът трябва да посочи в офертата си подизпълнителите (в случай че ще ползва такива), както и процентът от общата стойност и конкретната част от предмета на обществената поръчка, която ще бъде изпълнена от всеки подизпълнител. При участие на подизпълнител се прилага разпоредбата на чл. 56, ал. 2 ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическото и финансово състояние по чл. 50 от ЗОП за информация: - Годишен баланс за последните три приключени финансови години - Отчет за приходите на учстника за последните три приключени години
Минимални изисквания: Няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За информация: Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки (с предмет, сходен с този на настоящата поръчка), изпълнени от участника през предходните три години - с посочване на стойността на всеки договор, датата на изпълнение и получателите по всеки договор - Приложение № 13 към документацията. Декларацията може /не е задължително/ да бъде придружена от препоръки за доброто изпълнение по всеки или по някои от договорите;
Минимални изисквания: Няма
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 588781 от 28.02.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23.05.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 8 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се получава от деловодството на ТП ДГС Петрич, всеки работен ден от 09.00 до 16.00 часа в периода от публикуване на обявлението до 23.05.2014 г. включително, срещу представяне на документ за внесена такса в касата на предприятието, в размер на 8.00 (осем) лева – невъзстановима сума, представляваща стойността на документацията за участие.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
02.06.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 03.06.2014 г.  Час: 10:00
Място

Административна сграда на ТП ДГС Петрич - гр. Петрич, ул. "България" 60

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат /не е задължително/ да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата е открита с решение № 142 / 09.05.2014г. на Директора на ТП ДГС Петрич, упълномощен със Заповед № 080/24.02.2014г. на Директора на ЮЗДП ДП гр. Благоевград

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.05.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ