Версия за печат

00087-2014-0059

BG-София: 24 - Образователни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 0006963270652

Столична община, ул. Московска 33, За: Галя Минчева, България 1000, София, Тел.: 02 4397342, E-mail: info@ilinden.bg, Факс: 02 4397361

Място/места за контакт: администарцията на СО район "Илинден"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg, www.ilinden .bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg, www.ilinden .bg.

Електронен достъп до информация: www.sofia.bg, www.ilinden .bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

СО РАЙОН ИЛИНДЕН, ул. "Билянини извори", бл.10 Б, За: Галя Минчева, България 1340, гр.София, Тел.: 02 4397342

Място/места за контакт: администрацията на СО район "Илинден"

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

“Организиране и провеждане на обучения за реализиране на дейностите по проект „Повишаване на квалификацията на служителите чрез обучение“, проекта е финансиран по Оперативна програма “Административен капацитет”, приоритетна ос ІІ”Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2.”Компетентна и ефективна държавна администрация”, бюджетна линия ВG051PO002/13/2.2-11, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд", разделена на две обособени позиции 1.обособена позиция 1 „Организиране и провеждане на специализирани обучения“ 2.обособена позиция 2 „Организиране и провеждане на групови обучения за администрацията“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 24 (24 - Образователни услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

“Организиране и провеждане на обучения за реализиране на дейностите по проект „Повишаване на квалификацията на служителите чрез обучение“, проекта е финансиран по Оперативна програма “Административен капацитет”, приоритетна ос ІІ”Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2.”Компетентна и ефективна държавна администрация”, бюджетна линия ВG051PO002/13/2.2-11, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд", разделена на две обособени позиции 1.обособена позиция 1 „Организиране и провеждане на специализирани обучения“ 1. Чуждоезиково обучение по английски език ниво А1 от Общата европейска езикова рамка (100 учебни часа) - 10 броя служители; 2. Чуждоезиково обучение по английски език ниво А2 от Общата европейска езикова рамка (100 учебни часа) - 10 броя служители. 3. Специализирано обучение за ръководители и служители от общинската администрация за по-добра комуникация с гражданите (16 учебни часа) - 15 броя служители; 4. Специализирано обучение за служители от общинската администрация за изграждане на умения за прозрачност и добри начини за представяне на информация и обслужване на населението в общината (16 учебни часа) - 12 броя служители; 2.обособена позиция 2 „Организиране и провеждане на групови обучения за администрацията“ 1. Екипно обучение за създаване на умения за по-добро решаване на проблеми и конфликти /- три дни изнесено обучение извън София /-23 броя служители/ 2.Обучение по развитие на екипа- три дни изнесено обучение извън София /-30 броя служители/

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

80510000, 80580000, 80570000, 55120000

Описание:

Услуги по специализирано обучение
Осигуряване на курсове по чужди езици
Услуги по обучение за повишаване квалификацията на персонала
Услуги по организирането на срещи и събрания в хотели

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

“Организиране и провеждане на обучения за реализиране на дейностите по проект „Повишаване на квалификацията на служителите чрез обучение“, проекта е финансиран по Оперативна програма “Административен капацитет”, приоритетна ос ІІ”Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2.”Компетентна и ефективна държавна администрация”, бюджетна линия ВG051PO002/13/2.2-11, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд", разделена на две обособени позиции 1.обособена позиция 1 „Организиране и провеждане на специализирани обучения“ 1. Чуждоезиково обучение по английски език ниво А1 от Общата европейска езикова рамка (100 учебни часа) - 10 броя служители; 2. Чуждоезиково обучение по английски език ниво А2 от Общата европейска езикова рамка (100 учебни часа) - 10 броя служители. 3. Специализирано обучение за ръководители и служители от общинската администрация за по-добра комуникация с гражданите (16 учебни часа) - 15 броя служители; 4. Специализирано обучение за служители от общинската администрация за изграждане на умения за прозрачност и добри начини за представяне на информация и обслужване на населението в общината (16 учебни часа) - 12 броя служители; 2.обособена позиция 2 „Организиране и провеждане на групови обучения за администрацията“ 1. Екипно обучение за създаване на умения за по-добро решаване на проблеми и конфликти /- три дни изнесено обучение извън София /-23 броя служители/ 2.Обучение по развитие на екипа- три дни изнесено обучение извън София /-30 броя служители/

Стойност, без да се включва ДДС
38333.32 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

8

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в настоящата процедура е в размер на 1% /един процент/ от прогнозната стойност на съответната обособена позиция от предмета на настоящата обществена поръчка: - 206,00лв. /двеста и шест лева / без начислено ДДС за Обособена позиция №1; - 176,00лв. /сто седемдесет и шест лева/ без начислено ДДС за Обособена позиция №2; Гаранцията за участие се представя в една от формите съгласно чл.60 от ЗОП, като участникът сам избира формата на гаранцията, гаранциите могат да бъдат предоставени като участниците в процедурата внесат депозит по банковата сметка на възложителя IBAN BG19SOMB91303319120601, "Общинска банка" АД или като представят безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на възложителя, гаранциите за участие следва да бъдат с валдност не по -малко от сто и осемдесет дни от крайната дата за получаване на оферти за участие в процедурата посочена от възложителя с обявлениетро за откриването й. участниците класирани на първо място следва да представят в тридесет дневен срок от получаване на копие от решението за избор на изпълнител гаранцци за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора за обществена поръчка по конкретната обособена позиция, гаранцията може ад бъде представена под формата на паричен депозит по сметка на възложителя IBAN BG19SOMB91303319120601, "Общинска банка" АД или под формата на безусловна и неотменима банкова гаранция вполза на възложителя, гранциите за изпълнение трябва да бъдат със срок на валидност тридесет дни след датата на приключване на договора за изпълнение на шоръчката по конкретната обособена позиция.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Обществената поръчка се финансира по Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013 година, приоритетна ос II "Управление на човешките ресурси", подпроритет 2.2. "Компетентна и ефективна държавна администрация, бюджетна линия BG051PO002/13/2.2.-07, съгласно Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ за финансиране на дейностите, включени в проект с наименование „Повишаване на квалификацията на служителите чрез обучение“ Редът и условията за плащане по договорите по обособените позиции за изпълнение предмета на настоящата поръчка са както следва: 1. Аванс, в размер на 20% (двадесет процента) Авансът е платим в срок до 5 (пет) работни дни след получаване от страна на Изпълнителя на писмо за уведомяване от Възложителя за започване на изпълнението, по банкова сметка, посочена от Изпълнителя в договора за възлагане изпълнението на обществената поръчка, срещу представена фактура и встъпителен доклад, одобрен от възложителя. 2. Междинно плащане се осъществява в тридесет дневен срок след представяне на фактура по одобрен от Възложителя междинен доклад за изпълнените дейности от страна на Възложителя и е в размер на 60% (шестдесет процента) от стойността на договора.Плащане се превежда, само ако междинният доклад на Изпълнителя бъде приет без възражения от Възложителя . В противен случай плащането се извършва след коригиране на установените недостатъци при изпълнението на договора в съответствие с указанията на Възложителя. От междинното плащане следва да се удържи преведения на Изпълнителя аванс. 3. Окончателно плащане се извършва в тридесет дневен срок след представяне на фактура по одобрения от Възложителя окончателен доклад за дейностите по договора. Плащане се превежда, само ако окончателният доклад на Изпълнителя бъде приет без възражение от Възложителя. В противен случай плащането се извършва след коригиране на установените недостатъци при изпълнението на договора в съответствие с указанията на Възложителя.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват всички български или чуждестранни физически и/или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, посочени в Закона за обществените поръчки и обявените изисквания на Възложителя в настоящите указания и документацията за участие. 1. От участие в процедурата се отстранява участник, за който е налице, което и да е от следните обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т.1 а, б, в, г, д , т. 2 и т.3 ал.2, т.1, т.2а 3, 4, 5 от ЗОП 1.1. Осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от НК; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс. 1.2. Обявен в несъстоятелност; 1.3. В производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. 1.4. Е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 1.5. Е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка; 1.6. Има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 1.7. Има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; 1.8. Е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Изискванията се прилагат, както следва: при събирателно дружество - за лицата по чл. 84, ал. 1 и чл. 89, ал. 1 от Търговския закон; при командитно дружество - за лицата по чл. 105 от Търговския закон, без ограничено отговорните съдружници; при дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 141, ал. 2 от Търговския закон, а при еднолично дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 147, ал. 1 от Търговския закон; при акционерно дружество - за овластените лица по чл. 235, ал. 2 от Търговския закон, а при липса на овластяване - за лицата по чл. 235, ал. 1 от Търговския закон; при командитно дружество с акции - за лицата по чл. 244, ал. 4 от Търговския закон; при едноличен търговец – за физическото лице търговец във всички останали случаи, включително за чуждестранните лица - за лицата, които представляват участника; в случаите когато участника има прокуруисти когато чуждестранно лице има повече от един прокурист, декларацията се подава само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на Република България. Не могат да участват в процедурата за възлагане на обществена поръчка участници: които са свързани лица по смисъла на § 1 т. 23а от допълнителната разпоредба на Закона за обществените поръчки с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси; Когато участникът е обединение или предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията изброени по-горе, се прилагат за всички участници

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Информация за оборота от услуги, сходни с предмета на обществената поръчка, за последните 3 (три) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си до датата на подаване на офертата за участие в настоящата процедура за избор на изпълнител – съгласно Приложение № 3. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т. 1.1 и 1.2 се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по т. 1.1. и 1.2. се представят само от участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор на възложителя. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Реализиран оборот за последните 3 (три) години от изпълнени услуги, сходни с предмета на обществената поръчка в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер на: 42 000,00 лв. (четирдесет и две хиляди лева) без ДДС за обособена позиция №1;34 000,00лв. (тридесет и четири хиляди лева) без ДДС за обособена позиция №2 Под услуги, сходни с предмета на обществената поръчка следва да се разбират услуги, свързани с организиране и провеждане на обучения, семинари, курсове и други подобни форми на обучение. Когато участникът кандидатства за изпълнение на двете обособени позиции, изискванията за реализиран оборот се сумират.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Списък на основните договори за услуги, сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано до крайния срок за подаване на офертите (съгласно Приложение № 4.1.); За всеки от договорите участникът трябва да представи референции (препоръки) за добро изпълнение, издадени от възложителите по съответните договорите. От информацията в представените от участниците референции (препоръки) трябва да е видно предмета на съответния договор, стойността на договора, дата на сключване и период на изпълнение по договора, както и дали е изпълнен професионално и в съответствие с нормативните изисквания; 2. Списък на екип от ключови експерти - Приложение № 4.2., придружен с автобиографиите им, Декларация за разположение на експерт/и и приложени доказателства за квалификация и професионален опит; Документите, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит на лицата са: - копия от дипломи за завършено образование, удостоверения и други; - копия от трудови книжки, служебни книжки и/ или еквивалентни документи. Участниците могат да доказжат съответствието си с изискванията на възложителя, с всякакви документи, които възложителя намери за подходящи 3.заверено от участника копие от удостоверение за внедрена система за качество или еквивалентен документ

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано до крайния срок за подаване на офертите сходни услуги с обем минумум обема по настоящата обществена поръчка за обособената/те позиция/и, за която /които участника кандидатства. Под услуги, сходни с предмета на обществената поръчка следва да се разбират услуги, свързани с организиране и провеждане на обучения, семинари, курсове и други подобни форми на обучение 2.Участникът трябва да има на разположение за целия срок на изпълнение на поръчката екип от ключови експерти, притежаващи необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката, пряко ангажирани за изпълнението на услуга А/ Ключов експерт - Ръководител екип, отговарящ на следните изисквания: висше образование (магистърска степен или еквивалентна) по обществени, педагогически, природни, социални, хуманитарни, икономически, технически или правни науки, или еквивалент; съгласно ПМС №125/24.06.2002 относно класификатора на областите на висшето образование и професионалните направления; общ трудов стаж – минимум 3 (три) години; специфичен професионален опит:- участие на ръководна позиция в организирането, управлението и провеждането на минимум 2 (две) обучения за възрастни и/или публични събития за възрастни (конференции, семинари); Б/ Ключов експерт - Координатор на дейностите по логистика на обученията, отговарящ на следните изисквания: висше образование (бакалавърска степен или еквивалентна) по обществени, природни, социални, икономически, правни или технически науки, или еквивалент; съгласно ПМС №125/24.06.2002 относно класификатора на областите на висшето образование и професионалните направления; общ трудов стаж минимум 2 (две) години Специфичен професионален опит (считано до крайния срок за подаване на оферти) – участие в подготовката, организирането и провеждането на обучения, семинари, курсове и др. и/или управление на проекти, включващи обучения. В/ Екип за провеждане на обученията по обособени позиции: За Обособена позиция №1 не по - малко от 4 (четрима): 2 обучители притежаващи висше образование с образователно-квалификационна степен „бакалавър" (или еквивалентна) по Английски език; съгласно ПМС №125/24.06.2002 относно класификатора на областите на висшето образование и професионалните направления; 2 обучители, притежаващи висше образование с образователно-квалификационна степен „бакалавър" (или еквивалентна) по психология, публични комуникации или еквивалентно; съгласно ПМС №125/24.06.2002 относно класификатора на областите на висшето образование и професионалните направления; За Обособена позиция №2 не по- малко от 2(двама): 2 обучители за обучения по изграждане на екип, притежаващи висше образование по някое от следните професионални направления: по обществени, педагогически, природни, социални, хуманитарни, икономически, технически или правни науки, или еквивалент съгласно ПМС №125/24.06.2002 относно класификатора на областите на висшето образование и професионалните направления; и минимум 2 (две) години преподавателски опит; Участникът може да посочи и други експерти, които да включи при изпълнението на поръчката. Длъжностите за отделните експерти не могат да се съвместяват от едно и също лице. Забележка: При участие и в двете обособени позиции изискването за екип от експерти се прилага сумарно, като не се допуска дублиране на експерти по двете обособени позиции. 3.Участникът следва да е внедрил система за управление на качеството - ISO 9001:2008 за управление на качеството с предмет" сходен" с предмета на поръчката за обособената позиция за която кандидатства или еквивалентени мерки за осигуряване на качество. В случая че участника кандидатства и за двете обособени позиции, то внедрените системи за качество следва да бъдат с обхват предмета и на двете обособени позиции.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: цена за изпълнение на поръчката; тежест: 60
Показател: Срок за организиране на обученията в календарни дни; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
06.06.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
16.06.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 17.06.2014 г.  Час: 14:00
Място

aдминистративната зала на район "Илинден" Столична община

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

проект „Повишаване на квалификацията на служителите чрез обучение“, финансиран по Оперативна програма “Административен капацитет”, приоритетна ос ІІ”Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2.”Компетентна и ефективна държавна администрация”, бюджетна линия ВG051PO002/13/2.2-07, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд"

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.05.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция №1. Организиране и провеждане на специализирани обучения“
1) Кратко описание

1. Чуждоезиково обучение по английски език ниво А1 от Общата европейска езикова рамка (100 учебни часа) - 10 броя служители; 2. Чуждоезиково обучение по английски език ниво А2 от Общата европейска езикова рамка (100 учебни часа) - 10 броя служители. 3. Специализирано обучение за ръководители и служители от общинската администрация за по-добра комуникация с гражданите (16 учебни часа) - 15 броя служители; 4. Специализирано обучение за служители от общинската администрация за изграждане на умения за прозрачност и добри начини за представяне на информация и обслужване на населението в общината (16 учебни часа) - 12 броя служители;

2) Общ терминологичен речник (CPV)

80510000, 80511000, 80580000, 55110000

Описание:

Услуги по специализирано обучение
Услуги по обучение на персонала
Осигуряване на курсове по чужди езици
Услуги по хотелско настаняване

3) Количество или обем

1. Чуждоезиково обучение по английски език ниво А1 от Общата европейска езикова рамка (100 учебни часа) - 10 броя служители; 2. Чуждоезиково обучение по английски език ниво А2 от Общата европейска езикова рамка (100 учебни часа) - 10 броя служители. 3. Специализирано обучение за ръководители и служители от общинската администрация за по-добра комуникация с гражданите (16 учебни часа) - 15 броя служители; 4. Специализирано обучение за служители от общинската администрация за изграждане на умения за прозрачност и добри начини за представяне на информация и обслужване на населението в общината (16 учебни часа) - 12 броя служители;

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
20666.66 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 8



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Организиране и провеждане на групови обучения за администрацията“
1) Кратко описание

1. Екипно обучение за създаване на умения за по-добро решаване на проблеми и конфликти /- три дни изнесено обучение извън София /-23 броя служители 2.Обучение по развитие на екипа- три дни изнесено обучение извън София /-30 броя служители

2) Общ терминологичен речник (CPV)

80510000, 55110000

Описание:

Услуги по специализирано обучение
Услуги по хотелско настаняване

3) Количество или обем

1. Екипно обучение за създаване на умения за по-добро решаване на проблеми и конфликти /- три дни изнесено обучение извън София /-23 броя служители 2.Обучение по развитие на екипа- три дни изнесено обучение извън София /-30 броя служители

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
17666.66 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 8