00127-2014-0006
Технически редакции | ||
![]() |
||
07.05.2014 09:19 ч. : | 30/04/2014 19:17 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
07.05.2014 09:19 ч. : | 30/04/2014 19:17 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Дългопол: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Дългопол, ул. "Георги Димитров" № 105, За: инж. Веселин Върбанов, Република България 9250, Дългопол, Тел.: 0517 22185, E-mail: eu_pr@dalgopol.org, Факс: 0517 22135
Място/места за контакт: гр. Дългопол, ул. "Георги Димитров" № 105Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dalgopol.org.
Адрес на профила на купувача: http://www.dalgopol.org/Profil%20na%20kupuvacha.htm.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Строителство и реконструкция на общински път VAR 3194/ІІІ-2083, Дългопол-Цонево/-Сава-Красимир-/ІІІ-208/ и път от общински път VAR 3194/ІІІ-2083, Дългопол-Цонево/-Сава-Красимир-/ІІІ-208 /до общински път VAR 1191/ІІІ-208, Комунари-Добромир/-Аспарухово”, финансиран по Договор № 03/321/01382 от 10.12.2013 г. за отпускане на финансова помощ по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони“ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони
Възлагане на обществена поръчка
Предмет на обществената поръчка е избор на изпълнител за изпълнение на проект „Строителство и реконструкция на общински път VAR 3194/ІІІ-2083, Дългопол-Цонево/-Сава-Красимир-/ІІІ-208/ и път от общински път VAR 3194/ІІІ-2083, Дългопол-Цонево/-Сава-Красимир-/ІІІ-208 /до общински път VAR 1191/ІІІ-208, Комунари-Добромир/-Аспарухово”, финансиран по Договор № 03/321/01382 от 10.12.2013 г. за отпускане на финансова помощ по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони“ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони. Проектът ще се реализира на територията на следните населени места: гр. Дългопол, с. Сава, с. Красимир и с. Аспарухово, Община Дългопол, Област Варна. Инвестиционният проект предвижда да се изгради нова връзка с дължина 11,211 км между път III-208 – (Шумен – Девня) – Провадия – Дългопол – Комунари – Дъскотна – Айтос и път III-2083 – (Провадия – Дългопол) – п.к. Сава – Цонево – Гроздьово. Изграждането на пътя ще реализира важни социално-икономически ползи. Инвестиционния проект включва изграждане на нова пътна отсечка между селата Сава и Аспарухово в Община Дългопол, повърхностно отводняване и безопасност на движението. Обектът има линеен характер и обхваща участък с обща дължина 11 211м на територията на община Дългопол. За начало на пътната отсечка е приет ръб на настилка на път ІІІ-2083, а за край – начало на регулационния план на с.Аспарухово. Трасето преминава през три характерни участъка: - Първи участък от 0+000км до 3+245км – съществуващ полски път, успоредно на отводнителен канал – без трайна настилка с дължина – 3 245м.; - Втори участък от 3+245км до 5+625км – съществуващо трасе на общински път с изключително разрушена трайна настилка и непостоянен габарит в рамките на 4 – 4.50м с дължина – 2 380м.; - Трети участък от 5+625км до 11+211км - съществуващ полски път с частична трайна настилка с дължина 5 586м. Част от трасето с дължина 1 910м преминава през горски масив. Цел Целта на проекта е изграждане на общински път VAR 3194 и VAR 1191 по отредено трасе за път в землището на Община Дългопол. Обектът представлява „трета” категория строеж, по смисъла на ЗУТ.
45230000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Изпълнението на СМР е съгласно одобрен проект, количествена сметка (Приложение към документацията), описание на предмета на поръчката и техническите спецификации. Подадените в Количествената сметка видове и количества работи са фиксирани и задължителни за изпълнение. В изпълнение на настоящата обществена поръчка избраният за изпълнител участник следва да извърши следните дейности и поддейности към тях: Дейност 1: Строителство на общински път – /III-2083, Дългопол – Цонево/ - /VAR 3194, Сава – Красимир/, /VAR 3194, Сава – Красимир/ - с. Аспарухово - /III 208, Комунари-Добромир/-Аспарухово, разделено на съответните поддейности, както следва: - Поддейност 1.1. Строителство на пътен участък /III-2083, Дългопол – Цонево/ - /VAR 3194, Сава – Красимир/ от 0+000 км до 3+245 км – с дължина 3 245 м - Поддейност 1.2. Строителство на пътен участък /VAR 3194, Сава – Красимир/ - с. Аспарухово - /III 208, Комунари-Добромир/-Аспарухово от 5+625 км до 11+211 км - с дължина 5 586 м. Дейност 2: Реконструкция на път VAR 3194, Сава – Красимир, включваща: - Поддейност 2.1: Реконструкция на пътен участък VAR 3194, Сава – Красимир от 3+245 км до 5+625 км – с дължина – 2 380 м. Прогнозната стойност на поръчката е 5 516 299,30 лв. без вкл. ДДС, която се явява и максимална обща стойност за офериране от участниците при подаване на оферта, като в посочената сума са включени 4% непредвидени разходи,равняващи се на 212 165,36 лв. без ДДС, като същите са начислени в общата стойност от 5 516 299,30 лв. без ДДС, и следва да бъдат начислени и в офертата на участника, върху общия сбор на всички строителни работи. Предлаганата цена по всяка, предвидена за изпълнение дейност, включително размера на непредвидените разходи (които не могат да бъдат повече от 4%), не може да надхвърля следните пределни стойности: Дейност 1: „Строителство на път VAR 3194 и път VAR 1191” – Поддейност 1.1.: Строителство на пътен участък от 0+000 км до 3+245 км – 1 625 779,67 лв.без ДДС;Допълнително над тази сума са предвидени непредвидени разходи в размер на 65 031,19 лв.без ДДС; Дейност 1: „Строителство на път VAR 3194 и път VAR 1191” – Поддейност 1.2: Строителство на пътен участък от 5+625 км до 11+211 км – 2 597 952,58 лв.без ДДС; Допълнително над тази сума са предвидени непредвидени разходи в размер на 103 918,10 лв.без ДДС; Дейност 2: „Реконструкция на път VAR 3194 и път VAR 1191” – Поддейност 2.1:Реконструкция на пътен участък от 3+245 км до 5+625 км – 1 080 401,69 лв. без ДДС;Допълнително над тази сума са предвидени непредвидени разходи в размер на 43 216,07 лв. без ДДС. Оферти, надхвърлящи горепосочената максимална стойност на поръчката, както като цяло, така и по отделните предвидени дейности и поддейности, както и стойностите на непредвидените разходи, ще бъдат предложени за отстраняване поради несъответствие с това предварително обявено условие.
НЕ
9
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е в размер на 50 000 лв. (петдесет хиляди лева). Гаранцията за участие може да бъде внесена като парична сума или под формата на банкова гаранция. Вида и формата на гаранцията се избира от участника. Ако гаранцията за участие в процедурата се представя под формата на парична сума, следва да бъде платена по следната банкова сметка на Община Дългопол: Банка: ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА АД, Представителство гр. Дългопол”, Банков код (BIC): CECBBGSF, Банкова сметка (IBAN): BG05CECB97903377536601. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора. Представя се при сключването му под формата на парична сума (вносима по горепосочената банкова сметка) или като безусловна и неотменима банкова гаранция за добро изпълнение в полза на Възложителя. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка. Срок на валидност на гаранциите: при банкова гаранция за участие- не по-малко от 180 календарни дни след датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите.; при банкова гаранция за изпълнение – не по-малко от 2 (два) месеца, след датата на приключване на договора. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Ако се представя банкова гаранция, същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложените в документацията образци на банкова гаранция за участие и банкова гаранция за изпълнение на договора. Когато Участникът или избрания изпълнител е Обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът определен за изпълнител, представя гаранция за авансово плащане. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция за авансово плащане. Размерът на гаранцията за авансово плащане е равен на 10% от стойността на авансовото плащане по договора без ДДС. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за авансово плащане се уреждат в договора зя възлагане на обществената поръчка.
Поръчката се финансира от Европейския съюз и Държавния бюджет на Република България във връзка с договор за отпускане на безвъзмездна финансова помощ № 03/321/01382/10.12.2013 г. по мярка 321 "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г., за реализацията на проект „Строителство и реконструкция на общински път VAR 3194/III-2083, Дългопол-Цонево/-Сава-Красимир-/III-208/ и път от общински път VAR 3194/III-2083, Дългопол-Цонево/-Сава-Красимир-/III-208 /до общински път VAR 1191/III-208, Комунари-Добромир/-Аспарухово”. Плащанията се извършват по банков път само по искане на Изпълнителя, след одобрение от Възложителя и при спазване изискванията и условията на Договора при следната схема: • Авансово плащане в размер на 40% (четиридесет процента) от стойността на договора без ДДС, в срок от 30 (тридесет) календарни дни след: одобрение на проведената процедура от ДФ „Земеделие“ – РА; издадена фактура за стойността на аванса; • Междинно плащане, в съответствие с Наредба №25 от 29.07.2008 г. за условията и реда за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по мярка "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 - 2013 г., в общ размер до 10% (десет процента) от стойността на договора без ДДС, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след представяне на: а) подписан от упълномощените по договора лица акт за приемане на изпълнените СМР, удостоверяващ точното завършване на изпълнението на съответен/съответни етапи от инвестиционния проект и линейния план-график; б) изискуемите актове и протоколи по Наредба №3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; в) оригинална фактура от избрания за изпълнител участник за съответната стойност от акта; • Окончателно плащане – в размер на разликата между стойността на всички признати от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ работи, извършени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и сумите по авансовото и междинните плащания, в срок до 30 календарни дни след окончателното приемане на възложената работа, предмет на сключения договор, удостоверено с представянето на: а) Констативен акт Образец 15 съгласно Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; б) окончателен приемо-предавателен прококол; в) оригинална фактура. Възложителят може да възлага, а Изпълнителят приема да изпълни допълнителни видове работи, които представляват „непредвидени разходи”. За „непредвидени разходи” по смисъла на този договор ще се приемат само тези, които отговарят на дефиницията, дадена в Доп. Разпоредби към Наредба 25 от 29.07.2008 г. за условията и реда за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по мярка "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 - 2013 г., допълнителните видове работи, включени в количествено-стойностната сметка ще се заплащат по анализни цени от ценовата оферта на участника. Когато непредвидените видове работи не са свързани със съществуващи видове количества, изпълнителя спира работа и извършва последващи действия по изрично писмено указание на Възложителя и след съгласуване с Държавен фонд "Земеделие". Стойността на непредвидените разходи е включена в ценовата оферта на изпълнителя и не надвишава 4% от общата стойност на извършените СМР.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица
От участие в процедурата се отстранява Участник, за който е налице което и да е от следните обстоятелства по чл.47, ал.1,т.1 (без б. „е“), т.2 и т.3 и ал.5, т. 1 и т. 2 от Закона за обществените поръчки. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата и всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, а именно: 1. участник, който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните му закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. участник, който е лишен от правото да упражнява професия или дейност, свързана с извършване на строително-монтажни работи, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 3. участник, който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 4. участник, който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години. 5. участник, който е осъден е с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; Съгласно изискванията на Възложителя, предложеният от участника срок за изпълнение следва да бъде не до-дълъг от 9 (девет) месеца. Неспазването на това условие, води до отстраняване на участника, поради неотговаряне на това предварително обявено условие на Възложителя. С цел спазване на чл. 41 от Наредба №25 от 29.07.2008 г. за условията и реда за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по мярка "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 - 2013 г., крайният срок за изпълнение на дейностите по проекта следва да е до 15.03.2015г.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Желаещите да закупят документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това от 9.00 до 12.00 часа и от 14.00 до 17.00 часа, всеки работен ден в Община Дългопол, на адрес: гр. Дългопол, пк. 9250 ул. ”Георги Димитров” №105 При поискване от заинтересованото лице възложителят е длъжен да изпрати документацията за сметка на лицето, отправило искането. Изпращането на документацията става за сметка на лицето, след получаване на писмено искане с приложено платежно нареждане за преведена сума за закупуване на документацията. В искането лицето трябва да посочи необходимата информация за участника за издаване на фактура /наименование на участника, адрес за кореспонденция, телефон, факс и лице за получаване на документацията/. Документацията за участие може да се закупува до 10 дни включително преди изтичане на срока за получаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Предварителния преглед на документацията се извършва на мястото на закупуването й, а именно: Община Дългопол, на адрес: гр. Дългопол, пк. 9250 ул. ”Георги Димитров” №105 Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, удостоверяващ че документацията е заплатена. Платежните документи могат да бъдат издадени на физически или юридически лица - представители на участник в обществената поръчка. В случаите, когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице всеки от членовете/съдружниците в него може да е вносител на сумата. За документ, удостоверяващ закупуването на документация, ще се счита платежен документ или друг еквивалентен документ заверен от банка, от който е видно, че плащането е извършено. За получаване на документацията за участие се заплаща сумата BGN 10,00 (десет) лв. без ДДС или 12,00 (дванадесет) лв с вкл. ДДС. Документацията за участие се заплаща в касата на Община Дългопол или по банков път: Банка: ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА АД, Представителство гр. Дългопол Банков код (BIC): CECBBGSF Банкова сметка (IBAN): BG05CECB97903377536600 Вид плащане: 447000
Български
180
Сграда № 1 на общинска администрация Дългопол, ул. „Георги Димитров” № 105
Право да присъстват при отварянето на офертите и проверката на съответствието им със списъка по чл. 56 от ЗОП, както и при отварянето на плика с предлаганата цена, имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Проектът се осъществява с финасовата подкрепа на Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г., схема за отпускане на финансова помощ по Мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони, съгласно договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № 03/321/01382 от 10.12.2013 г.
Продължение от раздел III.2.1.Изисквания към кандидатите или участниците: 20.Копие на удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от втора група, трета категория. В случай че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава-членка на ЕС, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице удостоверението се представя от тези членове на обединението, които според направеното разпределение на дейностите в договора за обединение ще вземат участие в конкретните СМР, съобразно категорията на строежа, съобразена с разпоредбите на чл.137 от ЗУТ. При участие на подизпълнители, всеки от тях (ако е приложимо) представя документите, посочени по-горе в раздел ІІІ.2.1.) Изисквания към кандидатите или участниците по т.3, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 12, 13, 14, както и по т.19 от този раздел. ПЛИК№2 „Предложение за изпълнение на поръчката“- представя се в един оригинал на хартиен носител и едно копие на електронен носител (диск) в нередактируем формат (например PDF или еквивалент) и включва попълнен и подписан Образец №13 - оригинал. В предложението си за изпълнение на поръчката, участникът посочва своето предложение относно Срока за изпълнение на поръчката в месеци. Предложението за изпълнение на поръчката следва да е придружено от следните приложения: 1. Линеен календарен план, придружен от Диаграма на работната ръка; 2. Работна програма - съгл. техн. спецификации, изискванията на възложителя и методиката за оценка на офертите; 3. Обяснителна записка - съгл. техн. спецификации, изискванията на възложителя и методиката за оценка на офертите и 4. Спецификация на всички използвани материали - съгл. техн. спецификации, изискванията на възложителя и методиката за оценка на офертите;Ако участник не представи Предложение за изпълнение на поръчката или представеното от него предложение не съответства на изискванията на Възложителя, той ще бъде отстранен от участие в процедурата. ПЛИК №3 с надпис "Предлагана цена"- представя се в един оригинал на хартиен носител и едно копие на електронен носител (диск) в редактируем формат (например Excel или еквивалент) и включва: Ценова оферта - Обр. №14 - оригинал. Към ценовата оферта се представят:1.КСС с попълнени единични цени за предвидените СМР, подписана и подпечатана от участника-оригинал, Образец №15 и 2.Анализ на единичните офертни цени – заверени от участника. За изпълнение на поръчката са предвидени до 4% непредвидени разходи, които ще бъдат усвоени само ако са налице предпоставките и редът, предвиден в договора за изпълнение на поръчката. За целите на оценяването и равнопоставеността на участниците в Ценовото предложение се оферират максималният размер от 4% от конкретното ценово предложение на участника. Сумите за непредвидени разходи се реализират само ако са налице предпоставките за това и до размер - 4% от конкретното ценово предложение на участника. Представените образци в документацията за участие и условията, описани в тях са задължителни за участниците. Възложителят се е възползвал от правото на чл. 64 ,ал. 3 от ЗОП, като е намалил срока за получаване на оферти със 7 дни, поради изпращане на настоящото обявление по електронен път.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно разпоредбите на чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП
30.04.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ