00087-2014-0058
Технически редакции | ||
30.04.2014 17:20 ч. : | 30/04/2014 17:20 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
30.04.2014 17:20 ч. : | 30/04/2014 17:20 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Столична община, ул. "Московска" №33, За: Теодор Христов, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377366, E-mail: t.hristov@sofia.bg, Факс: 02 9377324
Място/места за контакт: ул. Париж №3, Партер, Стая №1Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.sofia.bg/op-so.asp.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Столична община, ул. „Московска” №33, За: Фронт офис, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377505, Факс: 02 9809866
Място/места за контакт: Фронт офисРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
„Доставка на плочи от гранит за настилки в обекти от зелената система на Столична община”.
Обявлението обхваща обществена поръчка
„ Доставка на плочи от гранит за настилки в обекти от зелената система на Столична община”. Гранитните плочи са с размери 50/50/6 см, ситно бучардисани, с тъмносив цвят /антрацит/. Прогнозно количество за доставка до 3 000 кв.м. Първоначалната доставка се извършва след сключване на договора за количество от 2 500 кв.м. в срок посочен от Участника, но не по-дълъг от 40 дни. Останалото количество се доставя по допълнителни писмени заявки за количеството, като Възложителят не е длъжен да заяви пълното количество до 3 000 кв.м. Срок на договора до края на 2014г.
44111700
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Прогнозно количество за доставка до 3 000 кв.м.Първоначалната доставка се извършва до 40 дни след сключване на договора за количество от 2 500 кв.м. Останалото количество се доставя по допълнителни писмени заявки за количеството, като Възложителят не е длъжен да заяви пълното количество до 3 000 кв.м.
НЕ
ДА
31.12.2014 г.
Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 3 000/три хиляди / лева. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; Банков код (BIC): SOMBBGSF Банкова сметка (IBAN): BG 72 SOMB 9130 3333 0083 01 В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на Столична Община или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от (три на сто) от прогнозната стойност на поръчката без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на възложителя: Банка: Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; Банков код (BIC): SOMBBGSF Банкова сметка (IBAN): BG 72 SOMB 9130 3333 0083 01 Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.
Заплащането на изпълнените заявки ще се извършва по банков път, до 30/тридесет/ календарни дни от датата на издаване на фактурата, придружена с двустранно подписан протокол и всички придружаващи документи, между ВЪЗЛОЖИТЕЛ - Дирекция „Зелена система” и ИЗПЪЛНИТЕЛ и представяне на фактура, съгласно приетата единична цена в предложението на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
I.В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, регламентирани от Закона за обществени поръчки и обявените от Възложителя изисквания в настоящата документация и обявлението за обществената поръчка. Всеки участник може да представи само една оферта. Едно и също физическо или юридическо лице участник в процедурата може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение или е дало съгласието си и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелно оферта. II.Участниците в процедурата трябва да представят:Копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът за регистрация се представя в официален превод. Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени.Същите следва да представят и документ, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника, в случай, че тази информация не се съдържа в удостоверението за актуално състояние. III.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. 1.Като минимално съдържание документът задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: Всички членове на обединението/ консорциума са солидарно отговорни за изпълнението на договора; Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; Разпределение на дейностите от предмета на поръчката между участниците в обединението и ресурсите, с които ще участва всеки един от участниците в обединението, както и дела на всеки от участниците. 2.Документът трябва да бъде представен от Участника в оригинал или нотариално заверено копие и да отговаря на следните изисквания: Участниците в обединението трябва да определят (упълномощят) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица; Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; В документа трябва да се определи и наименованието на участника; Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; 3..Не се допускат промени в състава на обединението след подаване на офертата. IV.Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1.Документите по ал.1, т.1 и 6 на чл. 56 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2.Документите по ал.1, т.5 на чл. 56 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Продължава в раздел VI.3) Допълнителна информация.
1.Информация за общия оборот от продажби и доставки, предмет на поръчката за последните 3 години, образец №7.
1.В случай, че Участникът е производител, следва да има реализиран оборот от продажби на плочи за външни настилки в размер не по-малко от 500 х.лв през последните 3 приключили финансови години. 2.В случай, че Участникът не е производител -да има реализиран оборот от договори за доставка на на плочи за външни настилки в размер не по-малко от 500 х.лв през последните 3 приключили финансови години
1.Списък на договори за доставка през последните 3 години, с попълнени стойности. 2.Участникът да представи най-малко 3/три/ референций/ препоръки за добро качество и изпълнение към списъка на договори за доставка. 3.Участникът представя сертификати за произход и декларации за съответствие от производителя, снимки, както и мостри, при поискване.
1. опит в извършването на доставки и продажби на плочи за настилки за последните 3 години, считано от крайната дата, определена за подаване на оферти по настоящата обществена поръчка - не по-малко от 3 договора за доставка на плочи за настилки.
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Документацията за участие с подробни данни и изисквания необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул."Париж" №3 ст.№1, след издаване на фактура на ул. "Париж" 3 ет. 2, ст.204 и заплащането й в касата на ул."Париж" № 3. ет. 2 ст. 201. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и 14.00 ч. до 16.00 ч., а последния ден от месеца от 10.00 ч. до 12.00 ч. При поискване от заинтересовано лице, придружено от платежен документа за стойността на документацията, Възложителят ще я изпрати по куриер за сметка на лицето, отправило искането. Цената на документацията се превежда по банкова сметка на Столична община: IBAN: BG81 SOMB 9130 3133 0083 01 BIC: SOMB BGSF, Общинска банка, клон "Врабча", ул. "Врабча" 6. От датата на публикуване в електрония регистър на АОП ще бъде предоставен достъп до документацията за участие в процедурата в профила на купувача на адрес www.sofia.bg
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
180
ул. "Париж" №3
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представител на участник се допуска след представяне на документ за самоличност и съответно изрично пълномощно (извън случаите на законно представителство по силата на документите за регистрация). Присъстващите представители се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие. Датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти ще бъдат обявени на сайта на Столична община - www.sofia.bg, най-малко един ден преди тяхното отваряне.
НЕ
НЕ
V.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56 ал.1, т. 1, 5 и 6 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Представените от подизпълнителя документи не могат да се използват за доказване на съответствие на участника с изискванията посочени от Възложителя. VI.Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" до "д", т. 2 и 3 и ал. 5 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т.1, 2, 2а, 3 и 5 от ЗОП. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: 1. не е представен някой от необходимите документи по чл. 56 от Закона за обществените поръчки; 2. за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП, посочени в настоящия раздел; 3. който е представил оферта, която не отговарят на предварително обявените условия на Възложителя. 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от Закона за обществените поръчки; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.
30.04.2014 г.