Версия за печат

00340-2014-0006

BG-Угърчин: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Угърчин, пл."Свобода" №1, За: инж.Цветан Георгиев; Пламена Попска, Република България 5580, Угърчин, Тел.: 06931 2121, E-mail: obshtina@ugarchin.com, Факс: 06931 2014

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ugarchin.com.

Адрес на профила на купувача: www.ugarchin.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Рехабилитация и реконструкция на улична водопроводна мрежа, гр.Угърчин по улици „Осми Март”, „Любен Каравелов”, „Добри Чинтулов”, „Баба Тонка”, „Йордан Йовков”, „Бяло море”, „Кнежа”, „Шипка”, „Голи рът”, „Юмрукчал”, „Пирин”, „Иглика” и „Мусала"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: град Угърчин
Код NUTS: BG315
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Рехабилитация и реконструкция на уличната водопроводна мрежа на територията на град Угърчин по улици: „Осми Март”, „Любен Каравелов”, „Добри Чинтулов”, „Баба Тонка”, „Йордан Йовков”, „Бяло море”, „Кнежа”, „Шипка”, „Голи рът”, „Юмрукчал”, „Пирин”, „Иглика” и „Мусала"

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45332200

Описание:

Строителни и монтажни работи на водоснабдителни инсталации

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Рехабилитация и реконструкция на приблизително 4300 линейни метра улична водопроводна мрежа, включително сградни отклонениия в гр.Угърчин по посочени улици в 4(четири) участъка. Строително монтажни работи по водоснабдителна инсталация: тръби - РЕ Ф200мм, Ф160мм, Ф110мм, Ф90мм, Ф25мм, спирателни кранове, хидранти, скоби и т.н. съгласно одобрена количествана сметка за остойностяване и изисквания посочени в техническата спецификация.

Прогнозна стойност без ДДС
475000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

120


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

В оферта трябва да бъде представена гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на 4000 (четири хиляди) лв. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде 180 дни, от крайния срок за приемане на оферти. Всеки участник избира сам формата на гаранцията за участие. Когато гаранцията се представя в парична сума, тя трябва да е внесена по банков път: Банка ДСК ЕАД, клон Угърчин, IBAN : BG37STSA93003390007610, BIC: STSABGSF. При подписване на договора участникът, определен за изпълнител, трябва да представи гаранция за изпълнение на договора - парична сума или банкова гаранция в размер на 2(два)% от стойността на договора. Банковата гаранция трябва да е безусловна, неотменяема, с възможност да се усвои изцяло или на части и със срок на валидност съгласно проекта на договор, приложен към документацията за участие.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането се извършва от Публична инвестиционна програма „Растеж и устойчиво развитие на регионите". Заплащането се извършва след актуване на извършените СМР. Схемата на плащане на поръчката е следната: Авансово плащане - еднократно в размер до 30 /тридесет/ % от стойността на договора. Авансовото плащане е дължимо след подписване договора за възлагане на обществена поръчка, подписване на Протокол Обр.2а по Наредба № 3 от 31.07.2003 година за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Авансовото плащане се изплаща след настъпването на горепосочените обстоятелства, в срок до 10 (десет) календарни дни от датата на одобряването от страна на Възложителя на издадената фактура за авансово плащане от Изпълнителя съгласно Закона за счетоводството и изискванията на Възложителя.Окончателно плащане – в размер до 100 /сто/ % от стойността на Договора, съгласно действително изпълнените видове и количества СМР, удостоверени с Протокол АКТ Обр.19 подписан от представител на Възложителя и Изпълнителя. Окончателното плащане се извършва след въвеждане на обекта в експлоатация /издаване на „Разрешение за ползване”/ в срок до 10 (десет) календарни дни от датата на одобряването от страна на Възложителя на издадената фактура за окончателно плащане от Изпълнителя съгласно Закона за счетоводството и изискванията на Възложителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) сключват споразумение с нотариална заверка на подписите. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: • Всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора. • Изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на всеки член на обединението/консорциума. • Всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението / консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато не е приложено споразумение за създаването на обединение/консорциум, или в приложеното споразумение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. В случай, че участникът избран за изпълнител на настоящата обществена поръчка, на етап процедура е участвал като обединение, той може да избере или да създаде юридическо лице или да се регистрира в Регистър БУЛСТАТ към Агенцията по вписванията като неперсонифицирано лице по смисъла на Закона за задълженията и договорите (ЗЗД). Независимо от избора му, регистрацията следва да бъде извършена преди сключването на договора за обществена поръчка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на общ.поръчка могат да участват като участници бълг. или чужд. ФЛ или ЮЛ, вкл.техни обединения, които отговарят на условията, посочени в ЗОП и док-ята за участие. По отношение на участник трябва да не е налице някое от условията на чл. 47, ал. 1, т. 1, б. “а“-„д“, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП и чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 2а, т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП, като констатирането наличието на което и да е от тях ще доведе до отстраняване на участника. Лице, което ще бъде пряко ангажирано в изпълнението на СМР, следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя,съгл.ЗКС, за изпълнение на строежи от IV гр., ІІІ-та кат., която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на наст.поръчка, а за чуждестранно лице - еквивалентен документ или декларация или удостоверение от комп.органи съгл.нац.му закон за вписването на лицето в съответен проф.регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно закон-то на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си, извършване на стр.работи обект на наст.общ.поръчка, придружен с превод на бълг.език. За целта участникът представя декларация, посочваща ЕИК и точно наименование на юр.лице, за вписване в ЦПРС за изпълнение на СМР или съответен еквивалентен документ или декларация или удост-ние от комп.органи съгл.нац.му закон. Когато участникът е обединение или е предвидил участие на подизп-ли, това изискване се отнася само за този член на обединението, съотв. подизпълнител, който ще поеме извършването на СМР. Представят се:плик №1:подробен списък, изброяващ документите, поставени в офертата, подписан от участника; Писмо към оферта на участника;Административни сведения за участника; нотариално заверено пълномощно на лицето, упълном.да представлява участника в процедурата (оригинал), когато лицето, подписващо документи от офертата, не е законен представител; Документ за регистрация или ЕИК съгл.чл.23 ЗТР, когато участникът е ЮЛ или ЕТ /Когато не е представен ЕИК съгл.чл.23 ЗТР,участниците - ЮЛ или ЕТ, прилагат към своите оферти и удостоверения за акт.състояние, изд. не по-рано от 6 месеца към датата на подаване на офертата. Чужд. ЮЛ прилагат екв.документ на съдебен или адм.орган от държ-та, в която са установени, но с предст.му не отпада задължението за предст.на документ за регистрация/; копие от документа за самоличност, когато участникът е ФЛ; Документ за внесена гаранция за участие (оригинал на плат.нареждане или банкова гаранция); Декл-я за запознаване с всички обстоятелства и условия от зн-е за поръчката ; Декл-я по чл.47, ал.1, т.1, б. “а“-„д“, ал.2, т.5 и ал.5, т.1 ЗОП; Декл-я по чл.47, ал.1, т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.2а, т.3 и т.4 и ал.5, т.2 ЗОП; Декл-я за участието/неучастието на подизпълнители,съд.информация относно вида и дела на участието му; Декл-я за съгласие от подизпълнител (при наличие на такъв) с приложени документи от него съгл.чл.56 ал. 1 т. 1,4,5,6 и 11 ЗОП; Декл-я по чл.56, ал.1 т.11 ЗОП; Споразумение за създаване на обединение (когато е приложимо); при обединение - ако в споразумението няма посочено лице, което да е упълномощено да представлява обединението, тогава се изисква документ, подписан от всички членове, в който членовете на обединението трябва да определят физическо лице, което официално да представлява обединението за целите на наст.общ.поръчка;Списък на лицата в обединението (когато е приложимо); Док-ва за на иконом. и финансовите изисквания съгласно т.ІIІ.2.2. от обявл.; Доказателства за техн.възможности и/или квалификация съгласно т.IІІ.2.3. от обявл; Декл-я за приемане условията на проекто-договора съгласно чл. 56, ал. 1, т. 12 ЗОП; Документ, удост.регистрация на участника по ЗДДС (при налична такава) или еквив.;Дек-я, че уч-ка се задълж. да спазва усл. на поръчката и да не разпр. данни, свърз. с поръчката;Дек-я за спазване етичните клаузи на поръчката; Плик №2-Предлож. за изпълнение; Плик №3-Ценово предложение.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът следва да представи доказателства за икономическото и финансовото си състояние съгласно чл. 50 от ЗОП, включително: 1) Заверено копие от съставните части на годишните финансови отчети за последните 3/три/ финансови години /2011, 2012 и 2013 г./, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, а именно: - Заверено копие на балансите за последните 3/три/ финансови години /2011, 2012 и 2013 г./; - Заверено копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3/три/ финансови години /2011, 2012 и 2013 г./; - Заверено копие на одиторските доклади от експерт-счетоводителя заверил финансовите отчети за последните 3/три/ финансови години /2011, 2012 и 2013 г./. В случай, че участникът не подлежи на одит, той следва да представи декларация - свободен текст относно това обстоятелство. 2) Декларация по образец, която съдържа информация за общия оборот и за оборота от строителство, което е предмет на поръчката за последните 3/три/ години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя по-горе документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. При констатиране от страна на участника, че не може да докаже икономическото и финансовото си състояние с изброените по-горе документи, той следва да отправи запитване до възложителя, в което да посочи документите, с които разполага. 3) Декларация от участника, че: - Притежава застраховка за професионална отговорност – съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ и - При сключване на договор за възлагане на поръчката ще представи на Възложителя заверено копие от валидна застраховка за професионална отговорност – съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. Участниците трябва да представят декларация, подписана от представляващия участника със задължението за осигуряване на такава застраховка за целия срок на договора. За чуждестранните лица - документ, доказващ наличието на еквивалентна застраховка или декларация, че чуждестранният участник притежава еквивалентна застраховка.
Минимални изисквания: Участникът в настоящата процедура следва да отговаря на следните финансови изисквания: 1) Участниците трябва да са реализирали оборот общо от строителство сходно с предмета на поръчката за последните три години /2011, 2012 и 2013г./ в зависимост от датата, на която са учредени или са започнали дейността си, не по-малък от: 1 000 000 лева без ДДС. Под „строителство сходно с предмета на поръчката” следва да се разбира изграждане и/или рехабилитация и/или реконструкция на водопровод; При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за оборот се отнася общо за обединението. В случай, че в договорът за създаване на обединение участниците изрично са посочили разпределението на участието си в него изискването за оборот се прилага съобразно чл. 25, ал.8 от ЗОП В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители изброените по-горе изисквания се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. 2) Участниците трябва да притежават застраховка за професионална отговорност по чл.171 от ЗУТ. Застрахователната полица трябва да отговаря на предмета на поръчката и да е валидна, към датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите. За чуждестранните участници се изисква наличие на еквивалентно право. В съответствие с чл. 171а. от ЗУТ (Нов - ДВ, бр. 82 от 2012 г., в сила от 26.11.2012 г.) (1) Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Когато участникът предвижда подизпълнители или когато участникът е обединение, всеки подизпълнител или всеки един от членовете в обединението, извършващ СМР трябва да притежава валидна застрахователна полица по чл.171 от ЗУТ за строителство на обекти от съответната категория строежи. За чуждестранните участници ще се изисква наличие на еквивалентна такава. Участникът ще бъде предложен за отстраняване от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако на етап разглеждане съдържанието на Плик 1-„Документи за подбор” и след прилагане разпоредбите на чл.68, ал.8 и 9 от ЗОП не представи съответните доказателства за покриване на гореизброените минимални изисквания за финансови и икономически възможности.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Кандидатът следва да представи доказателства за техническите си възможности съгласно чл. 51 от ЗОП, включително: 1) Декларация по образец – Образец № 9 за основните договори изпълнени през последните 5 (пет) години до датата на представяне на офертата, придружена от препоръки за добро изпълнение в които се посочва стойността на изпълнения договор, датата и мястото на строителството, както и да ли то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; 2) Списък по образец – Образец № 10, съдържащ данни за ръководителя на обекта, техническия ръководител, специалиста по контрола на качеството в строителството и влаганите материали и за координатора по безопасност и здраве. За тях към Списъка се прилагат: - Професионална автобиография с посочен професионален опит конкретно по изискванията за съответния специалист (вкл. като ръководител) – Образец № 11, - Декларации за разположение - Образец № 12, - Копие от диплома, - Копие от трудова книжка (за специалиста по контрола на качеството в строителството и влаганите материали и координатора по безопасни и здравословни условия на труд в строителството допълнително се представя и копие от сертификат /удостоверение/ за съответната дейност или еквивалентен) - Списък с изпълнени договори (трудови или граждански) 3) Декларация-списък на техническо оборудване и механизация – Образец № 13 и справка – извлечение от ДМА на участниците или с предварителен договор за наем на техниката.
Минимални изисквания: Участникът в настоящата процедура следва да отговаря на следните технически изисквания: 1) Участниците трябва да са изпълнили минимум 1(един) договор за строителство, сходен с предмета на поръчката през последните 5 /пет/ години до датата на представяне на офертата, в зависимост от датата, на която участниците са учредени или са започнали дейността си. Под „строителство сходно с предмета на поръчката” следва да се разбира изграждане и/или рехабилитация и/или реконструкция на водопровод; В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, изброените по– горе изисквания се прилагат за обединението/консорциума като цяло. 2) Участниците трябва да разполагат с минимум 4 (четирима) души ръководен персонал, както следва: - 1 (един) ръководител проект с висше техническо образование; общ трудов стаж минимум 7 г. и опит като ръководител на строителен обект – 1бр. - 1 (един) технически ръководител на обект с висше или средно образование по специалности „ВиК”, „ХТС”, „ХМС”, „Геодезия” и еквивалентни; общ трудов стаж минимум 5 г. и опит като технически ръководител на строителен обект - минимум 3 г. - 1 (един) специалист по контрол на качеството при изпълнение на строителството и влаганите материали; с минимум 2 г. трудов стаж като, специалист по контрол на качеството при изпълнение на строителството и влаганите материали. - 1 (един) координатор по безопасност и здраве в строителството с минимум 2 г. трудов стаж като координатор по безопасност и здраве в строителството. При участие на обединение изискването се отнася сумарно за обединението. 3) Участникът следва да разполага със следното техническо оборудване: • Самосвали - 3 бр.; • Комбиниран багер челен товарач - 3 бр.; • Машина за хоризонтален сондаж до ф400 - 2 бр; • Машина за челно заваряване на тръби до ф400 - 2 бр.; • Механична трамбовка - 3 бр.; Участник може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие, че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, изброените по – горе изисквания се прилагат за обединението / консорциума като цяло. Участникът ще бъде предложен за отстраняване от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако на етап разглеждане съдържанието на Плик 1-„Документи за подбор” и след прилагане разпоредбите на чл.68, ал.8 и 9 от ЗОП не представи съответните доказателства за покриване на гореизброените минимални изисквания за технически възможности.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предложение за изпълнение на поръчката – П 1; тежест: 40
Показател: Предлагана цена – П 2; тежест: 60

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06.06.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Предварителния преглед и/или получаване на документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка може да се извърши в сградата на Община Угърчин, на адрес: град Угърчин, 5580, пл. „Свобода“ № 1 от 8,00 часа до 17,00 часа, всеки работен ден в срока посочен в раздел ІV.3.3 на настоящето обявление. Документация за участие се предоставя на хартиен и електронен(CD) носител след представяне на документ удостоверяващ заплащане на цена в размер на 12.00 лв. с ДДС. Сумата може да бъде заплатена на касата на общината или по банков път по сметка на общината: Банка ДСК, IBAN: BG98STSA93008413229500, BIC: STSABGSF, код за вид плащане 447000. При получаване на документация, участникът предоставя следната информация: име, адрес, телефон, факс, лице за контакт. Информацията е необходима с оглед на изпълнението на задълженията на възложителя, произтичащи от чл. 29, ал. 3 от ЗОП. Достъп по елекронен път до документацията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка, за срока посочен в раздел ІV.3.3 от настоящето обявление, е предоставен на "Профил на купувача" на следния Интернет адрес: www.ugarchin.com

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.06.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17.06.2014 г.  Час: 10:00
Място

сграда на общинската администрация, гр.Угърчин, пл."Свобода" №1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

На публичното отваряне на офертите могат да присъстват участници в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Присъстващите представители се допускат след представяне на документ, удостоверяващ представителната им власт. Датата, часа и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на Възложителя: www.ugarchin.com. При отварянето на пликовете с предлагана цена могат да присъстват участници в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представителите се допускат след представяне на документ, удостоверяващ представителната им власт.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Всички действия и обменът на информация по настоящата процедура между участниците и възложителя ще се извършват в писмен вид по пощата, по факс, по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства на посочените адреси за комуникация от участниците и от възложителя в настоящето обявление. До изтичане срока на валидността на офертата, се считат валидни адресът, телефон за контакт, факс, електронната поща посочени в офертата на всеки участник. В случай, че адресът, телефон за контакт, факсът, електронна поща са променени и възложителят не е уведомен за това, изпратената кореспонденция на посочените канали за контакт ще се смята за връчена. Разяснения по документацията за участие, както и всяка друга информация свързана с провеждането на откритата процедура, Възложителя ще обявява в достъпен вид в раздел „Профил на купувача” на официалната интернет страница на адрес: www.ugarchin.com

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.04.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ