Версия за печат

00418-2014-0004

BG-Дупница: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Дупница, пл. "Свобода" 1, За: Красимир Георгиев - зам. Кмет "РМППФ", Р България 2600, Дупница, Тел.: 0701 59240, E-mail: admin_dupnitsa@dupnitsa.bg, Факс: 0701 59257

Място/места за контакт: на горепосочения адрес

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dupnitsa.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ИНЖЕНЕРИНГ (проектиране, реконструкция, разширение, оборудване и обзавеждане) на обект „Спортна зала – гр. Дупница“, (Сграда на основното застрояване с идентификатор № 68789.17.182.1 по КК на гр. Дупница, изградена в УПИ I – за Спортна зала, фитнес – център и обслужващи дейности, кв. 62, по регулационен план на гр. Дупница, одобрен със Заповед № 364/26.05.1997г., изменен със Заповед № 1419/15.07.2010г., изменен със Заповед № 1725/29.08.2011г. и Заповед № 500/11.04.2013г. на Кмета на Община Дупница (имот с идентификатор № 68789.17.182 по КК на гр. Дупница, одобрена със Заповед № 300 – 5- 56/30.07.2004г. на Изпълнителния директор на Агенцията по геодезия, картография и кадастър (ИД на АГКК), изменена със Заповед № КД 14 – 10 – 156/20.07.2010г. на ИД на АГКК, с административен адрес на имота: гр. Дупница, ул. “Христо Ботев“ № 30)

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: гр. Дупница
Код NUTS: BG415
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на поръчката се отнася до изработване на инвестиционен проект във фаза технически проект за реконструкция и разширение на обекта: „Спортна зала– гр. Дупница”, извършване на необходимите строително-монтажни работи за изпълнение на одобрените инвестиционни проекти за реконструкция и разширението, както и обзавеждане и оборудване на сградата и включва: • предварителни проучвания по преценка на проектанта; • изработване на инвестиционен проект във фази технически проект с комплект пълна проектна документация, която включва изработване на проекти по следните проектни части : - Архитектурна - Конструктивна - Електроинсталации - Пожароизвестяване и пожарооповестяване - ВиК - ОВКХ - Газоснабдяване - Енергийна ефективност - Пожарна безопасност - Геодезия - Инженерна геология и хидрогеология - План за безопасност и здраве - Количествени сметки - Техническа спецификация • получаване на разрешение за строеж; • упражняване на авторски надзор по време на строителството и изработване на работни детайли; • демонтажни работи; • доставка на необходимите материали, оборудване и обзавеждане; • строително – монтажни работи; • единични, комплексни и 72-часови изпитвания; • изработване на изпълнителна и екзекутивна документации; • геодезическо заснемане на кадастрални данни на изградения обект и получаване на удостоверение по чл. 52, ал. 5 от ЗКИР; • дейности по време на периода за съобщаване на дефекти и гаранционен период на строително – монтажните работи съгласно българското законодателство. Строежът е II категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 2, буква д) от ЗУТ и чл. 4, ал. 5, т. 1 от Наредба № 1 от 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45210000, 45212225, 45212220, 45211350, 71315000, 71220000, 71221000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на спортни зали
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на многоцелеви спортни съоръжения
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на многофункционални сгради
Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради
Архитектурно проектиране
Архитектурно проектиране на сгради

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предметът на поръчката се отнася до изработване на инвестиционен проект във фаза технически проект за реконструкция и разширение на обекта: „Спортна зала– гр. Дупница”, извършване на необходимите строително-монтажни работи за изпълнение на одобрените инвестиционни проекти за реконструкция и разширението, както и обзавеждане и оборудване на сградата и включва: • предварителни проучвания по преценка на проектанта; • изработване на инвестиционен проект във фази технически проект с комплект пълна проектна документация, която включва изработване на проекти по следните проектни части : - Архитектурна - Конструктивна - Електроинсталации - Пожароизвестяване и пожарооповестяване - ВиК - ОВКХ - Газоснабдяване - Енергийна ефективност - Пожарна безопасност - Геодезия - Инженерна геология и хидрогеология - План за безопасност и здраве - Количествени сметки - Техническа спецификация • получаване на разрешение за строеж; • упражняване на авторски надзор по време на строителството и изработване на работни детайли; • демонтажни работи; • доставка на необходимите материали, оборудване и обзавеждане; • строително – монтажни работи; • единични, комплексни и 72-часови изпитвания; • изработване на изпълнителна и екзекутивна документации; • геодезическо заснемане на кадастрални данни на изградения обект и получаване на удостоверение по чл. 52, ал. 5 от ЗКИР; • дейности по време на периода за съобщаване на дефекти и гаранционен период на строително – монтажните работи съгласно българското законодателство. - Авторски надзор

Прогнозна стойност без ДДС
3750000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

16


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранциите се представят в една от следните форми:а) депозит на парична сума, внесена по банков път по сметка на Възложителя;б) банкова г-ция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на г-цията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата г-ция, съответно вносител на сумата по г-цията.При избор на г-ция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: “КТБ” АД, ФЦ Дупница, BIC: KORPBGSF, IBAN: BG50KORP92203312967402 Ако участникът избере да представи г-ята за участие под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената г-ция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. В г-ята за участие следва да бъде посочен номера на решението за откриване на процедурата. В случай, че участникът представя банкова г-ция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова г-ция – образец № 18. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от Кмета на Община Дупница или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на г-ята за участие следва да бъде не по-малко от 30 (тридесет) календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Банковите разходи по откриването на г-циите са за сметка на участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на г-цията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. Г-цията за участие е в размер на 37 000 (тридесет и седем хиляди) лв. - Гаранция за изпълнение - форма и размер. Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка.Г-цията за изпълнение има обезпечителна и обезщетителна функция: от една страна, цели да стимулира изпълнителя към точно и качествено изпълнение на задълженията му по договора за обществена поръчка, а от друга страна - да послужи като обезщетение при недобросъвестно поведение от негова страна. Г-цията за изпълнение е в размер на 3 % от (три на сто) от стойността на договора за изпълнение от обществената поръчка без ДДС. Г-цията за изпълнение се представя в една от следните форми:а) депозит на парична сума, внесена по банков път по сметка на Възложителя; б) банкова г-ция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на г-цията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по г-цията. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата г-ция или платежния документ за внесената по банков път г-ция за изпълнение на договора при неговото сключване. Г-цията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на възложителя: Банка: “КТБ” АД, ФЦ Дупница ,BIC: KORPBGSF, IBAN: BG50KORP92203312967402. Ако участникът, определен за изпълнител, избере да представи г-цията за изпълнение под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената г-ция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Когато участникът избере г-цията за изпълнение да бъде банкова г-ция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя.Г-цията за изпълнение на договора се освобождава в срок до 30 (тридесет) дни след получаване на разрешение за ползване на обекта, без Възложителя да дължи лихви на Изпълнителя за този период.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

В рамките на 2014 г. ще бъде предоставено целево финансиране от държавния бюджет за реализацията на проекта в размер на 4 500 000 лв. с вкл. ДДС по публичната инвестиционна програма "Растеж и естойчиво развитие на регионите" Плащането на стойността на проекта ще се извърши в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на издаване на разрешение за строеж и представяне на фактура за стойността на плащането. Приемането на техническия инвестиционен проект става с приемно-предавателен протокол, подписан от Изпълнителя и Възложителя. При констатиране на грешки и непълноти в представената проектна документация същите се отстраняват за сметка на Изпълнителя в указан от Възложителя срок. - В срок до 30 (тридесет) календарни дни след подписване на Протокол обр.2 за откриване на строителната площадка Възложителят превежда 10 % (десет на сто) аванс на изпълнителя от стойността на СМР, без непредвидените разходи, след представяне на фактура/и от Изпълнителя. Авансовата сума се приспада пропорционално при следващи плащания при всеки акт за действително извършена работа. - Междинните плащания на СМР се извършват в срок от 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на издаване на фактура за приетата по надлежния ред с протокол от представител на Възложителя извършена работа, подлежаща на заплащане и представяне на фактура от страна на Изпълнителя. - Окончателното плащане, което не може да бъде по–малко от 10 % (десет на сто) от общата стойността на СМР, предмет на договора, се извършва в срок 30 (тридесет) календарни дни след приемане на обекта, съгласно чл. 177 ЗУТ и представяне на фактура от Изпълнителя по посочена от Изпълнителя банкова сметка, както следва: - IBAN – - BIC: ... , при „...” АД. - Възложителят ще заплати и 10 % (десет на сто) непредвидени разходи за СМР, включени в ценовата оферта на изпълнителя, при изпълнение на поръчката, след доказаната им необходимост и направено одобрение и съответните доказателствени документи за извършването им.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е неперсонифицирано обединение от физически и/или юридически лица.В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ подписват документ - споразумение или договор за създаване на обединение/консорциум. Документът трябва да бъде представен от Участника в оригинал или нотариално заверено копие. Документът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: Всички членове на обединението/ консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; Представляващия обединението/ консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/ консорциума. Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; Разпределение на дейностите от предмета на поръчката между участниците в обединението и ресурсите, с които ще участва всеки един от участниците в обединението. Лицето, определено да представлява консорциума /обединението може да бъде посочено в учредителния документ или в друг документ, подписан от всички съдружници в обединението. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. В случай, че обединението/консорциума не е създадено специално за участие в настоящата обществена поръчка и в основното споразумение липсва някоя от горните клаузи, то следва липсващия текст да бъде добавен в допълнително споразумение, сключено между членовете на обединението/ консорциума. Допълнителното споразумение, следва да отговаря на изискванията за форма, относими към основното споразумение. Съгласно чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП, когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, декларациите по чл. 47, ал. 1 и 5 се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Съгласно чл. 56, ал. 4 от ЗОП, когато участникът е чуждестранно физическо, юридическо лице или обединение на чуждестранни физически и/или юридически лица, то тези чуждестранни лица трябва да отговарят на горепосочените изисквания в Р. България и в държавата, в която са установени. В този случай, декларациите, които са на чужд език, следва да бъдат представени и в превод.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, вкл. техни обединения, които отговарят на изискванията, регламентирани от ЗОП и обявените от Възложителя изисквания.. 1.2. Всеки участник може да представи само една оферта. Обществената поръчка не включва обособените позиции; 1.3. Не се допуска представянето на варианти;1.4. Едно и също физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. 1.5. Всеки участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка е длъжен да заяви в офертата си дали при изпълнението на поръчката ще използва и подизпълнители;1.6. Лице, което участва в обединение или е дало съгласието си и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелно оферта;1.7.Не може да участва във възлагането на общ. поръчка лице, съотв. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства:а) осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за:за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от НК;за подкуп по чл. 301 - 307 от НК;за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК;за престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК;за престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК;б) обявен в несъстоятелност;в) в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове;г) е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си;д) е лишен от правото да упражнява професия (строител и проектант) или дейност (строителство и проектиране), свързана с предмета на настоящата поръчка, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението;е) има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;ж)е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. з) при които лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП, са свързани лица по смисъла на § 1, т. 23а от допълнителните разпоредби на ЗОП с Възложителя - Община Дупница или със служители, на ръководна длъжност в неговата организация;и) които са сключили договор с лице по чл. 21 или чл. 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси;й) по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.Освен в посочените в т.1.7 хипотези, Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства:- в офертата не е представен някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП, описани в документацията;- който е представил оферта, която не отговарят на предварително обяв. условия на Възложителя, вкл. и когато участникът е предложил цена за изпълнение предмета на поръчката която надвишава опр. от възложителя прогн. стойност;- който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; - за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. Продължава в раздел VІ.3
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Съответствието с поставеното изискване се доказва се представянето декларация, съдържаща информация за общия оборот за последните три (2011, 2012 и 2013 г.) години, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си, придружена от балансите и отчетите за приходите и разходите за последните три (2011, 2012 и 2013 г.) години, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Представянето на баланси и отчети за приходите и разходите не се изисква, когато същите са публикувани в Търговския регистър по партидата на участника.; 2. Съответствието с поставеното изискване се доказва с представянето на декларация, съдържаща информация за оборота от проектиране и/или строителство и/или инженеринг, реализиран от участника през последните три (2011, 2012 и 2013 г) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Декларацията трябва да бъде придружена от справка „Строителство“ за последните три (2011, 2012 и 2013 г) години, неразделна част от годишния финансов отчет, когато публикуването се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, в зависимост от датата на учредяването си, респективно на започване на дейността си. Представянето на справка „Строителство“ не се изисква, когато същата е публикувана в Търговския регистър на Агенцията по вписванията по партидата на участника.; 3. Съответствието с поставеното минимално изискване се доказва с представянето на заверено от участника копие от застраховката по чл. 171 от ЗУТ за професионална отговорност в проектирането и строителството и с минимална застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 1, т. 2 и чл. 5, ал. 2, т. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строеж – предмет на обществената поръчка – II-ра категория – за българските участници, като чуждестранните участници представят еквивалентна застраховка на посочената, съгласно законодателството на държавата, в която са установени. Застраховката трябва да бъде валидна към датата на подаване на офертата и да бъде придружена от декларация (свободен текст), че при изтичане на валидността й преди изпълнение на договора, участникът ще поднови или ще продължи застраховката до прекратяване на договора. На основание чл. 42, ал. 1, т. 4 от ЗОП, Възложителят може да изиска от определения изпълнител преди сключване на договора да представи подновена/продължена застрахователна полица /анекс към такава, когато валидността на приложената в офертата застраховка е изтекъл междувременно.; 4. Спазването на това изискване се доказва с декларация за наличие на собствени средства, удостоверение, или писмо за намерение, или друг документ, издаден от банка/друга финансова институция, доказваща съответствието с поставеното изискване. Документът трябва да съдържа следните задължителни реквизити: че участникът притежава към момента на издаване на документа наличен собствен финансов ресурс или достъп до кредитна линия в определения размер. В случай, че участникът има достъп до кредитна линия, то по същата трябва да е наличен финансов ресурс не по – малко от размера, определен от възложителя, за реализация на дейностите конкретно за настоящата обществена поръчка, което обстоятелство трябва да е изрично вписано в документа. Възложителят ще приеме всеки друг документ, издаден от банка/финансова институция, доказващ по недвусмислен начин, че участникът ще разполага с тези средства за периода на изпълнение на обществената поръчка. Датата на издаване на документа трябва да е с дата не по – рано от датата на публикуване на решението за откриване на процедурата в Регистъра по обществени поръчки на Агенцията по обществени поръчки.
Минимални изисквания: 1. Реализиран общ оборот през последните три (2011, 2012 и 2013 г.) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер на не по-малко от 5 000 000 (пет милиона) лв.; 2. Оборот от проектиране и/или строителство и/или инженеринг, реализиран от участника през последните три (2011, 2012 и 2013 г.) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер не по-малко от 3 500 000 (три милиона и петстотин хиляди) лева.; 3. Участниците трябва да имат застраховка по чл. 171 от ЗУТ за професионална отговорност в строителството и проектирането с минимална застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 1, т. 2 и чл. 5, ал. 2, т. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строеж – предмет на обществената поръчка – II-ра категория, I група – за българските участници. Чуждестранните участници трябва да имат застраховка, еквивалентна на посочена и да съответства на законодателството на държавата, в която са установени. Същата трябва да е валидна към датата на подаване на офертата. Застраховката се придружава от декларация (в свободен текст), че при изтичане на валидността й преди изпълнение на договора, ще бъде подновена/продължена до прекратяване на договора.; 4. За осигуряване на ритмичност по време на изпълнение на договор, участникът следва да разполага с финансов ресурс /собствени средства, привлечен капитал/ в размер не по-малък от 300 000 (триста хиляди) лева.; Забележка: 1.Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. 2. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за икономически и финансови възможности се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП, а посочените документи се представят само за участниците в обединението, чрез които то доказва съответствието си с критериите за подбор, съобразно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП. 3. При участие на подизпълнители, изискванията за икономически и финансови възможности се отнасят за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, а посочените документи се представят за всеки един от тях, съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Това обст-во се доказва с представянето на декларация, съдържаща списък с договори за строителство и/или реконструкция и/или проектиране и/или инженеринг на сгради, изпълнени от участника през последните 5 години, считано от датата, опр. като краен срок за представяне на офертите. Поне 1 договор, посочен в декларацията трябва да бъдат придружен от: •препоръка за добро изпълнение, издадена от възложителите. Всяка препоръка следва да съдържа инф. за възложителя, предмета на дог-ра, вкл. данни за РЗП, неговата стойност, дата на сключване и място на изпълнение, както и инф. дали участникът е изпълнил задълженията си професионално и в съответствие с нормативните изисквания;•Разрешение за строеж;•Вътрешен констативен протокол за установяване годността за ползване на строежа или част от него и/или Констативен акт обр. 15 и/или Разрешение за ползване и/или У-ние за въвеждане в експлоатация и/или копие от договорите и/или други документи, издадени от лица, различни от Участника, доказващи изпълнението на договорите.; 2. Съответствието с поставените изисквания следва да бъде доказано с представяне заверено от участника копие на валиден към датата на подаване на офертата сертификат ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват на дейност строителство и/или реконструкция и/или проектиране и/или инженеринг, издадено на името на участника от независими лица по чл. 53, ал. 3 от ЗОП. Забележка: Възложителят ще приема и еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за представяне на сертификати се прилагат съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, съгл. чл. 25, ал. 8 от ЗОП, а посочените документи се представят само за участниците в обединението, чрез които то доказва съответствието си с критериите за подбор, съобр. чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП.; 3. Съответствието с поставените изисквания следва да бъде доказано с представяне на декларация по обр., съдържаща списък на лицата, които участникът ще осигури за изпълнение на поръчката. Декларацията следва да бъде придружена от:Професионални автобиографии на определените лица от екипа, изготвени по образец;Документи, удостоверяващи тяхното образование, професионалната квалификация и професионален опит (заверени копия от дипломи, удостоверения, сертификати, трудови/служебни/осигурителни книжки, граждански договори, референции от настоящи или предишни работодатели, възложители и други подходящи документи);Удостоверения за Отговорник по контрола на качеството и Координатор по безопасност и здраве;Декларации за ангажираност от експертите, предвидени за изпълнението на поръчката;Удостоверения за пълна проектантска правоспособност за текущата година. 4. Съответствието с поставеното изискване се доказва с представянето на заверено от участника копие на Удостоверение, издадено от компетентни органи съгласно национелното законодателство на страната, където участникът е установен, доказващо регистрацията му в професионални или търговски регистри на страната с предмет строителство на обекти, съответстващо на категорията строителство – предмет на възлаганата общ. поръчка, придружено от валиден талон – неразделна част от у-нието. Към документът участниците трябва да представят д-ция, че ще поддържат/подновяват вписването си в ЦПРС за категорията обект – предмет на възлаг. общ. поръчка за целия срок на изпълнение на договора. За участници, регистрирани в РБ, това е У-нието за вписване в ЦПРС. В случай, че уч-ът е обединение, което не е юрид. лице, съгласно чл.3, ал.3 от ЗКС е достатъчно един от членовете на об-нието да има регистр.в ЦПРС за исканата група и категория обекти и и да притежава у-ние и валиден талон към него.В случай, че участникът е чуждестранно лице и не е вписан в ЦПР на строителя, то вписването в съотв. Продължава в VІ.3.
Минимални изисквания: 1. През последните пет години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите, участникът трябва да има изпълнени най-малко един договор за строителство и/или реконструкция и/или проектиране и/или инженеринг, включващ: - минимум един обект – за строителство и/или реконструкция и/или проектиране и/или инженеринг на сгради, с обща РЗП не по малко от 1 000 кв.м. 2. Участникът да има внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват на дейност строителство и/или реконструкция и/или проектиране и/или инженеринг; 3. Участникът трябва да осигури за изпълнение на поръчката експерти, които да отговаря на следните минимални изисквания:•Ръководител на проекта- да има завършено висше образование, степен „магистър”, с квалификация „строителен инженер” или еквивалентна (или аналогична специалност, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност), с минимум 5 години стаж по специалността и мин. един проект за строителство и/или реконструкция на сграда като „Ръководител на проект”; •Технически ръководител - с висше образование "строителен инженер", или строителен техник (съгласно чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ); да притежава мин. 5 г. проф. опит като технически ръководител; • Отговорник по контрола на качеството – да има придобита проф. квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал.2 от ЗУТ, притежава мин. 3 г. професионален опит като контрол по качеството в строителството; да има валиден сертификат за преминат курс за контрол на качеството; •Координатор по безопасност и здраве – придобита проф. квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал.2 от ЗУТ, притежава мин. 3 г. професионален опит като координатор по безопасност и здраве, има валидно към датата на подаване на офертата удостоверение за завършен курс на обучение съгласно Наредба № 2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи (обн. ДВ бр. 37/2004 г.);•Ръководител на проектантски екип - да има завършено висше образование, степен „магистър”, с квалификация „архитект“ или „строителен инженер” или еквивалентна; да притежава пълна проектантска правоспособност за текущата година; да има мин. 5-годишен професионален опит в проектирането; •Проектантски екип: притежаващи пълна проектантска правоспособност, съгласно изискванията на чл. 230 от ЗУТ и ЗКАИИП за изработване на проект по следните части:- част „Геодезическа”;- част „Газоснабдяване;- част „Електрическа”;- част „Конструктивна”;- част „Водоснабдяване и канализация”; - част „Архитектурна”;- други по преценка на участника. *да притежават пълна проектантска правоспособност за текущата година. Съгласно чл. 10 от Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвест. проектиране, съгл. който право да упражняват професиите „архитект”, „ландшафтен архитект”, „урбанист” и „ инженер в устройственото планиране и/или в инвестиционното проектиране” в РБългария имат чужденци и граждани на държави-членки на Европейския съюз, другите държави от Европейското икономическо пространство и Швейцария, на които е призната професионалната квалификация по реда на Закона за признаване на професионални квалификации. Към момента на разглеждане и оценяване на офертите на участниците, съгласно чл. 49 ал.3 от ЗОП възложителят ще приеме предложени от участника специалисти, установени в друга държава-членка на ЕС, които представят сертификати или документи за регистрация от административен орган, ако те представляват еквивалентен документ, издаден от държавата в която са установени и доказват изпълнението на минималните изисквания описани по-горе.; 4. Участникът следва да притежава регистрация в професионален или търговски регистър на страната, в която е установен с предмет строителство на обекти от I група, II категория, съответстващо на категорията на обекта, предмет на възлаганата обществена поръчка.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: О1 е оценка на устройствена концепция, архитектурно и конструктивно решение ; тежест: 45
Показател: О2 е оценка на концепцията за организацията на изпълнение на инженеринга – проектиране и строително-монтажни работи; тежест: 20
Показател: О3 е оценка на срока за проектиране и съгласуване на проекта; тежест: 5
Показател: ОЦ е Оценка на предлагана цена; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
02.06.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 15 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е 15 (петнадесет) лева с вкл. ДДС, като плащането трябва да бъде извършено по сметка на община Дупница – Банка: “Корпоративна търговска банка” АД, ФЦ Дупница, Банков код (BIC): KORPBGSF, Банкова сметка (IBAN): BG50KORP92203312967402 или в касата на Община Дупница, като в платежното нареждане се посочва номера на решението на поръчката. Документацията се получава всеки работен ден от 14,00 часа до 17,00 часа на адрес - гр. Дупница - 2600, пл. „Свобода” № 1, ст. 33 , срещу представяне на документ, доказващ закупуването й по съответния ред до 10 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
12.06.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 13.06.2014 г.  Час: 11:00
Място

Постъпилите оферти ще бъдат отворени на публично заседание на Комисията в административната сграда на Община Дупница - адрес: гр. Дупница, пл. „Свобода” № 1, ет.4, "Кръгла зала"

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представител на участник се допуска след представяне на документ за самоличност и съответно нотариално заверено пълномощно (извън случаите на законно представителство по силата на документите за регистрация). Присъстващите представители се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие, приложен към протокола на комисията.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от ІІІ.2.1 - Всяка оферта трябва да съдържа 3 отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, поставени в един общ запечатан, непрозрачен и надписан плик, както следва:Плик № 1 с надпис: „Документи за подбор“:1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника, в оригинал;2. Оферта, съгласно чл. 28, ал. 1, т. 8 от ЗОП;3. Копие на документ за регистрация или ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Документът за регистрация не се изисква, ако участникът е регистриран или пререгистриран след 01.01.2008 г. по реда на ЗТР. В този случай е достатъчно да се попълни и приложи декларация за регистрация по ЗТР, попълнена по Обр. № 4 към д-та (в оригинал);Когато участникът в проц. е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът за регистрация (на юрид. лица – самостоятелни участници и юрид. лица – членове на обединението) трябва да е издаден от компетентния орган в страната, в която участникът е установен, и да се представи в официален превод на български език; 4. Нот. заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгл. документите му за регистрация); 5. Документ - договор или споразумение за създаване на обединение/консорциум, подписан от лицата, включени в обединението, когато участник в проц-та е обед./консорциум, което не е юрид. лице. Лицето, определено да представлява обединението – посочено в учредителния документ или в друг документ, подписан от всички съдружници в обединението; 6.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а“ до „д“, ал. 2, т. 2 и 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП; 7. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1 и 3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП; 8. Д-ция за отсъствие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици; 9. Доказателства за икономическото и финансово състояние на участника; 10.Доказателства за техн. възможности и квалификация на участника; 11. Д-ция по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП; 12. Д-ция за съгласие за участие като подизпълнител; 13.Д-ция по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП; 14. Д-ция по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане условията в проекта на договора;15.Документ за внесена г-ция за участие; плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката“ - Техническа оферта, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП; Съдържание на плик № 3 „Предлагана цена ”. В третия запечатан, непрозрачен плик № 3 участникът следва да представи задължително ценовото си предложение, „Предлагана цена” съгласно чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП, попълнено по обр. – Обр. № 3и З а Продължение от ІІІ.2.3. регистър на държава–членка на ЕС, или на друга д-ва - страна по споразумението за ЕИП, има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейности ,да докаже р-цията си в някой от профес. или търговските регистри на държавата, в която са установени или да представи д-ция или удост. за наличието на такава р-ция от компет. орган, съгласно нац. им закон. В случай, че у-кът е чуждестр. лице, което не е вписано в ЦПРС и не попада в хипотезата на чл. 3, ал. 2, изр. второ от ЗКС следва към датата на подаване на офертата си, същият да приложи д-ция (свободен текст), че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС, отг. на тях и ако бъде определен за изпълнител в 25-дневен срок от получаване на р-то за опр. му за изпълн. ще представи изискваните по настоящата точка д-ти, удостов. вписването му в ЦПРС. На осн. чл. 42, ал. 1, т. 4 от ЗОП, Възл. може да изиска от опр. изпълнител преди скл. на договора да представи валиден талон към Удостов. за вписване на участника в ЦПРС, когато валидността на приложения в офертата е изтекъл.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 и следващите от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.04.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ