01605-2014-0010
Технически редакции | ||
![]() |
||
30.04.2014 10:48 ч. : | 30/04/2014 10:41 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
30.04.2014 10:48 ч. : | 30/04/2014 10:41 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
"БДЖ-Пътнически превози"ЕООД, ул. "Иван Вазов" №3, За: Боян Сотиров, Република България 1080, София, Тел.: 0889 355263, E-mail: bsotirov@bdz.bg
Място/места за контакт: отдел " Обществени поръчки"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://bdz.bg.
Адрес на профила на купувача: http://bdz.bg/novini.php?type=opentyrgove.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Железопътни услуги
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
"Доставка на изделия от стомана и цветни метали" за нуждите на "БДЖ-Пътнически превози"ЕООД", делима на 14 обособени позиции
Възлагане на обществена поръчка
"Доставка на изделия от стомана и цветни метали" за нуждите на "БДЖ-Пътнически превози"ЕООД, делима на 14 обособени позиции
14700000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
“Доставка на изделия от стомана и цветни метали”, за едногодишен период за нуждите на „БДЖ - Пътнически превози” ЕООД.
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е до 1% от общата стойност на цялата поръчка “Доставка на изделия от стомана и цветни метали”, за едногодишен период за нуждите на „БДЖ - Пътнически превози” ЕООД и е определена от Възложителя в общ размер на 2096,00, а по обособени позиции, съгласно приложение № 10. Чуждестранните кандидати могат да представят гаранция в евро с равностоен размер, изчислен по официалния курс "Евро за лев", определен от Българската народна банка за деня на откриване на гаранцията. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: - неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 120 календарни дни след датата, определена за краен срок за получаване на заявленията; - парична сума в лева, внесена по сметка на Възложителя - "БДЖ – Пътнически превози" ЕООД в ТБ „ОББ” АД, гр. София, клон Св. София, IBAN BG57 UBBS 8002 1052 2265 20, BIC: UBBSBGSF; - парична сума в евро, внесена сметка на Възложителя - "БДЖ – Пътнически превози" ЕООД ТБ „ОББ” АД, гр. София, клон Св. София, IBAN BG51UBBS 8002 14 23 3492 10, BIC: UBBSBGSF; В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано – Гаранция за участие в процедура на договаряне с обявление по ЗОП за възлагане на обществена поръчка с предмет: “Доставка на изделия от стомана и цветни метали”, за едногодишен период за нуждите на „БДЖ - Пътнически превози” ЕООД. Кандидата представя гаранция със съответната стойност, за всяка обособена позиция отделно. Гаранция за изпълнение на поръчката - 3 % от стойността на договора без ДДС. Чуждестранните кандидати могат да представят гаранция в евро с равностоен размер, изчислен по официалния курс "Евро за лев", определен от Българската народна банка за деня на откриване на гаранцията. Гаранцията се представя в една от следните форми: - парична сума в лева, внесена по банковата сметка на: «БДЖ – Пътнически превози» ЕООД – ТБ „ОББ” АД, гр. София, клон Св. София, IBAN BG57 UBBS 8002 1052 2265 20, BIC: UBBSBGSF в лева или ТБ „ОББ” АД, гр. София, клон Св. София, IBAN BG51 UBBS 8002 1423 3492 10, BIC: UBBSBGSF; - паричната сума в евро, внесена сметка на Възложителя - "БДЖ – Пътнически превози" ЕООД ТБ „ОББ” АД, гр. София, клон Св. София, IBAN BG51UBBS 8002 14 23 3492 10, BIC: UBBSBGSF; - или безусловна и неотменяема банкова гаранция учредена в полза на “БДЖ - Пътнически превози” ЕООД, в оригинал, със срок на валидност един месец след изтичане на срока на договора. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.
Плащането ще се извършва в български лева. Възложителят заплаща стойността на доставката на всяка една от предвидените две партиди с включен ДДС след получаване на стоката в складовете на Възложителя. Всяко плащане ще се извършва по банков път, с платежни нареждания по посочена от Изпълнителя банкова сметка, в срок до 30 календарни дни след представяне на: - приемателно предавателни протоколи, оформени при предаване черните и цветни метали в складовете на Възложителя; - оригинална фактура, издадена на името на “БДЖ- Пътнически превози” ЕООД, адрес: София 1080, ул.”Иван Вазов” № 3, МОЛ - Георги Николов Георгиев за всеки размер или вид от всяка обособена позиция, за всяка партида и получател – приемащото стоката материално отговорно лице; - сертификат за качество и произход – оригинал, издаден от завода производител за доставяната стока; - сертификат за съответствие, съгласно Закон за техническите изисквания към продуктите (ЗТИП).
Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на дружеството за предходните три години (заверени с подпис и печат на кандидата). В случай, че кандидатът е обединение се прилага разпоредбата на чл. 77, ал. 5, т. 2 от ЗОП.
1. Списък на основните договори със сходен предмет, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите в оригинал, с подпис със син цвят и печат на представляващия участника. Списъкът да е придружен от минимум 2 препоръки за добро изпълнение на договори, които са посочени в него - заверени с подпис със син цвят и печат на представляващия участника. 2. Сертификат за управление на качеството ISO: 9001:2008 или еквивалентен от производителя - заверено копие с подпис със син цвят и печат на участника. 3. Участниците, които не са производители, представят един от следните документи, доказващи правотo им да предлагат продукция на производителя (дистрибуторски договор, пълномощно за търговско посредничество), придружен със заверена спецификация /предмет на поръчката/ за периода 2014 г. в оригинал или нотариално заверено кoпие. 4. Сертификат на система за производствен контрол на производителя, издаден от акредитирани институции или лица за оценка на съответствието - заверено копие с подпис със син цвят и печат на участника. 5. Образец на сертификат за качество. 6. Ако кандидатът е обединение се прилага разпоредбата на чл. 77, ал. 5, т. 2 от ЗОП. Когато кандидатът предвижда участие на подизпълнители документи се представят и за тях. 7. Кандидатите представят декларация за подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката, вида и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители. 8. Кандидатите могат да представят заявление за една или за всички обособени позиции от предмета на обществената поръчка. Лицето, определено за изпълнител трябва да отговаря на изискванията и ограниченията по документацията и към момента на сключване на договора за възлагане на обществена поръчка. При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи следните документи: 1. Документи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП, издадени от компетентен орган, или извлечение от съдебен регистър, или еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен. Не се изисква представяне на документите в случаите по чл. 42, ал. 2 от ЗОП, когато има посочен ЕИК, с изключение на всички други обстоятелства невписани в Търговския регистър. Когато участникът е чуждестранно лице и съгласно законодателството на държавата, в която е установен, не се издават документите по чл.47, ал.2 от ЗОП или когато те не включват всички случаи по чл. 47, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП, участникът представя клетвена декларация, ако такава декларация има правна стойност според законодателството на държавата, в която е установен. Когато клетвената декларация няма правна стойност, участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен. 2. Удостоверения за наличие или липса на задължения към държавата и община, на основание чл. 87, ал. 6 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс /ДОПК/ или в случаите, когато участникът е чуждестранно лице, съответен документ издаден от компетентните органи на държавата на участника, за наличие или липса на парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен, издадени най-късно 6 (шест) месеца преди датата на подписване на договора. В случай, че участникът, определен за изпълнител, не представи някой от изброените документи, Възложителят не сключва договор за обществена поръчка в съответствие с чл. 42, ал. 1 от ЗОП и може да определи за изпълнител участникът класиран на второ място или да прекрати процедурата.
НЕ
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Договаряне
НЕ
НЕ
ДА
Документацията се заплаща в касата на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД, гр. София, ул. "Иван Вазов" № 3 или по банкова сметка на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД в ТБ "ОББ" АД, гр. София, клон Света София, IBAN BG57 UBBS 8002 1052 2265 20, BIC: UBBSBGSF, и се получава срещу представен платежен документ в деловодството на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД, гр. София, ул. "Иван Вазов" № 3, всеки работен ден от 10.00 часа до 16.00 часа. Единична цена на документацията - 30.00 лева.
Български
"БДЖ – Пътнически превози" ЕООД, гр. София, ул. Иван Вазов № 3,
Отварянето на заявленията е публично и на него могат да присъстват кандидатите за участие в процедурата или техни изрично упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел, съгласно чл. 88, ал. 2, изр. 2 от ЗОП.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
30.04.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
„Доставка на армировъчна стомана”
14700000
Описание:
Количествата са съгласно спецификацията
„Доставка на кръгла стомана прът”
14700000
Описание:
Количествата са споре спецификацията
„Доставка на плоски стоманени пръти”
14700000
Описание:
Количествата са споре спецификацията
„Доставка на ъглови профили от стомана”
14700000
Описание:
Количествата са според спецификацията
„Доставка на шестостенна стомана прът”
14700000
Описание:
Количествата са според спецификацията
„Доставка на горещовалцована стомана листова”
14700000
Описание:
Количествата са според спецификацията
„Доставка на квадратна стомана”
14700000
Описание:
Количествата са според спецификацията
„Доставка на листова стомана”
14700000
Описание:
Количествата са съгласно спецификацията
„Доставка на стоманени тръби”
14700000
Описание:
Количествата са съгласно спецификацията
„Доставка на пружинна стомана”
14700000
Описание:
Количествата са според спецификацията
„Доставка на изделия от алуминий”
14700000
Описание:
Количествата са според спецификацията
„Доставка на изделия от мед”
14700000
Описание:
Количествата са според спецификацията
„Доставка на изделия от месинг”
14700000
Описание:
Количествата са според спецификацията
„Доставка на изделия от бронз”
14700000
Описание:
Количествата са според спецификацията