Версия за печат

02712-2014-0013

BG-с.Буйновци: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

СЦДП ДП - Габрово , ТП ДГС "Буйновци ", с. Буйновци, За: инж.Елка Котова, Р България 5097, с.Буйновци, Тел.: 06151 6680, E-mail: buinovtsi@scdp.bg, Факс: 06151 6680

Място/места за контакт: инж.Румен Хараламов

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Друг: Държавно предприятие по смисъла на чл.62 ал.3 от ТЗ

Основна дейност на възложителя

Друг: Съгласно чл. 173 от ЗГ

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Периодично техническо обслужване, включващо - профилактика , ремонт, осигуряване резервни части на МПС , собственост на СЦДП ДП -Габрово, стопанисвани от ТП ДГС "Буйновци" за 2014г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1
Място на изпълнение: СЦДП ДП -Габрово, ТП ДГС "Буйновци"
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Периодично техническо обслужване, включващо - профилактика , ремонт, осигуряване резервни части на МПС , собственост на СЦДП ДП -Габрово, стопанисвани от ТП ДГС "Буйновци" за 2014г.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

20000лева без ДДС за периодично техническо обслужване и ремонт на МПС

Прогнозна стойност без ДДС
20000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие 200,00лева, Гаранция за изпълнение - 3% от стойността на договора. Кандидатът сам определя формата на гаранцията за изпълнение - парична сума или банкова гаранция, която се внася в полза на ТП ДГС "Буйновци : IBAN: BG67 CECB 9790 10E6 4175 00, BIG код: BIG код: CECBBGSF при банка СКБ АД Клон В.Търново

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва в деня на извършената услуга

ІІІ.1.4) Други особени условия

Кандидат за изпълнител на обществена поръчка трябва да притежава валиден лиценз/разрешение за извършване на ОБЯВЕНАТА ПРОЦЕДУРА от компетентен орган.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.1. Оферта по образец ; 1.2.Документ за закупена документация за участие – копие, заверено от кандидата; 1.3.Документ за внесена гаранция за участие – оригинал; 1.4.Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; 1.5.Валиден лиценз/разрешение за извършване на обявената услуга, издадено от компетентен орган. 1.6.Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите за 2013год., с изключение на новорегистрираните търговци, съгл. чл.50, ал.1, т.2 от ЗОП; 1.7. Справка за продължителност на работното време. 1.8. Списък на основните договори за обслужване, изпълнени за последните три години, придружен от препоръки за добро изпълнение или други подходящи документи, които показват успешно изпълнение на съответния договор. 1.9.Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1 от ЗОП ; 1.10.Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1 и т.2 от ЗОП; 1.11. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП; 1.12.Имената на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, в случаите когато кандидата предвижда участие на такива и дела на тяхното участие ; подизпълнителите трябва да отговарят на всички изисквания, на които отговаря и основният кандидат; 1.13.Декларация относно срок на валидност на предложението ; 1.14.Предлагана цена (ценова оферта) НАЙ – ГОЛЯМ % ОТСТЪПКА ; 1.15.Проект на договор, подписан и подпечатан без нанесени цени и срок на изпълнение; 1.16.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; При участие на подизпълнители кандидатът представя: - подписани от подизпълнителите декларации по чл.47, ал.1, 2,т.1 и т.2 и ал.5 от ЗОП ; - декларация по чл.55, ал.4 от ЗОП, подписана от подизпълнителя ); - документите по 1.4., 1.5., 1.6 и 1.7. за всеки от подизпълнителите.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; 2.Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите за 2013год., с изключение на новорегистрираните търговци, съгл. чл.50, ал.1, т.2 от ЗОП;3.Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47 от ЗОП; 4.Документ за внесена гаранция за участие – оригинал
Минимални изисквания: 1.Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; 2.Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите за 2013год., с изключение на новорегистрираните търговци, съгл. чл.50, ал.1, т.2 от ЗОП;3.Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47 от ЗОП; 4.Документ за внесена гаранция за участие – оригинал
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Валиден лиценз/разрешение за извършване на обявената услуга, издадено от компетентен орган; 2.Списък на основните договори за обслужване, изпълнени за последните три години, придружен от препоръки за добро изпълнение или други подходящи документи, които показват успешно изпълнение на съответния договор; 3.Справка за продължителност на работното време;
Минимални изисквания: Валиден лиценз/разрешение за извършване на обявената услуга, издадено от компетентен орган;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
02.06.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се предоставя на кандидатите срещу представяне на документ за внесени невъзстановими .50,00 (Петдесет ) лева без ДДС в касата на ТП ДГС "Буйновци" .Документацията за участие може да се закупува всеки работен ден от 08:30 - 12:00 и от 13:00 - 16:00 часа до 02.06.2014 г., включително.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.06.2014 г.  Час: 09:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 20.06.2014 г.  Час: 10:00
Място

Административна сграда на ТП ДГС "Буйновци"



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http//www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.04.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ