02724-2014-0121
Технически редакции | ||
25.04.2014 14:59 ч. : | 25/04/2014 14:59 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
25.04.2014 14:59 ч. : | 25/04/2014 14:59 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-гр.Гоце Делчев: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Териториално поделение"Държавно горско стопанство Гоце Делчев" към Югозападно държавно предприятие, гр.Благоевград, ул."Скопие"N 2, За: Рая Тунчева-финансов контрольор- юрисконсулт, Република България 2900, гр.Гоце Делчев, Тел.: 0751 60585, E-mail: dl_gdelchev@abv.bg, Факс: 0751 60585
Място/места за контакт: ТП "ДГС Гоце Делчев" ,гр.Гоце ДелчевИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uzdp.bg.
Адрес на профила на купувача: www.dgs-gocedelchev.com.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Друг: Териториално поделение към Държавно предприятие
Друг: Стопанисване на горски територии държавна собственост
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„ Доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП "ДГС Гоце Делчев", съгласно приложение неразделна част от документацията ”
Възлагане на обществена поръчка
Предметът на обществената поръчка включва закупуването и доставянето на прогнозно количество канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП „ДГС Гоце Делчев“, посочени в приложение неразделна част от документацията за период от 1 година.Предметът на поръчката не включва обособени позиции. Място на изпълнение на поръчката: Доставката на канцеларските материали и офис консумативите трябва да се извършва след заявка от възложителя с уточнение на вид на материалите и офис консумативите и количество.Местодоставянето ще бъде в административната сграда на ТП „ДГС Гоце Делчев“– гр. Гоце Делчев, ул. „Скопие” № 2 Срок на изпълнение на поръчката: Не по дълъг от 1 година от сключване на договора или до изчерпване на стойността по договора.
39263000, 30197630, 30192000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Стойността на поръчката е прогнозна на база на изразходваните средства през 2013 година .Посочените стойности са пределни и участниците не могат да оферират над техния размер. В приложение към документацията са посочени прогнозните количества канцеларски материали и офис консумативи .Възложителят няма задължение за цялостното усвояване на посочените в приложението/заданието/ видове и количества канцеларски материали и офис консумативи.
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие, респективно за изпълнение се представя в една от следните форми, по избор на участника/изпълнителя банкова гаранция в полза на ТП „ДГС Гоце Делчев” или парична сума, вносима по сметка на ТП „ДГС Гоце Делчев” IBAN : BG 20 BUIB 7837 5021 531500, BIC: BUIBBGSF , “Сибанк” АД, клон Гоце Делчев. 1 Гаранцията за участие, съгласно чл.59, ал.2 и чл.60 от ЗОП е определена като абсолютна сума - в размер на не повече от 1 % /едно на сто/ от стойността на поръчката и е в размер на 50.00 лв. /петдесет лева/. Гаранцията за участие във формата на парична сума трябва реално да е постъпила по сметката на възложителя към момента на изтичане на крайния срок за подаване на офертите за участие. Гаранцията за участие се представя в оригинал към плик № 1. 2. Гаранция за изпълнение съгласно чл.59, ал.3 и чл.60 от ЗОП в размер на 1% (едно на сто) от стойността на договора без ДДС, вносима, респ. представена след като участникът бъде определен за изпълнител преди сключване на договора.Когато гаранцията за изпълнение се представя като парична сума в нареждането за плащане се посочва „Гаранция за изпълнение по договор за обществена поръчка…………..” Когато гаранцията за изпълнение се представя като банкова гаранция, тя трябва да е безусловна, неотменима, в полза на възложителя и със срок на валидност най- малко 60 календарни дни след изтичане срока на изпълнение на договора.Условията и сроковете за задържане, усвояване и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.Гаранцията за изпълнение на поръчката се освобождава в срок от 10 работни дни , при прекратяване на договора по взаймо съгласие на страните по дговора , изразено писмено или след изтичане на договора . 2.Банковите разходи по откриването на банковите гаранции са за сметка на изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Възложителят освобождава гаранцията без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 3 За задържането, усвояването и освобождаването на гаранциите за участие се прилагат разпоредбите на чл.61 и чл.62 от ЗОП. 4.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се урежда в договора за възлагане на обществената поръчка .
Финансовите средства са от стопанската дейност на ТП "ДГС Гоце Делчев" . Плащането по договора ще се извършва по банков път по банковата сметка на Изпълнителя , чрез платежно нареждане , до 10 (десет) календарни дни след като Възложителя получи оригинална фактура и приемо-предавателен протокол за доставените материали .
Участникът в избора за изпълнител на поръчката следва да поеме изрично задължение в офертата (в предложението за техническо изпълнение на поръчката) за изпълнение на следните общи изисквания: - Офертата трябва да бъде представена в запечатан непрозрачен плик с ненарушена цялост. - Офертата трябва да съдържа срок на валидност не по-малък от 90 календарни дни. - Да посочи срок за изпълнение на заявките на възложителя, който не може да бъде по-дълъг от четири работни дни от получаване на заявката. - Да посочи, че се задължава да извършва опаковане на стоките (канцеларските материали и офис консумативите) по подходящ начин, съобразен с вида и начина на транспортирането им до местоназначението, осигуряващ защита срещу липси и увреждане на стоката. - Да посочи, че се ангажира да извършва доставките по заявка на възложителя в административната сграда на ТП „ДГС Гоце Делчев“– гр. Гоце Делчев, ул. „Скопие” № 2. ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ИЗПЪЛНЕНИЕТО Консумативите за офис техника (тонер касети) да бъдат съвместими за изрично посочените в приложението техники (т.е. да са произведени и опаковани в оригинална опаковка от производителя на съответния съвместимия продукт). Опаковките на офис консумативите и канцеларските материали за принтери, копирни машини и скенери да бъдат с ненарушена цялост и върху тях да има информация за тяхната дата на производство или срок на годност.Да се задължи да доставя на възложителя офис консумативи и канцеларски материали от видовете и прогнозното количество, посочени в приложението към документацията .Да се задължи да доставя на възложителя копирна хартия, отговаряща на техническите параметри и прогнозното количество, съгласно приложението към документацията .Да представи като приложение-мостра към офертата един пакет от предлаганата копирна хартия. Пакетът копирна хартия трябва да бъде в оригинална търговска опаковка с ненарушена цялост. На опаковката трябва да се съдържа обозначение за качеството на копирната хартия по ISO или по БДС. На мострата трябва да бъде залепен етикет, съдържащ наименование на участника и неговия адрес. Мострата не подлежи на връщане. Участникът следва да доставя копирна хартия, която отговаря на изискванията на Възложителя, и да е произведена от 100% целулоза, подходяща за едностранен, двустранен и цветен печат за високоскоростни копирни машини, черно- бели и цветни лазерни принтери, формат А4 с маса 80 г/кв. м., с висока белота, мин. 94% непрозрачност. Да се задължи да доставя на възложителя други канцеларски материали и офис консумативи неупоменати в техническото описание на поръчката , но възнинали необходимост от закупуването им , като цената ще се договаря допълнитлно между страните.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Предварително обявление за ОП
ДА
Заинтересуваните лица могат да закупят документацията за участие до 10(десет) дни преди изтичане на срока за получаване на офертите , съгласно чл.28, ал.6 от ЗОП от счетоводството на ТП "ДГС ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ" с адрес: гр. Гоце Делчев, ул. „Скопие” 2, всеки работен ден между 08:30 ч. до 12.00 часа и от 13.00 часа до 16:00 ч. в периода от публикуване на обявлението в АОП до датата посочена в него, срещу заплащане в касата на ТП "ДГС ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ" на документацията в размер на 10.00(десет лева) с ДДС или да бъдат платени по банков път по сметка на ТП”ДГС Гоце Делчев” IBAN: BG 06 BUIB 78375021531500 ,BIC: BUIBBGSF при „Сибанк”ЕАД клон Гоце Делчев . На основание чл.28, ал.4 от ЗОП при писмено поискване от зайнтересованото лице, придружено с платежен документ за стойността на документацията, същата ще бъде изпратена за сметка на лицето , отправило искането на посочен от него адрес. Лицата имат право да разгледат документацията на място преди да я закупят.
Български
90
Административна сграда на ТП"ДГС Гоце Делчев",гр.Гоце Делчев 2900,ул.Скопие N 2
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата , депозирали оферти за участие или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Присъствието на участниците и техните представители не е задължително.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Настоящата процедура е одобрена с решение на Директора на ТП"ДГС Гоце Делчев" .Сроковете са намалени на основание чл.64, ал.2 и ал.3 от ЗОП . Обявлението е изпратено по електронен път за вписване в регистъра на обществените поръчки .Предоставен е пълен достъп до документацията за участие на сайта на "ЮЗДП"ДП www.uzdp.bg и www.dgs-gocedelchev.com раздел: Профил на купувача , 2014 год. месец април ,ТП"ДГС Гоце Делчев"
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
На основание чл.20,ал.4,ал.5 и ал.6 от ЗОП жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие ,а ако не е уведомено -от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършването на съотввтното действие .На основение чл.121 от ЗОП жалба се подава едновременно до КЗК и до Възложителя
25.04.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ