Версия за печат

02724-2014-0121

BG-гр.Гоце Делчев: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Териториално поделение"Държавно горско стопанство Гоце Делчев" към Югозападно държавно предприятие, гр.Благоевград, ул."Скопие"N 2, За: Рая Тунчева-финансов контрольор- юрисконсулт, Република България 2900, гр.Гоце Делчев, Тел.: 0751 60585, E-mail: dl_gdelchev@abv.bg, Факс: 0751 60585

Място/места за контакт: ТП "ДГС Гоце Делчев" ,гр.Гоце Делчев

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uzdp.bg.

Адрес на профила на купувача: www.dgs-gocedelchev.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Друг: Териториално поделение към Държавно предприятие

Основна дейност на възложителя

Друг: Стопанисване на горски територии държавна собственост

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ Доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП "ДГС Гоце Делчев", съгласно приложение неразделна част от документацията ”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Административна сграда на ТП"ДГС Гоце Делчев" , гр.Гоце Делчев, ул."Скопие"№2
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на обществената поръчка включва закупуването и доставянето на прогнозно количество канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП „ДГС Гоце Делчев“, посочени в приложение неразделна част от документацията за период от 1 година.Предметът на поръчката не включва обособени позиции. Място на изпълнение на поръчката: Доставката на канцеларските материали и офис консумативите трябва да се извършва след заявка от възложителя с уточнение на вид на материалите и офис консумативите и количество.Местодоставянето ще бъде в административната сграда на ТП „ДГС Гоце Делчев“– гр. Гоце Делчев, ул. „Скопие” № 2 Срок на изпълнение на поръчката: Не по дълъг от 1 година от сключване на договора или до изчерпване на стойността по договора.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39263000, 30197630, 30192000

Описание:

Офис принадлежности
Хартия за печатане
Принадлежности за офиса

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Стойността на поръчката е прогнозна на база на изразходваните средства през 2013 година .Посочените стойности са пределни и участниците не могат да оферират над техния размер. В приложение към документацията са посочени прогнозните количества канцеларски материали и офис консумативи .Възложителят няма задължение за цялостното усвояване на посочените в приложението/заданието/ видове и количества канцеларски материали и офис консумативи.

Прогнозна стойност без ДДС
5000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие, респективно за изпълнение се представя в една от следните форми, по избор на участника/изпълнителя банкова гаранция в полза на ТП „ДГС Гоце Делчев” или парична сума, вносима по сметка на ТП „ДГС Гоце Делчев” IBAN : BG 20 BUIB 7837 5021 531500, BIC: BUIBBGSF , “Сибанк” АД, клон Гоце Делчев. 1 Гаранцията за участие, съгласно чл.59, ал.2 и чл.60 от ЗОП е определена като абсолютна сума - в размер на не повече от 1 % /едно на сто/ от стойността на поръчката и е в размер на 50.00 лв. /петдесет лева/. Гаранцията за участие във формата на парична сума трябва реално да е постъпила по сметката на възложителя към момента на изтичане на крайния срок за подаване на офертите за участие. Гаранцията за участие се представя в оригинал към плик № 1. 2. Гаранция за изпълнение съгласно чл.59, ал.3 и чл.60 от ЗОП в размер на 1% (едно на сто) от стойността на договора без ДДС, вносима, респ. представена след като участникът бъде определен за изпълнител преди сключване на договора.Когато гаранцията за изпълнение се представя като парична сума в нареждането за плащане се посочва „Гаранция за изпълнение по договор за обществена поръчка…………..” Когато гаранцията за изпълнение се представя като банкова гаранция, тя трябва да е безусловна, неотменима, в полза на възложителя и със срок на валидност най- малко 60 календарни дни след изтичане срока на изпълнение на договора.Условията и сроковете за задържане, усвояване и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.Гаранцията за изпълнение на поръчката се освобождава в срок от 10 работни дни , при прекратяване на договора по взаймо съгласие на страните по дговора , изразено писмено или след изтичане на договора . 2.Банковите разходи по откриването на банковите гаранции са за сметка на изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Възложителят освобождава гаранцията без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 3 За задържането, усвояването и освобождаването на гаранциите за участие се прилагат разпоредбите на чл.61 и чл.62 от ЗОП. 4.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се урежда в договора за възлагане на обществената поръчка .

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансовите средства са от стопанската дейност на ТП "ДГС Гоце Делчев" . Плащането по договора ще се извършва по банков път по банковата сметка на Изпълнителя , чрез платежно нареждане , до 10 (десет) календарни дни след като Възложителя получи оригинална фактура и приемо-предавателен протокол за доставените материали .

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участникът в избора за изпълнител на поръчката следва да поеме изрично задължение в офертата (в предложението за техническо изпълнение на поръчката) за изпълнение на следните общи изисквания: - Офертата трябва да бъде представена в запечатан непрозрачен плик с ненарушена цялост. - Офертата трябва да съдържа срок на валидност не по-малък от 90 календарни дни. - Да посочи срок за изпълнение на заявките на възложителя, който не може да бъде по-дълъг от четири работни дни от получаване на заявката. - Да посочи, че се задължава да извършва опаковане на стоките (канцеларските материали и офис консумативите) по подходящ начин, съобразен с вида и начина на транспортирането им до местоназначението, осигуряващ защита срещу липси и увреждане на стоката. - Да посочи, че се ангажира да извършва доставките по заявка на възложителя в административната сграда на ТП „ДГС Гоце Делчев“– гр. Гоце Делчев, ул. „Скопие” № 2. ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ИЗПЪЛНЕНИЕТО Консумативите за офис техника (тонер касети) да бъдат съвместими за изрично посочените в приложението техники (т.е. да са произведени и опаковани в оригинална опаковка от производителя на съответния съвместимия продукт). Опаковките на офис консумативите и канцеларските материали за принтери, копирни машини и скенери да бъдат с ненарушена цялост и върху тях да има информация за тяхната дата на производство или срок на годност.Да се задължи да доставя на възложителя офис консумативи и канцеларски материали от видовете и прогнозното количество, посочени в приложението към документацията .Да се задължи да доставя на възложителя копирна хартия, отговаряща на техническите параметри и прогнозното количество, съгласно приложението към документацията .Да представи като приложение-мостра към офертата един пакет от предлаганата копирна хартия. Пакетът копирна хартия трябва да бъде в оригинална търговска опаковка с ненарушена цялост. На опаковката трябва да се съдържа обозначение за качеството на копирната хартия по ISO или по БДС. На мострата трябва да бъде залепен етикет, съдържащ наименование на участника и неговия адрес. Мострата не подлежи на връщане. Участникът следва да доставя копирна хартия, която отговаря на изискванията на Възложителя, и да е произведена от 100% целулоза, подходяща за едностранен, двустранен и цветен печат за високоскоростни копирни машини, черно- бели и цветни лазерни принтери, формат А4 с маса 80 г/кв. м., с висока белота, мин. 94% непрозрачност. Да се задължи да доставя на възложителя други канцеларски материали и офис консумативи неупоменати в техническото описание на поръчката , но възнинали необходимост от закупуването им , като цената ще се договаря допълнитлно между страните.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата се представя в запечатън непрозрачен плик от участника лично или от упълномощен от него представител, или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка , или чрез куриерска служба.ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТАТА:Офертата съдържа три отделни плика , както следва: Плик № 1" с надпис"Документи за подбор " съдържащ:Списък на документите- Приложение №1 , Оферта - Приложение №2, Административни сведение за участника-Приложение №3, Копие (заверено от участника) на документ за регистрация или единен идентификационен код(ЕИК), съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър,когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице (заверено от участника копие), а при чуждестранни граждани – документът се представя в официален превод на български език. Когато не е представен ЕИК, съгласно чл.23 от ЗТР участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат и удостоверения за актуално състояние (оригинал или заверено от участника копие). Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът за регистрация трябва да е издаден от компетентния орган в страната, в която участникът е установен, и да се представи в официален превод на български език. Когато участника е обединение, документите за регистрация и /или ЕИК се представят за всеки от участниците в бединението. Документ (договор или споразумение) за създаване на обединение, подписан от лицата, включени в обединението и в който задължително е посочен представляващ (само когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) – оригинал или нотариално заверено копие;Пълномощно(нотариално заверено ) на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата ( в случай , че участника в процедурата не се представлява от лицата , които имат право на това, съгласно документите му за регистрация).Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал.2 и ал. 5 от ЗОП - (Прил. № 4,4А,5,5А,6 и 6А);Информация за използване на подизпълнител Прил.№ 7;Декларация за съгласие за участие като подизпълнител Прил. № 7А;Списък на изпълнени договори-Прил.№8 и Копие от баланса и отчета за приходите и разходите за 2013 г.;Декларация за приеманто на условията на проекта на договор -Прил.№9; Проект на договора -Прил.№12, Документ за закупена документация, документ за внесена гаранция , Декларация по т.8.10 от условията,доказателства за икономическото и финансовото състояние;Плик №2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката" поставя се Техническото предложение Прил. № 10 и подписано от участника в оригинал.Плик №3 "Предлагана цена" съдържа Ценово предложение, попълнено по Прил. №11 към настоящата документацияя в оригинал и подписано от участника. За обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.2 и 3, ал.2, т.1, 3 и 4 и ал.5, т.2, когато кандидатът или участникът е юридическо лице, е достатъчно подаване на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. Когато кандидатът или участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП и посочените в обявлението изискванията по чл.47, ал.2 от ЗОП се прилагат и за подизпълнителите .Изискванията към подизпълнителите се прлагат според вида и дела на тяхното участие съгл.чл.56,ал.2 .Не може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата в което е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1 и 2 отЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът следва да представи копие от годишния баланс и от отчета за приходите и разходите за последната финансова година /2013г./ , с изключение на новорегистрираните търговци , съгл. чл.50 , ал.1, т.2 от ЗОП
Минимални изисквания: съгласно документацията
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът трябва да е участвал в изпълнението на договори с дейност,сходни на предмета на настоящата поръчка за последните 3 (три) години - 2011, 2012 и 2013 г. За доказване на това обстоятелство се представя списък (Приложение №8), на изпълнени договори с предмет: доставки, сходни на предмета на настоящата поръчка, извършени от участника през последните три години - 2011, 2012 и 2013 год., съдържаща предмет на договора, кратко описание на договора, стойности, дати и получатели. Участникът следва да представи препоръки за добро изпълнение, с посочени стойността, датата и мястото на доставката.
Минимални изисквания: -Участника в избора за изпълнител на поръчката да е изпълнил минимум три договора през послдните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) с предмет, сходен на предмета на поръчката .Той трябва да е получил препоръки за добро изпълнение на най-малко един от договорите, включени в списъка, представен съгласно приложение № 8 . Препоръките(референциите) следва да са издадени след датата на приключване на изпълнението на съответния договор.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 588781 от 28.02.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
12.05.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Заинтересуваните лица могат да закупят документацията за участие до 10(десет) дни преди изтичане на срока за получаване на офертите , съгласно чл.28, ал.6 от ЗОП от счетоводството на ТП "ДГС ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ" с адрес: гр. Гоце Делчев, ул. „Скопие” 2, всеки работен ден между 08:30 ч. до 12.00 часа и от 13.00 часа до 16:00 ч. в периода от публикуване на обявлението в АОП до датата посочена в него, срещу заплащане в касата на ТП "ДГС ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ" на документацията в размер на 10.00(десет лева) с ДДС или да бъдат платени по банков път по сметка на ТП”ДГС Гоце Делчев” IBAN: BG 06 BUIB 78375021531500 ,BIC: BUIBBGSF при „Сибанк”ЕАД клон Гоце Делчев . На основание чл.28, ал.4 от ЗОП при писмено поискване от зайнтересованото лице, придружено с платежен документ за стойността на документацията, същата ще бъде изпратена за сметка на лицето , отправило искането на посочен от него адрес. Лицата имат право да разгледат документацията на място преди да я закупят.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.05.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 23.05.2014 г.  Час: 10:00
Място

Административна сграда на ТП"ДГС Гоце Делчев",гр.Гоце Делчев 2900,ул.Скопие N 2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата , депозирали оферти за участие или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Присъствието на участниците и техните представители не е задължително.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Настоящата процедура е одобрена с решение на Директора на ТП"ДГС Гоце Делчев" .Сроковете са намалени на основание чл.64, ал.2 и ал.3 от ЗОП . Обявлението е изпратено по електронен път за вписване в регистъра на обществените поръчки .Предоставен е пълен достъп до документацията за участие на сайта на "ЮЗДП"ДП www.uzdp.bg и www.dgs-gocedelchev.com раздел: Профил на купувача , 2014 год. месец април ,ТП"ДГС Гоце Делчев"

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На основание чл.20,ал.4,ал.5 и ал.6 от ЗОП жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие ,а ако не е уведомено -от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършването на съотввтното действие .На основение чл.121 от ЗОП жалба се подава едновременно до КЗК и до Възложителя

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.04.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ