00087-2014-0054
Технически редакции | ||
![]() |
||
25.04.2014 09:22 ч. : | 24/04/2014 17:14 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
25.04.2014 09:22 ч. : | 24/04/2014 17:14 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София: 24 - Образователни услуги
Услуги
Столична община, ул. Московска № 33, За: Дарина Енева, Р България 1000, София, Тел.: 088 9709669, E-mail: d.eneva@abv.bg, Факс: 02 9870794
Място/места за контакт: Столична община-район "Възраждане", бул. "Александър Стамболийски" №62Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.
Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg, www.so-vazrajdane.dir.bg.
Електронен достъп до информация: www.sofia.bg, www.so-vazrajdane.dir.bg.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
„Организиране на обучения и изпълнение на дейности за информация и публичност”, по проект с наименование: „Повишаване на административния капацитет на район Възраждане на СО чрез подобряване на квалификацията и мотивацията на служителите”, съгласно договор № А12-22-7/29.01.2014 г., сключен между Столична община и Министерство на финансите по оперативна програма “Административен капацитет” , Бюджетна линия: BG051PO002/12/2.2-07.
Обявлението обхваща обществена поръчка
Целта на процедурата е да се избере изпълнител, който да организира обучения и да изпълнени дейности за информация и публичност в рамките на проект „Повишаване на административния капацитет на район Възраждане на СО чрез подобряване на квалификацията и мотивацията на служителите“, финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
80500000, 80510000, 79952000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Дейност 1. Провеждане на специализирани обучения за служители от администрацията на район Възраждане: 1.1. Изпълнителят следва да организира обучение на тема Работа със специализирани софтуерни продукти – (CAD-системи и MS Excel) за 10 служители; 1.2. Изпълнителят следва да организира oбучение за придобиване на теоретични знания и практически умения в областта на строителството и строителното производство за 5 служители; 1.3. Изпълнителят следва да организира oбучение за работа с трудни клиенти за 2 служители; 1.4. Изпълнителят следва да организира oбучение по трудово и осигурително право за 4 служители; 1.5. Изпълнителят следва да организира oбучение по английски език за 10 служители. Дейност 2. Провеждане на групови обучения за служителите от администрацията на район Възраждане - Изпълнителят следва да организира 3 изнесени двудневни групови обучения за общо 53 участника. Дейност 3. Дейности за информация и публичност - Изпълнителят следва да организира начална и крайна пресконференция, както и да осигури дизайн, предпечат и печат на рекламни брошури, изработени от хартия 150 грама мат, 4+4, 8 страници, формат А5, шити с две (2) телчета, които ще популяризират проекта пред целевите групи и широката общественост - тираж 100 броя.
НЕ
НЕ
8
1. Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие в процедурата в размер на 400 (четиристотин) лева като потенциалният участник избира сам формата на гаранцията за участие както следва: а) парична сума – внася се по сметка на Столична община - район "Възраждане": IBAN: BG40SOMB91303324986201, BIC: SOMBBGSF при банка Общинска банка АД, клон Стамболийски, като в нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: “Гаранция за участие в открита процедура по ЗОП с предмет: „Организиране на обучения и изпълнение на дейности за информация и публичност”. б) банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Столична община, съгласно образец (Приложение № 12). Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност срокът за валидност на офертата – 120 календарни дни. 2. При сключване на договор с избраният изпълнител се представя гаранция за добро изпъление в размер на 3 % от стойността на договора. В случай, че гаранцията за изпълнение е под формата на парична сума гаранциите се внасят по сметка на Столична община - район "Възраждане" IBAN: BG40SOMB91303324986201, BIC: SOMBBGSF при банка Общинска банка АД, клон Стамболийски, като в нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: “Гаранция за изпълнение на договор за „Организиране на обучения и изпълнение на дейности за информация и публичност”. Гаранциите за изпълнение може да са и под формата на банкови гаранции. Валидността на гаранцията за изпълнение, в случай че е представена банкова гаранция, е 30 (тридесет) дни след изтичане на срока на договора.
1. Авансово плащане в размер на 20% (двадесет) от стойността на договора, в срок от 14 (четиринадесет) календарни дни, считано от датата на сключване на договора; 2. Междинни плащания в размер до 70% (седемдесет процента) от стойността на договора в срок от 10 (десет) календарни дни, считано от датата на двустранното подписване на приемо-предавателен протокол за изпълнение на отделните дейности съгласно Техническото задание и след издаване на оригинална фактура, както следва: 2.1. Дейност 1. Провеждане на специализирани обучения за служители от администрацията на район Възраждане - ........... лева, съгласно ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; 2.2. Дейност 2. Провеждане на групови обучения за служителите от администрацията на район Възраждане - ........... лева, съгласно ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; 2.3. Дейност 3. Дейности за информация и публичност - ........... лева, съгласно ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; - Окончателно плащане в размер на 10% (десет процента) от стойността на договора в срок до 14 (четиринадесет) календарни дни, считано от датата на двустранното подписване на окончателния приемо-предавателен протокол за приемането на изпълнението на поръчката в пълния й обем и издаване на оригинална фактура.
В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват всички български или чуждестранни физически и/или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, посочени в Закона за обществените поръчки и обявените изисквания на Възложителя. Потенциалните участници следва да представят документи за регистрация на участника удостоверяващи тяхната правосубектност (заверени от участника копия): а) Заверено от участника копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, указаните документи трябва да са издадени от компетентния орган в страната, в която участникът е установен и да се представят в официален превод на български език. б) Съдебно удостоверение за актуално състояние на участника /оригинал или заверено от участника копие/ - в случаите, когато не е представен ЕИК или когато участникът е юридическо лице с нестопанска цел. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. Документът на чуждестранните лица се представя и в превод на български език. Ако участникът е обединение от юридически лица, което не е юридическо лице, документите се представят от всяко юридическо лице, включено в обединението. Документите по настоящата точка се представят в оригинал или в заверено от участника копие и следва да бъдат издадени не по-рано от 3 /три/ месеца преди датата, посочена като краен срок за подаване на офертата. В случай, че участник в поръчката е обединение, което не е юридическо лице, се представя и нотариално заверено копие или оригинал от учредителния акт/договор за създаване на обединението. Когато обединението не е създадено само за целите на настоящата поръчка се представя и документ, с който участниците в обединението се съгласяват да участват в настоящата процедура.
Не приложимо
- заверени с гриф „Вярно с оригинала” копия от препоръки за добро изпълнение на минимум 2 договорa за организиране и провеждане на обучения през последните 3 години, предхождащи крайния срок за получаване на офертите. В случай че договорът е изпълняван от обединение и референцията е издадена на обединението - изпълнител по договора, следва да се представи копие от споразумение или анекс между членовете на обединението, от което категорично да е видно кои са конкретните дейности, изпълнявани от съответния участник/член на обединение в настоящата процедура. - Справка-информация на изпълнените договори (Приложение 7) - Минималните изисквания за образование, квалификация и опит към експертите, се доказват от потенциалните участници с: • Копие от трудови, служебни или осигурителни книжки за доказване на общия професионален опит • Копие от диплома за доказване на образованието на експертa в съответната област • Копие от договори, препоръки, заповеди, сертификати и други приложими документи за доказване на специфичен професионален опит и квалификация.
- Потенциалният участник следва да е успешно изпълнил минимум 2 договорa за организиране и провеждане на обучения през последните 3 години, предхождащи крайния срок за получаване на офертите. За изпълнени договори се считат тези, които са приети в рамките на 3-годишния период предхождащ подаването на офертата. - За гарантиране на качественото изпълнение на възложените му задължения, Изпълнителят следва да разполага с минимум 2 експертa със съответните квалификация и опит. Изисквания за образование, квалификация и опит към експертите: Ръководител на екипа Ръководителят на екипа отговаря за организацията, контрола и цялостното управление на реализацията на дейностите по поръчката, като гарантира своевременното и ефективно изпълнение в съответствие с Техническото задание и определения график. Изисквания за образование, квалификация и опит: • висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” в областите „Социални, стопански и правни науки”, съгласно Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с ПМС № 125/ от 2002 г. или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в област еквивалентнa на посоченaтa; • най-малко 5 години професионален опит в публичния, неправителствения или частния сектор; • участие в най-малко 2 проекта/договора като ръководител или координатор (от страна на бенефициента и/или от страна на изпълнителя) в публичната или частната сфера. Ключов експерт • висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” в професионално направление „Хуманитарни науки” или направление „Социални, стопански и правни науки”, съгласно Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с ПМС № 125/ от 2002 г. или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в области еквивалентни на посочените; • най-малко 3 години професионален опит в публичния, неправителствения или частния сектор; • участие като обучител или лектор в най-малко 1 обучение.
НЕ
ДА
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
гр. София, бул. ''Ал. Стамболийски'' № 62 (административна сграда на район Възраждане)
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел
НЕ
ДА
Настоящата обществена поръчка се реализира във връзка с проект „Повишаване на административния капацитет на район Възраждане на СО чрез подобряване на квалификацията и мотивацията на служителите“, по Оперативна програма „Административен капацитет”, договор No. A12-22-7/29.01.2014 г., сключен между Министерство на финансите и Столична община.
1. Документацията е публикуване на следния интернет адрес: http://www.sofia.bg, http://so-vazrajdane.dir.bg 2. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по ал. 1, т. 1 от чл. 56 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по ал. 1, т. 4, 5, 6 и 11 от чл. 56 на ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. 3. Ако в предложението са включени документи, референции и/или сертификати на чужд език, същите трябва да са придружени и с превод на български език. В случай, че липсва превод на представените сертификати и/или документи и той не бъде представен в изискуемия от членовете на комисията срок, документите, които не са придружени с превод няма да се вземат под внимание при извършването на подбора на участниците и допускането им до оценка. 4. В случай, че участник в поръчката е обединение, което не е юридическо лице, се представя и нотариално заверено копие или оригинал от учредителния акт/договор за създаване на обединението. Когато обединението не е създадено само за целите на настоящата поръчка се представя и документ, с който участниците в обединението се съгласяват да участват в настоящата процедура.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 ЗОП
24.04.2014 г.