Версия за печат

03788-2014-0004

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

„Център за градска мобилност“ ЕАД, бул. "Кн. Мария Луиза" № 84, За: Веселин Тодоров; Розалина Георгиева; Калоян Кънчев, Р България 1202, София, Тел.: 029236 460; 029236 202; 029236 373, E-mail: office@sofiatraffic.bg, Факс: 028319 071

Място/места за контакт: сектор "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofiatraffic.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofiatraffic.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на 200 /двеста/ броя мобилни устройства за осъществяване на контрол по редовността на пътниците в обществения градски транспорт на територията на Столична община"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. София, ул. "Кн. Мария Луиза" N 84 - Дирекция "Маркетинг и стопанска дейност"
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на 200 /двеста/ броя мобилни устройства за осъществяване на контрол по редовността на пътниците в обществения градски транспорт на територията на Столична община.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30231100

Описание:

Компютърни терминали

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

200 броя мобилни устройства

Прогнозна стойност без ДДС
440000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие в размер на 4 000 /четири хиляди/ лева под формата парична сума или банкова гаранция. Възложителят има право да задържи гаранциите за участие в процедурата при условията на чл. 61 от ЗОП. Гаранциите за участие на класираните и отстранените участници се освобождават по реда на чл. 62 от ЗОП. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка и обезпечаване на гаранционния срок. Размерът на гаранцията за изпълнение е 1 % (едно на сто) от общата стойност на поръчката без ДДС и се представя преди подписването му, като срокът на валидност на гаранцията е посочен в проекта на договор. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранциите за изпълнение се уреждат в проекта на договор за възлагане на обществена поръчка. Когато гаранциите за участие и за добро изпълнение са парични суми, същите са внасят по следната банкова сметка: Банка: Общинска банка, Клон: Денкоглу BIC: SOMBBGSF; IBAN: BG17SOMB91301024910102

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Заплащането се извършва по ред, описан в проекта на договора - Приложение № 14 към документацията за участие.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, участниците в него сключват споразумение, като задължително определят едно и/или повече лица, които да представляват обединението за целите на поръчката (“представляващи обединението”). Споразумението се прилага в плик №1 към офертата. В споразумението се определя и дела на участие на всеки един от участниците в обединението.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Заверено от участника копие на документа за регистрация или ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър при Агенция по вписванията, ако участниците са юридически лица или еднолични търговци. Документът следва да бъде издаден не по-рано от 6 (шест) месеца преди крайната дата за подаване на оферти и да отразява актуалния статус на участника (изискваните по чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП документи). Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът се представя в официален превод. Когато участникът в процедурата е физическо лице се представя заверено копие от документа за самоличност. Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника. Забележка: когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документът се представя за всяко физическо или юридическо лице в обединението. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител на съответния участник при изпълнение на поръчката, подписана от управителя, съответно от членовете на управителния орган, на подизпълнителя - по образец съгласно Приложение № 4 към настоящата документация. Към списъка за подизпълнителя се прилагат документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5 и 6 от ЗОП. 2. Декларация относно отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т. 2 и т. 3 и ал. 2, т. 1 и т. 3 от ЗОП по образец - Приложение 6 към документацията. 3. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2 и т. 4 от ЗОП, попълнена по образец – Приложение 7 към документацията. 4. Декларация относно отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП, попълнена по образец - Приложение 8 към документацията. Изискванията по чл. 47, ал. 5 от ЗОП се отнасят и за управителите или за членовете на управителните органи на участниците, съобразно вида им. Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декларацията се представя и в официален превод. 5. Списък с данни за подизпълнител/и (ако се ползват такива), както и декларация, подписана от управителя, съответно от членовете на управителния орган, на подизпълнителя за съгласие за участие като подизпълнител на съответния участник, при изпълнение на поръчката - по образец съгласно Приложение 11 към документацията за участие. Към списъка за подизпълнителя се прилагат документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5 и 6 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

1. Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за икономическо и финансово състояние: - Да има реализиран общ оборот за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малко от 1 200 000 (един милион и двеста хиляди) лева. - Да има реализиран специализиран оборот за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – не по-малко от 440 000 (четиристотин и четиридесет хиляди) лева, от сходни с предмета на поръчката дейности. За „сходен предмет” на поръчката се считат дейности, свързани с доставка на мобилни устройства. 2. За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят следните документи: - Заверено копие от отчета за всеобхватния доход /отчет за приходи и разходи/ и отчета за финансовото състояние /баланс/ за последните 3 приключили финансови години. Тези документи се представят, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен (чл. 50, ал. 1, т. 2 ЗОП). - Справка за общия годишен оборот за последните три приключили финансови години - Приложение 9 към документацията за участие. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването за оборот се отнася за оборота на всички участници в обединението заедно. - Справка за реализиран специализиран оборот - Приложение 9 към документацията за участие. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването за оборот от съответните доставки се отнася за оборота на всички участници в обединението заедно.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Доказателство за технически възможности и квалификация, необходими за изпълнение на поръчката: - Списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните 3 (три) години или сключени през последните три години и изпълнявани към момента, по образец съгласно Приложение 10 към документацията за участие, включващ предмета, стойностите, датите и получателите по тях, като се посочат минимум по един изпълнен договор със сходен предмет на поръчката. За „сходен предмет” на поръчката се считат дейности, свързани с доставка на мобилни устройства. Списъкът се придружава от препоръка/и (референция/ии) от контрагенти за всеки, посочен в списъка договор.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: К1 - Оценка по показател „предлагана цена"; тежест: 40
Показател: К2 - Тестване в работен режим за 10 /десет/ работни дни на мобилните устройства, предоставени от участниците; тежест: 30
Показател: К3 - Оценка по показател „авансово плащане"; тежест: 20
Показател: K4 - Оценка по показател „срок на доставка”; тежест: 10
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
15.05.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
10 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията се заплаща в касата на дружеството или по банков път, по сметка на Възложителя в Банка: Общинска банка, Клон: Денкоглу, BIC: SOMBBGSF; IBAN: BG17SOMB91301024910102. Документацията се получава в касата на Възложителя срещу представяне на документ за платена цена.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.05.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 23.05.2014 г.  Час: 14:00
Място

В сградата на „Центъра за градска мобилност” ЕАД, гр. София, 1202 бул. „Кн. Мария Луиза” № 84, 2 етаж.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.04.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ