Версия за печат

00126-2013-0032

BG-несебър: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000057122

Община Несебър, еделвайс 10, За: теодора тодорова, българия 8230, несебър, Тел.: 0554 29353, E-mail: ttodorova80@abv.bg, Факс: 0554 29362

Място/места за контакт: отдел правно обслужване

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.nessebarinfo.com.

Адрес на профила на купувача: www.nessebarinfo.com.

Електронен достъп до информация: www.nessebarinfo.com.

Електронно подаване на оферти и заявления: www.nessebarinfo.com.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Доставка на канцеларски материали, материали за работа с деца и офис консумативи за нуждите на Община Несебър и второстепенните разпоредители"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Община Несебър
Код NUTS: BG341
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на настоящата поръчка е: „Доставка на канцеларски материали, материали за работа с деца и офис консумативи за нуждите на Община Несебър и второстепенните разпоредители” чрез периодични заявки от страна на възложителя по артикули, описани в Приложение № 1, неразделна част от документацията за участие в откритата процедура. Артикулите канцеларски материали – принадлежности за офиса и дребно офис-оборудване по видове и прогнозните количества са подробно и детайлно посочени в Приложение № 1, неразделна част от настоящата документация. Количествата са прогнозни за една година и Възложителят не се ангажира с точно изчисление за разхода на различните видове артикули. Количеството и видовете канцеларски материали се доставят на отделни заявки – в зависимост от моментните потребности на Община Несебър, до изтичане на три години, считано от датата на сключване на договора.като сумата за трите години не може да надхвърля 600 000 /шестстотин хиляди/без ДДС. Количествата канцеларски материали се доставят, включително разтоварват, от изпълнителя по предварителна заявка от възложителя, като срокът на всяка доставка е не по-късно от 2 /два/ работни дни от деня на получаване на заявката.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

22000000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
600000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Ускорена процедура на договаряне

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 239 - 415195 от 10.12.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 113 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: "Доставка на канцеларски материали, материали за работа с деца и офис консумативи за нуждите на Община Несебър и второстепенните разпоредители"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

06.12.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ДЗЗД ТЕМПО ТРЕЙД-РОНОС, ул. Св.Св.Кирил и Методий"№51, българия 8230, Несебър, Тел.: 0554 77000

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 600000 BGN без ДДС
Брой месеци: 36
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.04.2014 г.