00087-2014-0051
Технически редакции | ||
14.04.2014 15:35 ч. : | 14/04/2014 15:34 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
14.04.2014 15:35 ч. : | 14/04/2014 15:34 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 24 - Образователни услуги
Услуги
Столична община, ул. "Московска" № 33, За: Цветелина Стефанова, България 1000, София, Тел.: 02 4951798, E-mail: info@so-nadejda.com, Факс: 02 8361002
Място/места за контакт: Столична община - район "Надежда"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.; www.so-nadejda.com.
Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.; www.so-nadejda.com.
Електронен достъп до информация: www.sofia.bg.; www.so-nadejda.com.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Столична община - район "Надежда", ул. "Кирил Дрангов" 55, За: Капка Георгиева, Ели Стефанова, Цветелина Стефанова, България 1220, София, Тел.: 02 4951133, E-mail: info@so-nadejda.com, Факс: 02 8376465
Място/места за контакт: Деловодство на СО - район "Надежда", стая 107 и стая 201Интернет адрес/и:
Интернет адрес: www.so-nadejda.net.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
Организиране и провеждане на обучения на служители от администрацията на Столична община - Район "Надежда" по проект«Подобряване на професионалните умения на служителите и развитие на административния капацитет на общинската администрация на СО район «Надежда»
Обявлението обхваща обществена поръчка
Организиране и провеждане на обучения на служители от администрацията на Столична община - Район "Надежда" по проект«Подобряване на професионалните умения на служителите и развитие на административния капацитет на общинската администрация на СО - район «Надежда», по приоритетна ос II "Управление на човешките ресурси", подпроритет 2.2. "Компетентна и ефективна държавна администрация, бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-11, финансиран по Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд". В рамките на процедурата следва да бъдат проведени следните обучения: 1. „Организиране на специализирани, чуждоезикови и компютърни обучения“ 2. "Организиране и провеждане на обучения за изграждане на екипа‘‘
80510000, 80580000, 80570000, 80533200, 55120000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Обособена позиция № 1 „Организиране на специализирани, чуждоезикови, компютърни обучения“, в това число: 1. Чуждоезиково обучение по английски език ниво А1 от Общата европейска езикова рамка (150 учебни часа) - 16 броя служители; 2. Чуждоезиково обучение по английски език ниво А2 от Общата европейска езикова рамка (150 учебни часа) - 16 броя служители. 3. Работа със специализиран софтуерен продукт Autocad (50 учебни часа) - 1 група от 4 броя служители; 4. Обучение по работа с медии /поведение пред камера/ (50 учебни часа) - 1 група от 3 броя служители; Обученията са предвидени в Дейност № 3: "Организиране и провеждане на обучения, които не са по Каталога на ИПА. Мониторинг на обученията", от проект «Подобряване на професионалните умения на служителите и развитие на административния капацитет на общинската администрация на СО - район «Надежда» Обособена позиция № 2: „Организиране и провеждане на обучения за изграждане на екипа‘‘, в това число: 1. Обучение за създаване на умения за организиране работата на служителите от СО - район Надежда, с цел подобряване на взаимодействието между отделните отдели и служители /два дни по шестнадесет часа дневно/ - 60 броя служители. Обученията са предвидени в Дейност № 3: Организиране и провеждане на обучения, които не са по Каталога на ИПА. Мониторинг на обученията, от проект «Подобряване на професионалните умения на служителите и развитие на административния капацитет на общинската администрация на СО район «Надежда»
НЕ
НЕ
5
Гаранцията за участие в настоящата процедура е в размер на 1% /един процент/ от прогнозната стойност на съответната обособена позиция от предмета на настоящата обществена поръчка: - 126,00лв. /сто двадесет и шест лева/ без начислено ДДС за Обособена позиция № 1; - 140,00лв. /сто и четиридесет лева/ без начислено ДДС за Обособена позиция № 2; Гаранцията за участие се представя в една от формите съгласно чл.60 от ЗОП, като участникът сам избира формата на гаранцията: - депозит по банковата сметка на възложителя: IBAN: BG 67 SOMB 9130 33 24911 801, BIC: SOMBBGSF, „Общинска банка” АД, адрес: София 1000, ул. „Денкоглу” № 10 или - безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на възложителя. Гаранциите за участие следва да бъдат с валдност не по-малко от сто и осемдесет дни от крайната дата за получаване на оферти за участие в процедурата, посочена от възложителя с обявлението за откриването й. Участниците, класирани на първо място по отделните обособени позиции, следва да представят в тридесет дневен срок от получаване на копие от решението за избор на изпълнител, гаранции за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора за изпълнение на съответната обособена позиция. Гаранцията за изпълнение може да бъде представена под формата на: - паричен депозит по сметка на възложителя: IBAN: BG 67 SOMB 9130 33 24911 801, BIC: SOMBBGSF, „Общинска банка” АД, адрес: София 1000, ул. „Денкоглу” № 10 или - безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на възложителя. Гаранцията за изпълнение трябва да бъде със срок на валидност тридесет дни след датата на приключване на договора за изпълнение на предмета на съответната обособена позиция.
Обществената поръчка се финансира по Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013 година, приоритетна ос II "Управление на човешките ресурси", подпроритет 2.2. "Компетентна и ефективна държавна администрация, бюджетна линия BG051PO002/13/2.2.-11, съгласно Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ за финансиране на дейностите, включени в проект с наименование «Подобряване на професионалните умения на служителите и развитие на административния капацитет на общинската администрация на СО - район «Надежда». Редът и условията за плащане по договора за изпълнение на предмета на настоящата поръчка е както следва: 1. Аванс, в размер на 20% (двадесет процента). Авансът е платим в срок до 5 (пет) работни дни след получаване от страна на Изпълнителя на писмо за уведомяване от Възложителя за започване на изпълнението, по банкова сметка, посочена от Изпълнителя в договора за възлагане изпълнението на обществената поръчка, срещу представена фактура и встъпителен доклад, одобрен от възложителя. 2. Междинно плащане се осъществява в 30 /тридесет/ дневен срок след представяне на фактура по одобрен от Възложителя междинен доклад за изпълнените дейности от страна на Изпълнителя и е в размер на 60% (шестдесет процента) от стойността на договора. В случай на констатирани недостатъци в междинния доклад на Изпълнителя, плащането се извършва след коригиране на установените недостатъци при изпълнението на договора в съответствие с указанията на Възложителя. От междинното плащане следва да се удържи преведения на Изпълнителя аванс. 3. Окончателно плащане се извършва в 30 /тридесет/ дневен срок след представяне на фактура по одобрения от Възложителя окончателен доклад за дейностите по договора. В случай на констатирани недостатъци в окончателния доклад на Изпълнителя, плащането се извършва след коригиране на установените недостатъци при изпълнението на договора в съответствие с указанията на Възложителя.
НЕ
В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват всички български или чуждестранни физически и/или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, посочени в Закона за обществените поръчки и обявените изисквания на Възложителя в настоящите указания и документацията за участие. 1.От участие в процедурата се отстранява участник, за който е налице, което и да е от следните обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т.1 а, б, в, г, д, т. 2 и т.3 ал.2, т.1, т.2а 3, 4, 5 от ЗОП: 1.1.Осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от НК; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс. 1.2.Обявен в несъстоятелност; 1.3. В производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. 1.4. Е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 1.5.Е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка; 1.6.Има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 1.7.Има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; 1.8. Е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. 2. Изискванията се прилагат, както следва: 2.1. при събирателно дружество - за лицата по чл. 84, ал. 1 и чл. 89, ал. 1 от Търговския закон; 2.2. при командитно дружество - за лицата по чл. 105 от Търговския закон, без ограничено отговорните съдружници; 2.3. при дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 141, ал. 2 от Търговския закон, а при еднолично дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 147, ал. 1 от Търговския закон; 2.4. при акционерно дружество - за овластените лица по чл. 235, ал. 2 от Търговския закон, а при липса на овластяване - за лицата по чл. 235, ал. 1 от Търговския закон; 2.5.при командитно дружество с акции - за лицата по чл. 244, ал. 4 от Търговския закон; 2.6.при едноличен търговец – за физическото лице търговец 2.7.във всички останали случаи, включително за чуждестранните лица - за лицата, които представляват участника; в случаите когато участника има прокуруисти когато чуждестранно лице има повече от един прокурист, декларацията се подава само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на Република България. 3. Не могат да участват в процедурата за възлагане на обществена поръчка участници: 3.1. които са свързани лица по смисъла на § 1 т. 23а от допълнителната разпоредба на Закона за обществените поръчки с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 3.2. които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси; 4. Когато участникът е обединение или предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията изброени по-горе, се прилагат за всички участници.
1. Копия от годишните финансови отчети за последните 3 (три) приключили финансови години, подписани и подпечатани от участника на всяка страница – за юридическите лица, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, или еквивалентни документи. На основание чл.23 ал.4 от Закона за търговския регистър, ако е посочен ЕИК, не е необходимо доказването на обстоятелства, вписани в търговския регистър, и представянето на актове, обявени в търговския регистър. 2. Информация за оборота от услуги, сходни с предмета на обществената поръчка, за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – съгласно Приложение № 3. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т. 1 и 2 се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по т. 1 и 2 се представят само от участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор на възложителя. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
1. Реализиран общ оборот за последните 3 (три) приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер на: 36000,00 лв. (тридесет и шест хиляди лева) без ДДС за обособена позиция № 1 и 40 000,00лв. (четиридесет хиляди лева) без ДДС за обособена позиция № 2. 2. Реализиран оборот за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, от изпълнени услуги, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, в размер на: 30 000,00 лв. (тридесет хиляди лева) без ДДС за обособена позиция №1 и 30 000,00лв. (тридесет хиляди лева) без ДДС за обособена позиция № 2. Под услуги, "сходни" с предмета на обществената поръчка, следва да се разбират услуги, свързани с организиране и провеждане на обучения, семинари, курсове и други подобни форми на обучение. Когато участникът кандидатства за изпълнение на двете обособени позиции, изискванията за реализиран оборот се сумират.
1. Списък на основните договори за услуги, сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано до крайния срок за подаване на офертите (съгласно Приложение № 4.1.). За всеки от договорите участникът трябва да представи референции (препоръки) за добро изпълнение, издадени от възложителите по съответните договорите. От информацията в представените от участниците референции (препоръки) трябва да са видни: предметът на съответния договор, стойността на договора, дата на сключване и период на изпълнение по договора, както и дали е изпълнен професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2. Списък на екип от ключови експерти - Приложение № 4.2., придружен с автобиографиите им, Декларация за разположение на експерт/и и приложени доказателства за квалификация и професионален опит. Документите, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит на лицата са: - копия от дипломи за завършено образование, удостоверения и други; - копия от трудови книжки, служебни книжки и/ или еквивалентни документи. 3. Заверено от участника копие от удостоверение за внедрена система за качество ISO 9001:2008, с предмет "сходен" с предмета на съответната обособена позиция от поръчката или еквивалентен документ.
1.Да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано до крайния срок за подаване на офертите, не по-малко от 3 /три/ договора, с обем минимум обема на обособената/те позиция/ии, за която/които кандидатства и с предмет, сходен с предмета на съответната/те обособена/и позиция/и. Под услуги, "сходни" с предмета на обществената поръчка, следва да се разбират услуги, свързани с организиране и провеждане на обучения, семинари, курсове и други подобни форми на обучение. 2. Участникът трябва да има на разположение за целия срок на изпълнение на поръчката екип от ключови експерти, притежаващи необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката, пряко ангажирани за изпълнението на предмета на съответната обособена позиция, както следва: А/ Ключов експерт - Ръководител екип, отговарящ на следните изисквания: висше образование (магистърска степен или еквивалентна) по обществени, педагогически, природни, социални, хуманитарни, икономически, технически или правни науки, или еквивалент, съгласно ПМС №125/24.06.2002 относно класификатора на областите на висшето образование и професионалните направления; общ трудов стаж – минимум 3 (три) години; специфичен професионален опит: участие на ръководна позиция в организирането, управлението и провеждането на минимум 2 (две) обучения за възрастни и/или публични събития за възрастни (конференции, семинари); Б/ Ключов експерт - Координатор на дейностите по логистика на обученията, отговарящ на следните изисквания: висше образование (бакалавърска степен или еквивалентна) по обществени, природни, социални, икономически, правни или технически науки, или еквивалент, съгласно ПМС №125/24.06.2002 относно класификатора на областите на висшето образование и професионалните направления; общ трудов стаж - минимум 2 (две) години; специфичен професионален опит (считано до крайния срок за подаване на оферти) – участие в подготовката, организирането и провеждането на обучения, семинари, курсове и др. и/или управление на проекти, включващи обучения. В/ Екип за провеждане на обученията по обособени позиции: За Обособена позиция №1 - не по- малко от 6 (шестима): 2 обучители, притежаващи висше образование с образователно-квалификационна степен „бакалавър" (или еквивалентна) по Информатика и компютърни науки или еквивалентно, съгласно ПМС №125/24.06.2002 относно класификатора на областите на висшето образование и професионалните направления; 2 обучители, притежаващи висше образование с образователно-квалификационна степен „бакалавър" (или еквивалентна) по Английски език, съгласно ПМС №125/24.06.2002 относно класификатора на областите на висшето образование и професионалните направления; 2 обучители, притежаващи висше образование с образователно-квалификационна степен „бакалавър" (или еквивалентна) по журналистика и масмедии, публични комуникации или еквивалентно, съгласно ПМС №125/24.06.2002 относно класификатора на областите на висшето образование и професионалните направления; За Обособена позиция №2 - не по-малко от 2 (двама): 2 обучители за Специализирано обучение на тема „Изграждане на екип”, притежаващи висше образование по някое от следните професионални направления: по обществени, педагогически, природни, социални, хуманитарни, икономически, технически или правни науки, или еквивалент съгласно ПМС №125/24.06.2002 относно класификатора на областите на висшето образование и професионалните направления; и минимум 2 (две) години преподавателски опит; 3. Участникът следва да е внедрил система за управление на качеството - ISO 9001:2008, с предмет "сходен" с предмета на обособената позиция за която кандидатства или еквивалентени мерки за осигуряване на качество. В случай че участникът кандидатства и за двете обособени позиции, то внедрените системи за качество следва да бъдат с обхват, съответстващ на предмета и на двете обособени позиции.
НЕ
ДА
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
180
Заседателната зала на СО - район "Надежда" /стая 308/, с адрес: гр. София, ул. "Кирил Дрангов" 55.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
НЕ
ДА
проект «Подобряване на професионалните умения на служителите и развитие на административния капацитет на общинската администрация на СО район «Надежда», финансиран по Оперативна програма “Административен капацитет”, приоритетна ос ІІ”Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2.”Компетентна и ефективна държавна администрация”, бюджетна линия ВG051PO002/13/2.2-11, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд"
Интернет адрес на възложителя, на който е предоставен безплатен достъп до документацията за участие: www.sofia.com и www.so-nadejda.com. Офертите на участниците ще се приемат всеки работен ден от 08:30 ч. на 11.04.2014г. до 17:00 ч. на 21.05.2014г. в деловодството на Столична община – район „Надежда”,с адрес: гр. София, ж.к. „Надежда”, ул. „Кирил Дрангов № 55.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 ЗОП, а именно: Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна. Срокът за обжалване на решението по ал. 5, т. 1 от ЗОП тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3. документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3.
14.04.2014 г.
Обособена позиция № 1 „Организиране на специализирани, чуждо езикови, компютърни обучения“, включва следните обучения на служители от районнната администрация: Работа със специализиран софтуерен продукт Autocad - 4 участника, Работа с медии - 3 участника, Чуждоезиково обучение по английски език ниво А1 от Общата европейска езикова рамка - 16 участника, Чуждоезиково обучение по английски език ниво А2 от Общата европейска езикова рамка - 16 участника.
80500000, 80510000, 80580000
Описание:
Обособена позиция № 1, включва следните обучения на служители от районнната администрация: Работа със специализиран софтуерен продукт Autocad, Работа с медии, Чуждоезиково обучение по английски език ниво А1 от Общата европейска езикова рамка, Чуждоезиково обучение по английски език ниво А2 от Общата европейска езикова рамка
Обособена позиция № 2 „Организиране и провеждане на обучения за изграждане на екипа‘‘, включваща Обучение по изграждане на екипа /два дни/ - 60 участника
80500000, 55120000
Описание:
Обособена позиция № 2 „Организиране и провеждане на обучения за изграждане на екипа‘‘, включваща Обучение по изграждане на екипа /два дни/ - 60 участника