Версия за печат

02711-2014-0018

BG-гр. Тервел: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ТП "ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО ТЕРВЕЛ" към ДП" СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ" Шумен, обл. Добрич, общ. Тервел, гр. Тервел, ул. Св.Св. Кирил и Методий № 10, За: инж.Христо Кавръков, Република България 9450, гр. Тервел, Тел.: 05751 2271, E-mail: dgs.tervel@dpshumen.bg, Факс: 05751 2024

Място/места за контакт: ТП "ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО ТЕРВЕЛ" към ДП" СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ" Шумен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dpshumen.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://dpshumen.bg/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: ловно и горско стопанствоДруго (моля пояснете): ловно и горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка чрез покупка по заявка на прогнозни количества препарати за растителна защита за осъществяване селскостопанската дейност на ТП „ ДЛС Тервел” през 2014г.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: В складовата база на Възложителя – Ремонтна работилница на ТП „ДЛС Тервел” гр.Тервел, обл.Добрич
Код NUTS: BG33
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Чл.1. Изпълнителят се задължава да достави по заявка на Възложителя прогнозни количества препарати за растителна защита – инсектициди, фунгициди и хербициди за осъществяване селскостопанската дейност на ТП „ ДЛС Тервел” 2014г. посочени за култури, площ за обработка, наименование на ПРЗ, прогнозно количество и цена, съгласно приложение № 1 към договора с технически характеристики, съгласно оферта, която е неразделна част от този договор, а Възложителят заплаща цената им. (2) За краткост предмета на настоящия договор /ал.1/ ще се нарича "доставка". (3). Количествата на препаратите за растителна защита са прогнозни, могат да бъдат променяни в процеса на изпълнение на настоящия договор и Възложителят не се ангажира с тяхното пълно усвояване по сортове, количество и култури. (4).Уговорените в този договор условия се прилагат автоматично за конкретната доставка , след като Възложителят изпрати до Изпълнителя поръчка по email адресът му посочен в настоящия договор за вид, размер и количество на доставката. (5). Заявката ще се извършва по електронен път по реда и условията на Закона за електронния документ и електронния подпис. Потвърждаване за получаването на електронно изявление от наща страна не е необходимо, за да се смята, че е получено от адресата. (6) Предаването на доставката ще се осъществи в складовата база на Възложителя – „ Ремонтна работилница”, находяща се в гр. Тервел, общ. Тервел, обл. Добрич. 1. Приемането и предаването на доставката по конкретната поръчка се извършва по култура, сорт и количество с приемо - предавателен протокол, подписан от двете страни в два екземпляра. 2. За дата на доставката се счита датата на двустранното подписване на приемо - предавателния протокол. (7) Рискът от случайното погиване или повреждане на доставката или на част от нея преминава от Изпълнителя на Възложителя от момента, в който доставката бъде предадена Чл. 2. Срок за изпълнение на договора: (1). Срок за доставка: 3(три) календарни дни, след заявка на Възложителя. (2). Краен срок на договора – 31.12.2014г. (3). Срок на валидност на предложението – 90 календарни дни, считано от дата на провеждане на процедурата ІІІ. ЦЕНИ И ПЛАЩАНИЯ Чл. 3.(1). Прогнозната стойност на настоящия договор е в размер на 44200.00лв.( четиридесет и четири хиляди и двеста лева) без вкл. ДДС, като за доставка на прогнозни количества препарати за растителна защита посочени в приложение № 1 към настоящия договор е в размер на 40738.03лв.( четиридесет хиляди седемстотин тридесет и осем лева, 03ст.) без вкл. ДДС. (2). Стойността на всяка поръчка се определя въз основа на единични цени съгласно Ценовото предложение на Изпълнителя, неразделна част от настоящия договор. В посочените цени са включени всички разходи за опаковка, такси, транспорт и други съпътстващи доставката разходи – франко посоченото място на доставката. (3). Заплащането на стоките ще се извърши от Възложителя по банков път по сметка на Изпълнителя в срок от 15 (петнадесет) календарни дни от датата на издаване на данъчна фактура за доставката. (4). Основание за плащане е издадена от Изпълнителя - данъчна фактура . Данъчна фактура се издава след съставяне на двустранен приемо предавателен протокол между страните за извършената доставка.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

24450000, 24452000, 24457000, 24453000

Описание:

Агрохимически продукти
Инсектициди
Фунгициди
Хербициди


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
44200 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

02711-2014-0018

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 581270 от 21.01.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 029-ВДД-019 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Доставка чрез покупка по заявка на прогнозни количества препарати за растителна защита за осъществяване селскостопанската дейност на ТП „ ДЛС Тервел” през 2014г.”
V.1) Дата на сключване договора
10.04.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
17.03.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ООД „ АГРОХИМИКАЛИ” с ЕИК 124025753, гр.Добрич,ул."Батак" №1, Република България 9300, Добрич, Тел.: 058 605599, E-mail: agrohimikali@abv.bg, Факс: 058 605588

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 44200 BGN без ДДС
В Брой месеци 9
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Настоящата поръчка е проведена и възложена съобразно реда посочен в чл.64, ал.3 от ЗОП- документацията е публично достъпна по партидата на Възложителя 02711 в сайта на АОП и в сайта на СИДП " ДП гр. Шумен - с адрес http://dpshumen.bg/ - раздел " профил на купувача"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 и сл. от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

14.04.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор