02711-2014-0018
| Технически редакции | ||
|
|
||
| 14.04.2014 14:14 ч. : | промяна преди публикуване | |
|
|
||
| затвори | ||
| Технически редакции | ||
|
|
||
| 14.04.2014 14:14 ч. : | 14/04/2014 14:10 | промяна преди публикуване |
|
|
||
| затвори | ||
| Технически редакции | ||
|
|
||
| 14.04.2014 14:14 ч. : | 14/04/2014 14:10 | промяна преди публикуване |
|
|
||
| затвори | ||
| Технически редакции | ||
|
|
||
| 14.04.2014 14:14 ч. : | промяна преди публикуване | |
|
|
||
| затвори | ||
BG-гр. Тервел: Покупка
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
ТП "ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО ТЕРВЕЛ" към ДП" СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ" Шумен, обл. Добрич, общ. Тервел, гр. Тервел, ул. Св.Св. Кирил и Методий № 10, За: инж.Христо Кавръков, Република България 9450, гр. Тервел, Тел.: 05751 2271, E-mail: dgs.tervel@dpshumen.bg, Факс: 05751 2024
Място/места за контакт: ТП "ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО ТЕРВЕЛ" към ДП" СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ" ШуменИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dpshumen.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://dpshumen.bg/.
Публичноправна организация
Друг: ловно и горско стопанствоДруго (моля пояснете): ловно и горско стопанство
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка чрез покупка по заявка на прогнозни количества препарати за растителна защита за осъществяване селскостопанската дейност на ТП „ ДЛС Тервел” през 2014г.”
Чл.1. Изпълнителят се задължава да достави по заявка на Възложителя прогнозни количества препарати за растителна защита – инсектициди, фунгициди и хербициди за осъществяване селскостопанската дейност на ТП „ ДЛС Тервел” 2014г. посочени за култури, площ за обработка, наименование на ПРЗ, прогнозно количество и цена, съгласно приложение № 1 към договора с технически характеристики, съгласно оферта, която е неразделна част от този договор, а Възложителят заплаща цената им. (2) За краткост предмета на настоящия договор /ал.1/ ще се нарича "доставка". (3). Количествата на препаратите за растителна защита са прогнозни, могат да бъдат променяни в процеса на изпълнение на настоящия договор и Възложителят не се ангажира с тяхното пълно усвояване по сортове, количество и култури. (4).Уговорените в този договор условия се прилагат автоматично за конкретната доставка , след като Възложителят изпрати до Изпълнителя поръчка по email адресът му посочен в настоящия договор за вид, размер и количество на доставката. (5). Заявката ще се извършва по електронен път по реда и условията на Закона за електронния документ и електронния подпис. Потвърждаване за получаването на електронно изявление от наща страна не е необходимо, за да се смята, че е получено от адресата. (6) Предаването на доставката ще се осъществи в складовата база на Възложителя – „ Ремонтна работилница”, находяща се в гр. Тервел, общ. Тервел, обл. Добрич. 1. Приемането и предаването на доставката по конкретната поръчка се извършва по култура, сорт и количество с приемо - предавателен протокол, подписан от двете страни в два екземпляра. 2. За дата на доставката се счита датата на двустранното подписване на приемо - предавателния протокол. (7) Рискът от случайното погиване или повреждане на доставката или на част от нея преминава от Изпълнителя на Възложителя от момента, в който доставката бъде предадена Чл. 2. Срок за изпълнение на договора: (1). Срок за доставка: 3(три) календарни дни, след заявка на Възложителя. (2). Краен срок на договора – 31.12.2014г. (3). Срок на валидност на предложението – 90 календарни дни, считано от дата на провеждане на процедурата ІІІ. ЦЕНИ И ПЛАЩАНИЯ Чл. 3.(1). Прогнозната стойност на настоящия договор е в размер на 44200.00лв.( четиридесет и четири хиляди и двеста лева) без вкл. ДДС, като за доставка на прогнозни количества препарати за растителна защита посочени в приложение № 1 към настоящия договор е в размер на 40738.03лв.( четиридесет хиляди седемстотин тридесет и осем лева, 03ст.) без вкл. ДДС. (2). Стойността на всяка поръчка се определя въз основа на единични цени съгласно Ценовото предложение на Изпълнителя, неразделна част от настоящия договор. В посочените цени са включени всички разходи за опаковка, такси, транспорт и други съпътстващи доставката разходи – франко посоченото място на доставката. (3). Заплащането на стоките ще се извърши от Възложителя по банков път по сметка на Изпълнителя в срок от 15 (петнадесет) календарни дни от датата на издаване на данъчна фактура за доставката. (4). Основание за плащане е издадена от Изпълнителя - данъчна фактура . Данъчна фактура се издава след съставяне на двустранен приемо предавателен протокол между страните за извършената доставка.
24450000, 24452000, 24457000, 24453000
Описание:
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
02711-2014-0018
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
1
ООД „ АГРОХИМИКАЛИ” с ЕИК 124025753, гр.Добрич,ул."Батак" №1, Република България 9300, Добрич, Тел.: 058 605599, E-mail: agrohimikali@abv.bg, Факс: 058 605588
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Настоящата поръчка е проведена и възложена съобразно реда посочен в чл.64, ал.3 от ЗОП- документацията е публично достъпна по партидата на Възложителя 02711 в сайта на АОП и в сайта на СИДП " ДП гр. Шумен - с адрес http://dpshumen.bg/ - раздел " профил на купувача"
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгласно чл. 120 и сл. от ЗОП
14.04.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г