02538-2014-0043
Технически редакции | ||
![]() |
||
09.04.2014 14:03 ч. : | 09/04/2014 13:48 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
09.04.2014 14:03 ч. : | 09/04/2014 13:48 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-софия: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности
Услуги
Прокуратура на Република България- Военно-апелативна прокуратура, ул. "Съборна" № 7, За: Димитрина Спасова, Република България 1000, софия, Тел.: 02 8005701, E-mail: admsec_voap@mil.prb.bg, Факс: 02 8005757
Място/места за контакт: Военно-апелативна прокуратура, гр. София, ул. "Съборна" № 7Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://prb.bg/voapsofia/bg/.
Адрес на профила на купувача: http://prb.bg/voapsofia/bg/Public_procurement.
Електронен достъп до информация: http://prb.bg/voapsofia/bg/Public_procurement.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: надзор за законност
НЕ
"Извършване на периодични медицински прегледи за нуждите на Военно-апелативна прокуратура"
Обявлението обхваща обществена поръчка
Обществената поръчка е с предмет: "Извършване на периодични медицински прегледи за нуждите на Военно-апелативна прокуратура". Предметът на обществената поръчка включва изпълнението на услуги и дейности, свързани с осигуряване изпълнението на задълженията на работодателя, съгласно изискванията на приложение № 5 към чл. 8 от Наредба № 3/28.02.1987 г. за задължителните предварителни и периодични медицински прегледи на работниците, чл. 9 от Наредба № 7/15.08.2005 г. за минималните изисквания за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд при работа с видеодисплеи и предписание на обслужващата Служба по трудова медицина. Видовете медицински прегледи и изследвания , които кандидатите следва да предложат и да имат възможност да извършат, са: 1. Терапевт с ЕКГ : снемане на анамнеза и общ здравен статус, извършване и разчитане на ЕКГ и PR за регистриране на болести на кръвообращението, измерване на пулс 2. Офталмолог: изследване на зрителна острота и рефракция за регистриране на болести на окото и придатъците му, биомикроскопия, издаване на рецепта за очила (при необходимост); 3.1. Ехография на корем – за мъже, 3.2. Ехомамография – за жени. 4. Лабораторни изследвания: ПКК,Общ холестерол,Триглицериди, Изследвания на урина с политест по показатели – Ph, специфично тегло, албумин, захар, ацетон, билирубин, уробилиноген, кръв, левкоцити.
85120000, 85110000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Обществената поръчка обхваща провеждане на профилактични медицински прегледи на личния състав на Военно-апелативна прокуратура, който е 31 (тридесет и един) човека към датата на решението за откриване на процедурата.
НЕ
НЕ
3
1. Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 1% (един процент) от прогнозната стойност на поръчка без ДДС и е, както следва: 12,40 лв. (дванадесет лева и четиридесет ст.). Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 1.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Военно-апелативна прокуратура: УниКредит Булбанк АД, Банков код BIC: UNCRBGSF, Банкова сметка IBAN: BG 86 UNCR 7000 3320 9366 94. Банковите такси по превода са за сметка на наредителя. Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на решението за откриване на процедурата, за която се внася гаранцията. б) безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.1), представен към документацията за участие и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите. Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя. 1.2. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от възложителя при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС. 2.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Военно-апелативна прокуратура: УниКредит Булбанк АД, Банков код BIC: UNCRBGSF, Банкова сметка IBAN: BG 86 UNCR 7000 3320 9366 94. Банковите такси по превода са за сметка на наредителя. В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката. б) оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.2), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след прекратяване на договора. Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя. 2.2. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от възложителя в съответствие с условията на договора.
Бюджетно финансиране. Плащането се извършва по банкова сметка, посочена от Изпълнителя, с платежно нареждане в български лева. Възложителят заплаща стойността на действителния брой извършени прегледи на персонала на Военно-апелативна прокуратура. Плащането ще се извършва по единични цени за отделните дейности, след представяне на фактура, придружена с протоколи за приемане на извършената работа, подписани от представителите на Възложителя и Изпълнителя. Протоколите удостоверяват броя на прегледаните служители от Военно-апелативна прокуратура и вида на прегледите.
ДА
Посочената от възложителя обща численост на личния състав подлежи на промяна по време на изпълнение на поръчката, след изрично писмено уведомление от Възложителя, при структурни промени или при напускане, или назначаване на служители.
1. В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки, който отговаря на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие и за когото не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1,т.1, б.”а”-„д”, т.2 и т.3, ал. 2, т. 1, т.2, т.2а, т.3 и т.5 и ал. 5 от Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта участниците попълват декларации по образци на Възложителя. 2. Участници в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да бъдат лечебни заведения за извънболнична или болнична помощ. Лечебните заведения следва да отговарят на регламентираните в закона условия за придобиването на правоспособност за осъществяване на предоставяните от тях медицински услуги. Представят се следните документи за регистрация, съгласно чл. 49, ал.2 от ЗОП: заверено копие от Удостоверение за извършване на лечебната дейност по чл. 40, ал. 9 от Закона за лечебните заведения (ЗЛЗ) – представя се в случай, че участниците в поръчката са лечебни заведения за извънболнична помощ или заверено копие от Разрешение за осъществяване на лечебна дейност по чл. 46, ал. 1 и 2 от ЗЛЗ – представя се в случай, че участниците в процедурата са лечебни заведения за болнична помощ. 3. Останалите изискуеми документи по чл.56 от ЗОП са посочени подробно в документацията за участие, достъп до която Възложителят е осигурил по електронен път на интернет страницата си.
Във връзка с минималното изискване на Възложителя, участниците да са реализирали оборот от услуги, които са предмет на поръчката – общо за последните 3 приключени финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си в размер на 2 (два) пъти от прогнозната стойност на поръчката, следва да се представи: А) Заверена справка за общия оборот и оборота от услугите, които са предмет на поръчката, за последните три години – 2011 г., 2012 г. и 2013 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си (Приложение № 2.1.) Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по тази точка се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП – минимални изисквания за икономическото и финансовото състояние. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по тази точка, които са на чужд език, се представят и в превод.
Участниците в настоящата процедура трябва да са реализирали оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката – общо за последните 3 приключени финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер на 2 (два) пъти от прогнозната стойност на обществената поръчка.
1. Във връзка с минималното изискване на Възложителя - през последните 3 години (2011г., 2012г. и 2013г.) участникът да е изпълнил минимум три договора, с предмет сходен с предмета на поръчката, да се представи списък на основните договори, които са с предмет сходен с предмета на поръчката, включително стойностите, дати и получателите, придружени от препоръки за добро изпълнение, съгласно образец (Приложение № 2.2.). 2. Във връзка с минималното изискване на Възложителя - участникът да може да осигури необходимия квалифициран екип от медицински специалисти, с оглед точното и качествено изпълнение на поръчката, да се представи декларация /свободен текст/ че участникът разполага с екип от следните специалисти: лекар по вътрешни болести и/или кардиология, офталмолог, ехографист /или гастроентеролог- за ехография на корем и гръден хирург- за ехомамография/ и медицинска сестра.
1. Участникът да има изпълнени през последните три години (2011г., 2012г. и 2013г.) минимум три договора, с предмет, сходен с предмета на поръчката и с оглед на изпълнението им да са дадени препоръки за добро изпълнение. 2. Участникът да може да осигури необходимия квалифициран екип от медицински специалисти, с оглед точното и качествено изпълнение на поръчката. Участникът следва да разполага с екип от следните специалисти: лекар по вътрешни болести и/или кардиология, офталмолог, ехографист /или гастроентеролог- за ехография на корем и гръден хирург- за ехомамография/ и медицинска сестра.
НЕ
НЕ
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
гр.София, ул. "Съборна" №7, ет.3, ст.301
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел.
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
09.04.2014 г.