Версия за печат

00031-2014-0003

BG-Малко Търново: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Малко Търново, ул. "Малкотърновска комуна" №3, За: Красимира Георгиева, Диана Филчева, Република България 8162, Малко Търново, Тел.: 05952 3184, E-mail: mt_kmet@mail.bg, Факс: 05952 3128

Място/места за контакт: Община Малко Търново

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.malkotarnovo.org.

Адрес на профила на купувача: www.malkotarnovo.org.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изготвяне на Интегриран план за градско възстановяване и развитие на гр. Малко Търново”по проект BG161PO001/5-03/2013/031 „Изготвяне на Интегриран план за градско възстановяване и развитие на гр. Малко Търново” в рамките на Приоритетна ос 5: „Техническа помощ”, Операция 5.3 „Изграждане на капацитет на бенефициентите по ОПРР”, по Схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/5-03/2013 „Подкрепа за интегрирани планове за градско възстановяване и развитие II”, на Оперативна програма „Регионално развитие 2007 – 2013 г.”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: гр. Малко Търново. Някои от видовете работи могат да се извършват в офиса на изпълнителя или на друго място, ако това е целесъобразно или се налага от спецификата на изпълнение на съответната дейност.
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изготвяне на Интегриран план за градско възстановяване и развитие на гр. Малко Търново. Дейността ще включва необходимите под-дейности по изготвяне на Интегриран план за градско възстановяване и развитие с времеви хоризонт до 2020 г., в т.ч.: Дейност № 1. Определяне на заинтересованите страни, оценка и анализ на нуждите и очакванията от бъдещия ИПГВР. Дейност № 2. Интеграция в целева информационна платформа на необходимите данни за територията на гр. Малко Търново, като същата ще се използва като основна платформа за анализ и генериране на информация. Дейност № 3.Изготвяне на целеви и проблемен анализ на настоящата ситуация в пространствено-функционален, социално-икономически и екологичен план, и по отношение на осигуреността на територията на гр. Малко Търново с действащи устройствени планове/схеми. Дейност № 4. Формулиране на реалистична Визия за развитието на града с хоризонт 2020 г. Дейност № 5. Формулиране на ефективна стратегическа рамка на ИПГВР (стратегически цели, приоритети, мерки и конкретни проекти). Дейност № 6. Изготвяне на Матрица – бюджет на индикативния списък на проектите и дейностите в ИПГВР. Дейност № 7 Разработване на механизъм за прилагане на плана, неговото наблюдение, контрол и актуализация. Дейност № 8. Осигуряване на ефективно прилагане на принципите на партньорство и публичност.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71410000, 71210000

Описание:

Услуги по териториално и градоустройствено планиране и развитие
Проучвателни и предпроектни архитектурни услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изготвяне на Интегриран план за градско възстановяване и развитие на гр. Малко Търново. Дейността ще включва необходимите под-дейности по изготвяне на Интегриран план за градско възстановяване и развитие с времеви хоризонт до 2020 г., в т.ч.: Дейност № 1. Определяне на заинтересованите страни, оценка и анализ на нуждите и очакванията от бъдещия ИПГВР. Дейност № 2. Интеграция в целева информационна платформа на необходимите данни за територията на гр. Малко Търново, като същата ще се използва като основна платформа за анализ и генериране на информация. Дейност № 3.Изготвяне на целеви и проблемен анализ на настоящата ситуация в пространствено-функционален, социално-икономически и екологичен план, и по отношение на осигуреността на територията на гр. Малко Търново с действащи устройствени планове/схеми. Дейност № 4. Формулиране на реалистична Визия за развитието на града с хоризонт 2020 г. Дейност № 5. Формулиране на ефективна стратегическа рамка на ИПГВР (стратегически цели, приоритети, мерки и конкретни проекти). Дейност № 6. Изготвяне на Матрица – бюджет на индикативния списък на проектите и дейностите в ИПГВР. Дейност № 7 Разработване на механизъм за прилагане на плана, неговото наблюдение, контрол и актуализация. Дейност № 8. Осигуряване на ефективно прилагане на принципите на партньорство и публичност.

Прогнозна стойност без ДДС
139000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

19.06.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие, в размер на 1390 лева.Гаранц.за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банк. гаранция.Участн. избира сам формата на гаранц. за участие. Когато участн. избере гаранц. за участие да бъде банк. гаранция,се представя безусловна и неотменима банкова гаранция,със срок на валидност не по-малко от 120 дни от датата на представ. на офертата. Срокът може да се удължава по обосновано искане на Възлож.Банк.гаранция за участие се изготвя по Обр.№ 20 или по обр. на банката издател. Банков. разходи по откриването на гаранцията са за сметка на Участника.Когато участн. избере да внесе гаранц. за участие по банков път,това да стане по сметка:IBAN:BG 10 UNCR 76303300000394;BIC UNCRBGSF,Банка:„Уникредит Булбанк”АД- клон гр.М.Търново. В нарежд. за плащане задълж. следва да бъде записано следното:„За участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет:„Изготвяне на Интегриран план за градско възстановяване и развитие на гр.Малко Търново”.Възложит. отстранява от участие в процедур. участник, който:а)не е представил документ за внесена гаранция за участие;б)е представил документ за внесена гаранц. за участие,който не отговаря на изискван. на възложит.; в) e предст. банкова гаранция, в която не е изрично посочено,че тя:е безусловна и неотменима или; е в полза на Възлож.или е със срок на валидност по-малко от120дни от датата на представ. на офертата.Задържането и освобождав. на гаранц. за участие става по условията и реда на чл.62 отЗОП.Гаранц. за участие в процедурата се задържа, когато участн. обжалва решението на възлож.–до решаване на спора. Гаранц. за участие се освобожд. след влизане в сила на решението във връзка с обжалването, независимо от изхода на спора. В този случай, ако е необх. удължав. на срока на валидност на гаранцията и участн. откаже да я удължи – Възлож. има право да усвои сумата по гаранцията при себе си- до решав. на спора. Гаранц. за участие се усвоява в следн. случаи:участн. оттегли офертата си след изтичане на срока за получ.на офертите;участн. е определен за изпълнител,но не изпълни задължението си да сключи договор за обществ. поръчка. Гаранциите на отстранените участници се освобожд. от Възлож. в срок 5 раб. дни, след изтичане на срока за обжалване на решението на Възлож. за опред. на изпълнител.В същия срок,но след изтичане на срока на обж. на решението за прекратяване се освобожд. гаранциите на вс. участници при прекратяване на поръчката за възлаг. на обществ. поръчка.Гаранциите на класир. на първо и второ място участници се освобожд. след сключв.на договора, а на останал. класирани участници–в срок 5 раб. дни след изтич. на срока за обж. на решението за опред. на изпълнител.Възлож.освобождава гаранциите,без да дължи лихви за периода, през който средств.законно са престояли при него. 2.Гаранция за изпълнение на договора. Преди подписв. на договора,изпълнит. представя гаранция за изпълн. в размер на 3% от стойността на договора без ДДС.Договор не се сключва преди избран. изпълнител да представи гаранция за изпълн. Гаранц.за изпълн. може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банк. гаранция - формата избира изпълнителя. Когато изпълн. избере гаранц. за изпълн. да бъде банк. гаранция,същата се изготвя по Обр.№ 21 или по образец на банката издател, като в нея е изрично записано,че:е безусловна и неотменима;е в полза на Възлож.;е със срок на валидност най–малко за срока на изпълн.на договора;има възможност за усвояв. на части. При представ. на гаранция в платежн. нареждане или в банк.гаранция изрично се посочва предметът на договора, за който се представя гаранцията.Условията,при които гаранц. за изпълн. се задържа,усвоява или освобожд.се уреждат с договора за възлаг. на общ.поръчка.Възлож. освобожд. гаранцията за изпълн.без да дължи лихви за периода,през който средств. законно са престояли при него. 3. Гаранция за авансово плащане- в размер 5 % от стойността на аванса без ДДС, при представяне на фактура за авансово плащане.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Редът и условията за плащане на възнаграждението на изпълнителя на обществената поръчка са определени в договора за възлагане на обществената поръчка, а именно: 1.Авансово плащане - в размер на 20% (двадесет процента) от стойността на договора, се заплаща в срок до 30 (тридесет) календарни дни, след подписване на договора за възлагане на обществена поръчка, по банкова сметка, посочена от Изпълнителя в договора и представяне на гаранция за авансово плащане, представляваща 5%(пет процента) от стойността на искания аванс без включено ДДС и оригинална фактура от страна на Изпълнителя, съдържаща задължителните реквизити по Закона за счетоводството, но не по-рано от датата на получаване на авансово плащане от страна на Възложителя по договора за безвъзмездна финансова помощ, подписан между Възложителя и УО на ОПРР. 2.Междинно плащане в размер на 30% (тридесет процента) от стойността на договора, се заплаща в срок до 20 (двадесет) календарни дни, след приемане и одобрение от страна на Възложителя на изпълнението на дейност 2, дейност 3 и дейност 4 съгласно посоченото в техническата спецификация, а именно Дейност № 2. Интеграция в целева информационна платформа на необходимите данни за територията на гр. Малко Търново, като същата ще се използва като основна платформа за анализ и генериране на информация; Дейност № 3.Изготвяне на целеви и проблемен анализ на настоящата ситуация в пространствено-функционален, социално-икономически и екологичен план, и по отношение на осигуреността на територията на гр. Малко Търново с действащи устройствени планове/схеми; Дейност № 4. Формулиране на реалистична Визия за развитието на града с хоризонт 2020 г. и след предоставяне на фактура оригинал от страна на Изпълнителя съдържаща задължителните реквизити по Закона за счетоводството. 3. Междинно плащане в размер на 30% (тридесет процента) от стойността на договора, се заплаща в срок до 20 (двадесет) календарни дни, след приемане и одобрение от страна на Възложителя на изпълнението на дейност 1, дейност 5, дейност 6, дейност 7 и дейност 8 от техническата спецификация, а именно: Дейност № 1. Определяне на заинтересованите страни, оценка и анализ на нуждите и очакванията от бъдещия ИПГВР; Дейност № 5. Формулиране на ефективна стратегическа рамка на ИПГВР (стратегически цели, приоритети, мерки и конкретни проекти); Дейност № 6. Изготвяне на Матрица – бюджет на индикативния списък на проектите и дейностите в ИПГВР; Дейност № 7 Разработване на механизъм за прилагане на плана, неговото наблюдение, контрол и актуализация; Дейност № 8. Осигуряване на ефективно прилагане на принципите на партньорство и публичност, както и издаване на решение на Общински съвет – Малко Търново за приемане на проект на ИПГВР – Малко Търново и след предоставяне на фактура оригинал от страна на Изпълнителя съдържаща задължителните реквизити по Закона за счетоводството. 4.Окончателно (балансово) плащане в размер на 20% (двадесет процента) от стойността на договора, се заплаща в срок до 20 (двадесет) календарни дни, след официалното одобрение от УО на ИПГВР и след предоставяне на фактура оригинал от страна на Изпълнителя съдържаща задължителните реквизити по Закона за счетоводството.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

На основание чл.49 от ППЗОП, когато определеният изпълнител е неперсофиницирано обединение на физически и/или юридически лица, Възложителят сключва договор за обществена поръчка след като Изпълнитилят представи пред Възложителя заверено копие от Удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ. Не се изисква да бъде създадено юридическо лице.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Обществената поръчка следва да се проведе по предвидените в ЗОП опростени правила.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата, поставена в непрозрачен плик, се състои от три части:І.ПЛИК №1–„Документи за подбор",в който се поставят следн. документи:1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника;2.Оферта -представя се от името на участника/обединението и се подписва от представляв. участника; 3.Административни сведения - представя се от участника, както и от всяко лице, включено в обединен. и от подизпълнителя/ите на участника;4.Декларация,че участникът е запознат с всички обстоятелства и условия, а също така и с документацията за участие в обществ. поръчка - представя се от участника, както и от всяко лице, включено в обединен. и от подизпълнителя/ите на участника;5.Декларация,че участникът ще спазва всички условия за участие в процедурата - представя се от участника, както и от всяко лице, включено в обединенението и от подизпълнителя/ите на участника.6.Документ за регистрация на ЮЛ/документ за самоличност на ФЛ.Документът се представя от участника, както и от всяко лице, включено в обединението и от подизпълнителя/ите на участника.Когато участникът е ЮЛ, което е вписано във водения от Агенция по вписванията ТР, е достатъчно посочването на ЕИК,съгл. чл. 23 отЗТР. Документът за регистрация на участника/документът за самоличност на чуждестр. лица следва бъдат представени в официален превод на български език. Чуждестр. лица представят документ за регистрация, съобразно националното си законодателство;7. Удостоверение за актуално състояние (когато участникът не е вписан в ТР към АВ).Документът се представя единствено когато участникът/членовете на обединението/подизпълнителите са ЮЛ, които не са вписани във водения от Агенция по вписванията ТР. Документът се представя от участника, както и от всяко лице, включено в обединен. и от подизпълнителя/ите на участника. Чуждестр. лица представят еквивалентен документ, съобразно национ. си законодателство;8. Документ за закупена документация за участие – заверено копие. Документът следва да е издаден на името на участника или на поне един от членовете на обединението.;9.Документ за внесена гаранция за участие, отговаряща на изискванията на настоящата документация -оригинал. Документът следва да е издаден на името на участника или на поне един от членовете на обединението.;10.Декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.1,б.„а -д”и ал.2,т.2ит.5;по чл.47,ал.1,т.2ит.3,ал.2,т.1,т.3ит.4 и ал.5,т.2 и почл.47,ал.5,т.1от ЗОП.Следва да се има предвид, че само лишаване от упражняване на професиите и дейностите, свързани с подготовка на ИПГВР съгласно чл.47,ал.2,т.2 от ЗОП са пречка в участието на настоящата процедура.Документите се представят по отношение на участника, както и всеки един от участниците в обединението и подизпълнителя/ите. За обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.2 и 3,ал.2,т.1,3 и 4 и ал.5,т.2 от ЗОП,когато участникът е ЮЛ, е достатъчно подаване на деклар. от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват;11.Декларация за липса на обстоят.по чл.106,чл.107 и чл.109 от Регламент(ЕС, Евратом)№ 966/2012 на Европ. парламент и на Съвета от 25 октомври 2012г.,относно финанс. правила,приложими за общия бюджет на Съюза и за отмяна на Регламент(ЕО,Евратом) №1605/2002 на Съвета - представя се по отношение на участника,както и всеки един от участниците в обединен. и подизпълнителя/ите;12.Декларация за приемане на етичните клаузи на обществената поръчка–представя се от участника, както и от всяко лице, включено в обединен. и от подизпълнителя/ите на участника;13.Оригинал или нотариално заверено копие на споразумение за създаване на обединение за участие в общ. поръчка (когато участникът е обединение, което не е ЮЛ),съдържащо клаузите съгласно настоящ. документация–само за участници, които са обединения/консорциуми;14.Декларация от членовете на обединението/консорциума – само за участници, които са обединения/консорциуми. Представя се от всяко лице, включено в обединението; Изискванията продължават в разделVІ.3)"Допълнителна информация от настоящото обявление"
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Справка-информация, (по Образец №9) за общия оборот от дейността, за предходните три години (2011г., 2012г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Документът се представя от участника/При участие на обединение - от участиците чрез които обединението доказва съотвествието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП. Документът се представя и от подизпълнителя/ите на участника.
Минимални изисквания: 1.Участникът следва да има общ минимален оборот /приход/ за предходните три години 2011, 2012 и 2013 г. в размер на 400 000,00 (четиристотин хиляди) лева без ДДС в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. В случай че участникът участва като обединение/консорциум, изискването по-горе ще се прилага за обединението като цяло. В случай че е предвидено участие на подизпълнители, всеки един от тях трябва да отговаря на изискването съобразно вида и дела на участието си.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на основните договори за услуги с предмет, сходен с предмета на поръчката изпълнени през последните три години, включително до датата на подаване на офертата по настоящата обществена поръчка ,(Образец №14), включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение (референции). В препоръките/референциите задължително се посочва наименованието на възложителя, предмета на договора и дали изпълнението е професионално и в съответствие с нормативните изисквания, адрес и телефон за контакт с подписалия. Документът се представя от участника/При участие на обединение - от участиците чрез които обединението доказва съотвествието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП. Документът се представя и от подизпълнителя/ите на участника. 2.Копие, заверено вярно с оригинала на сертификат за въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. При участие на обединение, което не е юридическо лице, сертификатът се представя само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП. 3.Списък на ключовите и неключови експерти, които участникът ще използва при изпълнението на поръчката (Образец № 15). Документът се представя от името на участника (когато участникът е обединение – от името на обединението) и се подписва от представляващия участника (изрично упълномощено с нотариално полънмощно от него лице) или от представляващия обединението, съгласно споразумението за създаване на обединение или с нотариално заверени пълномощни от представляващите всеки един от членовете на обединението. 4. Документи докадващи професионалната квалификация и опит на ключовите експерти: 4.1.Автобиография (Образец № 16), съдържаща и декларация за ангажираност на съответния експерт по проекта. 4.2.Копия от дипломи и удостоверения за правоспособност (ако има такива) – за доказване на професионалната квалификация и правоспособност. 4.3.Трудови/служебни/осигурителни книжки – за доказване на общия професионален опит, от които да е видна и позицията, на която е бил назначен експертът; 4.4.Копия от договори/референции от работодатели/референции от възложители/длъжностни характеристики и други документи доказващи специфичния опит. От официалните документи следва да е видно, че конкретният експерт е извършвал дейностите, изисквани по-горе, периодично в периода, посочен в изискванията.
Минимални изисквания: 1.Участникът да е изпълнил успешно един или повече договори с услуги с предмет,сходен с предмета на поръчката през последн.3 год.,включ.до датата на подаване на офертата.Договорите трябва да са приключ.към датата на подаване на офертата по наст. поръчка. „Сходни дейности”,по смисъла на настоящ. документация са следн.дейности: Изготвяне на ИПГВР и/или планове и/или програми и/или изготвяне на анализи и/или изготвяне на стратегии и/или оценки свързани с реализирани публични политики и/или изготвяне на бюджети и/или провеждане на обществени обсъждания и/или информац.кампании. 2. Участникът да има въведена система за управление на качеството в съотв. с ISO 9001:2008 или еквивал. Възложителят приема еквивал. сертификати, издадени от органи,установени в др. държави членки,както и др. доказат. за еквивал. мерки за осигуряване на качеството. При участие на обединение, което не е ЮЛ, сертификатът се изисква от участниците,чрез които обединението доказва съответств. си с критериите за подбор по чл.25,ал.2,т.6 от ЗОП. 3.Участникът трябва да докаже, че разполага с необход.експерти, нужни за качественото изпълнение на проекта. Екипът на участника трябва да включва минимум: а/ Ръководител проект Образов. и професион. квалификация: магистър по урбанизъм,архитектура,регионално развитие, икономич. география и др. аналогични. Общ опит:минимум 5 год. стаж по специалността; Специф.опит:най-малко 3 год. опит като ръководител на проекти свързани с устройството на територията, стратегич. планиране на регионалното развитие, градското планиране и др. б/Специалист по устройство на територията Образов. и професион. квалификация: магистър по урбанизъм или архитектура Общ опит:минимум 3 год. стаж по специалността Специф.опит:най-малко 2 год. опит като ръководител и/или ключов експерт на проекти свързани с устройството на територията (в т.ч.устройствени схеми,ОУП,ПУП). в/Специалист по геодемография Образов. и професион. квалификация:магистър по демография или география Общ опит:минимум 3 год. стаж по специалността Специф.опит: най-малко 2 год. опит като ръководител и/или ключов експерт на проекти свързани с геодемографски анализи за целите на регионарлното развитие или устройството на територията г/Специалист по градска и регионална икономика Образов. и професион.квалификация:магистър по икономика или стоп.управление,демография,урбанизъм или география Общ опит:минимум 3 год.стаж по специалността Специф. опит: най-малко 2 год.опит като ръководител и/или ключов експерт на проекти свързани с регионални икономич.анализи за целите на регион.развитие или устройството на територията. д/Специалист по пространствени анализи Образов.и професион.квалификация:магистър по информац.технологии, ГИС,география или картография Общ опит:минимум 3 год.стаж по специалността Специфичен опит:най-малко 2 год.опит като ръководител и/или ключ.експерт на проекти свързани с приложението на ГИС в регионалн.развитие и/или устройството на територията. е/Юрист: Професион. квалификация: магистър по право. Общ опит: най-малко 3 год.опит по специалността Специфич.опит:опит в извършване на правни анализи,във връзка с проекти за стратегич.планиране,устойчиво развитие,подготовка и управление на инвестиционни проекти-най-малко 3 анализа. ж/Финансов експерт: Професион.квалиф.:магистър по икономика или финанси, или счетоводство,или банково дело Общ опит:най-малко 3 год.опит по специалността Специфичен опит:опит в изготвяне на икономич.анализи и прогнози и/или анализи за целите на местното икономич.развитие или регионалното развитие на населени места-най-малко 3 анализа. Изпълнителят по настоящ. поръчка може да предложи и др.неключови експерти за подпомагане изпълнен.на дейностите,предвидени в технич.спецификация. Изискванията по т.1 и т.3 при участие на обединения,се прилагат общо за обединението-участник,а не за всеки от членовете в обединението,а при участие на подизпълнителя/ите се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: П1-Технология и организация за изпълнение на поръчката; тежест: 60
Показател: П2-Цена; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.05.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да се закупи в сградата на Община Малко Търново, с адрес: гр.Малко Търново, ул. „Малкотърновска комуна” №3, етаж 2, стая №10 от 8:00 до 12:00 часа и от 13:00 до 17:00 часа.Цената на документацията е 12 (дванадесет) лева с ДДС, която може да бъде заплатена на касата на Община Малко Търново или по следната банкова сметка: IBAN: BG82 UNCR76308400000205;BIC: UNCRBGSF;код на плащане: 447000; „Уникредит Булбанк”АД - клон гр. Малко Търново. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. При поискване от заинтересованото лице, придружено от платежен документ за стойността на докуметнтацията, Възложителят ще я изпрати за сметка на лицето, отправило искането.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.05.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 15.05.2014 г.  Час: 11:00
Място

Заседателната зала на Община Малко Търново, находяща се на адрес: гр. Малко Търново, ул. „Малкотърновска комуна” №3, етаж втори.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на комисиятри по отварянето на офертите са публични. На процедурата по отварянето могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.Участниците в процедурата могат да присъстват лично (в този случай представят лична карта и документ, удостоверяващ, че са законни представители на съответния участник) или чрез упълномощени представители (с изрично пълномощно). Присъстващите представители вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Обществената поръчка се финансира по проект BG161PO001/5-03/2013/031 „Изготвяне на Интегриран план за градско възстановяване и развитие на гр. Малко Търново” в рамките на Приоритетна ос 5: „Техническа помощ”, Операция 5.3 „Изграждане на капацитет на бенефициентите по ОПРР”, по Схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/5-03/2013 „Подкрепа за интегрирани планове за градско възстановяване и развитие II”, на Оперативна програма „Регионално развитие 2007 – 2013 г.”.

VI.3) Допълнителна информация

Продължение на Раздел ІІІ.2.1) "Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри: 15.Нотар. заверени пълномощни (ориг.)от вс.участници в обединението,с които упълномощ.едно лице, което да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обединението–когато участникът е обедин., което не е ЮЛ и лицето подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението–само за участници, които са обединения/консорциуми;16.Деклар.за участие/неучастие на подизпълнители.Представя се от името на участника/обединението и се подписва от представл.участника;17.Деклар.от подизпълнител,че е съгласен да участва в процедурата като такъв.Представя се от всеки от подизпълнителите;18.Изискв. и доказат. за икономич. и финансово състояние-подробно изброени в поле ІІІ.2.2 от Обявлението;19.Изискв.и доказат. за технич. възможности-подробно изброени в поле ІІІ.2.3.от Обявлението;20.Деклар. за приемане на услов. в проекта на договор. Подписва се от представляв. участника (изрично упълном. с нотар. пълномощно от него лице) или от представляв. обединението, съгл. споразумението за създаване на обединение или с нотар. заверени пълномощни от представляващите всеки един от членовете на обединението.;21.Нотар.заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата-ориг.когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от представл. участника, съгл. актуалната му регистрация, а от изрично упълном. негов представител. 22.Деклар.по чл.56,ал.1,т.11 от ЗОП. Представя се от участника, както и от участниците в обединен., които ще изпълняват, дейности свързани с услуги. Представя се и от подизпълнителя/ите на участника.Забележка: Информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд може да бъде получена, както следва:НАП;МОСВ;Агенция по заетостта;ИА "Главна инспекция по труда"; Съгл.§ 1 от ДР към ЗОП "Минимална цена на труд" е минималният размер на заплащане на работната сила, определен като миним. месечен размер на осигурителния доход по дейности и групи професии съгласно чл.8,т.1 от ЗБДОО за съответната година. ІІ.ПЛИК №2 „Предложение за изпълнение на поръчката“,в който се поставя Техническо предложение. 18.ІІІ.ПЛИК №3"Предлагана цена",в който се поставя "Ценово предложение". Основание за отстраняване от участие в процедурата:който не е представил някой от необход. документи по чл.56 от ЗОП, при спазване изискван. на чл.68, ал.8-11 от ЗОП;за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а - д” и ал.2, т. 2 и 5; чл.47,ал.1, т.2 и 3, ал.2, т.1,3 и 4 и ал.5, т.2 и по чл.47,ал.5,т.1 от ЗОП и чл.106, чл.107 и чл.109 от Регламент (ЕС, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012г.,относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза и за отмяна на Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета; който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възлож., при спазване изискванията на чл. 68,ал. 8-11 от ЗОП, в т.ч., но не само:който не отговаря на критериите за подбор или на друго условие за участие в процедурата, съгласно настоящ. документация или не е доказал съответств. си с тези изисквания; който не е закупил настоящ. документация и/или не е представил гаранция за участие в процедурата; който е представил оферта, която не отговаря на изискван. на чл.57,ал. 2 от ЗОП; за когото по реда на чл.68,ал.11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказв. на съответств. му с обявените от възложителя критерии за подбор;за когото е налице някое др. обстоятелство, изрично посочено на друго място в документацията като основание за отстраняване. Възложителят се възп. от съкратен срок при провежд.на наст.открита процед.,съгл.чл.64.,ал.3 от ЗОП.Срокът от датата на публик.на обявлението до крайния срок за получ.на оферт. е съкратен с 7 дни,тъй като обявл. е изпр.по електр.път.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.04.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ