00031-2014-0003
Технически редакции | ||
09.04.2014 10:35 ч. : | 09/04/2014 10:34 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
09.04.2014 10:35 ч. : | 09/04/2014 10:34 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Малко Търново: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Малко Търново, ул. "Малкотърновска комуна" №3, За: Красимира Георгиева, Диана Филчева, Република България 8162, Малко Търново, Тел.: 05952 3184, E-mail: mt_kmet@mail.bg, Факс: 05952 3128
Място/места за контакт: Община Малко ТърновоИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.malkotarnovo.org.
Адрес на профила на купувача: www.malkotarnovo.org.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Изготвяне на Интегриран план за градско възстановяване и развитие на гр. Малко Търново”по проект BG161PO001/5-03/2013/031 „Изготвяне на Интегриран план за градско възстановяване и развитие на гр. Малко Търново” в рамките на Приоритетна ос 5: „Техническа помощ”, Операция 5.3 „Изграждане на капацитет на бенефициентите по ОПРР”, по Схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/5-03/2013 „Подкрепа за интегрирани планове за градско възстановяване и развитие II”, на Оперативна програма „Регионално развитие 2007 – 2013 г.”.
Възлагане на обществена поръчка
Изготвяне на Интегриран план за градско възстановяване и развитие на гр. Малко Търново. Дейността ще включва необходимите под-дейности по изготвяне на Интегриран план за градско възстановяване и развитие с времеви хоризонт до 2020 г., в т.ч.: Дейност № 1. Определяне на заинтересованите страни, оценка и анализ на нуждите и очакванията от бъдещия ИПГВР. Дейност № 2. Интеграция в целева информационна платформа на необходимите данни за територията на гр. Малко Търново, като същата ще се използва като основна платформа за анализ и генериране на информация. Дейност № 3.Изготвяне на целеви и проблемен анализ на настоящата ситуация в пространствено-функционален, социално-икономически и екологичен план, и по отношение на осигуреността на територията на гр. Малко Търново с действащи устройствени планове/схеми. Дейност № 4. Формулиране на реалистична Визия за развитието на града с хоризонт 2020 г. Дейност № 5. Формулиране на ефективна стратегическа рамка на ИПГВР (стратегически цели, приоритети, мерки и конкретни проекти). Дейност № 6. Изготвяне на Матрица – бюджет на индикативния списък на проектите и дейностите в ИПГВР. Дейност № 7 Разработване на механизъм за прилагане на плана, неговото наблюдение, контрол и актуализация. Дейност № 8. Осигуряване на ефективно прилагане на принципите на партньорство и публичност.
71410000, 71210000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Изготвяне на Интегриран план за градско възстановяване и развитие на гр. Малко Търново. Дейността ще включва необходимите под-дейности по изготвяне на Интегриран план за градско възстановяване и развитие с времеви хоризонт до 2020 г., в т.ч.: Дейност № 1. Определяне на заинтересованите страни, оценка и анализ на нуждите и очакванията от бъдещия ИПГВР. Дейност № 2. Интеграция в целева информационна платформа на необходимите данни за територията на гр. Малко Търново, като същата ще се използва като основна платформа за анализ и генериране на информация. Дейност № 3.Изготвяне на целеви и проблемен анализ на настоящата ситуация в пространствено-функционален, социално-икономически и екологичен план, и по отношение на осигуреността на територията на гр. Малко Търново с действащи устройствени планове/схеми. Дейност № 4. Формулиране на реалистична Визия за развитието на града с хоризонт 2020 г. Дейност № 5. Формулиране на ефективна стратегическа рамка на ИПГВР (стратегически цели, приоритети, мерки и конкретни проекти). Дейност № 6. Изготвяне на Матрица – бюджет на индикативния списък на проектите и дейностите в ИПГВР. Дейност № 7 Разработване на механизъм за прилагане на плана, неговото наблюдение, контрол и актуализация. Дейност № 8. Осигуряване на ефективно прилагане на принципите на партньорство и публичност.
НЕ
19.06.2015 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1.Гаранция за участие, в размер на 1390 лева.Гаранц.за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банк. гаранция.Участн. избира сам формата на гаранц. за участие. Когато участн. избере гаранц. за участие да бъде банк. гаранция,се представя безусловна и неотменима банкова гаранция,със срок на валидност не по-малко от 120 дни от датата на представ. на офертата. Срокът може да се удължава по обосновано искане на Възлож.Банк.гаранция за участие се изготвя по Обр.№ 20 или по обр. на банката издател. Банков. разходи по откриването на гаранцията са за сметка на Участника.Когато участн. избере да внесе гаранц. за участие по банков път,това да стане по сметка:IBAN:BG 10 UNCR 76303300000394;BIC UNCRBGSF,Банка:„Уникредит Булбанк”АД- клон гр.М.Търново. В нарежд. за плащане задълж. следва да бъде записано следното:„За участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет:„Изготвяне на Интегриран план за градско възстановяване и развитие на гр.Малко Търново”.Възложит. отстранява от участие в процедур. участник, който:а)не е представил документ за внесена гаранция за участие;б)е представил документ за внесена гаранц. за участие,който не отговаря на изискван. на възложит.; в) e предст. банкова гаранция, в която не е изрично посочено,че тя:е безусловна и неотменима или; е в полза на Възлож.или е със срок на валидност по-малко от120дни от датата на представ. на офертата.Задържането и освобождав. на гаранц. за участие става по условията и реда на чл.62 отЗОП.Гаранц. за участие в процедурата се задържа, когато участн. обжалва решението на възлож.–до решаване на спора. Гаранц. за участие се освобожд. след влизане в сила на решението във връзка с обжалването, независимо от изхода на спора. В този случай, ако е необх. удължав. на срока на валидност на гаранцията и участн. откаже да я удължи – Възлож. има право да усвои сумата по гаранцията при себе си- до решав. на спора. Гаранц. за участие се усвоява в следн. случаи:участн. оттегли офертата си след изтичане на срока за получ.на офертите;участн. е определен за изпълнител,но не изпълни задължението си да сключи договор за обществ. поръчка. Гаранциите на отстранените участници се освобожд. от Възлож. в срок 5 раб. дни, след изтичане на срока за обжалване на решението на Възлож. за опред. на изпълнител.В същия срок,но след изтичане на срока на обж. на решението за прекратяване се освобожд. гаранциите на вс. участници при прекратяване на поръчката за възлаг. на обществ. поръчка.Гаранциите на класир. на първо и второ място участници се освобожд. след сключв.на договора, а на останал. класирани участници–в срок 5 раб. дни след изтич. на срока за обж. на решението за опред. на изпълнител.Възлож.освобождава гаранциите,без да дължи лихви за периода, през който средств.законно са престояли при него. 2.Гаранция за изпълнение на договора. Преди подписв. на договора,изпълнит. представя гаранция за изпълн. в размер на 3% от стойността на договора без ДДС.Договор не се сключва преди избран. изпълнител да представи гаранция за изпълн. Гаранц.за изпълн. може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банк. гаранция - формата избира изпълнителя. Когато изпълн. избере гаранц. за изпълн. да бъде банк. гаранция,същата се изготвя по Обр.№ 21 или по образец на банката издател, като в нея е изрично записано,че:е безусловна и неотменима;е в полза на Възлож.;е със срок на валидност най–малко за срока на изпълн.на договора;има възможност за усвояв. на части. При представ. на гаранция в платежн. нареждане или в банк.гаранция изрично се посочва предметът на договора, за който се представя гаранцията.Условията,при които гаранц. за изпълн. се задържа,усвоява или освобожд.се уреждат с договора за възлаг. на общ.поръчка.Възлож. освобожд. гаранцията за изпълн.без да дължи лихви за периода,през който средств. законно са престояли при него. 3. Гаранция за авансово плащане- в размер 5 % от стойността на аванса без ДДС, при представяне на фактура за авансово плащане.
Редът и условията за плащане на възнаграждението на изпълнителя на обществената поръчка са определени в договора за възлагане на обществената поръчка, а именно: 1.Авансово плащане - в размер на 20% (двадесет процента) от стойността на договора, се заплаща в срок до 30 (тридесет) календарни дни, след подписване на договора за възлагане на обществена поръчка, по банкова сметка, посочена от Изпълнителя в договора и представяне на гаранция за авансово плащане, представляваща 5%(пет процента) от стойността на искания аванс без включено ДДС и оригинална фактура от страна на Изпълнителя, съдържаща задължителните реквизити по Закона за счетоводството, но не по-рано от датата на получаване на авансово плащане от страна на Възложителя по договора за безвъзмездна финансова помощ, подписан между Възложителя и УО на ОПРР. 2.Междинно плащане в размер на 30% (тридесет процента) от стойността на договора, се заплаща в срок до 20 (двадесет) календарни дни, след приемане и одобрение от страна на Възложителя на изпълнението на дейност 2, дейност 3 и дейност 4 съгласно посоченото в техническата спецификация, а именно Дейност № 2. Интеграция в целева информационна платформа на необходимите данни за територията на гр. Малко Търново, като същата ще се използва като основна платформа за анализ и генериране на информация; Дейност № 3.Изготвяне на целеви и проблемен анализ на настоящата ситуация в пространствено-функционален, социално-икономически и екологичен план, и по отношение на осигуреността на територията на гр. Малко Търново с действащи устройствени планове/схеми; Дейност № 4. Формулиране на реалистична Визия за развитието на града с хоризонт 2020 г. и след предоставяне на фактура оригинал от страна на Изпълнителя съдържаща задължителните реквизити по Закона за счетоводството. 3. Междинно плащане в размер на 30% (тридесет процента) от стойността на договора, се заплаща в срок до 20 (двадесет) календарни дни, след приемане и одобрение от страна на Възложителя на изпълнението на дейност 1, дейност 5, дейност 6, дейност 7 и дейност 8 от техническата спецификация, а именно: Дейност № 1. Определяне на заинтересованите страни, оценка и анализ на нуждите и очакванията от бъдещия ИПГВР; Дейност № 5. Формулиране на ефективна стратегическа рамка на ИПГВР (стратегически цели, приоритети, мерки и конкретни проекти); Дейност № 6. Изготвяне на Матрица – бюджет на индикативния списък на проектите и дейностите в ИПГВР; Дейност № 7 Разработване на механизъм за прилагане на плана, неговото наблюдение, контрол и актуализация; Дейност № 8. Осигуряване на ефективно прилагане на принципите на партньорство и публичност, както и издаване на решение на Общински съвет – Малко Търново за приемане на проект на ИПГВР – Малко Търново и след предоставяне на фактура оригинал от страна на Изпълнителя съдържаща задължителните реквизити по Закона за счетоводството. 4.Окончателно (балансово) плащане в размер на 20% (двадесет процента) от стойността на договора, се заплаща в срок до 20 (двадесет) календарни дни, след официалното одобрение от УО на ИПГВР и след предоставяне на фактура оригинал от страна на Изпълнителя съдържаща задължителните реквизити по Закона за счетоводството.
На основание чл.49 от ППЗОП, когато определеният изпълнител е неперсофиницирано обединение на физически и/или юридически лица, Възложителят сключва договор за обществена поръчка след като Изпълнитилят представи пред Възложителя заверено копие от Удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ. Не се изисква да бъде създадено юридическо лице.
Обществената поръчка следва да се проведе по предвидените в ЗОП опростени правила.
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да се закупи в сградата на Община Малко Търново, с адрес: гр.Малко Търново, ул. „Малкотърновска комуна” №3, етаж 2, стая №10 от 8:00 до 12:00 часа и от 13:00 до 17:00 часа.Цената на документацията е 12 (дванадесет) лева с ДДС, която може да бъде заплатена на касата на Община Малко Търново или по следната банкова сметка: IBAN: BG82 UNCR76308400000205;BIC: UNCRBGSF;код на плащане: 447000; „Уникредит Булбанк”АД - клон гр. Малко Търново. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. При поискване от заинтересованото лице, придружено от платежен документ за стойността на докуметнтацията, Възложителят ще я изпрати за сметка на лицето, отправило искането.
Български
120
Заседателната зала на Община Малко Търново, находяща се на адрес: гр. Малко Търново, ул. „Малкотърновска комуна” №3, етаж втори.
Действията на комисиятри по отварянето на офертите са публични. На процедурата по отварянето могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.Участниците в процедурата могат да присъстват лично (в този случай представят лична карта и документ, удостоверяващ, че са законни представители на съответния участник) или чрез упълномощени представители (с изрично пълномощно). Присъстващите представители вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Обществената поръчка се финансира по проект BG161PO001/5-03/2013/031 „Изготвяне на Интегриран план за градско възстановяване и развитие на гр. Малко Търново” в рамките на Приоритетна ос 5: „Техническа помощ”, Операция 5.3 „Изграждане на капацитет на бенефициентите по ОПРР”, по Схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/5-03/2013 „Подкрепа за интегрирани планове за градско възстановяване и развитие II”, на Оперативна програма „Регионално развитие 2007 – 2013 г.”.
Продължение на Раздел ІІІ.2.1) "Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри: 15.Нотар. заверени пълномощни (ориг.)от вс.участници в обединението,с които упълномощ.едно лице, което да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обединението–когато участникът е обедин., което не е ЮЛ и лицето подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението–само за участници, които са обединения/консорциуми;16.Деклар.за участие/неучастие на подизпълнители.Представя се от името на участника/обединението и се подписва от представл.участника;17.Деклар.от подизпълнител,че е съгласен да участва в процедурата като такъв.Представя се от всеки от подизпълнителите;18.Изискв. и доказат. за икономич. и финансово състояние-подробно изброени в поле ІІІ.2.2 от Обявлението;19.Изискв.и доказат. за технич. възможности-подробно изброени в поле ІІІ.2.3.от Обявлението;20.Деклар. за приемане на услов. в проекта на договор. Подписва се от представляв. участника (изрично упълном. с нотар. пълномощно от него лице) или от представляв. обединението, съгл. споразумението за създаване на обединение или с нотар. заверени пълномощни от представляващите всеки един от членовете на обединението.;21.Нотар.заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата-ориг.когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от представл. участника, съгл. актуалната му регистрация, а от изрично упълном. негов представител. 22.Деклар.по чл.56,ал.1,т.11 от ЗОП. Представя се от участника, както и от участниците в обединен., които ще изпълняват, дейности свързани с услуги. Представя се и от подизпълнителя/ите на участника.Забележка: Информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд може да бъде получена, както следва:НАП;МОСВ;Агенция по заетостта;ИА "Главна инспекция по труда"; Съгл.§ 1 от ДР към ЗОП "Минимална цена на труд" е минималният размер на заплащане на работната сила, определен като миним. месечен размер на осигурителния доход по дейности и групи професии съгласно чл.8,т.1 от ЗБДОО за съответната година. ІІ.ПЛИК №2 „Предложение за изпълнение на поръчката“,в който се поставя Техническо предложение. 18.ІІІ.ПЛИК №3"Предлагана цена",в който се поставя "Ценово предложение". Основание за отстраняване от участие в процедурата:който не е представил някой от необход. документи по чл.56 от ЗОП, при спазване изискван. на чл.68, ал.8-11 от ЗОП;за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а - д” и ал.2, т. 2 и 5; чл.47,ал.1, т.2 и 3, ал.2, т.1,3 и 4 и ал.5, т.2 и по чл.47,ал.5,т.1 от ЗОП и чл.106, чл.107 и чл.109 от Регламент (ЕС, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012г.,относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза и за отмяна на Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета; който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възлож., при спазване изискванията на чл. 68,ал. 8-11 от ЗОП, в т.ч., но не само:който не отговаря на критериите за подбор или на друго условие за участие в процедурата, съгласно настоящ. документация или не е доказал съответств. си с тези изисквания; който не е закупил настоящ. документация и/или не е представил гаранция за участие в процедурата; който е представил оферта, която не отговаря на изискван. на чл.57,ал. 2 от ЗОП; за когото по реда на чл.68,ал.11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказв. на съответств. му с обявените от възложителя критерии за подбор;за когото е налице някое др. обстоятелство, изрично посочено на друго място в документацията като основание за отстраняване. Възложителят се възп. от съкратен срок при провежд.на наст.открита процед.,съгл.чл.64.,ал.3 от ЗОП.Срокът от датата на публик.на обявлението до крайния срок за получ.на оферт. е съкратен с 7 дни,тъй като обявл. е изпр.по електр.път.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
09.04.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ