РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
 
  I.1)
  Наименование, адреси и лица за контакт
  
"БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, ул."Ив. Вазов" № 3, За: инж. Георги Ненов, Р България 1080, София, Тел.: 0887 409926, Факс: 02 9800424
Място/места за контакт:  отдел "Обществени порьчки"
  
 
 
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:  
На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:  
На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: 
На горепосочения адрес за контакти.
 
 
 
		I.2)
		Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:
			
			 
		
		
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
		II.1)
		Описание
		
		
		II.1.1)
		Наименование на поръчката, дадено от възложителя
			“Доставка на скрепителни елементи”, за едногодишен период за нуждите на „БДЖ - Пътнически превози” ЕООД, делима на 12 обособени позиции.
 
			
			 
		
		
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
	Покупка 
Място на изпълнение: 
На територията на поделениe на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД в град София
Код NUTS: 
BG411
 
		ІІ.1.3)
		Настоящото обявление е за:
			Възлагане на обществена поръчка
 
			
			 
		
		
		ІІ.1.5)
		Кратко описание на поръчката
			“Доставка на скрепителни елементи”, за едногодишен период за нуждите на „БДЖ - Пътнически превози” ЕООД, делима на 12 обособени позиции.
 
			
			 
		
		
		ІІ.1.6)
		Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
			34631000
Описание:
		
Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав
 
			
			 
		
		
		ІІ.1.7)
		Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
			
			 
		
		
		ІІ.1.8)
		Обособени позиции
			
			 
		
		
	
		
		
		Оферти трябва да бъдат подадени:
		
		 
			
		
				
				
				За една или повече обособени позиции
				
				 
					
		ІІ.1.9)
		Ще бъдат приемани варианти
			
			 
		
		
		II.2)
		Количество или обем на поръчката
		
		
		ІІ.2.1)
		Общо количество или обем
			Обема на обществената поръчка е посочен в Спецификацията - Приложение №1 към документацията за участие в процедурата.
 
			
			 
		
		
	
	
		
		ІІ.3)
		Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
		
		
		
		Срок на изпълнение в месеци
			
			 
		
		
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
 
		ІІІ.1)
		Условия свързани с изпълнение на поръчката
		
		
		ІІІ.1.1)
		Изискуеми депозити и гаранции
			Документ за гаранция за участие в процедурата в размер до 1% от общата стойност на цялата поръчка. Гаранцията за участие в процедурата “Доставка на скрепителни елементи”, за едногодишен период за нуждите на „БДЖ - Пътнически превози” ЕООД  е определена от Възложителя в общ размер на 2517,00 лв. За всяка обособена позиция, за която представя оферта, участникът представя документ за гаранция за участие в процедурата, в размери съгласно Приложение № 7 към документацията за участие.
Чуждестранните участници могат да представят гаранция в евро с равностоен размер, изчислен по официалния курс "Евро за лев", определен от Българската народна банка в деня на учредяване на гаранцията.
Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: безусловна и неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 120 календарни дни след крайния срок за получаване на офертата или парична сума, внесена по сметка на Възложителя - "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД в ТБ „ОББ” АД, гр. София, клон Св. София, IBAN BG 57 UBBS 8002 1052 2265 20, BIC: UBBSBGSF в лева  или в евро в  ТБ „ОББ” АД, гр. София, клон Св. София, IBAN BG 51 UBBS 8002 1423 3492 10, BIC: UBBSBG. 
В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано - Гаранция за участие в открита процедура по ЗОП за възлагане на обществена поръчка с предмет: “Доставка на скрепителни елементи”, за едногодишен период за нуждите на „БДЖ - Пътнически превози” ЕООД.
Гаранция за изпълнение на поръчката - 3 % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност един месец след изпълнението на договора, или парична сума, внесена по банкова сметка на Възложителя.
Задържането   и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП.
 
			
			 
		
		
		ІІІ.1.2)
		Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
			По банков път, в лева  - плащане в срок до 30 дни (не по-малко от 25 дни и не повече от 30 дни), след доставка на стоката, срещу приемателно-предавателен протокол,  фактура, сертификат за качество на доставените изделия.
 
			
			 
		
		
		ІІІ.1.3)
		Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица
			Когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и юридически лица, следва да се регистрира, като дружество по Търговския закон.
 
			
			 
		
		
		ІІІ.2)
		Условия за участие
		
		
		ІІІ.2.1)
		Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
		Изискуеми документи и информация: Участници в процедурата могат да бъдат всички български или чуждестранни юридически и физически лица, както и техни обединения, които отговарят на изискванията на ЗОП. 
Офертата трябва да съдържа:
1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, съгласно чл.56, ал.1, т.14 от ЗОП.
2. Копие на документ за самоличност на участника заверено със син цвят от участника,  когато е физическо лице.
3. Копие на документа за съдебна/търговска регистрация, заверено със син цвят от представляващия участника и печат на участника или посочване на ЕИК,съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато  участникът е юридическо лице или едноличен търговец.
Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ за регистрация и актуално състояние, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, в официален превод.
В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, към офертите се представя и документ, с който е създадено обединението – оригинал или нотариално заверено копие, в което задължително се посочва представляващия.
4. Когато офертата се подава от юридическо лице, същата следва да е подписана от законния представител на участника съгласно търговската му регистрация или упълномощен с нотариално заверено пълномощно негов представител, както и оформено с печат на участника. Пълномощното се представя в оригинал или нотариално заверено копие.  
5.Заверено копие от представляващия участника от удостоверение за регистрация по ЗДДС /идентификационен № по ДДС/. При липса на регистрация следва да се представи декларация за липса на посоченото обстоятелство в оригинал.
6.Декларация по чл. 47, ал.1, т.1, ал.2, т.2 и т.5 и ал.5, т.1 от ЗОП  (оригинал) и Декларация по чл. 47, ал. 1, т.2 и 3, ал.2, т.1, 3 и 4 и ал.5, т.2 от ЗОП (оригинал) –съгласно  приложените образци към настоящата документация. Декларациите се представят от лицата съгласно чл.47, ал.4 от ЗОП.
7.Декларация за приемане на условията в проекта на договор във връзка с чл.56, ал.1, т.12  от ЗОП/оригинал/.
8. Когато участникът предвижда подизпълнители, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка, в декларация посочва подизпълнителите, както и вида на работите, които ще извършат, дела на тяхното участие, съгласно приложения образец към документацията. Ако участникът не предвижда подизпълнители, в декларацията заявява това.  Ако участникът предвижда участието на подизпълнители, прилага се чл.56, ал.2 от ЗОП. Когато участникът в процедурата е обединение се прилага чл.56, ал.3 от ЗОП, а когато е чуждестранно физическо или юридическо лице се прилага чл.56, ал.4 от ЗОП.
9. Декларация по Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.
10.Документ за гаранция за участие в оригинал. 
11.Документ за закупена документация за участие (копие, заверено от участника - с подпис със син цвят и печат).
Не могат да участват и задължително се отстраняват от процедурата участници при наличието на основанията по чл.69, ал.1 и/или обстоятелствата по чл.47, ал.1,2 т.1,2,3,4 и т.5 и/или ал.5 от ЗОП, както и регистрирани в юрисдикция с преференциален данъчен режим и свързано лице с такова дружество.
		
		 
		
		ІІІ.2.2)
		Икономически и финансови възможности
			1. За участниците - юридически лица: Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите за предходните счетоводно приключили три години / заверени с подпис и печат на участника/. 
2. За участниците - физически лица7 официални документи (в оригинал или нотариално заверени копия) удостоверяващи дохода на физическото лице за  предходните счетоводно приключили три години
3. В случай, че учасника е обединение, сбедва да бъдат представени копия от годишния баланс и отчета за приходите и разходите за последните три години за всички субекти, включени в обединеието.
 
			
			 
		
		
		ІІІ.2.3)
		Технически възможности
			1. Списък на основните договори за доставки, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и Възложителите (в оригинал), придружен от минимум една препоръка за добро изпълнение на договор, посочен в списъка за доставка на скрепителни елементи – копие, заверено от участника с подпис със син цвят и печат;
2. Когато участникът не е производител, да представи оригинален документ / или нотариално заверено копие/ от производителя, доказващ правото му да предлага и извършва доставка на продукцията му през 2014 год. / оторизационно писмо, пълномощно, дистрибуторски договор и др. /
3.Всеки учасник представя образец на сертификат/и за качество на предлаганите скрепителни елементи, издаван от производителя – копие заверено от участника с подпис със син цвят и печат.
4. Сертификат по ISO 9001: 2008 или еквивалент за успешно внедрена система за управление на качеството, издаден на името на производителя – заверено копие от участника с подпис със син цвят и печат.
 
			
			 
		
		
		ІІІ.2.4)
		Запазени поръчки
			
			 
		
		
		ІІІ.3)
		Специфични условия за поръчки за услуги
		
		
		ІІІ.3.2)
		Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
			
			 
		
		
		ІV.1)
		Вид процедура
		
		
		
		
		ІV.2)
		Критерии за оценка на офертите
		
		
		ІV.2.1)
		Критерии за оценка на офертите
		Най-ниска цена
		
		 
		
		ІV.2.2)
		Ще се използва електронен търг
			
			 
		
		
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
		ІV.3.2)
		Предишни публикации относно същата поръчка
			
			 
		
		
		ІV.3.3)
		Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
		
		
		
		Срок за получаване на документация за участие
		13.05.2014 г.  Час: 16:00
		
		 
		
		
		
		
		
		Условия и начин на плащане
			Документацията се заплаща  в касата на Възложителя или по банкова сметка на Възложителя - "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД в ТБ „ОББ” АД, гр. София, клон Св. София, IBAN BG 57 UBBS 8002 1052 2265 20, BIC: UBBSBGSF в лева и се получава срещу представен платежен документ, в деловодството на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, гр. София, ул. "Иван Вазов" №3, всеки работен ден от 8:30 до 16:00 часа.
 
			
			 
		
		
		ІV.3.4)
		Срок за получаване на оферти или заявления за участие
		23.05.2014 г.  Час: 16:00
		
		 
		
		IV.3.5)
		Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
			
			 
		
		
		IV.3.6)
		Срок на валидност на офертите
		
		
		
		
		IV.3.7)
		Условия за отваряне на офертите
		
		
		
		
		Дата: 27.05.2014 г.  Час: 10:00
		
		 
		
		
		Място
			в сградата на "БДЖ-Товарни превози" ЕООД, София, ул. Иван Вазов № 3
 
			
			 
		
		
		
		Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
			Участниците или изрично упълномощени техни представители, както и представители на средствата за масово осводомяване и на юридически лица с нестопанска цел при действията на комисията по чл.68, ал. 3, 4,  5.
 
			
			 
		
		
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
 
	
		
		VI.2)
		Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС
			
			 
		
			
		VI.4)
		Процедури по обжалване
		
		
  VI.4.1)
  Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
  
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
   
 
		VI.4.2)
		Подаване на жалби
			Съгласно чл.120, ал.5 от ЗОП
 
			
			 
		
		
		VI.5)
		Дата на изпращане на настоящото обявление
			
			 
		
		
 
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
 
		
		
		Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на винтове
		
		 
		
		
			
		2)
		Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
			34631000
Описание:
		
Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав
 
			
			 
		
			
		3)
		Количество или обем
			Количествата са съгласно спецификацията
 
			
			 
		
		
		
		
		Прогнозна стойност, без ДДС
22389.1 валута BGN
		
		 
		
		4)
		Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
		
		
		
		
		Срок за изпълнение в месеци 12
		
		 
				
	
		
		
		Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на болтове
		
		 
		
		
			
		2)
		Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
			34631000
Описание:
		
Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав
 
			
			 
		
			
		3)
		Количество или обем
			Количествата са съгласно спецификацията
 
			
			 
		
		
		
		
		Прогнозна стойност, без ДДС
88469.17 валута BGN
		
		 
		
		4)
		Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
		
		
		
		
		Срок за изпълнение в месеци 12
		
		 
				
	
		
		
		Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Доставка на гайки
		
		 
		
		
			
		2)
		Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
			34631000
Описание:
		
Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав
 
			
			 
		
			
		3)
		Количество или обем
			Количествата са съгласно спецификацията
 
			
			 
		
		
		
		
		Прогнозна стойност, без ДДС
69291.61 валута BGN
		
		 
		
		4)
		Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
		
		
		
		
		Срок за изпълнение в месеци 12
		
		 
				
	
		
		
		Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Доставка на шпилки и шплентове
		
		 
			
		1)
		Кратко описание
			Доставка на шпилки и шплентове
 
			
			 
		
			
		2)
		Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
			34631000
Описание:
		
Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав
 
			
			 
		
			
		3)
		Количество или обем
			Количествата са съгласно спецификацията
 
			
			 
		
		
		
		
		Прогнозна стойност, без ДДС
22642 валута BGN
		
		 
		
		4)
		Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
		
		
		
		
		Срок за изпълнение в месеци 12
		
		 
				
	
		
		
		Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Доставка на шайби
		
		 
		
		
			
		2)
		Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
			34631000
Описание:
		
Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав
 
			
			 
		
			
		3)
		Количество или обем
			Количествата са съгласно спецификацията
 
			
			 
		
		
		
		
		Прогнозна стойност, без ДДС
29240.84 валута BGN
		
		 
		
		4)
		Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
		
		
		
		
		Срок за изпълнение в месеци 12
		
		 
				
	
		
		
		Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Доставка щифтове
		
		 
		
		
			
		2)
		Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
			34631000
Описание:
		
Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав
 
			
			 
		
			
		3)
		Количество или обем
			Количествата са съгласно спецификацията
 
			
			 
		
		
		
		
		Прогнозна стойност, без ДДС
8116.32 валута BGN
		
		 
		
		4)
		Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
		
		
		
		
		Срок за изпълнение в месеци 12
		
		 
				
	
		
		
		Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Доставка на пръстени
		
		 
		
		
			
		2)
		Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
			34631000
Описание:
		
Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав
 
			
			 
		
			
		3)
		Количество или обем
			Количествата са съгласно спецификацията
 
			
			 
		
		
		
		
		Прогнозна стойност, без ДДС
385.46 валута BGN
		
		 
		
		4)
		Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
		
		
		
		
		Срок за изпълнение в месеци 12
		
		 
				
	
		
		
		Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция Доставка на нитове
		
		 
		
		
			
		2)
		Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
			34631000
Описание:
		
Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав
 
			
			 
		
			
		3)
		Количество или обем
			Количествата са съгласно спецификацията
 
			
			 
		
		
		
		
		Прогнозна стойност, без ДДС
4001.9 валута BGN
		
		 
		
		4)
		Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
		
		
		
		
		Срок за изпълнение в месеци 12
		
		 
				
	
		
		
		Обособена позиция № 9 / Заглавие на обособената позиция Доставка на скоби
		
		 
		
		
			
		2)
		Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
			34631000
Описание:
		
Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав
 
			
			 
		
			
		3)
		Количество или обем
			Количествата са съгласно спецификацията
 
			
			 
		
		
		
		
		Прогнозна стойност, без ДДС
7025.52 валута BGN
		
		 
		
		4)
		Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
		
		
		
		
		Срок за изпълнение в месеци 12
		
		 
				
	
		
		
		Обособена позиция № 10 / Заглавие на обособената позиция Доставка на тел
		
		 
		
		
			
		2)
		Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
			34631000
Описание:
		
Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав
 
			
			 
		
			
		3)
		Количество или обем
			Количествата са съгласно спецификацията
 
			
			 
		
		
		
		
		Прогнозна стойност, без ДДС
1770.62 валута BGN
		
		 
		
		4)
		Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
		
		
		
		
		Срок за изпълнение в месеци 12
		
		 
				
	
		
		
		Обособена позиция № 11 / Заглавие на обособената позиция Доставка на кабари и кламери
		
		 
			
		1)
		Кратко описание
			Доставка на кабари и кламери
 
			
			 
		
			
		2)
		Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
			34631000
Описание:
		
Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав
 
			
			 
		
			
		3)
		Количество или обем
			Количествата са съгласно спецификацията
 
			
			 
		
		
		
		
		Прогнозна стойност, без ДДС
306.76 валута BGN
		
		 
		
		4)
		Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
		
		
		
		
		Срок за изпълнение в месеци 12
		
		 
				
	
		
		
		Обособена позиция № 12 / Заглавие на обособената позиция Доставка на гвоздеи
		
		 
		
		
			
		2)
		Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
			34631000
Описание:
		
Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав
 
			
			 
		
			
		3)
		Количество или обем
			Количествата са съгласно спецификацията
 
			
			 
		
		
		
		
		Прогнозна стойност, без ДДС
385.8 валута BGN
		
		 
		
		4)
		Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
		
		
		
		
		Срок за изпълнение в месеци 12