Версия за печат

02711-2014-0081

BG-с.Горен чифлик: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Териториално поделение Държавно ловно стопанство Шерба към "СИДП" ДП гр.Шумен, ул."Шерба" №7, За: инж.Слави Златинов- гл.инженер при ТП ДЛС Шерба, РБългария 9100, с.Горен чифлик, Тел.: 05146 2237, E-mail: dls.sherba@dpshumen.bg, Факс: 05146 2225

Място/места за контакт: ТП ДЛС Шерба, с.Горен чифлик, обл.Варна, ул."Шерба" №7

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.dpshumen.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: ловно и горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Периодична доставка, осъществена чрез покупка на прогнозни видове строителни материали, съгласно техническа спецификация за нуждите на ТП „ДЛС Шерба” през 2014 год.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: обект на изпълнителя на територията на ТП ДЛС Шерба
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Периодична доставка, осъществена чрез покупка на прогнозни видове строителни материали, съгласно техническа спецификация за нуждите на ТП „ДЛС Шерба” през 2014 год.” 1. Срокове: Краен срок на договора – 31.12.2014г. Срок на валидност на предложението-90 календарни дни включително, считано от крайния срок за получаване на офертите .

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44000000, 44100000

Описание:

Строителни конструкции и материали; помощни строителни материали (без електрически апарати)
Строителни материали и свързани с тях изделия

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Посочените в техническата спецификация доставки по вид са прогнозни и не обвързват Възложителя с поръчка след сключване на договор . Доставките по видове строителни материали и необходимите количества ще се изпълняват по поръчки от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ според нуждите му в момента на заявката и до размера на прогнозния финансовия ресурс, който може да осигури за изпълнение на поръчката в размер на 8000 лева без ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
8000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора, както следва: Гаранцията за участие в процедурата се определя в размер 80.00лв (осемдесет ). Гаранцията за участие се превежда от участника по банкова сметка на "ТП ДЛС Шерба": IBAN:BG15 CECB 9790 10E8 4857 00, BIC: CECBBGSF, при банка: „ЦКБ”АД, клон гр. Варна или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3 % /три процента/ от стойността на договора . Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път / на горепосочената сметка/ или да се представи под формата на банкова гаранция със срок на валидност по-дълъг с 10 (десет) дни от срока на договора Участникът избира сам формата на представяне на изискуемите гаранции. Банковата гаранция или съответният платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Стойността на доставките се заплаща в лева по банков път, по посочена от изпълнителя банкова сметка в 10 /десет/ дневен срок след издаване на данъчна фактура Данъчна фактура се издава след съставяне на двустранен приемо- предавателен протокол за извършената доставка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в процедурата за обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на условията, посочени в Закона за обществените поръчки (ЗОП) и предварително обявените от Възложителя условия и за които не са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2, т.1 и ал.5 от ЗОП. При изготвяне на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към обявените от възложителя условия. Участниците в откритата процедура са длъжни да спазват изискуемите срокове и условия, посочени в обявлението, техническите спецификации и документацията на процедура за възлагане на обществена поръчка. Изискуеми документи и информация: В процедурата не може да участва кандидат, който не отговаря на изискванията на документация за участие. Изискуеми документи - съгласно чл. 56 и сл. от ЗОП и документацията за провеждане на процедурата. ПЛИК № 1 С НАДПИС „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР" : 1. Оферта по образец – Приложение № 1;2. Списък на документите, които трябва да съдържа офертата на участника - Приложение №1а;3. Документ за внесена гаранция за участие (оригинал на платежно нареждане или банкова гаранция);4. Административни сведения за участника - Приложение №2 5. Регистрационни документи на участника - Копие, заверено с подпис и печат на участника, на документа за регистрация или ЕИК, съгласно чл.23 от ЗТР, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Когато не е представен ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР, участниците- юридически лица или ЕТ прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. Участниците физически лица представят копие на документ за самоличност. Тези документи се представят и от подизпълнителите, а при участник обединение - за всеки един член на обединението;6. Декларация за запознаване с условията в документацията и за приемане условията на проекто договора - Приложение №3 ;7. Декларации по чл. 47, ал. 1, ал.2, т.1 и ал.5 от ЗОП - Приложение №4 и - Приложение №5 ;8. Декларация за участие/неучастието на подизпълнители - Приложение №6 ;9. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - Приложение №7 с приложени документи от подизпълнителя съгласно чл.56, ал. 1, т. 1, 5 и 6 от ЗОП – попълва се само при участие на подизпълнители; 10. Декларация по чл. 55, ал. 5 от от Закона за обществените поръчки - Приложение №8– попълва се само при участие на подизпълнители; 11. Декларация за приемане клаузите на проекто договора Приложение №9;12. За доказване на техническите възможности и квалификация, участниците представят :12.1Списък на складови бази и търговски обекти на територията на ТП ДЛС Шерба, съдържащ информация с точен адрес на обектите, телефон и адрес за контакт ; 12.2.Списък на екипа, отговорен за приемане на заявките и подготовката на доставката ;13.Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (оригинал). Този документ се представя, когато лицето, подписващо документи от офертата, не е законен представител на участника, съгласно официалните документи за регистрация на участника. При обединение - ако в споразумението няма посочено лице, което да е упълномощено да представлява всички членове на обединението, тогава се изисква нотариално заверено пълномощно от всеки член на обединението, което да упълномощава същото лице да представлява участника в настоящата процедура; 14. Доказателства за закупена документация за участие в процедурата. Други документи и информация, изискуеми съгласно условията, посочени в документацията за участие, или такива, които участника смята за важни. ПЛИК №2- Техническо предложение - Приложение №11; ПЛИК № 3 - Финансово предложение- Приложение №10. При сключване на договор се представят документи по чл.47, ал.1 и ал.2 т.1 от ЗОП и гаранция за изпълнение на договора.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: не се изискват
Минимални изисквания: не се изискват
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът следва да разполага с техническо оборудване за изпълнение и материална обезпеченост за изпълнение на конкретния предмет на поръчката, и наличие на собствени или наети технически лица, които ще използва. Доказва се с представяне на : -Списък на складови бази и търговски обекти на територията на ТП ДЛС Шерба , съдържащ информация с точен адрес на обектите, телефон и адрес за контакт(не е приложен като образец, изготвя се от участника) - списък на екипа, отговорен за приемане на заявките и подготовката на доставката(не е приложен като образец, изготвя се от участника) В случай на обединение , което не е юридическо лице, изискванията се отнасят до обединението като цяло, освен по отношение на съответната регистрация, сертификати и лицензи, които не могат да имат действие за други лица освен титулярите. Документите се представят само от тези участници в обединението , чрез които обединението доказва съответствието си с изискванията . При участие на подизпълнители, изискванията се отнасят за всеки един от тях, които ще изпълняват дейности свързани с доставките. При участие на обединения, които не са юридическа лица , критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Минимални изисквания: За доказване на техническите възможности и квалификация, участниците представят : -Списък на складови бази и търговски обекти на територията на ТП ДЛС Шерба, съдържащ информация с точен адрес на обектите, телефон и адрес за контакт(не е приложен като образец, изготвя се от участника) - списък на екипа, отговорен за приемане на заявките и подготовката на доставката (не е приложен като образец, изготвя се от участника) Когато участник в процедурата е обединение , което не е юридическо лице, на минималните изисквания на Възложителя, съгласно този раздел, трябва да отговаря обединението като цяло. Когато участникът в процедурата предвижда участиего на подизпълнители, изискванията по настоящия раздел се прилагат по отношение на тях, съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.05.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Посочената сума е без вкл. ДДС и е платима по сметка на ТП"ДЛС Шерба: IBAN:BG15 CECB 9790 10E8 4857 00, BIC: CECBBGSF, при банка: „ЦКБ”АД, клон гр. Варна

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
19.05.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 20.05.2014 г.  Час: 11:00
Място

административната сграда на ТП ДЛС Шерба, с.Горен чифлик, обл.Варна, ул."Шерба" №7

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и всеки участник лично или чрез свой представител /законен или изрично упълномощен/, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, могат да присъства при действията на комисията по чл. 68, ал. 3, 4 и 5 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

м. 01.2015г.

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

м. 01.2015г.

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Настоящата поръчка се възлага съобразно реда посочен в чл.64, ал.3 от ЗОП- документацията е публично достъпна по партидата на Възложителя 02711 в сайта на АОП и в сайта на СИДП " ДП гр. Шумен - с адрес http://dpshumen.bg/ - раздел " профил на купувача". Обменът на информация между Възложителя и участника се извършва по следният начин: Комуникацията между Възложителя и участниците в настоящата процедура е в писмен вид - по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис. Решенията и протоколите на Възложителя, за които той е длъжен да уведоми участниците, се връчват по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис. Обменът на информация между Възложителя и участника се извършва по интернет- за Възложителя на следната електронна поща: :dls.sherba@dpshumen.bg или на следния интернет адрес: http://www.dpshumen.bg/, а за заинтересованите лица по електронна поща, която са посочили в депозираната от тях оферта. Потвърждаване на получаването на електронно изявление не е необходимо, за да се смята, че е получено от адресата. Писмата и уведомленията трябва да бъдат адресирани до посочените лица за контакти. За Възложителя: съгласно обявлението.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.04.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ